Volgens mij iets van zwemkleding vergeten.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat was er nou met de juf van school
Een beetje saai misschien wel, maar meer het is voor dit stel meer dan verdiend om een flinke zet in een positieve richting te krijgen.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:09 schreef Nine. het volgende:
Sympathiek stel met een hoge gunfactor. Maar dat maakt het wel een beetje saai...
Dat zeg ik toch ookquote:Op maandag 24 januari 2022 21:16 schreef Ivo1985 het volgende:
Een beetje saai misschien wel, maar meer het is voor dit stel meer dan verdiend om een flinke zet in een positieve richting te krijgen.
quote:
Echt. Gun ze zo graag wat geluk.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:09 schreef Nine. het volgende:
Sympathiek stel met een hoge gunfactor. Maar dat maakt het wel een beetje saai...
Blijkbaar had de regie zich over haar ontfermt.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:49 schreef Stepperoller het volgende:
Ondertussen zit het kind nog altijd beneden in de auto
Ik dacht.oh my God nu komt het. Kind heeft coronas en daardoor man ook en daardoor klusteam (John incluis) in isolatie. Die ene klusser die nooit iets zegt en niet tweeling is beland op de IC en heeft long covid waardoor de rest van de afleveringen van dit seizoen komen te vervallenquote:Op maandag 24 januari 2022 21:06 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Volgens mij iets van zwemkleding vergeten.
Die dame kwam aardig over maar ik heb er vraagtekens bij. Die gozer moest dus elke dag koken als hij uit zijn werk kwam. Plus dat mevrouw in het begin zei dat ze een extra badkamer wilde hebben. Dat was een inloopkast geworden.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:52 schreef JanGroen het volgende:
Een aardig stel met door hun verloren kindje een gunfactor. Ik zou ze allebei wel willen aanraden om psychologische hulp in te gaan schakelen, want samen komen ze zo niet uit het rouwproces. Zij zit er nog helemaal in, is nog niet belastbaar qua emotie, gezondheid en doen en laten en hij zegt letterlijk niks (introvert). In een "normale" situatie praat je er samen over en sleep je elkaar door het rouwproces heen en krabbel je er uit, maar dit stel praat er samen niet over en trekt elkaar zo juist dieper de put in. Gaan elkaar beschuldigen van zaken die ze niet uitspreken en dat loopt een keer dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |