Ik leerde eerst sturen op een afgelegen parkeer terrein, leren overpakken enzo, koppeling laten opkomenquote:
Ditquote:Op maandag 7 februari 2022 21:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik leerde eerst sturen op een afgelegen parkeer terrein, leren overpakken enzo, koppeling laten opkomen
Klopt dat duurde 10 minuten en daarna ging ik het verkeer in.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik leerde eerst sturen op een afgelegen parkeer terrein, leren overpakken enzo, koppeling laten opkomen
samequote:Op woensdag 9 februari 2022 17:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn eerste rijles was sturen en gas geven. De wijk uit naar een parkeerplaats. Daar schakelen en wat bochten geoefend. Denk een minuut of 10. Toen het verkeer weer in en alles zelf doen.
Alles wat die vrouw had gedaan in huis was niet goed gedaan in zijn ogen.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:01 schreef Stepperoller het volgende:
Ben wat later ingeschakeld.
Maar als moeder en zoon samen aan de slag gaan springt hij waarschijnlijk ook uit zijn vel? Aangezien hij ook al zo neerbuigend doet over het werk van professionals.
Wel sympathieke vrouw en zoon.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:04 schreef Nine. het volgende:
Nare vent die ze niet allemaal op een rijtje heeft.
"Lekker snel geïnstalleerd"quote:Op maandag 14 februari 2022 21:01 schreef Nine. het volgende:
"De mannen van het klusteam de gipsplaatjes"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |