Daar kan meneer zich prima mee vermaken nadat hij ook de nieuwe keuken, badkamer en master bedroom heeft afgemaakt.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:14 schreef monkyyy het volgende:
Gipsplaatvuller in die naden en laten drogen een optie?
Sow boven moet nog heel veel gebeuren ja.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:16 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Daar kan meneer zich prima mee vermaken nadat hij ook de nieuwe keuken, badkamer en master bedroom heeft afgemaakt.
Als ik hem was, zou ik dat 's avonds even doen als de klussers weg zijn, kan het mooi 's nachts drogen, kan het plafond eind van de week nog geschilderd worden en is het afquote:Op maandag 31 januari 2022 21:16 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Daar kan meneer zich prima mee vermaken nadat hij ook de nieuwe keuken, badkamer en master bedroom heeft afgemaakt.
Dit.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:14 schreef loveli het volgende:
Als het af is hebben ze geen droom meer. Ben benieuwd hoe realiteit ze bevalt.
quote:Op maandag 31 januari 2022 21:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als ik hem was, zou ik dat 's avonds even doen als de klussers weg zijn, kan het mooi 's nachts drogen, kan het plafond eind van de week nog geschilders worden en is het af
Not gonna happen ben ik bang.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:48 schreef monkyyy het volgende:
De klussers hebben de woonkamer mooi gemaakt, nu mag hij zelf de rest van het huis doen
Die vrouw is net zoquote:Op maandag 31 januari 2022 21:21 schreef Lavenderr het volgende:
Ik erger me kapot aan die zeikerd. Hoe houdt die vrouw het uit met hem?
Wilde net zeggen die had haar wensenlijst en pinterestplaatjesboek al open staan voordat ze naar een hotel werd getraptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |