Had ik ook haha.quote:
15 jaar, zei zequote:Op maandag 21 februari 2022 20:47 schreef Stepperoller het volgende:
Hij heeft er nog wel even een jacuzzi in gezet? want die is er niet al 30 jaar
Prioriteitenquote:Op maandag 21 februari 2022 20:49 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ja en ze wonen er al 30 jaar, dus dat is van zijn hand.
En dat stinkt zo verschrikkelijkquote:Op maandag 21 februari 2022 20:51 schreef Guppy het volgende:
Maar wat een vieze bende ellende zeg... als de kattenpis al ruikt
Ik vind katten serieus echt heel leuk, maar dat is wel wat me tegenhoud... Dus hebben we konijnenquote:Op maandag 21 februari 2022 20:53 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En dat stinkt zo verschrikkelijk
Ik heb mijn kat zo afgericht dat die alleen buiten z'n behoefte doet. Al 4 jaar geen kattenbak in huisquote:Op maandag 21 februari 2022 20:54 schreef Guppy het volgende:
[..]
Ik vind katten serieus echt heel leuk, maar dat is wel wat me tegenhoud... Dus hebben we konijnen
Ja, dat zou ik dan ook weer niet durven, want dan ben ik veel te bang dat ze platgereden wordenquote:Op maandag 21 februari 2022 20:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb mijn kat zo afgericht dat die alleen buiten z'n behoefte doet. Al 4 jaar geen kattenbak in huis
Ik kreeg flashbacks naar een bepaald persoon.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:57 schreef Stepperoller het volgende:
Is dat bed nou helemaal vergeeld of was dat de lichtinval?
Koop je toch een nieuwe. Zo duur zal een katquote:Op maandag 21 februari 2022 20:56 schreef Guppy het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik dan ook weer niet durven, want dan ben ik veel te bang dat ze platgereden worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |