abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 18 januari 2022 @ 23:32:25 #1
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203263354
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 18 januari 2022 @ 23:33:37 #2
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203263371
Kon post #300 niet meer wijzigen. Bedoelde daarin post #299 van @Andromache te quoten, maar dat ging mis -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_203263462
Oh ik had de lapo sorry voor de let down
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 18 januari 2022 @ 23:46:14 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203263591
Richard Korver zat volgens mij met tegenzin bij Beau, want hij vindt eigenlijk dat de uitzendingen van BOOS afgewacht moeten worden. Het gedetailleerde verhaal van gisteren was ook geen goed idee, volgens hem. Dat helpt niet in het grotere plaatje van bijv. een rechter die uit onafhankelijk van elkaar afgelegde verklaringen een patroon van bepaald gedrag zou kunnen vaststellen.

De andere deskundige, van Landelijk Centrum Seksueel Geweld, had een helder verhaal over o.a. victim blaming. En hoe dat soms nog schadelijker kan uitpakken voor een slachtoffer dan het misbruik/grensoverschrijdend gedrag. Er werd één voorbeeld getoond van een smakeloze tweet. (Als ze hier op FOK! hadden gekeken hadden ze ook wel een geschikt voorbeeld kunnen vinden.)
The love you take is equal to the love you make.
pi_203263738
Is er bij Boos hoor en wederhoor toegepast, of krijgen we alleen al die "slachtoffers" die ongewenst op de bips geslagen zijn? (of erger uiteraard, maar vooralsnog hoor ik slachtoffers, klagen over een opmerking als "geile broek heb je aan").

Maar ja, daar gaal je geen programma voor van de buis.

Is Jeroen Rietbergen echt niet gewoon een ordinaire vrouw?
pi_203263769
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 22:59 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Dat haal ik niet uit de uitzending. De mevrouw met gordijn heeft het eigenlijk maar over 1 voorval gehad waar ze nu, nadat de beerput op een kier staat, een slaatje uit wil slaan. Ik wil het niet voor Jeroen opnemen want het blijkt wel dat het gewoon een smeerlap was, maar wat mij betreft zijn we als maatschappij ook wel redelijk kansloos als we al na moeten gaan denken over een dergelijke opmerking, en helemaal zonder de exacte context te weten.

Als ik een inschatting mag maken, mevrouw gordijn heeft na het incident er nooit zodanig een punt van gemaakt dat ze zonder de backup van een hoop andere slachtoffers nooit aan een talkshow tafel had gezeten omtrent dit onderwerp.
Hoezo "een slaatje" uitslaan? En zij beweerde toch ook helemaal niet er persoonlijk een trauma van te hebben?
Omdat iemand je type niet is mag die niet vertellen dat Jeroen een viezerik is? Of was je teleurgesteld dat haar persoonlijk (waarschijnlijk) niet erger was overkomen. Men zegt in een onveilige situatie verstijf, vecht of vlucht je, maar hier viel weinig te vluchten.

Een persoonlijk voorbeeld. Ik had het niet fijn "thuis" en in Havo2 zei mijn mentor na een huisbezoek (dat deden ze toen nog) wat heb jij toch fijne betrokken ouders. Je staat onbevraagd 0-3 achter.
Mijn leraar natuurkunde liet me nablijven. Toen we alleen waren zei hij heel lief, waarom lijk jij toch altijd zo verdrietig. Nog voor ik eventueel mijn hart uit kon storten stond hij al achter me om mijn schouders en nek te masseren. Och meisje, wat een gespannen spieren. Ik ben er als een haas vandoor gegaan, gevlucht dus. Maar wat is een vlucht waard als je de rest van het jaar en het volgende jaar zijn lessen moet volgen. Je bent afhankelijk en denkt misschien bedoelde hij er niets mee. Maar in je hart weet je wel dat het niet deugde, anders had je er wel met anderen over gepraat.

Iedereen gaat er anders mee om. De ene dame deed haar best om afstandelijk en zorgvuldig woorden kiezend haar verhaal te doen. De ander heel warrig en allebei heel verdrietig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Majoraan op 19-01-2022 00:29:33 ]
pi_203263819
Ik denk persoonlijk dat mevrouw Lubbers gister zeker niet per ongeluk bij Beau zat. Dit leek aan alle kanten een geënsceneerde tv-avond met als doel downplayen en het focussen op de scapegoat Jeroen Rietbergen.
Van de verhalen die de dames op tafel legden, waarover al direct discussie ontstond aangaande de ‘ernst’, tot aan de tafelopzet waar de meisjes op geen enkele manier bijgestaan werden door een ingewijde woordvoerder met verstand van zaken (een psycholoog danwel een advocaat) Feitelijk werden ze voor de leeuwen geworpen. Het scheen mij duidelijk opzet om de eventuele gevolgschade zo beperkt mogelijk te houden. Het benadrukken (want natuurlijk wist mevrouw de advocate dat wat ze zei bullcrap was) dat de gepleegde feiten niet strafbaar waren leek mijns insziens een ontmoedigingsbeleid om verdere aangiften te voorkomen.
Ook het praatje van Johnny bij Catherine leek bij het offensief van de Mol te horen. Hij sprak zich duidelijk uit tegen Jeroen en maakte van hem de hoofdpersoon. Zijn geveinsde ontsteltenis is raar en ongemakkelijk. Tenminste, dat vind ik.

Kijk maar naar het vogeltje mensen, dan zien jullie niet dat de strontkar weggereden wordt. Zoiets. Dit is hoe ik erover denk, niet noodzakelijkerwijs hoe het is.
Er wordt naar mijn gevoel ‘iemand of iemanden’, een diepgewortelde cultuur van misbruik en dwang, of hoe je het beestje ook wil noemen beschermd.
pi_203263879
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 00:04 schreef NothingHappened het volgende:
Ik denk persoonlijk dat mevrouw Lubbers gister zeker niet per ongeluk bij Beau zat. Dit leek aan alle kanten een geënsceneerde tv-avond met als doel downplayen en het focussen op de scapegoat Jeroen Rietbergen.
Van de verhalen die de dames op tafel legden, waarover al direct discussie ontstond aangaande de ‘ernst’, tot aan de tafelopzet waar de meisjes op geen enkele manier bijgestaan werden door een ingewijde woordvoerder met verstand van zaken (een psycholoog danwel een advocaat) Feitelijk werden ze voor de leeuwen geworpen. Het scheen mij duidelijk opzet om de eventuele gevolgschade zo beperkt mogelijk te houden. Het benadrukken (want natuurlijk wist mevrouw de advocate dat wat ze zei bullcrap was) dat de gepleegde feiten niet strafbaar waren leek mijns insziens een ontmoedigingsbeleid om verdere aangiften te voorkomen.
Ook het praatje van Johnny bij Catherine leek bij het offensief van de Mol te horen. Hij sprak zich duidelijk uit tegen Jeroen en maakte van hem de hoofdpersoon. Zijn geveinsde ontsteltenis is raar en ongemakkelijk. Tenminste, dat vind ik.

Kijk maar naar het vogeltje mensen, dan zien jullie niet dat de strontkar weggereden wordt. Zoiets. Dit is hoe ik erover denk, niet noodzakelijkerwijs hoe het is.
Er wordt naar mijn gevoel ‘iemand of iemanden’, een diepgewortelde cultuur van misbruik en dwang, of hoe je het beestje ook wil noemen beschermd.
Exact dit. _O_
pi_203263962
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 00:04 schreef NothingHappened het volgende:
Ik denk persoonlijk dat mevrouw Lubbers gister zeker niet per ongeluk bij Beau zat. Dit leek aan alle kanten een geënsceneerde tv-avond met als doel downplayen en het focussen op de scapegoat Jeroen Rietbergen.
Van de verhalen die de dames op tafel legden, waarover al direct discussie ontstond aangaande de ‘ernst’, tot aan de tafelopzet waar de meisjes op geen enkele manier bijgestaan werden door een ingewijde woordvoerder met verstand van zaken (een psycholoog danwel een advocaat) Feitelijk werden ze voor de leeuwen geworpen. Het scheen mij duidelijk opzet om de eventuele gevolgschade zo beperkt mogelijk te houden. Het benadrukken (want natuurlijk wist mevrouw de advocate dat wat ze zei bullcrap was) dat de gepleegde feiten niet strafbaar waren leek mijns insziens een ontmoedigingsbeleid om verdere aangiften te voorkomen.
Ook het praatje van Johnny bij Catherine leek bij het offensief van de Mol te horen. Hij sprak zich duidelijk uit tegen Jeroen en maakte van hem de hoofdpersoon. Zijn geveinsde ontsteltenis is raar en ongemakkelijk. Tenminste, dat vind ik.

Kijk maar naar het vogeltje mensen, dan zien jullie niet dat de strontkar weggereden wordt. Zoiets. Dit is hoe ik erover denk, niet noodzakelijkerwijs hoe het is.
Er wordt naar mijn gevoel ‘iemand of iemanden’, een diepgewortelde cultuur van misbruik en dwang, of hoe je het beestje ook wil noemen beschermd.
Misschien ben ik naïef om te geloven dat Beau hier oprecht boos om was, maar mevrouw Lubbers voerde een stevige (en in de uitzending geslaagde) ontmoedigingscampagne.
pi_203264255
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 23:57 schreef Za het volgende:
Is er bij Boos hoor en wederhoor toegepast, of krijgen we alleen al die "slachtoffers" die ongewenst op de bips geslagen zijn? (of erger uiteraard, maar vooralsnog hoor ik slachtoffers, klagen over een opmerking als "geile broek heb je aan").

Maar ja, daar gaal je geen programma voor van de buis.

Is Jeroen Rietbergen echt niet gewoon een ordinaire vrouw?
Ja, er is wederhoor toegepast en dat weet jij ook wel. De vermeende viespeuken zijn verleden week aangeschreven door de redactie. Naar aanleiding daarvan heeft Jeroen z'n verklaring de wereld in geslingerd.

En als je alleen het geile-broek-verhaal hebt gehoord/gelezen, wat zo'n beetje het minst ernstige relaas was, dan ben je wel erg selectief.
pi_203264279
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 23:57 schreef Za het volgende:
Is er bij Boos hoor en wederhoor toegepast, of krijgen we alleen al die "slachtoffers" die ongewenst op de bips geslagen zijn? (of erger uiteraard, maar vooralsnog hoor ik slachtoffers, klagen over een opmerking als "geile broek heb je aan").

Maar ja, daar gaal je geen programma voor van de buis.

Is Jeroen Rietbergen echt niet gewoon een ordinaire vrouw?
Hij valt wel op ordinaire vrouwen volgens Yv, maar reality fbi had ook wat interessants wat mogelijk terugkomt in BOOS. Er is een student Glen die in 2009 het concept de Voice gepresenteerd heeft aan John de Mol.
Jongen had er nooit meer wat van gehoord, en eind 2010 komt John ineens met een briljant idee.

Die Glen heeft er alles aan gedaan om de beelden van zijn presentatie in handen te krijgen, maar de directeur van zijn opleiding heeft dat nooit gegeven…

Het gaat om misstanden in BOOS, heeft Glen gelijk dan is dit ook wel een dingetje van een paar miljoen.
pi_203264513
Heb alvast mijn geilste broekje gewassen voor donderdag 16:00. 😃
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_203264666
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 23:46 schreef Lienekien het volgende:
Richard Korver zat volgens mij met tegenzin bij Beau, want hij vindt eigenlijk dat de uitzendingen van BOOS afgewacht moeten worden. Het gedetailleerde verhaal van gisteren was ook geen goed idee, volgens hem. Dat helpt niet in het grotere plaatje van bijv. een rechter die uit onafhankelijk van elkaar afgelegde verklaringen een patroon van bepaald gedrag zou kunnen vaststellen.

De andere deskundige, van Landelijk Centrum Seksueel Geweld, had een helder verhaal over o.a. victim blaming. En hoe dat soms nog schadelijker kan uitpakken voor een slachtoffer dan het misbruik/grensoverschrijdend gedrag. Er werd één voorbeeld getoond van een smakeloze tweet. (Als ze hier op FOK! hadden gekeken hadden ze ook wel een geschikt voorbeeld kunnen vinden.)
Inderdaad -O-
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 06:29:21 #14
388664 crew  Dotteke
pi_203264671
Iemand een idee hoe laat BOOS te zien is, neem aan dat het op YouTube is
Hopelijk kan iedereen het kijken zal wel overbelast zijn vermoedelijk?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203264676
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 06:29 schreef Dotteke het volgende:
Iemand een idee hoe laat BOOS te zien is, neem aan dat het op YouTube is
Hopelijk kan iedereen het kijken zal wel overbelast zijn vermoedelijk?
Dot :* Als ik het goed heb onthouden is het om 16:00 te zien op youtube en het lijkt mij dat het daar op blijft staan.
  woensdag 19 januari 2022 @ 06:32:54 #16
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203264679
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 06:29 schreef Dotteke het volgende:
Iemand een idee hoe laat BOOS te zien is, neem aan dat het op YouTube is
Hopelijk kan iedereen het kijken zal wel overbelast zijn vermoedelijk?
16u inderdaad
  woensdag 19 januari 2022 @ 06:34:51 #17
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203264684
quote:
Erik de Zwart: ‘John de Mol creëerde een angstcultuur'

Wie het in het bedrijf van John de Mol (66) op durft te nemen tegen de directeur, moet dat vaak met ontslag bekopen. Dat vertellen verschillende oud-medewerkers woensdag in het licht van het schandaal bij programma ‘The Voice’ aan het ‘AD’.

Enkele oud-personeelsleden spraken uit angst voor de gevolgen van hun carrière anoniem met de krant. Maar ook Erik de Zwart, die zowel in de jaren 80 als van 2003 tot 2006 voor John werkte, deelt zijn verhaal. "Iedereen is bang voor hem. Als John de Mol de werkvloer op loopt, klikt het personeel met de hakken. Bang voor de grote baas. Ga je er tegenin, dan is het exit voor je", aldus de oud-radiodirecteur van Talpa Radio International.

Erik spreekt van een angstcultuur bij Talpa en noemt de gang van zaken bij het bedrijf "een manipulatieve, intimiderende manier van leidinggeven en sfeer waarin gewerkt wordt". Andere oud-werknemers vertellen in de krant dat het binnen het bedrijf algemeen bekend is dat De Mol regelmatig mensen op de werkvloer afblaft, zelfs om zaken als de temperatuur van zijn koffie. "Iedereen is op zijn hoede voor De Mol, 100 procent", aldus een voormalig personeelslid.
bron

Ook nog een artikel @ AD.nl: Oud-medewerkers John de Mol klagen over verstikkend werkklimaat: ‘Angst regeert’ (betaalmuur)
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 06:35:31 #18
388664 crew  Dotteke
pi_203264688
Oud-medewerkers John de Mol klagen over verstikkend werkklimaat: ‘Angst regeert’
In de storm rond de misstanden bij The Voice blijft één iemand muisstil: John de Mol. Hield hij zijn in opspraak geraakte zwager de hand boven het hoofd? Een profiel van een steenrijke succesondernemer die alles bepaalt en zóveel macht heeft dat het anderen angst inboezemt. ,,Als John de Mol de werkvloer op loopt, klikt het personeel met de hakken.”

Bron de stentor
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 06:36:52 #19
388664 crew  Dotteke
pi_203264694
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 06:31 schreef -river- het volgende:

[..]
Dot :* Als ik het goed heb onthouden is het om 16:00 te zien op youtube en het lijkt mij dat het daar op blijft staan.
Hey river :*
Thnx
O, het is geen rechtstreekse uitzending maar een filmpje
IK kijk het nooit, dus had geen idee
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203264701
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 06:36 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey river :*
Thnx
O, het is geen rechtstreekse uitzending maar een filmpje
IK kijk het nooit, dus had geen idee
Ja ik denk het wel.
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 06:39:43 #21
388664 crew  Dotteke
pi_203264704
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 06:38 schreef -river- het volgende:

[..]
Ja ik denk het wel.
Ik ben benieuwd. Wat een ellende allemaal helemaal voor de slachtoffers.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203264705
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 23:57 schreef Za het volgende:
Is er bij Boos hoor en wederhoor toegepast, of krijgen we alleen al die "slachtoffers" die ongewenst op de bips geslagen zijn? (of erger uiteraard, maar vooralsnog hoor ik slachtoffers, klagen over een opmerking als "geile broek heb je aan").

Maar ja, daar gaal je geen programma voor van de buis.

Is Jeroen Rietbergen echt niet gewoon een ordinaire vrouw?
Wat is dit?
Jeroen een ordinaire vrouw. Kijk je altijd de andere kant op als het een man betreft?
Je hebt het niet hoog op met vrouwen zoveel is duidelijk maar weet je zeker dat Dutroux geen Helga heette?
Go hard or go home
pi_203264739
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 06:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd. Wat een ellende allemaal helemaal voor de slachtoffers.
Inderdaad en ik hoop dat alles op tafel komt, en niet enkel Jeroen maar ook de andere twee flink aangepakt worden.
  woensdag 19 januari 2022 @ 06:52:56 #24
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203264746
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 23:57 schreef Za het volgende:
Is Jeroen Rietbergen echt niet gewoon een ordinaire vrouw?
Ik weet niet precies wat jij gebruikt, maar ik zou het iets rustiger aan doen.
pi_203264752
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 06:29 schreef Dotteke het volgende:
Iemand een idee hoe laat BOOS te zien is, neem aan dat het op YouTube is
Hopelijk kan iedereen het kijken zal wel overbelast zijn vermoedelijk?
Morgen (Donderdag) om 16.00 uur op
https://youtube.com/c/BOOS
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 06:59:01 #26
388664 crew  Dotteke
pi_203264757
quote:
14s.gif Op woensdag 19 januari 2022 06:56 schreef Benny het volgende:

[..]
Morgen (Donderdag) om 16.00 uur op
https://youtube.com/c/BOOS
Thnx Benny, opgeslagen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  woensdag 19 januari 2022 @ 07:16:05 #27
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_203264798
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 06:29 schreef Dotteke het volgende:
Iemand een idee hoe laat BOOS te zien is, neem aan dat het op YouTube is
Hopelijk kan iedereen het kijken zal wel overbelast zijn vermoedelijk?
YouTube zal het wel niet trekken inderdaad.

:D
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 07:18:10 #28
388664 crew  Dotteke
pi_203264804
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 07:16 schreef Piperidine het volgende:

[..]
YouTube zal het wel niet trekken inderdaad.

:D
Ik vermoed maar zo dat het het best bekeken YT filmpje sinds lange tijd gaat worden :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  woensdag 19 januari 2022 @ 07:23:15 #29
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203264819
....

[ Bericht 43% gewijzigd door Eightyone op 19-01-2022 11:31:32 (Past elders beter) ]
pi_203264830
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 23:57 schreef Za het volgende:
Is er bij Boos hoor en wederhoor toegepast,
:') Dat is het hele concept van Boos. Maar je zal maar 1 sec. Googlen en gelijk je eigen vraag beantwoorden en dan niet lekker suggestief kunnen posten over hoe eenzijdig het misschien wel niet is :o
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203264832
quote:
10s.gif Op woensdag 19 januari 2022 06:39 schreef Noek het volgende:

Wat is dit?
Jeroen een ordinaire vrouw. Kijk je altijd de andere kant op als het een man betreft?
Nee, ik vind Rietbergen vreselijk, dus dat is het niet.
Maar als ik zijn hoofd op tv zie, heb ik altijd het gevoel naar een vrouw te kijken, of dat Linda met een vriendin ergens stond te poseren.

  woensdag 19 januari 2022 @ 07:27:22 #32
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_203264833
Ik kijk Boos altijd op 1.25 speed soms is het erg traag.

Donderdag ga ik voor 1.5 speed als filmpje lang duurt.
  woensdag 19 januari 2022 @ 07:28:56 #33
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203264840
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 07:27 schreef KingRadler het volgende:
Ik kijk Boos altijd op 1.25 speed soms is het erg traag.

Donderdag ga ik voor 1.5 speed als filmpje lang duurt.
1uur en 12 minuten.
  woensdag 19 januari 2022 @ 07:38:28 #34
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_203264866
Geen idee of ik Boos uberhaupt ga kijken, trek Tim Hofmann nooit zo best
Same shit, different day
SC hopper present
pi_203264874
quote:
88s.gif Op woensdag 19 januari 2022 07:38 schreef Koen66 het volgende:
Geen idee of ik Boos uberhaupt ga kijken, trek Tim Hofmann nooit zo best
Dat had je al gezegd inderdaad. Doen we niks mee.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203264921
quote:
13s.gif Op woensdag 19 januari 2022 07:26 schreef Stepperoller het volgende:

:') Dat is het hele concept van Boos. Maar je zal maar 1 sec. Googlen en gelijk je eigen vraag beantwoorden en dan niet lekker suggestief kunnen posten over hoe eenzijdig het misschien wel niet is :o
Iedereen kan hier alles Googlen, en toch stelt men voortdurend vragen.

Ik ken dat programma niet, het klinkt zo kinderlijk, dus ik vroeg me af of het een journalistiek hoogstaand iets was, of vergelijkbaar met de andere Juice channels op youtube.
  woensdag 19 januari 2022 @ 07:54:41 #37
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203264923
quote:
88s.gif Op woensdag 19 januari 2022 07:38 schreef Koen66 het volgende:
Geen idee of ik Boos uberhaupt ga kijken, trek Tim Hofmann nooit zo best
Boeiend.
  woensdag 19 januari 2022 @ 08:05:16 #38
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_203264949
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 07:54 schreef Za het volgende:

[..]
Iedereen kan hier alles Googlen, en toch stelt men voortdurend vragen.

Ik ken dat programma niet, het klinkt zo kinderlijk, dus ik vroeg me af of het een journalistiek hoogstaand iets was, of vergelijkbaar met de andere Juice channels op youtube.
Misschien even je horizon verbreden i.p.v. tegendraads om het tegendraads zijn op Fok.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  woensdag 19 januari 2022 @ 08:05:52 #39
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203264952
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 07:54 schreef Za het volgende:

[..]
Iedereen kan hier alles Googlen, en toch stelt men voortdurend vragen.

Ik ken dat programma niet, het klinkt zo kinderlijk, dus ik vroeg me af of het een journalistiek hoogstaand iets was, of vergelijkbaar met de andere Juice channels op youtube.
Ik denk dat we Tim drie kwartier in beeld zien terwijl hij een onsamenhangend verhaal houdt en aan een Starbucks beker lurkt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_203264968
'Macht en geld is waar het leven over gaat.'

Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 19 januari 2022 @ 08:17:24 #41
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203264999
Mensen die Ali B. geen baas vinden :') Welke jongen of meisje zou nou niet zegmaar :X



  woensdag 19 januari 2022 @ 08:19:16 #42
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203265010
twitter
pi_203265019
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 07:26 schreef Za het volgende:

[..]
Nee, ik vind Rietbergen vreselijk, dus dat is het niet.
Maar als ik zijn hoofd op tv zie, heb ik altijd het gevoel naar een vrouw te kijken, of dat Linda met een vriendin ergens stond te poseren.

[ afbeelding ]

Dit screenshot is gemaakt op een Raboscanner ofzo?
  woensdag 19 januari 2022 @ 08:21:47 #45
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203265028
quote:
3s.gif Op woensdag 19 januari 2022 08:05 schreef Andromache het volgende:

Misschien even je horizon verbreden i.p.v. tegendraads om het tegendraads zijn op Fok.
Itt jou vul ik mijn dagen niet met het kijken naar juice channels. Dat zie ik niet als mijn horizon verbreden.
pi_203265036
quote:
13s.gif Op woensdag 19 januari 2022 08:21 schreef NoXia het volgende:

[..]
Je eigen account?
Nee. Zag het voorbij komen op Twitter
pi_203265037
quote:
11s.gif Op woensdag 19 januari 2022 08:21 schreef Benny het volgende:

Dit screenshot is gemaakt op een Raboscanner ofzo?
Is het een vrouw,, wat denk jij?
  woensdag 19 januari 2022 @ 08:24:55 #49
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203265039
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 08:22 schreef Za het volgende:

[..]
Itt jou vul ik mijn dagen niet met het kijken naar juice channels. Dat zie ik niet als mijn horizon verbreden.
Nee, jij steekt gelukkig je tijd in posten over hoe je vindt dat Jeroen R eruitziet als een vrouw.
The love you take is equal to the love you make.
pi_203265043
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 08:24 schreef Za het volgende:

[..]
Is het een vrouw,, wat denk jij?
Tja. Een metroman noemen ze dat toch tegenwoordig?
pi_203265048
Ergens is het ook wel ironisch dat in elke serie of film waarin Linda speelt er een man is die vreemd gaat. Vaak de man van het personage die zij speelt
pi_203265057
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 08:24 schreef Lienekien het volgende:

Nee, jij steekt gelukkig je tijd in posten over hoe je vindt dat Jeroen R eruitziet als een vrouw.
Ja een ordinaire vrouw zelfs.
  woensdag 19 januari 2022 @ 08:29:24 #53
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203265062
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 08:28 schreef Za het volgende:

[..]
Ja een ordinaire vrouw zelfs.
En wat wil je daarmee bereiken in de discussie rondom de misstanden?
The love you take is equal to the love you make.
pi_203265067
Wat een stel kleine kinderen... Waarom het persoonlijk maken? Kap eens

[ Bericht 6% gewijzigd door Benny op 19-01-2022 08:35:09 ]
pi_203265095
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 08:22 schreef Za het volgende:

[..]
Itt jou vul ik mijn dagen niet met het kijken naar juice channels. Dat zie ik niet als mijn horizon verbreden.
Boos is geen juice channel.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203265112
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 08:29 schreef Lienekien het volgende:

En wat wil je daarmee bereiken in de discussie rondom de misstanden?
Het zou een soort compensatiegedrag kunnen zijn bv.
Wanneer je er als man zijnde uitziet als een vrouw van middelbare leeftijd, probeer je misschien een reputatie als geilneef.

Wat kunnen we verder zeggen over de misstanden?
pi_203265122
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2022 08:30 schreef Benny het volgende:

Wat een stel kleine kinderen... Waarom het persoonlijk maken? Kap eens
Indien het over mij hebt, het is Jeroen Rietbergen die het persoonlijk maakte in deze kwestie.
  woensdag 19 januari 2022 @ 08:39:53 #58
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203265131
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 08:37 schreef Za het volgende:

[..]
Het zou een soort compensatiegedrag kunnen zijn bv.
Wanneer je er als man zijnde uitziet als een vrouw van middelbare leeftijd, probeer je misschien een reputatie als geilneef.

Wat kunnen we verder zeggen over de misstanden?
Ik haak af. Dit is zo’n idiote gedachtengang.
The love you take is equal to the love you make.
  Tettenkoning woensdag 19 januari 2022 @ 08:40:54 #59
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203265135
dit hoeft niet in elk topic

[ Bericht 97% gewijzigd door Deisyy op 19-01-2022 09:32:27 ]
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203265170
Maar terugkomend op de rectificatie gisteren... Het leed is natuurlijk al lang geschied: waarschijnlijk hebben er gisteren 75% minder mensen gekeken. En ik kan me voorstellen dat je als slachtoffer na gisteren, ook geen behoefte daaraan zou hebben.
En een rectificatie zorgt niet voor zulke fijne aansprekende koppen, dus ook hiermee veel minder mensen/slachtoffers bereikt.

Mijn inziens heeft die advocate daar heeeeeeel erg bewust gezeten. Maar dat zei ik die avond op fok al, RTL zal heel blij zijn geweest met haar (en misschien haar bankrekening ook met RTL).

Bedankt trouwens voor die link naar het YouTube kanaal van BOOS
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
pi_203265190
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 20:27 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik wil hier toch even naar vragen. Je geeft in een eerste post aan dat je met hem hebt gewerkt of in zijn nabijheid oid (kan de post even niet terugvinden dus weet de achtergrond niet helemaal meer). Zou je wat meer kwijt willen over de situatie(s) uit je posts?
Ja, wil ik wel..
...
pi_203265202
geen persoonlijke aanvallen

[ Bericht 48% gewijzigd door Deisyy op 19-01-2022 09:33:12 ]
  woensdag 19 januari 2022 @ 08:51:16 #63
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203265208
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2022 08:40 schreef Nine. het volgende:

[..]
Wie je wie pas ordinair is?
[ afbeelding ]

Die schattige Marco B van je...
Verona is op dit moment 35 jaar. 20 Jaar geleden zou ze dan 15 zijn geweest…
pi_203265233
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 08:50 schreef Za het volgende:

[..]

Echt je bent een nobody.
_O-
quote:
11s.gif Op woensdag 19 januari 2022 08:51 schreef NoXia het volgende:

[..]
Verona is op dit moment 35 jaar. 20 Jaar geleden zou ze dan 15 zijn geweest…
Verona is door de turnwereld ook al soort van gebroken natuurlijk.
pi_203265247
De enige foto die "ordinair" is, betreft een interactie tussen een vrouw en Mental Theo, waarbij Mental Theo haar borst ontbloot heeft, ik gok 30 jaar geleden.

Marco B. Komt toevallig voorbij gelopen, zit nergens aan, kijkt er niet eens naar.

Hulde voor deze vondst :D :')

[ Bericht 55% gewijzigd door Deisyy op 19-01-2022 09:33:30 ]
  woensdag 19 januari 2022 @ 08:58:28 #66
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203265248
quote:
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience.”
The love you take is equal to the love you make.
pi_203265277
Klopt ik ben de droeftoeter in de userfanfare. Blaas hoog van de toren en heb op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben ik eigenlijk met mijn grote mond? Ik zit je op de hielen. Jij kan me enkel je voetstappen laten zien terwijl ik het nu op een lopen zet. Mijn voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Ik heb geen betekenis voor FFOK!. Echt niks. Ik mag dan een user zijn met een grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik ben een nietszeggende user die niemand zich zal herinneren.

[ Bericht 15% gewijzigd door Deisyy op 19-01-2022 09:33:50 ]
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203265282
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2022 08:40 schreef Nine. het volgende:


Geweldig dit.
Is de hele video ook ergens te bewonderen?
BVD ik zie er naar uit.
  woensdag 19 januari 2022 @ 09:06:52 #69
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203265309
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 08:57 schreef Za het volgende:

[..]
De enige foto die "ordinair" is, betreft een interactie tussen een vrouw en Mental Theo, waarbij Mental Theo haar borst ontbloot heeft, ik gok 30 jaar geleden.

Marco B. Komt toevallig voorbij gelopen, zit nergens aan, kijkt er niet eens naar.

Hulde voor deze vondst :D :')
Dit. Net zoals met al die gefabuleerde verhalen dat Marco geneukt zou hebben met Iris Hont of die Maan :')

Ik zeg tegen 'mensen' :') die denken dat Marco daartoe in staat zou zijn altijd, dit:

Jote wawe, jote wawe, jote wawe em kadesh, in 10 voud naar jou terug :(

Nou, geloof me @Za dan hoor je er niks meer van :{w
  woensdag 19 januari 2022 @ 09:09:13 #70
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203265341
quote:
14s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:06 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ik zeg tegen 'mensen' :') die denken dat Marco daartoe in staat zou zijn altijd, dit:

Jote wawe, jote wawe, jote wawe em kadesh, in 10 voud naar jou terug :(

Nou, geloof me @:za dan hoor je er niks meer van :{w
Ik ken geen Fries.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 19 januari 2022 @ 09:09:53 #71
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203265347
quote:
14s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:06 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dit. Net zoals met al die gefabuleerde verhalen dat Marco geneukt zou hebben met Iris Hont of die Maan :')

Ik zeg tegen 'mensen' :') die denken dat Marco daartoe in staat zou zijn altijd, dit:

Jote wawe, jote wawe, jote wawe em kadesh, in 10 voud naar jou terug :(

Nou, geloof me @:za dan hoor je er niks meer van :{w
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203265363
quote:
13s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:09 schreef NoXia het volgende:

[..]
Ik ken geen Fries.
Het is Karin Maria Kesers.
https://www.dumpert.nl/item/100016126_eaa629b7
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  Tettenkoning woensdag 19 januari 2022 @ 09:14:42 #73
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203265390
geen persoonlijke aanvallen

[ Bericht 48% gewijzigd door Deisyy op 19-01-2022 09:34:39 ]
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  woensdag 19 januari 2022 @ 09:16:34 #74
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203265406
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2022 08:40 schreef Nine. het volgende:

[..]
Wie je wie pas ordinair is?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die schattige Marco B van je...
Dit is allemaal wel erg suggestief.
pi_203265414
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2022 08:25 schreef Benny het volgende:

[..]
Tja. Een metroman noemen ze dat toch tegenwoordig?
Die term ben ik al zeker een jaar of 5 - 10 niet meer tegengekomen
  Tettenkoning woensdag 19 januari 2022 @ 09:22:29 #77
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203265458
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:16 schreef Catatafishh het volgende:
Dit is allemaal wel erg suggestief.
Wat is er precies suggestief aan iemand vol op de bek pakken, (in verre van nuchtere staat) truitjes naar beneden trekken en op het podium in de benen van een vrouw bijten?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  woensdag 19 januari 2022 @ 09:34:42 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_203265551
quote:
:D
***
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 09:36:15 #79
184769 crew  Deisyy
pi_203265561
Geen persoonlijke aanvallen meer!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_203265599
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:22 schreef Nine. het volgende:

[..]
Wat is er precies suggestief aan iemand vol op de bek pakken, (in verre van nuchtere staat) truitjes naar beneden trekken en op het podium in de benen van een vrouw bijten?
Het suggestieve is dat dit allemaal voorbeelden zouden zijn van seksueel wangedrag. Met dat been is al helemaal vergezocht, tijdens een concert.
pi_203265614
Wat is er met dit topic gebeurd joh?
Tap tap tap
  woensdag 19 januari 2022 @ 09:49:53 #82
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203265689
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Wat is er met dit topic gebeurd joh?
Weinig nieuws, dan vallen de users elkaar maar aan uit verveling :P
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203265700
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:49 schreef Perrin het volgende:

[..]
Weinig nieuws, dan vallen de users elkaar maar aan uit verveling :P
Ja jammer is dat. Tot nu toe ging het best goed en werd er goed en inhoudelijk gepost en gediscussieerd. Hoop dat dat zo door kan gaan zonder gezeik.
Alius aliud dicit
pi_203265760
Nog maar 30 uur te gaan jongens.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203265813
Ik zag daarnet een bericht verschijnen dat Angela Groothuizen niets hiervan afwist en bezig is al haar oud-kandidaten te spreken, 130 maar liefst. Angela O+
They will not control us
pi_203265823
Mediacourant is deze weken ook heerlijk. En tevens een prima verzamelbak voor samenvattingen en zaken die je hebt gemist
pi_203265889
quote:
14s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:04 schreef Benny het volgende:
Mediacourant is deze weken ook heerlijk. En tevens een prima verzamelbak voor samenvattingen en zaken die je hebt gemist
Ik kan de Mediacourant sowieso wel waarderen. Het is geen medium dat zichzelf veel te serieus neemt en ook niet vuistdiep zelf in het wereldje zit zoals Boulevard en Shownieuws.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 19 januari 2022 @ 10:16:01 #88
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203265954
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 08:49 schreef Obiekulu het volgende:

[..]
Ja, wil ik wel..
:)

Zou je dat in topic willen delen? Of alleen in bijvoorbeeld PM? Disclaimer: uiteraard hoef je helemaal niks natuurlijk! Voel je niet verplicht, :).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 19 januari 2022 @ 10:16:36 #89
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203265962
quote:
10s.gif Op woensdag 19 januari 2022 08:19 schreef Benny het volgende:
[ twitter ]
Oh heerlijk ik hou van dit soort onzinnige accounts.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 19 januari 2022 @ 10:24:11 #90
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203266074
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:03 schreef Maive het volgende:
Ik zag daarnet een bericht verschijnen dat Angela Groothuizen niets hiervan afwist en bezig is al haar oud-kandidaten te spreken, 130 maar liefst. Angela O+
Ik las het ook! Ze zei ook dat alle oud-kandidaten die ze heeft gesproken allee maar positieve ervaringen hebben gehad en dat ook zij nooit iets heeft gemerkt en enkel met fijne gevoelens er op terugkijkt. Maar ik weet niet, ik kreeg er een beetje een soort gevoel bij. Om zoiets meteen in de media te gooien (dat alles alleen maar peachy was)? Ik kan niet helemaal uitleggen wat ik bedoel.

Desalniettemin is het fijn dat de mensen die ze heeft gesproken blijkbaar geen issues hebben ervaren.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 19 januari 2022 @ 10:27:25 #91
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203266134
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:10 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Ik kan de Mediacourant sowieso wel waarderen. Het is geen medium dat zichzelf veel te serieus neemt en ook niet vuistdiep zelf in het wereldje zit zoals Boulevard en Shownieuws.
_O_ Mediacourant
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_203266147
quote:
17s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:24 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik las het ook! Ze zei ook dat alle oud-kandidaten die ze heeft gesproken allee maar positieve ervaringen hebben gehad en dat ook zij nooit iets heeft gemerkt en enkel met fijne gevoelens er op terugkijkt. Maar ik weet niet, ik kreeg er een beetje een soort gevoel bij. Om zoiets meteen in de media te gooien (dat alles alleen maar peachy was)? Ik kan niet helemaal uitleggen wat ik bedoel.

Desalniettemin is het fijn dat de mensen die ze heeft gesproken blijkbaar geen issues hebben ervaren.
Ligt er denk ik ook een beetje aan hoe het in de media is gekomen. Kan ook via een kandidaat zijn geweest natuurlijk
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 19 januari 2022 @ 10:30:09 #93
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203266185
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:28 schreef Benny het volgende:

[..]
Ligt er denk ik ook een beetje aan hoe het in de media is gekomen. Kan ook via een kandidaat zijn geweest natuurlijk
Ze heeft het zelf aangegeven in de media, of bedoel je dat niet?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_203266203
quote:
17s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:30 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ze heeft het zelf aangegeven in de media, of bedoel je dat niet?
Oh, dat heeft ze. Dat was me niet duidelijk. Ik vroeg mij af of ze het zelf had gedaan, ernaar is gevraagd of dat het via een kandidaat in de media is gekomen.
  woensdag 19 januari 2022 @ 10:31:13 #95
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203266206
quote:
17s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:24 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik las het ook! Ze zei ook dat alle oud-kandidaten die ze heeft gesproken allee maar positieve ervaringen hebben gehad en dat ook zij nooit iets heeft gemerkt en enkel met fijne gevoelens er op terugkijkt. Maar ik weet niet, ik kreeg er een beetje een soort gevoel bij. Om zoiets meteen in de media te gooien (dat alles alleen maar peachy was)? Ik kan niet helemaal uitleggen wat ik bedoel.

Desalniettemin is het fijn dat de mensen die ze heeft gesproken blijkbaar geen issues hebben ervaren.
Poging om te voorkomen dat uit de beerput opspattende spetters op haar landen?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 19 januari 2022 @ 10:34:06 #96
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203266254
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:03 schreef Maive het volgende:
Ik zag daarnet een bericht verschijnen dat Angela Groothuizen niets hiervan afwist en bezig is al haar oud-kandidaten te spreken, 130 maar liefst. Angela O+
Ja, ze was gisteren (via een videoverbinding) bij HLF8 (talkshow van Johnny de Mol). Daar vertelde ze dat.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 10:40:05 #97
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_203266369
(Van wat ik heb gehoord in het via-via circuit is Angela ook gewoon heel nuchter en zorgzaam type. Ik vind dit best wel in character. En dat het in de media komt is natuurlijk ook wel logisch aangezien vragen gesteld zullen worden aan elke (ex)tvoh-coach)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_203266397
quote:
17s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:24 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik las het ook! Ze zei ook dat alle oud-kandidaten die ze heeft gesproken allee maar positieve ervaringen hebben gehad en dat ook zij nooit iets heeft gemerkt en enkel met fijne gevoelens er op terugkijkt. Maar ik weet niet, ik kreeg er een beetje een soort gevoel bij. Om zoiets meteen in de media te gooien (dat alles alleen maar peachy was)? Ik kan niet helemaal uitleggen wat ik bedoel.

Desalniettemin is het fijn dat de mensen die ze heeft gesproken blijkbaar geen issues hebben ervaren.
Volgens wikipedia is ze maar zo'n 2 seizoenen (in het begin) en een keer in de knock-out fase als coach in de reguliere versie betrokken geweest. Als ik het goed onthouden heb

En op zich lijkt het me ook niet onwaarschijnlijk om er niks van mee te krijgen als jouw kandidaten met een fatsoenlijke coach, nl. jijzelf, te maken hebben.
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 09:02 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Tot nu toe zeggen alle presentatoren van niets te weten.

Maar bij dit format is de presentator toch ook hoofdzakelijk betrokken bij de liveshows (en misschien een keer een geregisseerd kijkje bij het repeteren?) terwijl de coaches met kandidaten repeteren en zo?

Dan is het ook logisch dat Anouk van niks weet, omdat zij professioneel met haar kandidaten omgaat en iemand als die bandleider ook eerder toeslaat bij kandidaten van een coach waar een informelere setting heers
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203266471
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:40 schreef ijs_beer het volgende:
(Van wat ik heb gehoord in het via-via circuit is Angela ook gewoon heel nuchter en zorgzaam type. Ik vind dit best wel in character. En dat het in de media komt is natuurlijk ook wel logisch aangezien vragen gesteld zullen worden aan elke (ex)tvoh-coach)
De mannen bij TVOH zijn ook wel geraffineerd genoeg om bepaald gedrag niet te vertonen waar bepaalde mensen bij zijn. Daarnaast zijn veel gedraging in zichzelf klein en subtiel, maar als je het bij elkaar op gaat tellen dan tikt het natuurlijk wel aan.
pi_203266483
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:45 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
De mannen bij TVOH zijn ook wel geraffineerd genoeg om bepaald gedrag niet te vertonen waar bepaalde mensen bij zijn. Daarnaast zijn veel gedraging in zichzelf klein en subtiel, maar als je het bij elkaar op gaat tellen dan tikt het natuurlijk wel aan.
Ik denk dat ie het ook niet bij Anouk had moeten doen :D
Tap tap tap
pi_203266489
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:41 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Volgens wikipedia is ze maar zo'n 2 seizoenen (in het begin) en een keer in de knock-out fase als coach in de reguliere versie betrokken geweest. Als ik het goed onthouden heb

En op zich lijkt het me ook niet onwaarschijnlijk om er niks van mee te krijgen als jouw kandidaten met een fatsoenlijke coach, nl. jijzelf, te maken hebben.
[..]

Klopt, de eerste twee seizoenen en The Voice kids. Ze is na het tweede seizoen aan de kant gezet, wat ze zelf destijds niet aan zag komen.

Ik ben misschien wat bevooroordeeld wat Angela betreft. Ik vind haar een top wijffie O+
Ik heb haar een aantal keren mogen ontmoeten en hoewel ik niet altijd de beste mensenkennis heb, heb ik haar ervaren als een warm, betrokken, en vooral "echt" persoon.
They will not control us
  woensdag 19 januari 2022 @ 10:47:27 #102
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_203266508
Ik vraag me af of er een noodplan is opgesteld voor als dit allemaal uit zou komen, zoals nu dus. Angela die zich er ineens mee bemoeid (die een lief imago heeft), medewerkers die zeggen van niks te weten (Martijn, Chantal, Anouk, Waylon) en Johnny die John zogenaamd onder de bus gooit in zijn dagelijkse talkshow.
With love :*
  Tettenkoning woensdag 19 januari 2022 @ 10:47:38 #103
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203266512
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:40 schreef Catatafishh het volgende:
Het suggestieve is dat dit allemaal voorbeelden zouden zijn van seksueel wangedrag. Met dat been is al helemaal vergezocht, tijdens een concert.
Het was een reactie op het "ordinair" zijn van een niet nader te benoemen user. Maar ordinair is deze, zich onaantastbare waande Marco B zeker, want dat tonen deze foto's wél duidelijk aan.

Je gaat toch geen jonge grietjes vol op de bek pakken? Nota bene in het bijzijn van Leontien op z'n eigen bbq's (er zijn nog veel meer foto's van). En zwaar onder invloed met een topless meisje op de foto gaan.

Ja, heel erg classy allemaal :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203266523
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 06:29 schreef Dotteke het volgende:
Iemand een idee hoe laat BOOS te zien is, neem aan dat het op YouTube is
Hopelijk kan iedereen het kijken zal wel overbelast zijn vermoedelijk?
Mwa, als Cardi B een nieuw nummer met clip dropt kunnen ze servers het ook aan. Denk dat dit minder kijkers zal hebben dan een nieuw nummer van Cardi B
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 10:49:37 #105
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_203266537
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:47 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik vraag me af of er een noodplan is opgesteld voor als dit allemaal uit zou komen, zoals nu dus. Angela die zich er ineens mee bemoeid (die een lief imago heeft), medewerkers die zeggen van niks te weten (Martijn, Chantal, Anouk, Waylon) en Johnny die John zogenaamd onder de bus gooit in zijn dagelijkse talkshow.
Complottheorieën blijken achteraf vaak een hoop mensen die maar wat aan het aanklooien te zijn. :+

Ik denk dus dat het vooral ieder voor zich is wat dat betreft momenteel. :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_203266547
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:47 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik vraag me af of er een noodplan is opgesteld voor als dit allemaal uit zou komen, zoals nu dus. Angela die zich er ineens mee bemoeid (die een lief imago heeft), medewerkers die zeggen van niks te weten (Martijn, Chantal, Anouk, Waylon) en Johnny die John zogenaamd onder de bus gooit in zijn dagelijkse talkshow.
Waarschijnlijk is ingeschat dat er hooguit een keer als incident iets naar buiten zou komen, maar dat het nog prima onder het tapijt te schuiven zou zijn. Verder vond men dit niet echt een probleem of risico.

Anders zou Jeroen R. in 2016 al gebonjourd zijn en zouden er bijv. echte vertrouwenspersonen aangesteld zijn die met instemming stappen kunnen ondernemen in het geval van grensoverschrijdend gedrag.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203266552
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:47 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik vraag me af of er een noodplan is opgesteld voor als dit allemaal uit zou komen, zoals nu dus. Angela die zich er ineens mee bemoeid (die een lief imago heeft), medewerkers die zeggen van niks te weten (Martijn, Chantal, Anouk, Waylon) en Johnny die John zogenaamd onder de bus gooit in zijn dagelijkse talkshow.
Het standaard noodplan bij de Mol is: stilhouden; afwachten; advocaten erop. De Mol is een control-freak, dus die zoekt straks een manier om de regie te gaan pakken.
  woensdag 19 januari 2022 @ 10:50:27 #108
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203266553
quote:
10s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:47 schreef Nine. het volgende:

[..]
Het was een reactie op het "ordinair" zijn van een niet nader te benoemen user. Maar ordinair is deze zich ontastbare waande Marco B zeker, want dat tonen deze foto's wél duidelijk aan.

Je gaat toch geen jonge grietjes vol op de bek pakken? Nota bene in het bijzijn van Leontien op z'n eigen bbq's (er zijn nog veel meer foto's van). En zwaar onder invloed met een topless meisje op de foto gaan.

Ja, heel erg classy allemaal :')
Geen persoonlijke aanvallen meer @Nine :{w

Marco heeft het al zwaar genoeg.
  Tettenkoning woensdag 19 januari 2022 @ 10:54:42 #109
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203266609
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:50 schreef Tengano het volgende:
Geen persoonlijke aanvallen meer @:nine :{w

Marco heeft het al zwaar genoeg.
Iets constateren is toch net even iets anders dan een persoonlijke aanval. Of mag dit ook niet benoemd worden? :P
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203266640
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:50 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Waarschijnlijk is ingeschat dat er hooguit een keer als incident iets naar buiten zou komen, maar dat het nog prima onder het tapijt te schuiven zou zijn. Verder vond men dit niet echt een probleem of risico.

Anders zou Jeroen R. in 2016 al gebonjourd zijn en zouden er bijv. echte vertrouwenspersonen aangesteld zijn die met instemming stappen kunnen ondernemen in het geval van grensoverschrijdend gedrag.
En dat is geen vreemde gedachtegang trouwens, want reguliere onderzoeksjournalistiek staat nogal ver van de showbizz af en bereikt de relatief jonge kandidaten met dit soort ervaringen niet zo makkelijk (terwijl de oproep van Boos in augustus veel gehoor heeft gekregen). En Boulevard en Shownieuws zitten juist zo dicht bij het vuur ze hier niet zomaar uit zichzelf hun vingers aan gaan branden.

Dus in principe lag het ook niet in de lijn der verwachting dat er met onderzoek boven water zou komen dat er sprake is van structurele misstanden. Bij een individu dat naar buiten treedt kun je het bijna altijd wel doodslaan met haar woord tegen het zijne of zo. En dat is vaak succesvol genoeg om anderen die nog twijfelden te ontmoedigen dat het toch niet helpt.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  woensdag 19 januari 2022 @ 11:01:31 #111
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203266688
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:58 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
En dat is geen vreemde gedachtegang trouwens, want reguliere onderzoeksjournalistiek staat nogal ver van de showbizz af en bereikt de relatief jonge kandidaten met dit soort ervaringen niet zo makkelijk (terwijl de oproep van Boos in augustus veel gehoor heeft gekregen). En Boulevard en Shownieuws zitten juist zo dicht bij het vuur ze hier niet zomaar uit zichzelf hun vingers aan gaan branden.

Dus in principe lag het ook niet in de lijn der verwachting dat er met onderzoek boven water zou komen dat er sprake is van structurele misstanden. Bij een individu dat naar buiten treedt kun je het bijna altijd wel doodslaan met haar woord tegen het zijne of zo. En dat is vaak succesvol genoeg om anderen die nog twijfelden te ontmoedigen dat het toch niet helpt.
Plus allerlei zware sancties in wurgcontracten en je hebt een ideaal jachtterrein voor seksuele predators.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 19 januari 2022 @ 11:03:07 #112
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203266707
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:40 schreef ijs_beer het volgende:
(Van wat ik heb gehoord in het via-via circuit is Angela ook gewoon heel nuchter en zorgzaam type. Ik vind dit best wel in character. En dat het in de media komt is natuurlijk ook wel logisch aangezien vragen gesteld zullen worden aan elke (ex)tvoh-coach)
Dat zou zeker kunnen! Volgens mij is ze best integer. Ik kreeg gewoon ergens een wat, tja, wat ik zei, ik kan er niet helemaal de vinger op leggen.

Ik wist niet dat ze het in HLF8 van De Mol had aangegeven. Nu verwacht ik overigens niet dat ze daar zit als ze de Mollenfamilie zou afkraken. Dan was geheid niet uitgenodigd. Dat gesprek met Keyl was voor de bühne en nu is ‘t wel genoeg met de kritiek (volgens De Molletjes).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 19 januari 2022 @ 11:03:42 #113
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203266711
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Het standaard noodplan bij de Mol is: stilhouden; afwachten; advocaten erop. De Mol is een control-freak, dus die zoekt straks een manier om de regie te gaan pakken.
Lastig de regie pakken als nog boven de markt hangt in hoeverre je zelf betrokken bent.

Als je je handen kunt wassen in onschuld en er plausible deniability is dan kun je schoon schip maken. Als blijkt dat het jarenlang met jouw medeweten of zelfs goedkeuring heeft plaatsgevonden, lijkt me dat echt een huzarenstukje worden.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 19 januari 2022 @ 11:05:41 #114
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_203266725
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:49 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Complottheorieën blijken achteraf vaak een hoop mensen die maar wat aan het aanklooien te zijn. :+

Ik denk dus dat het vooral ieder voor zich is wat dat betreft momenteel. :P
Ik vraag het me ook alleen maar af hè :P
With love :*
  woensdag 19 januari 2022 @ 11:07:02 #115
292419 NoXia
Productiefoutje
  woensdag 19 januari 2022 @ 11:07:59 #116
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203266750
Er worden momenteel diverse artikelen gepubliceerd en ook Eric de Zwart heeft zich uitgesproken dat er een angstcultuur bij de Talpa fabriek heerst. JdM doet aan micromanagement en houdt alles en iedereen in de gaten. JdM kaffert je waar iedereen zwaar uit, als je iets doet wat hem niet bevalt. Heb je ongepaste kritiek dan wordt je er direct uitgeflikkert en zo'n incident helpt niet mee om elders weer aan de bak te komen; je kansen verminderen en je doelgroep wordt kleiner.

JdM is daarmee intimiderend en tiranniek. Een noodplan is wat dat betreft niet echt noodzakelijk omdat iedereen de regels al reeds kent en iedereen gedrilled en geconditioneerd is. Je weet wanneer je wel en niet je mond moet houden en je weet wat je wel en niet mag zeggen. En mocht je dat even kwijt zijn, dan kun je dat altijd even terugvinden in je wurgcontract met de bijbehorende dwangsommen. En niet voor niets is door meerdere mensen al grappend de naam Kim-Jong-John genoemd. Iedereen staat al in het gareel dus, kent zijn positie en acteert zoals dat van hem of haar verlangt wordt.

Ondertussen is JdM natuurlijk al lange tijd listig in de weer om in de huidige situatie de conrole te houden en deze straks weer over te nemen als BOOS donderdag met zijn geneuzel komt.

Ik zeg niet dat ik een fan ben van JdM, maar dit soort mensen zijn wel briljant als het gaat om schakelen in dit soort crisissituaties. Een kat heeft maar 9 levens, maar dit soort mensen zijn bijna niet te vangen. De uitzending van BOOS zal dus belastend zijn voor Talpa en Jdm, maar ik vind het persoonlijk interessanter wat de volgende zet van JdM zal zijn in dit schaakspel. Voorlopig is zijn tactiek blijkbaar; hou het rustig, geen commotie en niet te veel meebewegen met de dramatiek van de overkant en indien mogelijk downsizen.

Prima strategie dus tot zover...
pi_203266754
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:03 schreef Perrin het volgende:

[..]
Lastig de regie pakken als nog boven de markt hangt in hoeverre je zelf betrokken bent.
Precies de reden waarom je nu niets van de Mol hoort. Ik denk dat de Mol ook zoveel mogelijk op de achtergrond gaat blijven aangezien hij - persoonlijk - niets gedaan/gezien heeft natuurlijk. Zal wel het verhaal worden dat de rotte appels eruit gaan en dan "the new voice of holland" geboren is met hoogste kijkcijfers ooit.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 19 januari 2022 @ 11:10:28 #118
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203266767
quote:
14s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:07 schreef NoXia het volgende:
Heeft Maan al gereageerd?
Nog niet. Welke user was dat, die verwachtte dat Maan zélf in BOOS terechtgekomen kan zijn?

Dat zou wat zijn, zeg. Alleen vraag ik mij af of BOOS haar zomaar zou ‘outen’ als alles inderdaad met volle consent gebeurd is? Dan is het wel smeerlapperij en machtsmisbruik. Maar gooien ze haar daarvoor onder de bus?

Zij had (heeft?) al wel een vader in ‘t wereldje.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 19 januari 2022 @ 11:13:26 #119
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203266798
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:07 schreef Tengano het volgende:

Prima strategie dus tot zover.
Behalve dat hij wel heel nadrukkelijk niet geschokt en verrast reageert of medeleven betoont met de slachtoffers. Dat spreekt natuurlijk ook boekdelen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 19 januari 2022 @ 11:16:53 #120
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203266833
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:08 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Precies de reden waarom je nu niets van de Mol hoort. Ik denk dat de Mol ook zoveel mogelijk op de achtergrond gaat blijven aangezien hij - persoonlijk - niets gedaan/gezien heeft natuurlijk. Zal wel het verhaal worden dat de rotte appels eruit gaan en dan "the new voice of holland" geboren is met hoogste kijkcijfers ooit.
Ja dat wordt natuurlijk Operatie Schoon Schip, maar of daar ook Operatie Boetekleed bij in werking treedt (en in welke mate), hangt af van hoe hard hij kan maken dat het maar een paar rotte appels waren en dat hij ook niet wist dat het zo uit de klauwen was gelopen, etc etc.

Operatie Boetekleed is niet zo geloofwaardig als de vergrijpen zwaar, structureel en groot in aantal zijn en duidelijk is dat het jarenlang met zijn medeweten of zelfs goedkeuring plaatsvond allemaal.

Ben benieuwd hoe hij voor elkaar gaat krijgen dat hijzelf niet de grootste golf drek uit deze beerput over zich heen krijgt.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203266843
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:08 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Precies de reden waarom je nu niets van de Mol hoort. Ik denk dat de Mol ook zoveel mogelijk op de achtergrond gaat blijven aangezien hij - persoonlijk - niets gedaan/gezien heeft natuurlijk. Zal wel het verhaal worden dat de rotte appels eruit gaan en dan "the new voice of holland" geboren is met hoogste kijkcijfers ooit.
Boos gaat daar juist wel aandacht aan besteden. Misschien niet direct in het eerste deel (neem aan dat er twee delen zijn, want dat is gebruikelijk bij ze als het om grote zaken gaat), maar wel in het tweede deel aangezien nu duidelijk is dat er een geïnformeerde opdrachtgever was
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  woensdag 19 januari 2022 @ 11:26:42 #122
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203266952
quote:
John de Mol nu ook onder vuur: ‘Buiten zijn kliekje om heerst angst’

John de Mol wordt flink onder vuur genomen door het AD, dat de mediamiljardair vandaag groot op de voorpagina heeft gezet. De krant schrijft over de angstcultuur bij zijn bedrijf Talpa Network.

Iedereen die in de krant zijn verhaal doet is het erover eens: werken voor John is geen pretje. Er heerst geen enkele vrijheid, klinkt het. "Soms vraag je je af waar John de Mol de tijd vandaan haalt, maar hij ziet alles. Als er een item is dat hem niet zint in Shownieuws, dan hangt hij dezelfde avond nog aan de telefoon met de hoofdredacteur."

Medewerkers spreken van 'een verstikkend werkklimaat, waarin iedereen naar de pijpen van de grote baas danst, angst regeert en waarin het altijd afwachten is met welk been De Mol uit bed is gestapt'. "Zijn humeur is vaak niet best, maar er zijn uitschieters naar beneden", zegt een andere oud-medewerker.

Vrijwel alle (oud-)Talpa-medewerkers durven alleen anoniem te spreken, uit angst voor de gevolgen. John heeft enorm veel macht in de mediawereld; zo zijn bijna alle commerciële radiozenders van hem. "Wie het lang wil volhouden in Hilversum en Aalsmeer, kan beter geen ruzie hebben met De Mol, redeneren ze", aldus de krant.

Mensen zijn daardoor 'echt bezig om hem te pleasen', zegt een oud-medewerker. "Als je niet meegaat met de manier van werken van John de Mol, heb je een probleem. Er zijn diverse voorbeelden van mensen die prima hun werk deden, maar omdat ze ageerden tegen John de Mol eruit vlogen."

Er is sprake van een 'angstcultuur die van boven naar beneden sijpelt', zegt een oud-medewerker. "Naar boven likken en naar beneden trappen."

Erik de Zwart wil wél met naam en toenaam reageren en bevestigt deze angstcultuur. "Iedereen is bang voor hem. Als John de Mol de werkvloer op loopt, klikt het personeel met de hakken. Bang voor de grote baas. (...) Op het moment dat hij het beter ziet of jou als een bedreiging ziet, dan moet je weg."

Wie níet hoeft te vrezen voor John? Het 'Talpa-kliekje'. "Als je daarbij hoort, blijf je buiten schot. Erland Galjaard en Wendy van Dijk horen erbij. Jeroen Rietbergen en Sander Vahle, de (ex-)partners van zus Linda. Ronald Molendijk en Jeroen van der Boom ook. Het is bijna een soort sekte."

https://www.mediacourant.(...)kje-om-heerst-angst/
Medewerkers zijn volledig geconditioneerd dus.

[ Bericht 25% gewijzigd door Tengano op 19-01-2022 11:32:39 ]
  woensdag 19 januari 2022 @ 11:27:17 #123
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203266956
Ik heb er in ieder geval geen hoge verwachtingen bij dat John de Mol naar aanleiding van de aanstaande onthullingen gaat zorgdragen voor een gezondere bedrijfscultuur.
The love you take is equal to the love you make.
  Miss 200.000.000! woensdag 19 januari 2022 @ 11:27:55 #124
367000 roos94
pi_203266967
Het is bijna een full time job om al deze juice bij te houden, jezus christus
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 11:36:41 #125
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203267077
John de Mol heeft ook nog niet gereageerd toch?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 19 januari 2022 @ 11:39:56 #126
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203267132
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:27 schreef roos94 het volgende:
Het is bijna een full time job om al deze juice bij te houden, jezus christus
Ik ben op reis in Portugal en zit nu as we speak met een telefoon aan een lader nabij het hostelbed met een bijgesleepte stoel. Nog even snel voor ik naar buitenga bij lezen zodat ik dat straks minder hoef te doen want pfff.

Al had ik natuurlijk ook gewoon naar buiten kunnen gaan zónder nog even te FOK!ken, :@ :').

De popcorn gaat gewoonweg zo snel op dat ik inmiddels aan de machine loop te lurken. Kom maar op met de juice.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 19 januari 2022 @ 11:40:04 #127
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203267133
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:36 schreef Momo het volgende:
John de Mol heeft ook nog niet gereageerd toch?
Tuurlijk niet. Je laat je als multimiljardair toch niet uit je tent lokken door zo'n Joetoeber :')
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 19 januari 2022 @ 11:40:27 #128
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203267139
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:36 schreef Momo het volgende:
John de Mol heeft ook nog niet gereageerd toch?
Nope, doet-ie pas na BOOS. Wat ook wel weer aangeeft hoe gecalculeerd hij bezig is.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 19 januari 2022 @ 11:41:53 #129
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203267157
quote:
17s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:40 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Nope, doet-ie pas na BOOS. Wat ook wel weer aangeeft hoe gecalculeerd hij bezig is.
Ik dacht te lezen dat hij pas zou gaan reageren als het hele onderzoek was afgerond. Dat kan nog wel een paar maanden duren.
  woensdag 19 januari 2022 @ 11:42:37 #130
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_203267166
quote:
14s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:41 schreef NoXia het volgende:

[..]
Ik dacht te lezen dat hij pas zou gaan reageren als het hele onderzoek was afgerond. Dat kan nog wel een paar maanden duren.
Dat idd ..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  woensdag 19 januari 2022 @ 11:42:44 #131
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203267171
Als iedereen wacht op John de Mol heeft hij dus nog steeds de lead ;)
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 11:43:25 #132
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203267183
quote:
17s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:40 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Nope, doet-ie pas na BOOS. Wat ook wel weer aangeeft hoe gecalculeerd hij bezig is.
Tja ik weet het niet met die hele De Mol kliek, vind het lastig te geloven dat ze hier helemaal niks van wisten (dan heb ik het over na de zogenaamde therapie van Jeroen), sowieso had hij er dan meteen uit moeten vliegen en ook niet op een aardige manier. Linda en Johnny die hebben echt wel nagedacht over hun reactie. En Ronald Molendijk die hem een grote flirt noemt...
pi_203267189
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Wat is er met dit topic gebeurd joh?
Teveel users met een act.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 19 januari 2022 @ 11:44:46 #134
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203267209
quote:
14s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:41 schreef NoXia het volgende:

[..]
Ik dacht te lezen dat hij pas zou gaan reageren als het hele onderzoek was afgerond. Dat kan nog wel een paar maanden duren.
Ik meende dat Johnny zei donderdag. Na de BOOS-uitzending.

Hoe dan ook vind ik het bizar dat hij als baas der bazen niet reageert als zijn medewerkers onder vuur liggen en zijn reputatie en bedrijf langzamerhand afbrokkelen. Je laat het gewoon maar gaan? Niet eens een persbericht dat je pas na het onderzoek met een statement komt (als het inderdaad dan is).

Bedankt voor de steun, boss :W
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 19 januari 2022 @ 11:46:31 #135
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203267247
Niemand hoeft John de Mol uit te leggen hoe je dit spel moet spelen.
  woensdag 19 januari 2022 @ 11:47:12 #136
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203267255
quote:
17s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:44 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik meende dat Johnny zei donderdag. Na de BOOS-uitzending.

Hoe dan ook vind ik het bizar dat hij als baas der bazen niet reageert als zijn medewerkers onder vuur liggen en zijn reputatie en bedrijf langzamerhand afbrokkelen. Je laat het gewoon maar gaan? Niet eens een persbericht dat je pas na het onderzoek met een statement komt (als het inderdaad dan is).

Bedankt voor de steun, boss :W
Haha ja, de arrogantie.
pi_203267257
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:36 schreef Momo het volgende:
John de Mol heeft ook nog niet gereageerd toch?
twitter
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  woensdag 19 januari 2022 @ 11:48:31 #138
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203267274
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:46 schreef Tengano het volgende:
Niemand hoeft John de Mol uit te leggen hoe je dit spel moet spelen.
Hij is toch onaantastbaar? Hij heeft meer geld dan hij ooit kan uitgeven. En mensen als hij geven geen fuck om wat anderen van hem denken. Met die mentaliteit kon hij zo groot worden.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 19 januari 2022 @ 11:49:47 #139
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_203267292
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:27 schreef roos94 het volgende:
Het is bijna een full time job om al deze juice bij te houden, jezus christus
Wat dan precies? Want zoveel nieuws is er toch niet?
BOOS maakt een uitzending, aangifte Ali B, Jeroen Rietberger stapt op en weg bij Linda.

Dat weten we al dagen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 19 januari 2022 @ 11:50:44 #140
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203267298
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:46 schreef Tengano het volgende:
Niemand hoeft John de Mol uit te leggen hoe je dit spel moet spelen.
Geheid. Maar zoals je merkt hebben De Molletjes ook wel eens te maken met een “inschattingsfout”. Of met mislukte zenders, formats en programma’s. Niet alles wat De Mol aanraakt verandert in goud of betreft de juiste methode.

Ik denk dat - in dit geval - mensen het steeds vreemder en vreemder vinden dat er maar geen bericht komt van John. Al is het maar één zinnetje. Nu vernemen we alles via Johnny en een statement van Linda. Apart. Of dat dít keer de juiste tactiek is vraag ik me af. Ook De Mol heeft volgens mij nog nooit met zo’n shitshow (pun intended) te maken gehad.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 19 januari 2022 @ 11:50:56 #141
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203267304
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Hij is toch onaantastbaar? Hij heeft meer geld dan hij ooit kan uitgeven. En mensen als hij geven geen fuck om wat anderen van hem denken. Met die mentaliteit kon hij zo groot worden.
En dat is ook wat zijn directe vertrouwelingen zo aantrekkelijk aan hem vinden en waarom ze zo loyaal zijn.
  woensdag 19 januari 2022 @ 11:51:29 #142
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_203267311
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:46 schreef Tengano het volgende:
Niemand hoeft John de Mol uit te leggen hoe je dit spel moet spelen.
En hij is niemand een verantwoording schuldig. Dat is Ali B met zijn aangifte.
  woensdag 19 januari 2022 @ 11:54:01 #143
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_203267342
Ik kan mij ook gewoon goed voorstellen dat dit als een enorme nachtkaars uitgaat. The Voice zal niet meer terugkomen, vanaf nu veel strengere controle bij nieuwe talentenjachten. De Molletjes worden uitgekotst, maar kunnen op hun eigen zender gewoon nog steeds programma's blijven maken. Jeroen Rietberger zal het enorm lastig gaan krijgen, Ali B idem dito mochten de geruchten waar zijn. Maar de Familie De Mol? Ik weet het niet.
  woensdag 19 januari 2022 @ 11:54:06 #144
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203267345
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:50 schreef Tengano het volgende:

[..]
En dat is ook wat zijn directe vertrouwelingen zo aantrekkelijk aan hem vinden en waarom ze zo loyaal zijn.
Flink mee eten uit die goedgevulde ruif. Loyaal aan het geld. Geld is macht.
The love you take is equal to the love you make.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 19 januari 2022 @ 11:54:30 #145
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203267353
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:51 schreef Piperidine het volgende:

[..]
En hij is niemand een verantwoording schuldig. Dat is Ali B met zijn aangifte.
Waarom is hij niemand verantwoording schuldig?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 19 januari 2022 @ 11:55:40 #146
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203267364
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:54 schreef Piperidine het volgende:
Ik kan mij ook gewoon goed voorstellen dat dit als een enorme nachtkaars uitgaat. The Voice zal niet meer terugkomen, vanaf nu veel strengere controle bij nieuwe talentenjachten. De Molletjes worden uitgekotst, maar kunnen op hun eigen zender gewoon nog steeds programma's blijven maken. Jeroen Rietberger zal het enorm lastig gaan krijgen, Ali B idem dito mochten de geruchten waar zijn. Maar de Familie De Mol? Ik weet het niet.
Hier ben ik het dan wel weer mee eens. Ik zou het jammer vinden want wat mij betreft mag die familie wel eens een toontje lager zingen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_203267381
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:51 schreef Piperidine het volgende:

[..]
En hij is niemand een verantwoording schuldig. Dat is Ali B met zijn aangifte.
Jawel. Hij is mogelijk de geïnformeerde opdrachtgever én hij was verantwoordelijk voor de productie op het moment dat de veiligheid op de werkvloer niet geborgd werd. Bij punt twee is sowieso sprake van nalatigheid, want het is een risicovolle setting, maar bijv. iets simpels als echte vertrouwenspersonen (dus niet een kandidatenbegeleider die weleens in vertrouwen wordt genomen) ontbraken volledig.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  woensdag 19 januari 2022 @ 11:57:25 #148
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_203267386
quote:
17s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:54 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Waarom is hij niemand verantwoording schuldig?
Laat ik het zo zeggen; hij is het Nederlandse publiek in principe geen verantwoording schuldig. Als er een onderzoek wordt gedaan met aangiftes of vervolging tot gevolg op zijn persoon en hij wordt (mede) verantwoordelijk geacht, dan verandert dat de zaak natuurlijk.
  woensdag 19 januari 2022 @ 11:59:04 #149
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_203267411
quote:
17s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:55 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Hier ben ik het dan wel weer mee eens. Ik zou het jammer vinden want wat mij betreft mag die familie wel eens een toontje lager zingen.
Niet alleen die familie, maar die hele incrowded Hilversum kliek met Van Dijk, Galjaard, Molendijk, Verlinde etc mag van mij wel eens met pensioen. Niet te doen meer.
  woensdag 19 januari 2022 @ 12:00:34 #150
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203267431
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:56 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Jawel. Hij is mogelijk de geïnformeerde opdrachtgever én hij was verantwoordelijk voor de productie op het moment dat de veiligheid op de werkvloer niet geborgd werd. Bij punt twee is sowieso sprake van nalatigheid, want het is een risicovolle setting, maar bijv. iets simpels als echte vertrouwenspersonen (dus niet een kandidatenbegeleider die weleens in vertrouwen wordt genomen) ontbraken volledig.
Alleen ligt dat in de sfeer van arbeidsomstandigheden. En wie of wat heeft daarin bevoegdheid om hem echt op het matje te roepen?

Het stramien is toch meestal: onderzoek laten doen, fouten erkennen, verbeteringen voorstellen. Dan wek je in ieder geval voor de buitenwereld de schijn dat je het serieus neemt. Maar intern zal er weinig veranderen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_203267447
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:57 schreef Piperidine het volgende:

[..]
Laat ik het zo zeggen; hij is het Nederlandse publiek in principe geen verantwoording schuldig. Als er een onderzoek wordt gedaan met aangiftes of vervolging tot gevolg op zijn persoon en hij wordt (mede) verantwoordelijk geacht, dan verandert dat de zaak natuurlijk.
Als werkgever begint het borgen van veiligheid op de werkvloer niet pas op het punt dat er daadwerkelijk strafbare feiten worden gepleegd. :') Bijv. pesten valt er in de meeste gevallen ook niet iets strafbaars voor waar aangifte van gedaan kan worden, maar een werkgever die niks aan die sociale onveiligheid doet is wel degelijk iets te verwijten.

https://www.juridischloke(...)ten-op-de-werkvloer/
quote:
De werkgever is verplicht om pesten op het werk zoveel mogelijk te voorkomen en op te lossen.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203267492
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Alleen ligt dat in de sfeer van arbeidsomstandigheden. En wie of wat heeft daarin bevoegdheid om hem echt op het matje te roepen?

Het stramien is toch meestal: onderzoek laten doen, fouten erkennen, verbeteringen voorstellen. Dan wek je in ieder geval voor de buitenwereld de schijn dat je het serieus neemt. Maar intern zal er weinig veranderen.
Alleen (voormalig) belanghebbenden zullen juridisch iets kunnen ondernemen als het gaat om onveiligheid op de werkvloer denk ik. Maar die zullen dat niet zomaar doen als ze verder willen in de wereld, dus ik hoop dat de arbeidsinspectie dat misschien kan oppakken?

En bij dat fouten erkennen is het in het verleden al goed misgegaan, mogelijk zelfs aantoonbaar.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  woensdag 19 januari 2022 @ 12:07:08 #153
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203267502
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:06 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Alleen (voormalig) belanghebbenden zullen juridisch iets kunnen ondernemen als het gaat om onveiligheid op de werkvloer denk ik. Maar die zullen dat niet zomaar doen als ze verder willen in de wereld, dus ik hoop dat de arbeidsinspectie dat misschien kan oppakken?

En bij dat fouten erkennen is het in het verleden al goed misgegaan, mogelijk zelfs aantoonbaar.
De arbeidsinspectie doet bijzonder weinig op dit gebied.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 12:07:41 #154
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203267512
Ik hoorde gisteren dat M een segmentje had over dit soort dingen bij de NPO (het segmentje niet gekeken trouwens) maar ik kreeg gelijk visioenen van Jannie en Robert :') of Henny Huisman met zijn playbackshow.

:X

Iemand dat segmentje gezien? Zal wel weer veel "niets" zijn geweest toch en dit mag niet gebeuren en we moeten naar onszelf kijken etc.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 19 januari 2022 @ 12:11:45 #155
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203267563
Als de arbeidsinspectie bij een motorclub interviews zou houden om te onderzoeken of men ook actief is op het terrein van criminele activiteiten, dan denk ik dat de uitkomst van het onderzoek zal zijn dat de leden graag gezellig een biertje drinken en plezierig af een toe een ritje in de natuur maken.
pi_203267597
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 12:17:37 #157
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203267655
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:17 schreef Momo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
OHHH dat is wel héél erg :D Die coverfoto..
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 19 januari 2022 @ 12:19:21 #159
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_203267658
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:17 schreef Momo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
:D :'( :D
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_203267667
Vers terug van de pers _O-
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_203267688
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]
De arbeidsinspectie doet bijzonder weinig op dit gebied.
De praktijk is weerbarstig, maar volgens mij zou het in de ideale wereld wel iets zijn dat zij zouden moeten oppakken. Punt blijft dat gebrek aan handhaving werkgevers niet ontslaat van hun wettelijke verplichtingen en de verantwoordelijkheid er wel degelijk is.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  woensdag 19 januari 2022 @ 12:26:07 #162
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203267760
De mediacourant draait ook overuren. Vandaag al 6! artikelen over TVOH en het is pas 12:30 :o maar deze moet je iig niet gemist hebben; hij is van 7:45 vanmorgen

Wat een soap is dit :D

https://www.mediacourant.(...)heel-ander-daglicht/

  woensdag 19 januari 2022 @ 12:28:54 #163
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203267800
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:17 schreef Momo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
_O-
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 12:39:33 #164
184769 crew  Deisyy
pi_203267955
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:17 schreef Momo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Leedvermaak _O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 12:40:43 #166
184769 crew  Deisyy
pi_203267976
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:26 schreef Tengano het volgende:
De mediacourant draait ook overuren. Vandaag al 6! artikelen over TVOH en het is pas 12:30 :o maar deze moet je iig niet gemist hebben; hij is van 7:45 vanmorgen

Wat een soap is dit :D

https://www.mediacourant.(...)heel-ander-daglicht/

[ afbeelding ]
Joehoe Mediacourant :W

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 14:29 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dit werpt ook een heel ander licht op het bankgesprek van Linda met Marco :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_203268016
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:17 schreef Momo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Wauw _O- _O-
Koel en donker bewaren
pi_203268029
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:26 schreef Tengano het volgende:
De mediacourant draait ook overuren. Vandaag al 6! artikelen over TVOH en het is pas 12:30 :o maar deze moet je iig niet gemist hebben; hij is van 7:45 vanmorgen

Wat een soap is dit :D

https://www.mediacourant.(...)heel-ander-daglicht/

[ afbeelding ]
En nu wordt Marco vergeleken met serial meisjes aanrander/en serial-vrouwen/meisjes neuker onder valse beloftes, en lastigvallen met obscene pics van zijn geslachtsdelen Jeroen Rietbergen.

Het is al aangekondigd dat Marco niet eens voorkomt in BOOS.
Hij heeft helaas voor hem een rancuneuze fan, vergelijk hem niet met deze smeerlap.
  woensdag 19 januari 2022 @ 12:46:00 #169
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203268052
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:44 schreef Za het volgende:

[..]

Het is al aangekondigd dat Marco niet eens voorkomt in BOOS.
bron?
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 12:46:38 #170
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203268060
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:44 schreef Za het volgende:

[..]
En nu wordt Marco vergeleken met serial aanrander/en serial-vrouwen neuker onder valse beloftes Jeroen Rietbergen.

Het is al aangekondigd dat Marco niet eens voorkomt in BOOS.
Dat laatste is juist niet waar, wat niet betekend dat al betekend of Marco ook kandidaten heeft aangerand of betast.
https://www.shownieuws.nl(...)-op-vragenlijst-boos
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 12:47:20 #171
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203268075
Er kwam ook ergens een vage bron dat er 1 aflevering over Ali zou gaan en 1 over Marco, maar dat was niet echt duidelijke bron.
  woensdag 19 januari 2022 @ 12:47:28 #172
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203268076
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:17 schreef Momo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
pi_203268079
quote:
3s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:46 schreef NoXia het volgende:

bron?
Die kerel van dat programma.
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 12:48:58 #174
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203268091
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:47 schreef Za het volgende:

[..]
Die kerel van dat programma.
Nou geef daar dan een bron voor.
  woensdag 19 januari 2022 @ 12:49:33 #175
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_203268097
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:47 schreef Momo het volgende:
Er kwam ook ergens een vage bron dat er 1 aflevering over Ali zou gaan en 1 over Marco, maar dat was niet echt duidelijke bron.
Dat kwam van Yvonne toch?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_203268106
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:46 schreef Momo het volgende:

Dat laatste is juist niet waar
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:47 schreef Momo het volgende:
Er kwam ook ergens een vage bron dat er 1 aflevering over Ali zou gaan en 1 over Marco, maar dat was niet echt duidelijke bron.
Er is duidelijk aangegeven dat het meerdere personen betrof, en dat Marco daar niet toe behoorde en ook niet voorkomt in het programma.

Waarom storten mensen zich niet op bekennende Rietbergen, waarom een vergelijking tussen die smeerlap en Marco?
pi_203268118
quote:
3s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:46 schreef NoXia het volgende:

[..]
bron?
Volgens John van den Heuvel wel als ik net goed geluisterd heb.

Heb geen berichtgeving van BOOS/Tim zelf gezien, maar die hebben zelf überhaupt alleen laten weten dat de aangifte tegen Ali B onderdeel is van de zaak waar zij aan werken.
twitter

twitter

Volgens mij is alleen zeker dat Jeroen en Ali B erin voorkomen, maar is er verder nog geen betrouwbare informatie over wat er wel/niet in voorkomt. BOOS heeft nl. van Jeroen een bekentenis en spijtbetuiging ontvangen nadat ze vermeende daders om een reactie hebben gevraagd.

edit: en voor Marco zijn vanwege het de vermeende daders om reactie vragen wel sterke aanwijzingen. Was dat shownieuwsnieuwtje even vergeten.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 12:51:23 #178
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203268121
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:49 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Dat kwam van Yvonne toch?
Die zei wel dat Boos centraal zou staan rond drie figuren; Jeroen, Ali en Marco. Iemand anders zei volgens mij dat er 2 delen zouden zijn, 1 met Ali centraal en 1 met Marco. Boos doet vaak een case in 2 afleveringen. Maar er wordt ook zoveel geroepen dat ik daar nou niet meteen op af zou gaan.
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 12:53:22 #179
184769 crew  Deisyy
pi_203268151
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:50 schreef Za het volgende:

[..]
[..]
Er is duidelijk aangegeven dat het meerdere personen betrof, en dat Marco daar niet toe behoorde en ook niet voorkomt in het programma.

Waarom storten mensen zich niet op bekennende Rietbergen, waarom een vergelijking tussen die smeerlap en Marco?
Lees anders de vorige 10 topics ook even door, dan zie je dat Rietbergen ook voldoende door de mangel gehaald wordt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_203268160
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:50 schreef Za het volgende:

[..]
[..]
Er is duidelijk aangegeven dat het meerdere personen betrof, en dat Marco daar niet toe behoorde en ook niet voorkomt in het programma.

Waarom storten mensen zich niet op beamer Rietbergen, waarom een vergelijking tussen die smeerlap en Marco?
Bron? Marco is namelijk wel door BOOS gevraagd om een reactie: https://www.shownieuws.nl(...)-op-vragenlijst-boos Maar zijn advocaat laat weten dat hij daar niet op in is gegaan.

En BOOS heeft laten weten dat vermeende daders om reactie is gevraagd.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 13:01:48 #181
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203268289
https://showmag.nl/showbi(...)vara-programma-boos/

Ik zie dit artikel uit november 2021, daar wordt ook benoemd dat Boos ook met Marco bezig is.

Natuurlijk gaan we het pas echt weten morgen, maar het is zeker niet zeker dat Marco niet te zien is in de aflevering.
pi_203268353
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:48 schreef Momo het volgende:

Nou geef daar dan een bron voor.
Wanneer ik een vraag stel zegt men dat ik kan gaan Googlen, en wordt daarna vanwege die vraag 3 pagina's uitgemaakt voor troller en zuiger. En die posts blijven nog staan ook.

Maar jij kunt gewoon een vraag stellen, zonder voor van alles te worden uitgemaakt. OK.

Hoe dan ook, ik heb het hem horen zeggen, ergens, geen idee waar het was of op welke dag of hoe laat. Je zal het wel zien morgen.
  woensdag 19 januari 2022 @ 13:08:20 #183
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_203268397
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:50 schreef Za het volgende:

[..]
[..]
Er is duidelijk aangegeven dat het meerdere personen betrof, en dat Marco daar niet toe behoorde en ook niet voorkomt in het programma.

Waarom storten mensen zich niet op bekennende Rietbergen, waarom een vergelijking tussen die smeerlap en Marco?
Want Marco is geen smeerpijp?
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 13:08:57 #184
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203268407
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:06 schreef Za het volgende:

[..]
Wanneer ik een vraag stel zegt men dat ik kan gaan Googlen, en wordt daarna vanwege die vraag 3 pagina's uitgemaakt voor troller en zuiger. En die posts blijven nog staan ook.

Maar jij kunt gewoon een vraag stellen, zonder voor van alles te worden uitgemaakt. OK.

Hoe dan ook, ik heb het hem horen zeggen, ergens, geen idee waar het was of op welke dag of hoe laat. Je zal het wel zien morgen.
Ik weet niet waar deze aanval dan weer op slaat, ik vraag gewoon waar je dat hebt gelezen.
  woensdag 19 januari 2022 @ 13:09:32 #185
478909 molloot200
alles muziek.
pi_203268422
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:47 schreef Momo het volgende:
Er kwam ook ergens een vage bron dat er 1 aflevering over Ali zou gaan en 1 over Marco, maar dat was niet echt duidelijke bron.
Waar komt dan het verhaal van Rietbergen kijken? Ik geloof best dat ze het in twee delen zouden doen (wel kneiterirritant in dit geval maar dat doen ze wel vaker zo). Meestal worden toch alle daders in de eerste aflevering genoemd en gaan ze bijvoorbeeld pas in de tweede aflevering met de laatste van de daders praten.
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 13:11:35 #186
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203268459
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:09 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Waar komt dan het verhaal van Rietbergen kijken? Ik geloof best dat ze het in twee delen zouden doen (wel kneiterirritant in dit geval maar dat doen ze wel vaker zo). Meestal worden toch alle daders in de eerste aflevering genoemd en gaan ze bijvoorbeeld pas in de tweede aflevering met de laatste van de daders praten.
Ja daarom lijkt het mij ook wat raar. Die juice kanalen zaten een aantal keren goed met hun beweringen, nu is het natuurlijk eventueel makkelijk dat iedereen wat gaat roepen.
pi_203268520
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:53 schreef Stepperoller het volgende:

Bron? Marco is namelijk wel door BOOS gevraagd om een reactie: https://www.shownieuws.nl(...)-op-vragenlijst-boos Maar zijn advocaat laat weten dat hij daar niet op in is gegaan.

En BOOS heeft laten weten dat vermeende daders om reactie is gevraagd.
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:01 schreef Momo het volgende:
https://showmag.nl/showbi(...)vara-programma-boos/

Ik zie dit artikel uit november 2021, daar wordt ook benoemd dat Boos ook met Marco bezig is.

Natuurlijk gaan we het pas echt weten morgen, maar het is zeker niet zeker dat Marco niet te zien is in de aflevering.
Het hele gebeuren om The Voice onder de loep te nemen is wellicht onstaan nav die fanclub medewerkster van Marco.

Ze hoopten waarschijnlijk op meisjes die hem zouden beschuldigen, maar dat is niet gebeurd. Sterker nog, iemand gaf aan de BBQ van Marco te vermijden omdat Rietberger daar rondliep en ze bang voor hem was.

Dat ze Marco om een reactie hebben gevraagd is vreemd en bovenal oneerlijk, gezien er sprake is van een lopend onderzoek kan hij zich nl niet verdedigen.

Hij gaat geen onderdeel zijn van dit programma.
pi_203268547
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:08 schreef Momo het volgende:

Ik weet niet waar deze aanval dan weer op slaat, ik vraag gewoon waar je dat hebt gelezen.
Wanneer je terugleest zie je dat ik ook gewoon vroeg of dat YouTube kanaal aan hoor en wederhoor doet. Gewoon een vraag.

Vervolgens komen er allerlei wichten om mij nav deze vraag voor trol en zuiger uit te maken.

Jij als mod kan die posts verwijderen, maar doet dat niet, ondanks dat het aanstootgevend gedrag is tov mij.
pi_203268558
@Za Ik kan met Googlen geen bron vinden die stelt wat jij beweert, vandaar dat ik het vraag. Bovendien is het altijd aan degene die iets claimt om dat te onderbouwen. Lees maar terug, er is ook consequent aan anderen die zonder bron iets beweerden om een bron gevraagd.

Op de vraag die jij stelde tav hoor en wederhoor was het antwoord binnen 1 hit te vinden én het was geen vraag nav andermans claim. Het bewust voorbij gaan aan die verschillen onderstreept wel weer wat voor een troll je bent.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 13:21:30 #190
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203268564
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:20 schreef Za het volgende:

[..]
Wanneer je terugleest zie je dat ik ook gewoon vroeg of dat YouTube kanaal aan hoor en wederhoor doet. Gewoon een vraag.

Vervolgens komen er allerlei wichten om mij nav deze vraag voor trol en zuiger uit te maken.

Jij als mod kan die posts verwijderen, maar doet dat niet, ondanks dat het aanstootgevend gedrag is tov mij.
Ik mag helemaal geen posts hier verwijderen, want ik ben hier geen mod. Wel op COR en ESF.
pi_203268589
Het thema van LINDA. Magazine zou eigenlijk "Gelukkig gescheiden" hebben, maar wordt aangepast

Tijdschrift LINDA. past thema van maartnummer aan na rel rond The Voice https://www.nu.nl/the-voi(...)-rond-the-voice.html
  woensdag 19 januari 2022 @ 13:24:31 #192
478909 molloot200
alles muziek.
pi_203268605
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:16 schreef Za het volgende:

[..]
[..]
Het hele gebeuren om The Voice onder de loep te nemen is wellicht onstaan nav die fanclub medewerkster van Marco.

Ze hoopten waarschijnlijk op meisjes die hem zouden beschuldigen, maar dat is niet gebeurd. Sterker nog, iemand gaf aan de BBQ van Marco te vermijden omdat Rietberger daar rondliep en ze bang voor hem was.

Dat ze Marco om een reactie hebben gevraagd is vreemd en bovenal oneerlijk, gezien er sprake is van een lopend onderzoek kan hij zich nl niet verdedigen.

Hij gaat geen onderdeel zijn van dit programma.
We weten dat toch nog helemaal niet zeker? Gezien Marco een vragenlijst van Boos toegezonden heeft gekregen lijkt het erop alsof hij in elk geval wel benoemd gaat worden bij Boos. Waarom zouden ze hem anders vragen toesturen? We hebben ook niet van andere willekeurige (oud-)coaches gehoord dat ze een vragenlijst hebben gekregen. Dat moet echt wel een reden hebben.
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 13:25:43 #193
184769 crew  Deisyy
pi_203268619
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:20 schreef Za het volgende:

[..]
Wanneer je terugleest zie je dat ik ook gewoon vroeg of dat YouTube kanaal aan hoor en wederhoor doet. Gewoon een vraag.

Vervolgens komen er allerlei wichten om mij nav deze vraag voor trol en zuiger uit te maken.

Jij als mod kan die posts verwijderen, maar doet dat niet, ondanks dat het aanstootgevend gedrag is tov mij.
Deze posts heb ik al eerder verwijderd.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_203268645
quote:
10s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:23 schreef Benny het volgende:
Het thema van LINDA. Magazine zou eigenlijk "Gelukkig gescheiden" hebben, maar wordt aangepast

Tijdschrift LINDA. past thema van maartnummer aan na rel rond The Voice https://www.nu.nl/the-voi(...)-rond-the-voice.html
Al besproken ;)

Maar wel hilarische timing ja _O-
Koel en donker bewaren
  woensdag 19 januari 2022 @ 13:29:44 #195
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203268679
Nick & Simon zijn ook coaches geweest toch? :P


quote:
Ik wilde gaan
Maar zag je staan
Ik ken je leeftijd maar je doet volwassen aan
Het is dat ik beter weet maar jij lijkt ouder
Door de manier hoe jij je kleed
Ik heb met jou geen doel
Maar dat verandert niks aan wat ik voor je voel
Je mag dan wel een meisje zijn
In plaats van breezer drink je droge witte wijn

Jij leert net de liefde kennen
Ik had al vader kunnen zijn
Dit kan best mooi beginnen
Maar het eindigt toch in pijn
Jij bent 15 lentes jong
En ik de 20 al voorbij
Je bent te jong voor mij
Veel te jong voor mij

In een sms
Noem je mij idool
Die je stuurt onder de les
Op de middelbare school
Mijn hart is heet, m'n hoofd is kil
En m'n hart fluistert zinnen
Die m'n hoofd niet horen wil
Maar ik ben niet van steen
En de wetten van de liefde zijn gemeen
Je mag dan wel een meisje zijn
In plaats van breezer drink je droge witte wijn
pi_203268697
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:21 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik mag helemaal geen posts hier verwijderen, want ik ben hier geen mod. Wel op COR en ESF.
OK, Excuses in dat geval.
pi_203268698
Yvonne noemt Martijn Nieman.
  woensdag 19 januari 2022 @ 13:34:25 #198
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203268737
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:31 schreef shomila het volgende:
Yvonne noemt Martijn Nieman.
Hij heeft zijn social's al verwijderd :D







Alleen zijn Insta is nog actief (maar inmiddels privé)
pi_203268755
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:17 schreef Momo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
KARMA
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_203268761
quote:
14s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:34 schreef NoXia het volgende:

[..]
Hij heeft zijn social's al verwijderd :D

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Alleen zijn Insta is nog actief (maar inmiddels privé)
Oud kandidate zegt Marco is het ergste en dan Martijn
pi_203268776
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:16 schreef Za het volgende:

[..]
[..]
Het hele gebeuren om The Voice onder de loep te nemen is wellicht onstaan nav die fanclub medewerkster van Marco.

Ze hoopten waarschijnlijk op meisjes die hem zouden beschuldigen, maar dat is niet gebeurd. Sterker nog, iemand gaf aan de BBQ van Marco te vermijden omdat Rietberger daar rondliep en ze bang voor hem was.

Dat ze Marco om een reactie hebben gevraagd is vreemd en bovenal oneerlijk, gezien er sprake is van een lopend onderzoek kan hij zich nl niet verdedigen.

Hij gaat geen onderdeel zijn van dit programma.
Dit is niet waar, BOOS doet al onderzoek sinds Augustus j.l. ver voor de aangifte en beschuldiging tegen Borsato openbaar werd gemaakt. Ik zal hier gelijk een bron bij vermelden, dat is wel zo makkelijk, bijgevoegde foto met datum komt dus uit het artikel van de NOS.
https://nos.nl/artikel/24(...)verschrijdend-gedrag
pi_203268781
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:24 schreef molloot200 het volgende:

[..]
We weten dat toch nog helemaal niet zeker? Gezien Marco een vragenlijst van Boos toegezonden heeft gekregen lijkt het erop alsof hij in elk geval wel benoemd gaat worden bij Boos. Waarom zouden ze hem anders vragen toesturen? We hebben ook niet van andere willekeurige (oud-)coaches gehoord dat ze een vragenlijst hebben gekregen. Dat moet echt wel een reden hebben.
Boos heeft dus aangegeven vorige week de vermeende daders een vragenlijst te hebben gestuurd en Marco's advocaat heeft bevestigd dat hij ook een vragenlijst van Boos heeft gekregen, maar niet beantwoord. Dat vind ik een sterke aanwijzing, maar het zegt niet alles.

Op zich is contact met andere coaches ook niet vreemd (zouden een bepaald verhaal van een kandidaat misschien ook kunnen bevestigen/ontkrachten als ze er bij waren). Maar dat was misschien nog een volgende stap na het vragen van de vermeende daders om hun reactie.

Boos heeft namelijk afgelopen donderdag ook een deel 1 van 2 over een ander onderwerp uitgezonden (dus normaliter zouden we over dat onderwerp morgen deel 2 krijgen te zien), dus denk dat ze door de verklaringen van RTL en Jeroen nu ook van hun eigen oorspronkelijke planning afwijken.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  woensdag 19 januari 2022 @ 13:39:23 #203
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203268800
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:37 schreef W1TCH het volgende:

[..]
Dit is niet waar, BOOS doet al onderzoek sinds Augustus j.l. ver voor de aangifte en beschuldiging tegen Borsato openbaar werd gemaakt. Ik zal hier gelijk een bron bij vermelden, dat is wel zo makkelijk, bijgevoegde foto met datum komt dus uit het artikel van de NOS.
https://nos.nl/artikel/24(...)verschrijdend-gedrag
[ afbeelding ]
Voorjaar 2021 ging het balletje rollen en augustus 2021 hebben ze in het kader van het onderzoek een oproep gedaan omtrent vervelende ervaringen bij talentenjachten.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203268811
quote:
Ja dank je krijg het nog steeds niet voor elkaar
pi_203268814
quote:
Dit mag je van meneertje @BehoorlijkKritisch pas posten als het in het NOS journaal is getoond
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203268816
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:06 schreef Za het volgende:

[..]
Wanneer ik een vraag stel zegt men dat ik kan gaan Googlen, en wordt daarna vanwege die vraag 3 pagina's uitgemaakt voor troller en zuiger. En die posts blijven nog staan ook.

Maar jij kunt gewoon een vraag stellen, zonder voor van alles te worden uitgemaakt. OK.

Hoe dan ook, ik heb het hem horen zeggen, ergens, geen idee waar het was of op welke dag of hoe laat. Je zal het wel zien morgen.
Maandag in die videoboodschap van de Telegraaf, helemaal op het einde. Zij zeggen daar twee afleveringen, eerste over Ali en de tweede Marco.
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 13:41:19 #208
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_203268820
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:17 schreef Momo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
_O- Jeetje.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  woensdag 19 januari 2022 @ 13:44:22 #209
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203268865
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:20 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
De praktijk is weerbarstig, maar volgens mij zou het in de ideale wereld wel iets zijn dat zij zouden moeten oppakken. Punt blijft dat gebrek aan handhaving werkgevers niet ontslaat van hun wettelijke verplichtingen en de verantwoordelijkheid er wel degelijk is.
Een controle zou dan nog hooguit kunnen bestaan uit een check op het systeem: is er een gedragsprotocol? Is er een vertrouwenspersoon aangesteld? Al staat overal een vinkje, dan nog garandeert dat hel-le-maal niks over de praktijk.
The love you take is equal to the love you make.
pi_203268869
Komt waarschijnlijk ook in Roddelpraat
twitter
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203268932
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Een controle zou dan nog hooguit kunnen bestaan uit een check op het systeem: is er een gedragsprotocol? Is er een vertrouwenspersoon aangesteld? Al staat overal een vinkje, dan nog garandeert dat hel-le-maal niks over de praktijk.
Dat er geen effectieve instrumenten zijn is mijn punt niet. Punt blijft dat gebrek aan handhaving werkgevers niet ontslaat van hun wettelijke verplichtingen en de verantwoordelijkheid er wel degelijk is.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203268946
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Een controle zou dan nog hooguit kunnen bestaan uit een check op het systeem: is er een gedragsprotocol? Is er een vertrouwenspersoon aangesteld? Al staat overal een vinkje, dan nog garandeert dat hel-le-maal niks over de praktijk.
Precies. De reflex waar men doorgaans in schiet is om protocollen in het leven te roepen, maar die vormen een papieren werkelijkheid. Je wil graag dat er in zulke programma's mensen werken met een adequaat afgesteld moreel kompas en da's een stuk lastiger te realiseren.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203268951
quote:
Sodeju. Nóg een.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203268954
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:41 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
_O- Jeetje.
Dit is nog netjes van haar openbare Instagram.

Blijkbaar is 2022 het jaar waarin voorbeeldige BN’ers niet moeten proberen te liegen, of dreigen met rechtszaken.

Mensen hebben overal foto’s en filmpjes van. Dat snapt die Jeroen blijkbaar heel goed.
Ze komen niet meer weg met dat heb ik niet gedaan. Namen, rugnummers en bewijzen vliegen direct de mailboxen van juicekanalen in.

Verlinde is straks de lachende derde.
pi_203268977
quote:
Ik bevestigde gister ook deze naam in NWS (in een inmiddels verwijderde post). Is meermaals door oud-deelnemers benoemd in die hoop dat hij genoemd zou worden alszijnde een van de daders
pi_203268988
LOL zn website is weer online maar alle foto's van zichzelf met kids en alib en marco borsato etc. heeft die 'verwijderd https://radicalfilm.nl/
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 19 januari 2022 @ 13:54:30 #217
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203269012
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:52 schreef RipCity het volgende:
LOL zn website is weer online maar alle foto's van zichzelf met kids en alib en marco borsato etc. heeft die 'verwijderd https://radicalfilm.nl/
https://web.archive.org/web/20190911002226/http://radicalfilm.nl/ :7

pi_203269023
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:52 schreef RipCity het volgende:
LOL zn website is weer online maar alle foto's van zichzelf met kids en alib en marco borsato etc. heeft die 'verwijderd https://radicalfilm.nl/


Tot morgen Martijn Nieman :)
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 19 januari 2022 @ 13:56:12 #219
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203269037
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:48 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Dat er geen effectieve instrumenten zijn is mijn punt niet. Punt blijft dat gebrek aan handhaving werkgevers niet ontslaat van hun wettelijke verplichtingen en de verantwoordelijkheid er wel degelijk is.
Ja, dat ontken ik ook niet. Ik ben alleen al een stap verder.
The love you take is equal to the love you make.
pi_203269039
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:49 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Precies. De reflex waar men doorgaans in schiet is om protocollen in het leven te roepen, maar die vormen een papieren werkelijkheid. Je wil graag dat er in zulke programma's mensen werken met een adequaat afgesteld moreel kompas en da's een stuk lastiger te realiseren.
De reflex van tegenwoordig is eerder om op zijn Dilans toezicht en handhaving maar weer helemaal te laten voor wat het is, want ja bij onwil bereik je toch niets en willekeurige personen op een internetforum kunnen geen effectieve instrumenten uit hun mouw schudden, dus dan is het sowieso nutteloos en beter om te laten vieren.

En sociale zekerheid op juridisch gebied is ook alleen maar protocollair gedoe voor gebrek aan morele kompassen.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203269078
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:40 schreef RipCity het volgende:

[..]
Dit mag je van meneertje @:behoorlijkkritisch pas posten als het in het NOS journaal is getoond
Gelukkig waren de mods en de admin het daar gisteren mee eens.

Janken dus.
pi_203269082
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:17 schreef Momo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
oepsie :D
They will not control us
pi_203269143
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:56 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
De reflex van tegenwoordig is eerder om op zijn Dilans toezicht en handhaving maar weer helemaal te laten voor wat het is, want ja bij onwil bereik je toch niets en willekeurige personen op een internetforum kunnen geen effectieve instrumenten uit hun mouw schudden, dus dan is het sowieso nutteloos en beter om te laten vieren.
Dat is totaal niet wat ik zie in de jeugdhulpverlening. Als er een schandaal is zoals rondom Robert M., volgt er een lijvig rapport met adviezen voor protocollen die vervolgens worden geïmplementeerd, zoals het vierogenprincipe. Het is veel moeilijker om überhaupt te voorkomen dat iemand met een dubieus karakter een baan krijgt in de kinderopvang, zeker in tijden van personele schaarste.

Nu is The Voice een heel andere context. Alleen al dat de grote baas zich onbetamelijk gedraagt, maakt het onwaarschijnlijk dat een voorgenomen cultuuromslag kans van slagen heeft.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203269156
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Gelukkig waren de mods en de admin het daar gisteren mee eens.

Janken dus.
Mag het wel als wordt voorgekauwd dat screenshots van de Insta een juicekanaal niet per definitie de meest betrouwbare informatiebron zijn?
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:06:11 #225
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_203269202
quote:
Er is volgens het Openbaar Ministerie een tweede aangifte gedaan in de zedenzaak rond het RTL-programma The voice of Holland. De eerste aangifte was gericht tegen Ali B.
https://www.nu.nl/the-voi(...)oice-of-holland.html
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_203269231
https://www.geenstijl.nl/(...)he-voice-of-holland/
quote:
Er is een tweede aangifte gedaan in de zaak rond het programma The Voice of Holland, zo meldt het Openbaar Ministerie. De eerste aangifte kwam op het bordje van Ali B. (achternaam bekend bij redactie).

Later meerrrr!
:')
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:09:20 #228
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203269248
OM: nog een aangifte in zedenzaak The Voice of Holland

Het Openbaar Ministerie heeft een nieuwe aangifte ontvangen in de zaak The Voice of Holland. Tegen wie de aangifte is gedaan, is vooralsnog niet bekend.

Gisteren beklemtoonde Het Openbaar Ministerie nog dat er geen nieuwe aangiftes waren ontvangen in de affaire rond The Voice of Holland.

Er ligt momenteel al een aangifte tegen The Voice-coach Ali B. De rapper ontkent alle aantijgigen. Een woordvoerder van het Openbaar Ministerie in Noord-Holland kan niet zeggen of deze aangifte ook tegen Ali B is.

https://www.ad.nl/show/om(...)of-holland~a2e96634/

Weer een pallet popcorn besteld :7
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:11:32 #229
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_203269284
Tegen wie zal 't zijn?
pi_203269325
Wat ik trouwens opvallend vind is dat de oud-kandidate die het over Martijn N. heeft zegt dat zijn vrouw ervan wist.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:16:02 #231
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203269353
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:11 schreef Voszje het volgende:
Tegen wie zal 't zijn?
Lees even terug ;)
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:17:23 #232
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_203269380
quote:
14s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:16 schreef NoXia het volgende:

[..]
Lees even terug ;)
Ik ben lui en heb een hoop gemist, vanaf waar moet ik het lezen? :P
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:17:47 #233
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203269384
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:14 schreef Claudia_x het volgende:
Wat ik trouwens opvallend vind is dat de oud-kandidate die het over Martijn N. heeft zegt dat zijn vrouw ervan wist.
Zijn vrouw was aanwezig, maar dat wilt niet zeggen dat zij erbij of iets gezien zou hebben toch? Meer van: "Ik durf dit zelfs te doen terwijl mijn vrouw hier ook ergens rondloop".
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:18:13 #234
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203269396
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:17 schreef Voszje het volgende:

[..]
Ik ben lui en heb een hoop gemist, vanaf waar moet ik het lezen? :P
shomila in SHO / [VOICEGATE #11] wachten op BOOS
pi_203269404
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:14 schreef Claudia_x het volgende:
Wat ik trouwens opvallend vind is dat de oud-kandidate die het over Martijn N. heeft zegt dat zijn vrouw ervan wist.
Ja las het ook. Heb je dan zo weinig eigenwaarde dat je het maar laat gaan? Net zoals Linda. Ik snap dat niet.
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:19:52 #236
433238 Tengano
Try not to think of me
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:20:02 #237
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203269429
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:37 schreef W1TCH het volgende:

[..]
Dit is niet waar, BOOS doet al onderzoek sinds Augustus j.l. ver voor de aangifte en beschuldiging tegen Borsato openbaar werd gemaakt. Ik zal hier gelijk een bron bij vermelden, dat is wel zo makkelijk, bijgevoegde foto met datum komt dus uit het artikel van de NOS.
https://nos.nl/artikel/24(...)verschrijdend-gedrag
[ afbeelding ]
Deze is ook wel iets voor ergens bovenaan een volgend topic. Hier begon het balletje zo'n beetje te rollen.
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:20:12 #238
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203269430
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:14 schreef Claudia_x het volgende:
Wat ik trouwens opvallend vind is dat de oud-kandidate die het over Martijn N. heeft zegt dat zijn vrouw ervan wist.
Scheelt een boel geniepig en schijnheilig gedoe thuis.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203269432
quote:
14s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:17 schreef NoXia het volgende:

[..]
Zijn vrouw was aanwezig, maar dat wilt niet zeggen dat zij erbij of iets gezien zou hebben toch? Meer van: "Ik durf dit zelfs te doen terwijl mijn vrouw hier ook ergens rondloop".
Er staat dat ze het met eigen ogen heeft kunnen aanschouwen wat voor man hij is.
pi_203269436
quote:
Er moet nog een extensie achter staan. Bijv. .jpg of .gif of png
pi_203269448
quote:
14s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:17 schreef NoXia het volgende:

[..]
Zijn vrouw was aanwezig, maar dat wilt niet zeggen dat zij erbij of iets gezien zou hebben toch? Meer van: "Ik durf dit zelfs te doen terwijl mijn vrouw hier ook ergens rondloop".
De oud-kandidate verklaart: "Zeer respectloos naar zijn intelligente vrouw, die met haar eigen ogen heeft moeten aanschouwen wat voor soort man hij is."
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:21:35 #242
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203269451
quote:
Als je dat met de kennis van nu nog doet dan vraag je er ook echt om :P
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:21:38 #243
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203269452
’De interessantste gesprekken vonden na Johnny de Mols talkshow plaats’

Afgelopen maandagavond zat ik bij HLF8, op SBS6, met Johnny de Mol. Moeilijk onderwerp natuurlijk, als je vader en je aangewaaide oom onder vuur liggen. Voor wie het is ontgaan: bij The Voice zijn er grensoverschrijdende gedragingen geweest. Morgen zullen we weten waar het nou eigenlijk om gaat, omdat dan het programma BOOS van BnnVara met onthullingen komt.

quote:
De regisseuse komt de vloer oplopen, grijpt de aantrekkelijkste cameraman bij z’n geslacht en zegt: „Jij komt vanavond bij mij langs.”
https://www.telegraaf.nl/(...)mols-talkshow-plaats

Ook andersom dus daar :o :')
pi_203269454
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:20 schreef Majoraan het volgende:

[..]
Er moet nog een extensie achter staan. Bijv. .jpg of .gif
Oke. Dank je wel volgende keer weer proberen. :)
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:21:57 #245
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203269460
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
De oud-kandidate verklaart: "Zeer respectloos naar zijn intelligente vrouw, die met haar eigen ogen heeft moeten aanschouwen wat voor soort man hij is."
Oh crap. Ziek. }:|
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:22:52 #246
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203269471
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:20 schreef RipCity het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Zonde idd. Ze geeft spaanse les aan kinderen.
Sja je moet soms wat offers maken voor dat grote huis, de walk-in closet en de verre reizen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:22:55 #247
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203269474
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:21 schreef Perrin het volgende:
Als je dat met de kennis van nu nog doet dan vraag je er ook echt om :P
Ze vragen niet eens om je kleding maten :o :') _O-
pi_203269478
quote:
14s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:16 schreef NoXia het volgende:

[..]
Lees even terug ;)
Ik heb wel meegelezen, maar dit kan toch in principe tegen elke verdachte zijn als het OM niet wil zeggen tegen wie het is? En zelfs een 'verdachte' hoeft niet per se. Iemand die nu niet in beeld is kan ook de fout in zijn gegaan.

Aangifte wordt om allerlei redenen niet gedaan, maar dat er nu zichtbaar een balletje aan het rollen is gekomen kan voor mensen reden zijn om het alsnog te doen (ook als ze bijv. niet op de oproep van Boos hebben gereageerd omtrent hun ervaringen), omdat ze dan de kans groter achten dat het nog enigszins zinvol is.

edit: Oh Ali B https://www.ad.nl/show/no(...)egen-ali-b~a2e96634/
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:23:58 #249
478909 molloot200
alles muziek.
pi_203269486
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:38 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Boos heeft dus aangegeven vorige week de vermeende daders een vragenlijst te hebben gestuurd en Marco's advocaat heeft bevestigd dat hij ook een vragenlijst van Boos heeft gekregen, maar niet beantwoord. Dat vind ik een sterke aanwijzing, maar het zegt niet alles.

Op zich is contact met andere coaches ook niet vreemd (zouden een bepaald verhaal van een kandidaat misschien ook kunnen bevestigen/ontkrachten als ze er bij waren). Maar dat was misschien nog een volgende stap na het vragen van de vermeende daders om hun reactie.

Boos heeft namelijk afgelopen donderdag ook een deel 1 van 2 over een ander onderwerp uitgezonden (dus normaliter zouden we over dat onderwerp morgen deel 2 krijgen te zien), dus denk dat ze door de verklaringen van RTL en Jeroen nu ook van hun eigen oorspronkelijke planning afwijken.

Dat laatste lijkt mij niet, zie de laatste 10 seconden van de aflevering van vorige week.


Toen ik dit zag als vaste kijker, met dat weggebliepte stukje, en dat er uberhaupt gerefereerd werd aan een onderwerp van de week erna (gebeurt normaal nooit), wist ik dat de talentenjachtaflevering eraan zat te komen (en denk aan dat dit geüpload is op donderdag dus, dus nog voor het Rietbergen verhaal).
pi_203269496
quote:
6s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
’De interessantste gesprekken vonden na Johnny de Mols talkshow plaats’

Afgelopen maandagavond zat ik bij HLF8, op SBS6, met Johnny de Mol. Moeilijk onderwerp natuurlijk, als je vader en je aangewaaide oom onder vuur liggen. Voor wie het is ontgaan: bij The Voice zijn er grensoverschrijdende gedragingen geweest. Morgen zullen we weten waar het nou eigenlijk om gaat, omdat dan het programma BOOS van BnnVara met onthullingen komt.
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)mols-talkshow-plaats

Ook andersom dus daar :o :')
Ik snap dit bericht niet omdat ik het artikel dat achter een betaalmuur zit niet kan lezen. Het stuk is klaarblijkelijk van Catherine Keyl. Wat schrijft ze over die interessante gesprekken na afloop? En in welke context heeft ze het over die regisseuse?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203269511
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:23 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Dat laatste lijkt mij niet, zie de laatste 10 seconden van de aflevering van vorige week.


Toen ik dit zag als vaste kijker, met dat weggebliepte stukje, en dat er uberhaupt gerefereerd werd aan een onderwerp van de week erna (gebeurt normaal nooit), wist ik dat de talentenjachtaflevering eraan zat te komen (en denk aan dat dit geüpload is op donderdag dus, dus nog voor het Rietbergen verhaal).
Ik zag dat ook, maar dat ze op dat moment al wisten dat ze de Voice aflevering naar voren moesten gaan halen maakt niet dat het geen afwijking is van de originele planning.

Dus wie weet wisten ze al wel dat RTL zaterdag zelf iets naar buiten zou brengen bijv.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:26:46 #252
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203269522
Ben benieuwd of er na morgen nog meer mensen net als Anouk hun handen ervanaf trekken. Of zou zij echt de enige zijn daar die helemaal niks meer met al deze ellende te maken wil hebben?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:27:47 #253
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203269535
twitter


Wederom tegen Ali.
pi_203269554
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:20 schreef RipCity het volgende:

't Voelt wat mij betreft fout om hier een foto te plaatsen van z'n (onbekende) vrouw en kind en naar een persoonlijke website van haar te linken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203269555
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:26 schreef Perrin het volgende:
Ben benieuwd of er na morgen nog meer mensen net als Anouk hun handen ervanaf trekken. Of zou zij echt de enige zijn daar die helemaal niks meer met al deze ellende te maken wil hebben?
Makkelijke keuze voor haar aangezien ze toch al zou stoppen daar.
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:29:43 #256
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203269559
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]

Wederom tegen Ali.
Hoeveel gaan hier nog bij komen en wat voor strafbaars wordt hij van beschuldigd? Zouden we dat morgen horen?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:30:09 #257
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203269568
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:26 schreef Perrin het volgende:
Ben benieuwd of er na morgen nog meer mensen net als Anouk hun handen ervanaf trekken. Of zou zij echt de enige zijn daar die helemaal niks meer met al deze ellende te maken wil hebben?
Ik zie Anouk er voor aan dat haar early escape meer een soort kunstje was. Enerzijds laten zien dat je zo'n geweldige moraal hebt en anderzijds je huid duur verkopen als ze nog een stoel ergens over hebben.
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:32:21 #258
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_203269602
Z
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:29 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
't Voelt wat mij betreft fout om hier een foto te plaatsen van z'n (onbekende) vrouw en kind en naar een persoonlijke website van haar te linken.
Zo te zie al weg.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:34:07 #259
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203269624
Het was best interessant geworden als ze de geplande Linda niet meer hadden kunnen cancelen. Nu kon nog net op tijd de boel omgegooid worden voor het geheel naar de drukker ging.
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:34:12 #260
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203269626
Dat wordt wel lastig voor onze wannabe gangster als hij straks moet blijven ontkennen met al die aangiftes die er nog komen.

Heb je intussen al wat geld apart gezet Breghje, zodat je binnenkort je eigen kwaliteit van leven weer kunt bepalen?
pi_203269632
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:29 schreef Perrin het volgende:

[..]
Hoeveel gaan hier nog bij komen en wat voor strafbaars wordt hij van beschuldigd? Zouden we dat morgen horen?
Deze tweede gaat volgens het AD om een zedendelict van onbekende aard.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203269633
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:29 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
't Voelt wat mij betreft fout om hier een foto te plaatsen van z'n (onbekende) vrouw en kind en naar een persoonlijke website van haar te linken.
is weggehaald :)
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203269641
Overigens wel blij dat het programma van de buis gaat. En daarna hopelijk ook alle andere talentshows.

De eerste seizoenen had je nog wel eens het idee dat er deelnemers tussen zaten die vanuit het niets op kwamen duiken met talent. De laatste jaren is het vooral een verzameling van D-artiesten uit binnen en buitenland die hopen via het programma dan toch eindelijk eens een keer een CD-tje te mogen opnemen. Vaak ook nog uit de kringen van eerdere deelnemers, of juryleden.
pi_203269659
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:26 schreef Perrin het volgende:
Ben benieuwd of er na morgen nog meer mensen net als Anouk hun handen ervanaf trekken. Of zou zij echt de enige zijn daar die helemaal niks meer met al deze ellende te maken wil hebben?
Programma komt nooit meer terug dus niet zo moeilijk.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:38:21 #265
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203269683
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:34 schreef Stepperoller het volgende:
Deze tweede gaat volgens het AD om een zedendelict van onbekende aard.
Moet gelijk denken aan deze kandidaat waar Ali voor gedraaid was en die voor zijn team koos.

https://www.rtl.nl/progra(...)6266378&personId=221
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:40:29 #266
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203269714
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Overigens wel blij dat het programma van de buis gaat. En daarna hopelijk ook alle andere talentshows.

De eerste seizoenen had je nog wel eens het idee dat er deelnemers tussen zaten die vanuit het niets op kwamen duiken met talent. De laatste jaren is het vooral een verzameling van D-artiesten uit binnen en buitenland die hopen via het programma dan toch eindelijk eens een keer een CD-tje te mogen opnemen. Vaak ook nog uit de kringen van eerdere deelnemers, of juryleden.
Nederland is wat te klein voor zo veel talentenjachten.
pi_203269720
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:38 schreef Tengano het volgende:

[..]
Moet gelijk denken aan deze kandidaat waar Ali voor gedraaid was en die voor zijn team koos.

https://www.rtl.nl/progra(...)6266378&personId=221
Waarom moet je aan hen denken?
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:41:13 #268
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_203269721
Wie helpt mee? Bekende aangiftes of aangiftewaardig gedrag tot nu toe:

Voicegate:
- Jeroentje R. :r aanranding Nienke
- Ali B: aangifte 1
- Ali B: aangifte 2

Aanpalend aan Voice-gate (pun intended)
- Marco B.: aangifte van aanranding van dochter oud-werkneemster

De hele karrevracht aan foute opmerkingen en toespelingen is meestal niet strafbaar maar natuurlijk wel laakbaar, als ik dit lees: https://zedendelict-advoc(...)_intimidatie_precies . Daar moet RTL/ITV natuurlijk wel iets mee in de toekomst om een veilig klimaat te garanderen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_203269728
Dus 3 aangiftes nu waarvan 2 tegen Ali B?
pi_203269750
Dus er zijn 4 smeerlappen tot nu toe?

- Jeroen
- Marco B.
- Ali B.
- Nieman
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:46:32 #271
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203269816
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:41 schreef Stepperoller het volgende:
Waarom moet je aan hem denken?
Omdat er stond zedenzaak van onbekende aard. Volgens mij was deze kandidaat noch vrouw noch man, waar ik zelf nog nooit van gehoord had. Het of hij had daar ook een speciale benaming voor die ik niet meer weet. Was een moeilijke onbekende naam voor mij, maar Ali en hij gingen iig voor elkaar.

PS: ik hoef ook niet te weten wat het wel of niet is :{w
pi_203269831
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:17 schreef Voszje het volgende:

[..]
Ik ben lui en heb een hoop gemist, vanaf waar moet ik het lezen? :P
Luie vos :6
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:48:43 #273
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_203269854
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:47 schreef Oriente het volgende:

[..]
Luie vos :6
Altijd al geweest en zal ook altijd zo blijven :Y)
pi_203269871
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:41 schreef Mylene het volgende:
Dus 3 aangiftes nu waarvan 2 tegen Ali B?
In relatie tot The Voice twee tegen Ali B. en verder niet.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:50:52 #275
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203269897
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:49 schreef Claudia_x het volgende:
In relatie tot The Voice twee tegen Ali B. en verder niet.
Gunstig voor JdM, want Ali hoort niet bij Talpa en kan makkelijk worden afgezonken.

Goeie katvanger dus.
pi_203269917
quote:
17s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:48 schreef Voszje het volgende:

[..]
Altijd al geweest en zal ook altijd zo blijven :Y)
Ik zou ook lui worden in zo'n koud land.
pi_203269921
Jeroen en Martijn worden voor de bus gegooid om Ali en Marco te saven
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:53:35 #278
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_203269930
quote:
4s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:53 schreef Benny het volgende:
Jeroen en Martijn worden voor de bus gegooid om Ali en Marco te saven
Daar lijkt het wel op inderdaad.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:54:44 #279
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_203269947
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:52 schreef Oriente het volgende:

[..]
Ik zou ook lui worden in zo'n koud land.
Zo'n rel als deze volgen onder het genot van een drankje om warm te blijven
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:54:47 #280
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203269950
quote:
4s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:53 schreef Benny het volgende:
Jeroen en Martijn worden voor de bus gegooid om Ali en Marco te saven
Maar Ali heeft al twee aangiftes aan de broek.

Oh, wat hoop ik ooit op een rechtszaak met tante Sas erbij en dat het hele zooitje in elkaar klapt.
pi_203269954
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:53 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Daar lijkt het wel op inderdaad.
Waar baseren jullie dat op? Het is niet alsof Martijn een bekentenis heeft afgelegd. Vooralsnog is alleen Jeroen zelf naar voren getreden en ontkent of zwijgt de rest.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203269957
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:54 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Maar Ali heeft al twee aangiftes aan de broek.

Oh, wat hoop ik ooit op een rechtszaak met tante Sas erbij en dat het hele zooitje in elkaar klapt.
Ja, maar de dirt komt momenteel naar buiten over Jeroen en Martijn
pi_203269969
Nou ik vermoed dat de dirt over Ali vanaf morgen losgaat.
Alius aliud dicit
pi_203269970
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:55 schreef Benny het volgende:

[..]
Ja, maar de dirt komt momenteel naar buiten over Jeroen en Martijn
En Ali B. Daar gaat je complot.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:56:48 #285
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203269974
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:55 schreef Benny het volgende:

[..]
Ja, maar de dirt komt momenteel naar buiten over Jeroen en Martijn
Ik wacht morgen nog even af.
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:58:01 #286
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_203269997
heb wel te doen met Bregje
pi_203270016
quote:
4s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:53 schreef Benny het volgende:
Jeroen en Martijn worden voor de bus gegooid om Ali en Marco te saven
Want ze kunnen niet net zo schuldig zijn als die andere twee?

Dat Jeroen in overleg met zijn advocaat een andere strategie kiest dan de opportunistisch zijn onschuld van de daken schreeuwende Ali B vind ik niet iets zeggen. 2 aangiftes wel.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203270022
Wat ik overigens echt storend vind, is dat we over dit onderwerp praten terwijl ik constant onderin plaatjes voorbij zie komen van schaarsgeklede vrouwen uit de randompics of vrijmibabes waarbij ik me ook geregeld afvraag of ze wel meerderjarig zijn en waarom ik daar mee geconfronteerd moet worden als ik daar niet naar op zoek ben.

Ik zet ook wel eens een fapje, maar op deze manier voelt het wat ongepast.
  woensdag 19 januari 2022 @ 15:00:02 #290
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203270028
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:58 schreef KingRadler het volgende:
heb wel te doen met Bregje
Breghje kan altijd nog tourmanager worden.
pi_203270035
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat ik overigens echt storend vind, is dat we over dit onderwerp praten terwijl ik constant onderin plaatjes voorbij zie komen van schaarsgeklede vrouwen uit de randompics of vrijmibabes waarbij ik me ook geregeld afvraag of ze wel meerderjarig zijn en waarom ik daar mee geconfronteerd moet worden als ik daar niet naar op zoek ben.

Ik zet ook wel eens een fapje, maar op deze manier voelt het wat ongepast.
Vind ik ook - ik heb het dan ook uitgezet. Maar waarom staat het überhaupt aan?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203270039
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:00 schreef Tengano het volgende:

[..]
Breghje kan altijd nog tourmanager worden.
:D
pi_203270055
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:00 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Vind ik ook - ik heb het dan ook uitgezet. Maar waarom staat het überhaupt aan?
Het kan uit! Claudia, je bent mijn absolute heldin van de dag.

En wat heb je trouwens een leuk shirtje aan.
  woensdag 19 januari 2022 @ 15:03:11 #294
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203270071
twitter
pi_203270073
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:52 schreef Oriente het volgende:

[..]
Ik zou ook lui worden in zo'n koud land.
Wat gek is, want vaak zijn mensen uit warme landen veel luier.'

Ik ben overigens tegen racisme.
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 15:03:33 #296
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_203270077
Lekker bezig ali!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_203270082
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het kan uit! Claudia, je bent mijn absolute heldin van de dag.

En wat heb je trouwens een leuk shirtje aan.
Settings > overig > verberg blok met frontpageitems

Dank je, ik doe m'n best.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203270087
Klein detail: de vrouw van Martijn had vanochtend nog foto van haar gezin met Martijn als profielfoto op haar whatsapp en inmiddels is het deze:

Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 19 januari 2022 @ 15:04:07 #299
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203270090
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Juist. Afgezonken dus. Doei Ali :)
  Tettenkoning woensdag 19 januari 2022 @ 15:04:52 #300
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203270100
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:03 schreef Rene het volgende:
Lekker bezig ali!
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  woensdag 19 januari 2022 @ 15:05:05 #301
292419 NoXia
Productiefoutje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')