RTL XL - Alle afleveringen van Help, Mijn Man Is Klusser!quote:Help, Mijn Man Is Klusser!
Klusprogramma waarin John Williams wanhopige partners van doe-het-zelvers bezoekt, die al lange tijd met kromme tenen tussen onafgemaakte of ondeugdelijk uitgevoerde klusprojecten bivakkeren.
Een heuse reddingsoperatie wordt gestart om de dramatische gevolgen te herstellen. De dame in kwestie bespreekt en bekijkt de schade samen met John, die vervolgens de veroorzaker van het leed confronteert met de aangerichte schade en ergernis. Enkele professionals draven op om de klus te klaren, terwijl de vrouw gaat woonwinkelen met John.
Wordt regelmatig op maandag uitgezonden bij RTL 4 om 20.30 uur.
Liftmonteur denk ikquote:Op maandag 17 januari 2022 21:36 schreef RedFever007 het volgende:
Is er gezegd wat voor werk hij doet? Want voor storingsdienst werk moet je wel wat assertiviteit hebben en iets kunnen. Hij heeft echt helemaal niets! Kan mij niet voorstellen dat je hem naar een klus stuurt alleen
Lamme tak, eerder...quote:
Misschien was het een nog grotere pleurisbende.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:53 schreef Guppy het volgende:
Je weet toch dat John komt? Maak gewoon even je bed op of zo??
Dat hoop ik dan maar... man man manquote:Op maandag 17 januari 2022 21:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien was het een nog grotere pleurisbende.
Ze wilde een kast die niet paste, dus de yogakamer is slaapkamer geworden.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:53 schreef De_Melkboer het volgende:
In 2 weken weer een pokkezooi gemaakt?
Hoe kán je op zo iemand vallen? Er gaat nou echt helemaal niets van hem uit, hij zuigt energie weg, wat een slapjajanus.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:46 schreef Duiker64 het volgende:
zelfs normaal het team bedanken lukt hem niet eens!
Nou iddquote:Op maandag 17 januari 2022 22:32 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Hoe kán je op zo iemand vallen? Er gaat nou echt helemaal niets van hem uit, hij zuigt energie weg, wat een slapjajanus.
Waardeloze kutsite, loopt constant vastquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:46 schreef Guppy het volgende:
Ik krijg net dit doorgestuurd: https://www.ditjesendatje(...)-boel-geen-klushuis/
Ze hebben de boel genept volgens dit artikel
Daar kun je nog best eens gelijk in hebben. Want zo een plafond erin klussen kun je bijna niet acteren...quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:50 schreef Ivo1985 het volgende:
Dat stukje over die containers: dat kan natuurlijk ook de aanvraag van zijn voor het plaatsen van de containers voor dit programma. Het is niet zo dat wat we afgelopen maandag gezien hebben pas vorige week is opgenomen. Vooral omdat de vergunningaanvraag voor een meervoud aan containers is met een duur van een goede week, vermoed ik dat 18 t/m 26 oktober gewoon de opnameweek was.
Wat ik denk: het was bij aankoop best aardig, maar ze wilden graag een hoop aanpakken. En hij (nietskunner) is vervolgens vastgelopen.
Dat ze er een klushuis van hebben gemaakt is toch vrij duidelijk?quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:46 schreef Guppy het volgende:
Ik krijg net dit doorgestuurd: https://www.ditjesendatje(...)-boel-geen-klushuis/
Ze hebben de boel genept volgens dit artikel
Inderdaad. Vond het wel een sympathieke gozer en zette zich goed in met verbouwenquote:Op maandag 24 januari 2022 20:41 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
En niet zo vreemd dat hij geen energie/motovatie heeft om te klussen.
Ook weinig commentaar van die klussers, die hebben normaal gesproken altijd overal iets op te zeggen.quote:Op maandag 24 januari 2022 20:59 schreef Ivo1985 het volgende:
Wat er boven al gedaan is, ziet er ook degelijk en netjes uit. Geen prutswerk zoals vorige week.
Volgens mij iets van zwemkleding vergeten.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat was er nou met de juf van school
Een beetje saai misschien wel, maar meer het is voor dit stel meer dan verdiend om een flinke zet in een positieve richting te krijgen.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:09 schreef Nine. het volgende:
Sympathiek stel met een hoge gunfactor. Maar dat maakt het wel een beetje saai...
Dat zeg ik toch ookquote:Op maandag 24 januari 2022 21:16 schreef Ivo1985 het volgende:
Een beetje saai misschien wel, maar meer het is voor dit stel meer dan verdiend om een flinke zet in een positieve richting te krijgen.
quote:
Echt. Gun ze zo graag wat geluk.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:09 schreef Nine. het volgende:
Sympathiek stel met een hoge gunfactor. Maar dat maakt het wel een beetje saai...
Blijkbaar had de regie zich over haar ontfermt.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:49 schreef Stepperoller het volgende:
Ondertussen zit het kind nog altijd beneden in de auto
Ik dacht.oh my God nu komt het. Kind heeft coronas en daardoor man ook en daardoor klusteam (John incluis) in isolatie. Die ene klusser die nooit iets zegt en niet tweeling is beland op de IC en heeft long covid waardoor de rest van de afleveringen van dit seizoen komen te vervallenquote:Op maandag 24 januari 2022 21:06 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Volgens mij iets van zwemkleding vergeten.
Die dame kwam aardig over maar ik heb er vraagtekens bij. Die gozer moest dus elke dag koken als hij uit zijn werk kwam. Plus dat mevrouw in het begin zei dat ze een extra badkamer wilde hebben. Dat was een inloopkast geworden.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:52 schreef JanGroen het volgende:
Een aardig stel met door hun verloren kindje een gunfactor. Ik zou ze allebei wel willen aanraden om psychologische hulp in te gaan schakelen, want samen komen ze zo niet uit het rouwproces. Zij zit er nog helemaal in, is nog niet belastbaar qua emotie, gezondheid en doen en laten en hij zegt letterlijk niks (introvert). In een "normale" situatie praat je er samen over en sleep je elkaar door het rouwproces heen en krabbel je er uit, maar dit stel praat er samen niet over en trekt elkaar zo juist dieper de put in. Gaan elkaar beschuldigen van zaken die ze niet uitspreken en dat loopt een keer dood.
Misschien dat hun hont corona heeft?quote:Op maandag 31 januari 2022 20:59 schreef Ama het volgende:
Dat die hond niks heeft gemerkt. Of werkt dat anders dan met katten?
Onze hond wist precies de ingang van het ratten hol te vinden.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:59 schreef Ama het volgende:
Dat die hond niks heeft gemerkt. Of werkt dat anders dan met katten?
Dit was een beetje veel.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:02 schreef loveli het volgende:
Verbaasd zijn over knaagdieren in een oude boerderij?
Haha dit gaat sowieso weer gezeik worden.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:08 schreef Lavenderr het volgende:
Sorry hoor, maar wat een vervelende zeikerd is die man
Daar kan meneer zich prima mee vermaken nadat hij ook de nieuwe keuken, badkamer en master bedroom heeft afgemaakt.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:14 schreef monkyyy het volgende:
Gipsplaatvuller in die naden en laten drogen een optie?
Sow boven moet nog heel veel gebeuren ja.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:16 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Daar kan meneer zich prima mee vermaken nadat hij ook de nieuwe keuken, badkamer en master bedroom heeft afgemaakt.
Als ik hem was, zou ik dat 's avonds even doen als de klussers weg zijn, kan het mooi 's nachts drogen, kan het plafond eind van de week nog geschilderd worden en is het afquote:Op maandag 31 januari 2022 21:16 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Daar kan meneer zich prima mee vermaken nadat hij ook de nieuwe keuken, badkamer en master bedroom heeft afgemaakt.
Dit.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:14 schreef loveli het volgende:
Als het af is hebben ze geen droom meer. Ben benieuwd hoe realiteit ze bevalt.
quote:Op maandag 31 januari 2022 21:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als ik hem was, zou ik dat 's avonds even doen als de klussers weg zijn, kan het mooi 's nachts drogen, kan het plafond eind van de week nog geschilders worden en is het af
Not gonna happen ben ik bang.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:48 schreef monkyyy het volgende:
De klussers hebben de woonkamer mooi gemaakt, nu mag hij zelf de rest van het huis doen
Die vrouw is net zoquote:Op maandag 31 januari 2022 21:21 schreef Lavenderr het volgende:
Ik erger me kapot aan die zeikerd. Hoe houdt die vrouw het uit met hem?
Wilde net zeggen die had haar wensenlijst en pinterestplaatjesboek al open staan voordat ze naar een hotel werd getraptquote:
Op je 32e ook niet, maar idd, als 60+ er kun je dit geooon niet meer doen. Echt sneu, maar het is gewoon onrealistisch om te denken dat je dan nog ff een compleet huis van boven tot beneden doet.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:37 schreef monkyyy het volgende:
Op je 62e kun je niet in je eentje zo'n heel pand verbouwen
Ik snap je gips en stucplaten verhaal niet. Ik gok dat je laatste gipsplaten, stucplaten moeten zijn?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:26 schreef JanGroen het volgende:
Ik snap die man wel. Komen er eindelijk hulptroepen in huis en dan wordt er netjes gestuct en gesaust en dan zit je nog met opdek elektra. Dan snap ik de gedachte wel dat je de elektra eerst moet infrezen.
En het is hier al eerder gezegd: gipsplaten tegen het plafond en dan de naden niet dichtzetten is echt kansloos. En dan ook nog gipsplaten gebruiken en geen stucplaten. De naden van gipsplaten kun je dichtsmeren door de verjonging aan de platen (randen zijn dunner). Gipsplaten zijn rond aan de zijkant en deze naden kun je niet meer dichtzetten met vuller met een gaasje er in tegen het scheuren.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:04 schreef nietzman het volgende:
Had die hond hont geen pootjes of zo?
Idd. En ze hadden ook nog gewoon thuiswonende kinderen. Die hebben nu iig een enigszins leefbare plek als uitgangssituatie.quote:Op woensdag 2 februari 2022 07:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik snap je gips en stucplaten verhaal niet. Ik gok dat je laatste gipsplaten, stucplaten moeten zijn?
Maar goed, je weet dit van te voren bij die gasten. Ze hebben een week de tijd om een kamer toonbaar te maken. Het is sowieso een stap vooruit. En waar dat stel mee bezig was is sowieso kansloos. Zo een project kan je niet alleen doen. Zeker niet als je in de 60 bent en een hartinfarct achter de rug hebt. Dus op een gegeven moment is het choose your battles. Dan laat je die gasten hun ding doen. Ga je verder met de keuken zoek je een aannemer/klusbedrijf om samen de rest aan te pakken en als het hele huis op orde is frees je ff nieuwe elektra in de muren en laat je een stukadoor het plafond afsmeren.
Ruslandquote:
In Rusland is dat natuurlijk wel gewoon aan de hand, dus ik snap wel dat dat er zo ingebakken zitquote:Op maandag 7 februari 2022 20:41 schreef monkyyy het volgende:
Dan moet het een echte Don Juan zijn als hij binnen 2 dagen een nieuwe vrouw aan de haak slaat, ben benieuwd.
Ik leerde eerst sturen op een afgelegen parkeer terrein, leren overpakken enzo, koppeling laten opkomenquote:
Ditquote:Op maandag 7 februari 2022 21:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik leerde eerst sturen op een afgelegen parkeer terrein, leren overpakken enzo, koppeling laten opkomen
Klopt dat duurde 10 minuten en daarna ging ik het verkeer in.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik leerde eerst sturen op een afgelegen parkeer terrein, leren overpakken enzo, koppeling laten opkomen
samequote:Op woensdag 9 februari 2022 17:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn eerste rijles was sturen en gas geven. De wijk uit naar een parkeerplaats. Daar schakelen en wat bochten geoefend. Denk een minuut of 10. Toen het verkeer weer in en alles zelf doen.
Alles wat die vrouw had gedaan in huis was niet goed gedaan in zijn ogen.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:01 schreef Stepperoller het volgende:
Ben wat later ingeschakeld.
Maar als moeder en zoon samen aan de slag gaan springt hij waarschijnlijk ook uit zijn vel? Aangezien hij ook al zo neerbuigend doet over het werk van professionals.
Wel sympathieke vrouw en zoon.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:04 schreef Nine. het volgende:
Nare vent die ze niet allemaal op een rijtje heeft.
"Lekker snel geïnstalleerd"quote:Op maandag 14 februari 2022 21:01 schreef Nine. het volgende:
"De mannen van het klusteam de gipsplaatjes"
Zal je net zien ja. Is het huis eindelijk klaar, gaan ze alsnog uit elkaar...quote:Op maandag 14 februari 2022 21:20 schreef monkyyy het volgende:
Deze mensen worden niet samen oud vermoed ik
Als je nog premiumartikelen tegoed hebt: https://www.ad.nl/wonen/d(...)emer-wordt~a05b0474/quote:Op maandag 14 februari 2022 21:37 schreef Ama het volgende:
Zijn dit altijd de klusjesmannen van dit programma geweest? Vraag ik me ineens af. Weet wel dat ze het al heel lang doen.
Ja die had ik ook gevonden maar kan ik niet lezen.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:39 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Als je nog premiumartikelen tegoed hebt: https://www.ad.nl/wonen/d(...)emer-wordt~a05b0474/
Volgens mij zat er ook een foto bij van in de begindagen
Je had eerst Ahmed dacht ik, samen met anderequote:Op maandag 14 februari 2022 21:37 schreef Ama het volgende:
Zijn dit altijd de klusjesmannen van dit programma geweest? Vraag ik me ineens af. Weet wel dat ze het al heel lang doen.
quote:Op maandag 14 februari 2022 21:39 schreef Stepperoller het volgende:
Als je nog premiumartikelen tegoed hebt: https://www.ad.nl/wonen/d(...)emer-wordt~a05b0474/
Volgens mij zat er ook een foto bij van in de begindagen
Huisje is mooi inderdaad maar die hal was echt spuuglelijk met die.domme krokodilquote:
Ik kan me ibrahim nog herinneren, die kreeg altijd ruzie met de man en is snel gestopt.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:37 schreef Ama het volgende:
Als iets af moet in een week dan moet je gipsplaten gebruiken. Andere methodes zijn er niet. Stuccen kan ook bijna niet vanwege de droogtijd. Hooguit kan je een halve mm stuccen.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:01 schreef JanGroen het volgende:
Dat is hier al eerder gezegd over die gipsplaten tegen het plafond. Ik vind het er ook niet uitzien. Het is echt van dat “grote halen snel thuis” klussen.
Nadeel van dit is dat je zelf de naden ook nadien niet meer kan dichtsmeren in je plafond. Daarvoor moeten ze stucplaten gebruiken en geen gipsplaten. Die eerste hebben rondom een afgeschuinde rand waarin het vulmiddel en het gaasje passen. Gipsplaat loopt langs de rand rond en daar kun je geen gaas meer kwijt.
Klopt, maar met dit programma gaat het wel sneller...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:20 schreef Document1 het volgende:
Ik heb toch ergens het gevoel dat deze mensen het erom deden. Poen zat om mensen in huren die echt wel doen wat jij wil.
Wauw, dit is 100 jaar geleden.quote:
Ik krijg sterkte Martijn Krabbé vibesquote:Op maandag 21 februari 2022 20:38 schreef Nine. het volgende:
John zal hier vast niet blij mee zijn geweest
Zit vorige week nog terug te kijken, dit.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:54 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Onsympathiek stel, lieve zoon.
Had ik ook haha.quote:
15 jaar, zei zequote:Op maandag 21 februari 2022 20:47 schreef Stepperoller het volgende:
Hij heeft er nog wel even een jacuzzi in gezet? want die is er niet al 30 jaar
Prioriteitenquote:Op maandag 21 februari 2022 20:49 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ja en ze wonen er al 30 jaar, dus dat is van zijn hand.
En dat stinkt zo verschrikkelijkquote:Op maandag 21 februari 2022 20:51 schreef Guppy het volgende:
Maar wat een vieze bende ellende zeg... als de kattenpis al ruikt
Ik vind katten serieus echt heel leuk, maar dat is wel wat me tegenhoud... Dus hebben we konijnenquote:Op maandag 21 februari 2022 20:53 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En dat stinkt zo verschrikkelijk
Ik heb mijn kat zo afgericht dat die alleen buiten z'n behoefte doet. Al 4 jaar geen kattenbak in huisquote:Op maandag 21 februari 2022 20:54 schreef Guppy het volgende:
[..]
Ik vind katten serieus echt heel leuk, maar dat is wel wat me tegenhoud... Dus hebben we konijnen
Ja, dat zou ik dan ook weer niet durven, want dan ben ik veel te bang dat ze platgereden wordenquote:Op maandag 21 februari 2022 20:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb mijn kat zo afgericht dat die alleen buiten z'n behoefte doet. Al 4 jaar geen kattenbak in huis
Ik kreeg flashbacks naar een bepaald persoon.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:57 schreef Stepperoller het volgende:
Is dat bed nou helemaal vergeeld of was dat de lichtinval?
Koop je toch een nieuwe. Zo duur zal een katquote:Op maandag 21 februari 2022 20:56 schreef Guppy het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik dan ook weer niet durven, want dan ben ik veel te bang dat ze platgereden worden
De Frisse Kater. Minstens...quote:Op maandag 21 februari 2022 21:08 schreef Ama het volgende:
Ze kan beter iemand inhuren om het een keer grondig schoon te maken.
Als je de bak goed bijhoudt ruik je niks en mochten ze een keer buiten de bak pissen is het een kwestie van goed schoonmaken. Maar dat doen deze mensen duidelijk niet.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:54 schreef Guppy het volgende:
[..]
Ik vind katten serieus echt heel leuk, maar dat is wel wat me tegenhoud... Dus hebben we konijnen
Ze kan beter iemand inhuren die hen leert hóe je moet schoonmaken. Een vloer dweilen terwijl er nog zand, kattenbrokjes en dergelijke liggen is geen schoonmaken.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:08 schreef Ama het volgende:
Ze kan beter iemand inhuren om het een keer grondig schoon te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |