abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 januari 2022 @ 22:40:00 #1
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_203229541
Laatste nieuws:
• Anouk heeft aan nooit meer bij de Voice te willen terugkeren
• Grote sponsoren stappen op

https://nos.nl/artikel/24(...)verschrijdend-gedrag

quote:
RTL stopt voorlopig met het uitzenden van het talentenprogramma The Voice of Holland vanwege aantijgingen van seksueel grensoverschrijdend gedrag. Dat staat in een verklaring van de televisiezender, in reactie op een brief van de redactie van BNNVARA-programma BOOS, waarin de aantijgingen staan.

RTL Nederland noemt de berichten in een persbericht zeer ernstig en schokkend. Wat er precies aan de hand is bij de talentenjacht is onduidelijk.
twitter

https://www.mediacourant.(...)ice-bekent-misbruik/

quote:
Jeroen Rietbergen, sinds 2007 de liefdespartner van Linda de Mol, stapt op als bandleider van The Voice of Holland. Hij bekent zich schuldig te hebben gemaakt aan seksueel overschrijdend gedrag.

RTL 4 heeft The Voice of Holland per direct van de buis gehaald na een e-mail van Tim Hofman met daarin aantijgingen van seksueel grensoverschrijdend gedrag en machtsmisbruik rondom de talentenjacht. Hij heeft voor zijn programma BOOS een langlopend onderzoek gedaan naar wangedrag 'van meerdere personen binnen het programma'.
Jeroen neemt ontslag

Eén van die personen is de liefdespartner van Linda de Mol. "De vermeende daders zijn de afgelopen week benaderd om een reactie te geven op de aantijgingen jegens hen. Deze zaterdag ontving de redactie een bekentenis en spijtbetuiging van de bandleider van The Voice, Jeroen Rietbergen", aldus een woordvoerder van BOOS.

Jeroen, die al sinds 2007 een relatie heeft met Linda, laat weten zijn werkzaamheden bij The Voice 'per direct naast zich neer te leggen'.
Meer vermeende daders

Er zijn volgens BOOS nog meer vermeende daders. "Het gaat niet alleen om aanklachten tegen Jeroen Rietbergen, maar om aanklachten tegen meerdere personen binnen het programma."

De uitzending van BOOS over vermeend machtsmisbruik en vermeend seksueel overschrijdend gedrag bij The Voice is aanstaande donderdag te zien op YouTube.
Vieze Jeroen

Showbizzkenner Farja Farvardin (FawryNotSawry) heeft van een Talpa-medewerker het volgende bericht ontvangen:
pi_203229602
Godver, ik was de laatste die reageerde. Ik had in de topictitel gezet: 'Nu met maanzaad'.
pi_203229630
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:42 schreef luxerobots het volgende:
Godver, ik was de laatste die reageerde. Ik had in de topictitel gezet: 'Nu met maanzaad'.
Duurde lang. Ik zat ook te wachten.
Somebody that I used to know
pi_203229656
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:44 schreef Postbus100 het volgende:

[..]
Duurde lang. Ik zat ook te wachten.
Nog geen drie minuten.
  zondag 16 januari 2022 @ 22:46:50 #5
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203229675
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:14 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Daar zijn iedere keer toch echt twee mensen voor nodig.
Zeker. Ze dragen ook beiden schuld. Lijkt me logisch. Alleen Maan reken ik het extra aan omdat ze structureel huwelijken sloopt. Zij is de gemene deler in de zaak van deze 3 (per)venten. Die onschuldige girl-next-door act van haar grijpt mannen letterlijk en figuurlijk bij het (gewillige) kruis.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 16 januari 2022 @ 22:47:42 #6
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203229689
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Zeker. Ze dragen ook beiden schuld. Lijkt me logisch. Alleen Maan reken ik het extra aan omdat ze structureel huwelijken sloopt. Zij is de gemene deler in de zaak van deze 3 (per)venten. Die onschuldige girl-next-door act van haar grijpt mannen letterlijk en figuurlijk bij het (gewillige) kruis.

Dan is er nog altijd een tweede persoon nodig. Het zijn geen willoze robots.
pi_203229704
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:45 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Nog geen drie minuten.
Dat is te lang in een stormlooptopic. En waar heb je drie minuten voor nodig? Je kan klikken op 'open nieuw deel', je verandert de titel en je klikt op verzenden. Drie minuten? 8)7
pi_203229728
quote:

[..]

Jij bent echt niet goed snik.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_203229729
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:48 schreef Postbus100 het volgende:

[..]
Dat is te lang in een stormlooptopic. En waar heb je drie minuten voor nodig? Je kan klikken op 'open nieuw deel', je verandert de titel en je klikt op verzenden. Drie minuten? 8)7
Ali B had niet eens drie minuten nodig. :+
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_203229730
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:48 schreef Postbus100 het volgende:

[..]
Om te plassen. :@
  zondag 16 januari 2022 @ 22:50:44 #11
13462 BansheeBoy
pi_203229733
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:47 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dan is er nog altijd een tweede persoon nodig. Het zijn geen willoze robots.
Maan is maar 1 persoon. Al denk ik soms ook wel waar ze al die ongebreidelde lust vandaan haalt hoor.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_203229743
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:42 schreef luxerobots het volgende:
Nee, MaanzaadSTRAAT was de grap. Als nieuwe TV format. :(

Beetje aangeschoten, ik moest zelf verschrikkelijk lachen om mijn eigen grap.... Mag je niet zeggen geloof ik.
_-L'avenir est déja là
  zondag 16 januari 2022 @ 22:52:09 #13
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203229760
quote:

[..]

En dat Jeroen, Ali en Marco tientallen vrouwen aan hun paal rijgen buiten hun huwelijk is helemaal de schuld van die vrouwen?
  zondag 16 januari 2022 @ 22:52:23 #14
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203229764
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:52 schreef Momo het volgende:

[..]
Natuurlijk zijn de mannen die haar dat dilemma eventueel voor gezet heeft echt het probleem. Ik heb het idee dat mensen hier soms ook anders naar kijken omdat het bijna altijd om dames gaan in deze gevallen.

Maar als je als talentvolle voetballer alleen een contract bij bijvoorbeeld Liverpool of PSG zou krijgen als je de trainer zou pijpen, dan zou dat ook heel fout zijn. Ook als je boven de 18 jaar bent. Dan is het ook niet de schuld van die talentvolle voetballer als hij dat wel zou doen.
En als een vrouw laat doorschemeren dat ze wel openstaat voor zulke zaken en er is een man die daar wel oren naar heeft en een move maakt is het natuurlijk wederom de schuld van de man? :')
Nee joh, tis goed met je :') Die weg moet voor beide seksen een no go zijn. Gedraag je gewoon professioneel.
Als we willen afspreken dat mannen zich moeten gedragen. Moeten we ook afspreken dat vrouwen zich gedragen en dus niet hun tieten in de strijd gooien.
Dus ook al gebeurt iets op vrijwillge basis, het is een no go

[ Bericht 4% gewijzigd door the-eye op 16-01-2022 23:00:10 ]
pi_203229778
quote:

[..]

Dan is het dus volledig haar schuld en zijn Ali B en Marco Borsato dus slachtoffers. Bied je excuses aan aan beide heren.

Edit: ow en het is natuurlijk ook de schuld van de partners van Ali en Marco want als het thuis fantastisch zou zijn geweest waren ze vast niet vreemdgegaan.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2022 22:54:57 ]
  zondag 16 januari 2022 @ 22:54:01 #16
13462 BansheeBoy
pi_203229790
quote:
2s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:50 schreef OllieA het volgende:

[..]
Jij bent echt niet goed snik.
Ja. Neem maar van mij aan dat de heren nu echt klaar zijn. Ali B. is nog het ergste geval. Dat is een raspragmaat. Die zal altijd ergens terecht kunnen. De liefde voor bouncende dukaten zit er diep in.

pi_203229819
twitter
  zondag 16 januari 2022 @ 22:56:36 #18
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203229827
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:52 schreef the-eye het volgende:

[..]
En als een vrouw laat doorschemeren dat ze wel openstaat voor zulke zaken en er is een man die daar wel oren naar heeft en een move maakt is het natuurlijk wederom de schuld van de man? :')
Nee joh, tis goed met je :') Die weg moet voor beide seksen een no go zijn. Gedraag je gewoon professioneel.
Waar zeg ik dat? Als het gewoon een gelijkwaardige relatie is prima. Maar dat is het dus niet in het geval van beide situaties hierboven. Ook als vrouwen ergens de macht zouden hebben en kwetsbare jongens gaan dwingen om met hun seks te hebben is dat ook fout.
pi_203229829
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Maan is maar 1 persoon. Al denk ik soms ook wel waar ze al die ongebreidelde lust vandaan haalt hoor.

Ze weet gegarandeerd precies hoe het Hilversumse wereldje werkt dankzij haar vader, die regisseur is. Waarschijnlijk heeft ze dus al vroeg voor de spiegel staan oefenen om zichzelf haar kokhalsreflex af te leren. :+
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zondag 16 januari 2022 @ 22:58:19 #20
13462 BansheeBoy
pi_203229851
quote:
85s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:52 schreef Momo het volgende:

[..]
En dat Jeroen, Ali en Marco tientallen vrouwen aan hun paal rijgen buiten hun huwelijk is helemaal de schuld van die vrouwen?
Dat zijn we dan oneens, maar je hebt recht op je mening uiteraard. Ik daarentegen vind dat alle betrokkenen schuld hebben. Alleen ik snap niet dat die vrouwtjes gaan janken achteraf. Klinkt als een zakelijke transactie. De heren hun plezier en de vrouwtjes schot in hun carrière. Je hoort ook nooit een winnaar met dit soort dingen. Altijd de semi-loosertjes, met alle respect. De westerse vrouwmens is o zo geëmancipeerd. Ze hebben hun bek er vol van in ieder geval. Maar nee zeggen tegen een hitsige (per)vent is te moeilijk?? :?

pi_203229854
Maan de Steendildo. @Poepz0r
pi_203229867
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
De liefde voor bouncende dukaten zit er diep in.
_O-
  zondag 16 januari 2022 @ 23:00:23 #23
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_203229872
Verlinde tyft Humberto even de oven in
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 16 januari 2022 @ 23:01:44 #24
13462 BansheeBoy
pi_203229888
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:57 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Ze weet gegarandeerd precies hoe het Hilversumse wereldje werkt dankzij haar vader, die regisseur is. Waarschijnlijk heeft ze dus al vroeg voor de spiegel staan oefenen om zichzelf haar kokhalsreflex af te leren. :+
In dit soort zaken snap ik Hollandse vaders niet. Waar is de woeste leeuw die elke man in zich heeft om de dochter tot de orde te roepen? :?

Die metrosexualiteit heeft watjes gemaakt van mannen. Dat mag wat mij betreft best op de agenda gezet worden. Grote problemen hierdoor.

zondag 16 januari 2022 @ 23:02:16 #25
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203229895
quote:
9s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Wie, wat, waar?
  zondag 16 januari 2022 @ 23:03:37 #26
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_203229909
quote:
10s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:02 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Wie, wat, waar?
Moest blijkbaar bij talkshows de ''leuke meisjes uitzoeken en daten''

Heb het trouwens op de achtergrond aan lol
RED ONS HENNIEGOD
pi_203229914
quote:
9s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Zijn er überhaupt nog BN-ers te vinden die niet met die nymfoMaane het bed ingedoken zijn? :+
  zondag 16 januari 2022 @ 23:04:08 #28
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203229917
quote:
9s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:03 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Ah shownieuws, zal het even terugkijken. Zie al dit:

twitter
pi_203229921
quote:
9s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:03 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

SBS6?
  zondag 16 januari 2022 @ 23:04:30 #30
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203229925
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dat zijn we dan oneens, maar je hebt recht op je mening uiteraard. Ik daarentegen vind dat alle betrokkenen schuld hebben. Alleen ik snap niet dat die vrouwtjes gaan janken achteraf. Klinkt als een zakelijke transactie. De heren hun plezier en de vrouwtjes schot in hun carrière. Je hoort ook nooit een winnaar met dit soort dingen. Altijd de semi-loosertjes, met alle respect. De westerse vrouwmens is o zo geëmancipeerd. Ze hebben hun bek er vol van in ieder geval. Maar nee zeggen tegen een hitsige (per)vent is te moeilijk?? :?

Heb je niet door dat het onderwerp juist gaat over die vrouwmensen die wel nee zeiden? En die met dreigementen en gedoe te maken kregen door die nee?
Dat deze topic gaat over meer dan ongepaste voorstellen en de reactie op de nee?

Bv dat een meid nee zei tegen die Jeroen en daarop te horen kreeg dat als ze niet toe zou geven hij zou zorgen dat de band als een natte krant zou spelen?
Dat het dus gaat over de gevolgen van nee zeggen waar de heren mee dreigde?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 16 januari 2022 @ 23:05:35 #31
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_203229939
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:04 schreef Zipportal het volgende:

[..]
SBS6?
Ja
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 16 januari 2022 @ 23:05:36 #32
13462 BansheeBoy
pi_203229941
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:04 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Heb je niet door dat het onderwerp juist gaat over die vrouwmensen die wel nee zeiden? En die met dreigementen en gedoe te maken kregen door die nee?
Dat deze topic gaat over meer dan ongepaste voorstellen en de reactie op de nee?
Ik moet de uitzending helaas nog zien. Betreffende details veranderen de kijk op de zaak zeer zeker! Laten we wachten tot donderdag.

Waarom gaan ze er niet meteen mee naar de media is wel een vraag die blijft staan. Een mens zonder principes is niks. Een vrouw moet voor haar principes staan. Als iemand zo'n voorstel doet dan doei!

zondag 16 januari 2022 @ 23:06:13 #33
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203229954
Ik dacht trouwens altijd dat Albert van Boulevard was.
  zondag 16 januari 2022 @ 23:06:36 #34
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203229960
twitter
pi_203229968
Ben benieuwd naar de BOOS aflevering... hopelijk stort die hele tvzooi als een kaartenhuis in elkaar nu.
  zondag 16 januari 2022 @ 23:08:32 #36
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_203229992
Prima, dit. Misschien worden we dan eindelijk verlost van de eeuwig durende kutzooi aan talentshows op de NL'se TV.
Tics van je petten.
pi_203230002
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:04 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Bv dat een meid nee zei tegen die Jeroen en daarop te horen kreeg dat als ze niet toe zou geven hij zou zorgen dat de band als een natte krant zou spelen?
Dat het dus gaat over de gevolgen van nee zeggen waar de heren mee dreigde?
Ik mag toch echt hopen dat het overgrote merendeel van de meisjes en vrouwen genoeg eigenwaarde heeft om, wanneer ze met zulke mannetjes geconfronteerd worden, meteen te besluiten dat ze geen zin hebben om in het perverse inteeltwereldje, dat "showbizz" heet, als zaadcontainer voor over het paarde getilde proleten aka BN-ers aan de slag te gaan.
  zondag 16 januari 2022 @ 23:09:06 #38
13462 BansheeBoy
pi_203230006
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:06 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Smerig eigenlijk wat die Albert hier doet. Stel het klopt. Welke wet heeft Humberto de aanwezige neger hier overtreden? :?

Voelt als een backstab actie van Albert.

zondag 16 januari 2022 @ 23:09:35 #39
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203230014
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Smerig eigenlijk wat die Albert hier doet. Stel het klopt. Welke wet heeft Humberto de aanwezige neger hier overtreden? :?

zondag 16 januari 2022 @ 23:09:47 #40
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_203230018
quote:
[ twitter ]
Hij zit nog steeds tijdens elke uitzending tegen mij te schreeuwen alsof ik een wilsonbekwame zwakzinnige ben. In het hoofd van Humberto Tan is het voor eeuwig Sesamstraat. Hij blijft presenteren alsof er aan kinderen van vijf jaar wordt uitgelegd hoe boter nu eigenlijk wordt gemaakt. Daarom schreeuwt hij ook steeds zo. Dat wij het goed horen. Want wij zijn niet goed bij ons hoofd. Dat is de rotsvaste overtuiging van Humberto Tan, dat je je kijkers moet toespreken alsof ze net een grote bah hebben gedaan. Als ik naar Humberto luister, is het alsof ik gebukt voor hem sta en moet laten zien dat ik zelf al heel goed mijn billen kan afvegen. Humberto infantiliseert zijn publiek.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_203230020
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:58 schreef Zipportal het volgende:
Maan de Steendildo. @:poepz0r
Maan ligt met haar ster omhoog in de zon te wachten,
tot haar vriendjes M J en A langskomen om haar te
helpen met de hoogste noot te halen…
  zondag 16 januari 2022 @ 23:10:24 #43
13462 BansheeBoy
pi_203230026
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:08 schreef nattermann het volgende:
Prima, dit. Misschien worden we dan eindelijk verlost van de eeuwig durende kutzooi aan talentshows op de NL'se TV.
Ik heb altijd het idee dat deze shows niet worden bekeken door de huisarts en de advocaat. Plat amusement waar je alleen naar kijkt als je geen respect heb voor je -35 IQ.

zondag 16 januari 2022 @ 23:11:39 #44
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_203230048
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:09 schreef Maron het volgende:

[..]
Maan ligt met haar ster omhoog in de zon te wachten,
tot haar vriendjes M J en A langskomen om haar te
helpen met de hoogste noot te halen…
En er blijven wat maanzaadbolletjes achter |:)
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  zondag 16 januari 2022 @ 23:11:53 #45
13462 BansheeBoy
pi_203230056
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:08 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Ik mag toch echt hopen dat het overgrote merendeel van de meisjes en vrouwen genoeg eigenwaarde heeft om, wanneer ze met zulke mannetjes geconfronteerd worden, meteen te besluiten dat ze geen zin hebben om in het perverse inteeltwereldje, dat "showbizz" heet, als zaadcontainer voor over het paarde getilde proleten aka BN-ers aan de slag te gaan.
Dit ben ik 1000% met je eens. Sommige dingen doe je gewoon nooit. Dan maar geen zangeras.

zondag 16 januari 2022 @ 23:11:58 #46
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_203230059
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik heb altijd het idee dat deze shows niet worden bekeken door de huisarts en de advocaat. Plat amusement waar je alleen naar kijkt als je geen respect heb voor je -35 IQ.

Zum kotsen. Kreeg een tijdje geleden een stukje mee van "The masked singer". Jezus Christus :')
Tics van je petten.
  zondag 16 januari 2022 @ 23:12:49 #47
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203230071
quote:

[..]

Jajaja, beter een sluier er om heen en onderwijs ontzeggen.. oh en drie stappen achter de man aanlopen... hebben we dat vast gehad.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203230075
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:11 schreef monkyyy het volgende:

[..]
En er blijven wat maanzaadbolletjes achter |:)
Yesss, monkyyy is online. @Coco
pi_203230076
The masked swinger
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 16 januari 2022 @ 23:13:43 #50
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203230081
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 16 januari 2022 @ 23:13:59 #51
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203230087
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:56 schreef Momo het volgende:

[..]
Waar zeg ik dat? Als het gewoon een gelijkwaardige relatie is prima. Maar dat is het dus niet in het geval van beide situaties hierboven. Ook als vrouwen ergens de macht zouden hebben en kwetsbare jongens gaan dwingen om met hun seks te hebben is dat ook fout.
Nee helemaal niet prima al is het een gelijkwaardige relatie is. Moeilijk en lastig hè dat het niet alleen maar naar mannen wijzen is :')
Is het eerlijk voor een man of een vrouw als hun vrouwelijke collega hen voorbij streeft, niet op competentie maar door hoereren? Lijkt me niet hè?
Zullen de desbetreffende mannen in de maatschappij er ooit mee stoppen als er telkens weer vrouwen zijn die een shortcut naar de top wel zien zitten? En andersom geldt dat natuurlijk ook dus zolang er mannen zijn die een vrouw wel vooruit willen helpen zullen van dat soort vrouwen zich aan blijven bieden.
Als we echt van me-too taferelen afwillen zullen zowel mannen en vrouwen zich moeten gedragen en hun verantwoordelijkheid moeten nemen en moet iedereen er van doordrongen zijn dat erotiek op sommige plaatsen (werk, talentenjacht etc etc) uit den boze is
  zondag 16 januari 2022 @ 23:14:26 #52
13462 BansheeBoy
pi_203230094
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Jajaja, beter een sluier er om heen en onderwijs ontzeggen.. oh en drie stappen achter de man aanlopen... hebben we dat vast gehad.
En dan komen ze tegenwoordig tot iets als de masked singer. Allemaal hetzelfde maar net een tintje anders en huppakee wat een geniaal concept!

Ik denk dat we als publiek ook eens goed in de spiegel moeten kijken. We zijn klapvee man. Intellectuele armoede niet normaal.

zondag 16 januari 2022 @ 23:14:27 #53
344884 monkyyy
pi_203230096
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:13 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Yesss, monkyyy is online. @:coco
Morgen HLF8?
pi_203230104
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:14 schreef monkyyy het volgende:

[..]
Morgen HLF8?
Nee, VI.
  zondag 16 januari 2022 @ 23:15:21 #55
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203230109
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
En dan komen ze tegenwoordig tot iets als de masked singer. Allemaal hetzelfde maar net een tintje anders en huppakee wat een geniaal concept!

Ik denk dat we als publiek ook eens goed in de spiegel moeten kijken. We zijn klapvee man. Intellectuele armoede niet normaal.

Ik ken heel dat programma verder niet... Weet alleen wel dat dit niets te maken heeft met de zogenaamde euvelen der Westerse maatschappij. Integendeel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203230110
Straks blijkt het allemaal te gaan om een arm om iemand heen, als troost.
pi_203230111
quote:

[..]
Humberto de aanwezige neger

Dit zijn wel ille lyrics, jeweets.
  zondag 16 januari 2022 @ 23:15:39 #58
344884 monkyyy
pi_203230113
Als ze maar niet Jeroen "200 vrouwen" Pauw onder de bus gooien
  zondag 16 januari 2022 @ 23:15:56 #59
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_203230117
Shownieuws (SBS) haalt ook wel uit hoor.
Kijken wat VI morgen doet.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_203230125
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik kijk niet, waarom jij wel?
  zondag 16 januari 2022 @ 23:16:47 #61
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203230130
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:15 schreef monkyyy het volgende:
Als ze maar niet Jeroen "200 vrouwen" Pauw onder de bus gooien
Andries Knevel of poephoofd Tijs hoop ik.
  zondag 16 januari 2022 @ 23:17:05 #62
13462 BansheeBoy
pi_203230134
Ik ben niet heel relevant hoor. Dat maak ik mezelf echt niet wijs. Maar wat me steekt is die publieke verontwaardiging. DIT GEBEURT OVERAL! TEN ALLE TIJDEN. EN ZEKER IN SHOWBIZZ.

zondag 16 januari 2022 @ 23:17:08 #63
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203230135
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:15 schreef Pvt.Webster het volgende:
De toon is er heel anders dan gisteravond. _O-
  zondag 16 januari 2022 @ 23:18:01 #64
13462 BansheeBoy
pi_203230146
quote:
10s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:16 schreef Document1 het volgende:

[..]
Ik kijk niet, waarom jij wel?
Dan zijn we helaas de uitzondering die de regel bevestigen. Die shows hebben gigantische kijkcijfers.

zondag 16 januari 2022 @ 23:19:00 #65
13462 BansheeBoy
pi_203230157
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:15 schreef Pvt.Webster het volgende:
Ben ik ook benieuwd naar. En ik kaan de gladde bakkes van Genee goed zien wanneer hij schijnheilig aan het doen is.

zondag 16 januari 2022 @ 23:19:10 #66
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203230159
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben niet heel relevant hoor. Dat maak ik mezelf echt niet wijs. Maar wat me steekt is die publieke verontwaardiging. DIT GEBEURT OVERAL! TEN ALLE TIJDEN. EN ZEKER IN SHOWBIZZ.

Ja, en het gebeurt vooral in landen waar vrouwen ook nog eens 6e rangs burgers zijn.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203230160
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:18 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dan zijn we helaas de uitzondering die de regel bevestigen. Die shows hebben gigantische kijkcijfers.

Het ergste vind ik nog dat ik dus al die troep niet kijk maar wel geniet van deze soap. :X
pi_203230162
Mensen zijn verbaasd dat dit naar buiten komt :') Dit speelt toch al sinds de begintijd van de tv. Laten we elkaar niet voor de gek houden aub. In Hollywood, in Hilversum, in Studio 100 Belgie etc etc. Dit zal ook nooit veranderen, maak je geen illusies.
  zondag 16 januari 2022 @ 23:19:29 #69
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203230163
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:13 schreef the-eye het volgende:

[..]
Nee helemaal niet prima al is het een gelijkwaardige relatie is. Moeilijk en lastig hè dat het niet alleen maar naar mannen wijzen is :')
Is het eerlijk voor een man of een vrouw als hun vrouwelijke collega hen voorbij streeft, niet op competentie maar door hoereren? Lijkt me niet hè?
Zullen de desbetreffende mannen in de maatschappij er ooit mee stoppen als er telkens weer vrouwen zijn die een shortcut naar de top wel zien zitten? En andersom geldt dat natuurlijk ook dus zolang er mannen zijn die een vrouw wel vooruit willen helpen zullen van dat soort vrouwen zich aan blijven bieden.
Als we echt van me-too taferelen afwillen zullen zowel mannen en vrouwen zich moeten gedragen en hun verantwoordelijkheid nemen en moet iedereen er van doordrongen zijn dat erotiek op sommige plaatsen (werk, talentenjacht etc etc) uit den boze is
Ja want 2 collega's kunnen bijvoorbeeld niet een normale relatie krijgen met elkaar zoals iedereen.... En net als of dit soort dingen in The Voice waarschijnlijk de schuld is van die dames. Ik lees nu ook geruchten dat zelfs mannelijke kandidaten eventueel ook hier in betrokken zijn. Dit is de schuld van die viespeuken hoger op. Man of vrouw maakt niet uit.
  zondag 16 januari 2022 @ 23:20:31 #70
13462 BansheeBoy
pi_203230180
quote:
9s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:19 schreef Poepz0r het volgende:
Mensen zijn verbaasd dat dit naar buiten komt :') Dit speelt toch al sinds de begintijd van de tv. Laten we elkaar niet voor de gek houden aub. In Hollywood, in Hilversum, in Studio 100 Belgie etc etc. Dit zal ook nooit veranderen, maak je geen illusies.
QFT!

pi_203230183
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:19 schreef Momo het volgende:

[..]
Ja want 2 collega's kunnen bijvoorbeeld niet een normale relatie krijgen met elkaar zoals iedereen.... En net als of dit soort dingen in The Voice waarschijnlijk de schuld is van die dames. Ik lees nu ook geruchten dat zelfs mannelijke kandidaten eventueel ook hier in betrokken zijn. Dit is de schuld van die viespeuken hoger op. Man of vrouw maakt niet uit.
In Belgie was het nog veel erger. Daar hebben ze die acteur van Wizzy en Woppy gepakt met kinderporno en die wilde ook met minderjarigen afspreken (zijn beelden van) en daar behandelen ze het amper tot niet op de tv _O- _O-
pi_203230191
quote:
Wil jij een pimp abo? Dan verwacht @de_boswachter wel een tegenprestatie.
pi_203230192
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
QFT!

Gelukkig heeft Amerika nu een president die daar ook ervaring mee heeft. Snuffelen aan kinderen etc. _O-
  zondag 16 januari 2022 @ 23:21:56 #74
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203230195
quote:
9s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:21 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Gelukkig heeft Amerika nu een president die daar ook ervaring mee heeft. Snuffelen aan kinderen etc. _O-
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 16 januari 2022 @ 23:22:02 #75
13462 BansheeBoy
pi_203230198
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja, en het gebeurt vooral in landen waar vrouwen ook nog eens 6e rangs burgers zijn.
Kan best, nu zie ik het vooral gebeuren in landen waar men de mond vol heeft van vrouwenrechten. En two wrongs don't make a right

Ik ben klassiek.

zondag 16 januari 2022 @ 23:22:33 #76
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203230205
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Kan best, nu zie ik het vooral gebeuren in landen waar men de mond vol heeft van vrouwenrechten. En two wrongs don't make a right

Ik ben klassiek.

Hier zijn in ieder geval vrouwenrechten :s)
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203230212
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:11 schreef nattermann het volgende:

[..]
Zum kotsen. Kreeg een tijdje geleden een stukje mee van "The masked singer". Jezus Christus :')
Die programmaformule is bedacht voor het extra verrassingseffect zodat Marco B. niet wist door wie hij op dat moment gepijpt werd. Je kunt je Marco's verrassing wel voorstellen toen achter het masker, waar zijn zojuist gedoneerde en nog warme head and shoulders vanaf droop, niet de bevallige Maan verborgen zat, maar de nog naslikkende lil kleine! :+
  zondag 16 januari 2022 @ 23:24:02 #78
13462 BansheeBoy
pi_203230232
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Je kan geen slechter moment kiezen voor een dergelijke uitspraak. _O-

zondag 16 januari 2022 @ 23:24:05 #79
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203230233
quote:
Je zou bijna gaan denken dat mensen met geld en macht rare dingen kunnen doen. Of sterker nog, mensen in het algemeen.

Bizarre openbaring, ik weet het. Sterkte er mee.
pi_203230245
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:24 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Je zou bijna gaan denken dat mensen met geld en macht rare dingen kunnen doen. Of sterker nog, mensen in het algemeen.

Bizarre openbaring, ik weet het. Sterkte er mee.
+1 inderdaad. Waar macht is gebeuren dit soort dingen en al honderden jaren lang.
  zondag 16 januari 2022 @ 23:25:00 #81
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203230248
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Je kan geen slechter moment kiezen voor een dergelijke uitspraak. _O-

Denk je?

Denk dat er op een hele hoop plaatsen op de wereld zulks gebeurt, en er geen haan naar kraait, laat staan dat er iets aan gedaan wordt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203230259
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Denk je?

Denk dat er op een hele hoop plaatsen op de wereld zulks gebeurt, en er geen haan naar kraait, laat staan dat er iets aan gedaan wordt.
Je denkt dat het hier - nadat de ''daders'' hun straf hebben gehad - ineens afgelopen is? Een Paul de Leeuw, Johnny De Mol etc komen ook nog wel aan de beurt. Daarna komen er wel weer nieuwe die exact hetzelfde zullen doen. Dit stopt niet ofzo.
pi_203230260
quote:

[..]

Ik ben klassiek.

Weet je wie ook geregeld haar mond vol had?
  zondag 16 januari 2022 @ 23:25:54 #84
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203230261
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Denk je?

Ik vind je UI wel passend bij je uitspraken.
  zondag 16 januari 2022 @ 23:26:37 #85
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203230270
quote:
9s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:25 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Je denkt dat het hier - nadat de ''daders'' hun straf hebben gehad - ineens afgelopen is? Een Paul de Leeuw, Johnny De Mol etc komen ook nog wel aan de beurt. Daarna komen er wel weer nieuwe die exact hetzelfde zullen doen. Dit stopt niet ofzo.
Nee, en al helemaal niet wanneer we hier het kalifaat gaan uitroepen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 16 januari 2022 @ 23:26:59 #86
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203230273
quote:
10s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:25 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik vind je UI wel passend bij je uitspraken.
Sigaren zijn leven broer
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203230277
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, en al helemaal niet wanneer we hier het kalifaat gaan uitroepen.
Wat hebben de moslims hiermee te maken? :?
  zondag 16 januari 2022 @ 23:27:31 #88
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203230283
quote:
9s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:27 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Wat hebben de moslims hiermee te maken? :?
Vraag het even aan Banshee.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203230292
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:27 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Vraag het even aan Banshee.
Vreemde offtopic opmerking maar goed.
  zondag 16 januari 2022 @ 23:28:19 #90
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203230296
quote:
9s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:27 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Vreemde offtopic opmerking maar goed.
Nee nee, er werd geopperd dat als we net als de moslims weer gezellig de seksen scheiden, zulks niet meer zal plaatsvinden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203230308
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee nee, er werd geopperd dat als we net als de moslims weer gezellig de seksen scheiden, zulks niet meer zal plaatsvinden.
Wat heeft dat met mijn opmerking op jou reply te maken? Waarom begin je midden in een gesprek over iets anders? Ik reageer op je post. Reageer daar dan op of niet.
  zondag 16 januari 2022 @ 23:30:15 #92
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203230320
quote:
9s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:29 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Wat heeft dat met mijn opmerking op jou reply te maken? Waarom begin je midden in een gesprek over iets anders? Ik reageer op je post. Reageer daar dan op of niet.
Omdat het erom ging 'wanneer het ineens wel afgelopen zou zijn'.

Blijf er even bij.

Overigens wel een gotspe, met je Biden-verwijzing.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203230321
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat zou onzin zijn, voor je het weet heb je een Sydney Smeets rondlopen.
  zondag 16 januari 2022 @ 23:31:03 #94
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203230330
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:30 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Dat zou onzin zijn, voor je het weet heb je een Sydney Smeets rondlopen.
Banshee is hier dan ook vooral om weer even te schijten op de Westerse samenleving.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 16 januari 2022 @ 23:38:07 #95
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203230406
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:19 schreef Momo het volgende:

[..]
Over het algemeen zit men in een bedrijf niet te wachten op collega's die een relatie met elkaar krijgen dus probeer dat te voorkomen

Vrouwen die er geen probleem van maakten bij de Voice zijn net zo schuldig. Zij houden het in stand. Het sprookje dat mannen altijd de predators zijn maar voor vrouwen geldt dat het hun maar overkomt getuigt niet van een gelijkwaardige en realistische benadering.
Het gaat dus nu om de vrouwen die er niet van gediend waren maar er wel mee geconfronteerd werden. Dan hebben we het dus niet over Maan
  zondag 16 januari 2022 @ 23:43:50 #96
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203230464
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:31 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Banshee is hier dan ook vooral om weer even te schijten op de Westerse samenleving.
Precies. Wat we dan voor het gemaakt even vergeten is dat dit soort misstanden juist sneller aan het licht komen dan wanneer er sprake is van hierarchische en dogmatische, om niet te zeggen gelovige, gemeenschappen.
  zondag 16 januari 2022 @ 23:44:22 #97
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_203230470
quote:

[..]

Ik ben klassiek.

Heb medelijden met je.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 16 januari 2022 @ 23:44:42 #98
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203230476
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:38 schreef the-eye het volgende:

[..]
Over het algemeen zit men in een bedrijf niet te wachten op collega's die een relatie met elkaar krijgen dus probeer dat te voorkomen

Vrouwen die er geen probleem van maakten bij de Voice zijn net zo schuldig. Zij houden het in stand. Het sprookje dat mannen altijd de predators zijn maar voor vrouwen geldt dat het hun maar overkomt getuigt niet van een gelijkwaardige en realistische benadering.
Het gaat dus nu om de vrouwen die er niet van gediend waren maar er wel mee geconfronteerd werden. Dan hebben we het dus niet over Maan
Net zo schuldig als mannen die van hun positie misbruiken maken? Dat is nogal een statement.
pi_203230481
Er word heel wat op de zaken vooruit gelopen.
Ben wel benieuwd wat de uitzending van Tim Hofman zal brengen.
pi_203230487
quote:

[..]
Lol, alsof er geen misbruik is buiten de westerse samenleving is.
pi_203230493
In dit topic houdt men niet zo aan het: 'onschuldig tot het tegendeel is bewezen' principe.
  zondag 16 januari 2022 @ 23:48:14 #102
13462 BansheeBoy
pi_203230509
quote:

[..]
Weet je wat het is. Er is kennelijk een cultuurtje ontstaan waarin dit allemaal maar moet kunnen. Het is overgewaaid vanuit het geweldige Amerika. Want niet geheel toevallig vaak als baken van licht wordt gezien door de Westerse Wereld. Dan kunnen de onderliggende regels en wetten wel in orde zijn. De praktijk werkt een andere kant op. Ik stel voor dat je je daar druk om maakt.

Ik ben zelf klassiek en denk dat dit soort dingen altijd voor zullen komen wanneer mannen en vrouwen vrij met elkaar bewegen.

Acceptatie van dit alles is ook een optie. Maar dan moet men niet janken.

Ik ben klassiek.

zondag 16 januari 2022 @ 23:48:56 #103
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203230514
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:46 schreef theunderdog het volgende:
In dit topic houdt men niet zo aan het: 'onschuldig tot het tegendeel is bewezen' principe.
Godver, helemaal vergeten joh. We gaan met de overige 37 rechters van hier weer even in beraad om ons vonnis in te trekken.

zondag 16 januari 2022 @ 23:49:11 #104
13462 BansheeBoy
pi_203230518
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:45 schreef Werkman het volgende:
Er word heel wat op de zaken vooruit gelopen.
Ben wel benieuwd wat de uitzending van Tim Hofman zal brengen.
Hier ben ik het dus helemaal mee eens! Jammer dat ze uitzending in het algemeen belang niet naar voren kunnen schuiven.

zondag 16 januari 2022 @ 23:49:47 #105
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203230524
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Weet je wat het is. Er is kennelijk een cultuurtje ontstaan waarin dit allemaal maar moet kunnen. Het is overgewaaid vanuit het geweldige Amerika. Want niet geheel toevallig vaak als baken van licht wordt gezien door de Westerse Wereld. Dan kunnen de onderliggende regels en wetten wel in orde zijn. De praktijk werkt een andere kant op. Ik stel voor dat je je daar druk om maakt.

Ik ben zelf klassiek en denk dat dit soort dingen altijd voor zullen komen wanneer mannen en vrouwen vrij met elkaar bewegen.

Ik ben klassiek.

Hou toch op met je slappe gelul joh. Misbruik is overal, van Iran tot Amerika, van Noorwegen tot Nieuw-Zeeland. Bewaar dat berijden van je politieke stokpaardjes maar voor ergens anders.
pi_203230526
Die kut hond Anouk wist van alles. Of je moet echt oogkleppen op hebben of zo.
  zondag 16 januari 2022 @ 23:50:12 #107
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203230527
quote:

[..]

Ik ben klassiek.

:Z
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 16 januari 2022 @ 23:50:58 #108
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203230535
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:44 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Net zo schuldig als mannen die van hun positie misbruiken maken? Dat is nogal een statement.
Waarom doet de éne vrouw het wel en de andere vrouw het niet?

Dat we voor de één respect hebben en voor de ander niet is helemaal geen bijzonder statement hoor
  zondag 16 januari 2022 @ 23:51:00 #109
13462 BansheeBoy
pi_203230537
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:49 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Hou toch op met je slappe gelul joh. Misbruik is overal, van Iran tot Amerika, van Noorwegen tot Nieuw-Zeeland. Bewaar dat berijden van je politieke stokpaardjes maar voor ergens anders.
Snap je. En wat gebeurt daar? Hetzelfde als hier. Macht, geld, belangen, vrijelijk bewegen tussen de sexen. Dan is dit het resultaat ongeacht het land. Eigenlijk bevestig je mijn punt.

zondag 16 januari 2022 @ 23:52:26 #110
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203230554
Zo fijn dat dit topic nog over de ellende voor de slachtoffers gaat.. En hoe zulke ellende in de toekomst te voorkomem..

NOT :r

Walgelijk topic geworden. En dat in SHO ook. Maar daar is het iets meer te verwachten zou je zeggen..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_203230556
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja, zeg maar gerust priveleges.
  zondag 16 januari 2022 @ 23:53:00 #112
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203230559
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Snap je. En wat gebeurt daar? Hetzelfde als hier. Macht, geld, belangen, vrijelijk bewegen tussen de sexen. Dan is dit het resultaat ongeacht het land. Eigenlijk bevestig je mijn punt.

Nou nee, jij probeert er een "hEt iS dE sChULd vAn aMeRiKa"-draai aan te geven. Dat is nogal onzinnig.
  zondag 16 januari 2022 @ 23:53:50 #113
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203230564
quote:

[..]

Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203230565
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:45 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Lol, alsof er geen misbruik is buiten de westerse samenleving is.
Daar is het gewoonte dus is het ook geen misbruik.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 16 januari 2022 @ 23:53:59 #115
13462 BansheeBoy
pi_203230566
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zo fijn dat dit topic nog over de slachtoffers gaat.. En hoe zulke ellende in de toekomst te voorkomem..
Dit zou ook veel liever zien. Al vind ik de heren ook op hun manier slachtoffer. Eigenlijk is het een kwalijke zaak dat dit verhaal naar buiten komt ver voor de uitzending. Gissen is vaak gevaarlijker. En mensen gaan als een kat in nauw om zich heen slaan om maar het eigen straatje schoon te vegen.

zondag 16 januari 2022 @ 23:54:18 #116
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203230571
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:52 schreef Werkman het volgende:

[..]
Ja, zeg maar gerust priveleges.
|:(
  zondag 16 januari 2022 @ 23:54:24 #117
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203230574
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Al vind ik de heren ook op hun manier slachtoffer.
:|W
  zondag 16 januari 2022 @ 23:54:47 #118
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203230576
quote:

[..]

Jeetje het is geen 1640 hier.
Dit soort opmerkingen dat vind ik pas
  zondag 16 januari 2022 @ 23:55:46 #119
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203230585
quote:

[..]
Dit zou ook veel liever zien. Al vind ik de heren ook op hun manier slachtoffer. Eigenlijk is het een kwalijke zaak dat dit verhaal naar buiten komt ver voor de uitzending. Gissen is vaak gevaarlijker. En mensen gaan als een kat in nauw om zich heen slaan om maar het eigen straatje schoon te vegen.

Betreffende heren zijn (mits de beschuldigingen kloppen) slachtoffer ja? Wow...
  zondag 16 januari 2022 @ 23:56:00 #120
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_203230586
quote:

[..]

Ik ben klassiek.

Is inderdaad beter om vrouwen maar als seksslaven te behandelen zoals in het schitterende kalifaat.
  zondag 16 januari 2022 @ 23:57:20 #121
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203230595
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:56 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Is inderdaad beter om vrouwen maar als seksslaven te behandelen zoals in het schitterende kalifaat.
Ik ben het eens met Harvest89... Dat is een vreemde gewaarwording. Thanks Banshee.
  zondag 16 januari 2022 @ 23:57:44 #122
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203230599
quote:

[..]

1 van de heren heeft al toegegeven dat hij over de schreef is gegaan…
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_203230603
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:53 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Nou nee, jij probeert er een "hEt iS dE sChULd vAn aMeRiKa"-draai aan te geven. Dat is nogal onzinnig.
Toevallig is het omgekeerde ook zo.
In The States geven ze ons de schuld van de normalisering van drugs en zedeloosheid. :')
  zondag 16 januari 2022 @ 23:58:41 #124
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203230608
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:58 schreef Werkman het volgende:

[..]
In The States geven ze ons de schuld van de normalisering van drugs en zedeloosheid. :')
Lekker boeiend.
  zondag 16 januari 2022 @ 23:58:52 #125
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203230609
quote:
Zo fijn dat dit topic nog over de ellende voor de slachtoffers gaat.. En hoe zulke ellende in de toekomst te voorkomem..

Walgelijk topic geworden. En dat in SHO ook. Maar daar is het iets meer te verwachten zou je zeggen..
We voorkomen zulke ellende door het gedrag van mannen maar ook vrouwen die zo'n gang van zaken geen probleem vinden te veroordelen
  zondag 16 januari 2022 @ 23:59:13 #126
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_203230612
quote:
10s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:57 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Ik ben het eens met Harvest89... Dat is een vreemde gewaarwording. Thanks Banshee.
Ik heb een enorme tyfushekel aan die hele islam. Dat is onderhand wel duidelijk op dit forum. :r
pi_203230623
quote:

Waarom zou het uitgebreider over de slachtoffers moeten gaan? Er is niks over ze bekend, alleen maar dat er kerels zijn die daar in Hilversum ongestoord het geile roofdier uithangen en jonge meisjes daar zich klote bij voelen. Dat jonge mensen slecht behandeld worden is verschrikkelijk en schadelijk maar je moet nou niet doen alsof deze meisjes in een peeskamer zijn afgetuigd en we iedere avond een kaarsje moeten branden.

Stel je niet zo aan man.
-nee-
pi_203230643
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:56 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Hier worden vrouwen wel ongelofelijk gemarineerd in de slachtofferrol.
Jonge meiden worden ook zo opgevoed.
Ik heb medelijden met iedere hetero kerel die rond 2005 geboren is.

Gevallen zoals nu met de Voice bevestigen inderdaad dat er nog een hoop mis is, maar die slachtoffercultuur is niet in alle gevallen gepast.
  maandag 17 januari 2022 @ 00:04:25 #129
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203230659
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:02 schreef Werkman het volgende:

[..]

Gevallen zoals nu met de Voice bevestigen inderdaad dat er nog een hoop mis is, maar die slachtoffercultuur is niet in alle gevallen gepast.
Slachtoffercultuur? Wow.
  maandag 17 januari 2022 @ 00:06:12 #130
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203230672
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:00 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Waarom zou het uitgebreider over de slachtoffers moeten gaan? Er is niks over ze bekend, alleen maar dat er kerels zijn die daar in Hilversum ongestoord het geile roofdier uithangen en jonge meisjes daar zich klote bij voelen. Dat jonge mensen slecht behandeld worden is verschrikkelijk en schadelijk maar je moet nou niet doen alsof deze meisjes in een peeskamer zijn afgetuigd en we iedere avond een kaarsje moeten branden.

Stel je niet zo aan man.
Nee, seksueel ongepast gedrag of erger moeten we van wegkijken uiteraard. Met de mantel der liefde bedekken. Die arme penisgedreven mannen toch. Niet hun bewuste schuld enzo. Nee, die dames...

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 17-01-2022 00:12:54 ]
  maandag 17 januari 2022 @ 00:06:55 #131
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203230681
Goed, zegje gedaan. Time to go to sleep.
:W
  maandag 17 januari 2022 @ 00:06:58 #132
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_203230683
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:02 schreef Werkman het volgende:

[..]

2005? was voor 80's kids ook al zo. Is van alle tijden.
Als je vroeger zag wat een 15-jarige allemaal doet voor wat coke.

Maar wie is het schuld? De naiëve 15 jarige of degene die misbruik van haar maken?
  maandag 17 januari 2022 @ 00:09:41 #133
13462 BansheeBoy
pi_203230705
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:57 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
De man van Linda de Mol naar blijkt. Ik denk dat dit de eerste echtscheiding wordt. Het is gezichtsverlies voor Linda om het huwelijk met deze hitsige entiteit voort te zetten. Waarom zou je dit ook willen? De beste man heeft meermalen aangetoond niet trouw te zijn.

Ik ben best klassiek.

maandag 17 januari 2022 @ 00:11:58 #134
13462 BansheeBoy
pi_203230724
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:58 schreef Werkman het volgende:

[..]
Meestal hebben ze het mis. Hier moet ik ze echter wel gelijk in geven. Al zie ik niet direct een causaal verband met de vermeende misbruiken bij The Voice. Maar ik laat me graag overtuigen.

pi_203230733
quote:
15s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Meestal hebben ze het mis. Hier moet ik ze echter wel gelijk in geven. Al zie ik niet direct een causaal verband met de vermeende misbruiken bij The Voice. Maar ik laat me graag overtuigen.

Ik geloof er NIKS van dat het enkel om die Jeroen Rietbergen gaat. Het is de fucking orkestleider meer niet. Lijkt wel een rookgordijn voor de echte bekende mensen zeg maar.
pi_203230736
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Nee, seksueel ongepast gedrag of erger moeten we van wegkijken uiteraard. Met de mantel der liefde bedekken. Doe arme penisgedreven mannen toch. Niet hun bewuste schuld enzo. Nee, die dames...
Die meisjes zijn megazielig ja, daar gaat het ook steeds over en daardoor heeft dit topic bestaansrecht maar als mensen opeens wat anders gaan roepen moet je niet direct doen alsof het zand niet meer uit je vagina te halen is. Dit hele topic is amper 2 dagen oud joh, houd je gemak eens
-nee-
pi_203230756
Als beide partijen met iets instemmen is het gewoon zo dat buitenstaanders er niks mee te maken hebben.
Neem nou Utopia, daar is een vrouwelijke deelnemer uiteindelijk getrouwd met één van de programma-makers.
Geen vuiltje aan de lucht.

Doorgaan als er "nee" is gezegd is echter onder geen beding goed te praten.
  maandag 17 januari 2022 @ 00:18:46 #138
13462 BansheeBoy
pi_203230788
We moeten af van de gedachte dat vrouwen het kennelijk een reële mogelijkheid vinden om iets gedaan te krijgen d.m.v. sex. Die mogelijkheid moet bij voorbaat worden uitgesloten. Dat voorkomt misbruik door zowel vrouw als man. Maar dat is een mindset dingetje.

pi_203230794
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:15 schreef Werkman het volgende:
Als beide partijen met iets instemmen is het gewoon zo dat buitenstaanders er niks mee te maken hebben.
Neem nou Utopia, daar is een vrouwelijke deelnemer uiteindelijk getrouwd met één van de programma-makers.
Geen vuiltje aan de lucht.

Doorgaan als er "nee" is gezegd is echter onder geen beding goed te praten.
Nou ja, het was 'the voice' he, niet de sjoelbak van holland.
Vrijwillige sex voor winst is ook slopend denk ik.
  maandag 17 januari 2022 @ 00:20:14 #140
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203230804
quote:
15s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:18 schreef BansheeBoy het volgende:
We moeten af van de gedachte dat vrouwen het kennelijk een reële mogelijkheid vinden om iets gedaan te krijgen d.m.v. sex. Die mogelijkheid moet bij voorbaat worden uitgesloten. Dat voorkomt misbruik door zowel vrouw als man. Maar dat is een mindset dingetje.

Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203230805
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Slachtoffercultuur? Wow.
Ja slachtoffercultuur ja.
Wil je een goed voorbeeld? Kijk naar Sylvana Simons.
  maandag 17 januari 2022 @ 00:22:13 #142
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203230816
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:06 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
2005? was voor 80's kids ook al zo. Is van alle tijden.
Als je vroeger zag wat een 15-jarige allemaal doet voor wat coke.

Maar wie is het schuld? De naiëve 15 jarige of degene die misbruik van haar maken?
Het gaat niet over The Kids Voice hè
pi_203230820
quote:
15s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik reageerde gewoon op een opmerking over dat wij zouden vinden dat alles overwaait uit Amerika.
  maandag 17 januari 2022 @ 00:23:58 #144
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_203230827
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:22 schreef the-eye het volgende:

[..]
Het gaat niet over The Kids Voice hè
;(
  maandag 17 januari 2022 @ 00:24:30 #145
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203230829
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:20 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Banshees praat veel onzin maar hier heeft hij wel een punt of vind jij dat dat een aanvaardbaar iets moet zijn, nee toch?
  maandag 17 januari 2022 @ 00:25:12 #146
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203230833
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:24 schreef the-eye het volgende:

[..]
Banshees praat veel onzin maar hier heeft hij wel een punt of vind jij dat dat een aanvaardbaar iets moet zijn, nee toch?
Knap hoe je erom heen leest dat onze huissalafist de oorzaak primair bij de vrouwen en hun mindset legt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 17 januari 2022 @ 00:26:25 #147
13462 BansheeBoy
pi_203230837
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:24 schreef the-eye het volgende:

[..]
Ben ik toch benieuwd wat aantoonbaar onzin is wat ik hier heb geroepen? :? Mijn standpunten bestaan vooral uit feitelijke constateringen. Ik ben klassiek wat dat aan gaat.

pi_203230841
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:57 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Ach, Rietbergen heeft naar het schijnt hooguit vrouwen gevraagd zich te prostitueren voor een tegendienst.

Staat misschien niet in zijn jobomschrijving, maar ik denk niet dat die vrouwen met hem gewipt hebben zonder dat ze het wilden.

Prostitutie, meer lijkt het niet.
  maandag 17 januari 2022 @ 00:27:06 #149
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203230842
quote:
15s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ben ik toch benieuwd wat aantoonbaar onzin is wat ik hier heb geroepen? :? Mijn standpunten bestaan vooral uit feitelijke constateringen. Ik ben klassiek wat dat aan gaat.

Feitelijke constateringen? Religieuze propaganda meer.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 17 januari 2022 @ 00:27:23 #150
13462 BansheeBoy
pi_203230844
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Knap hoe je erom heen leest dat onze huissalafist de oorzaak primair bij de vrouwen en hun mindset legt.
Wat mij betreft is er geen primair en secundair. Ze hebben beiden schuld. Dat mag jij anders zien. Maar dit is mijn standpunt.

maandag 17 januari 2022 @ 00:28:38 #151
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203230849
quote:
15s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik zeg dat je een punt hebt dan moet je mij niet aan gaan vallen :')
  maandag 17 januari 2022 @ 00:29:25 #152
13462 BansheeBoy
pi_203230853
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:28 schreef the-eye het volgende:

[..]
Ik zeg dat je een punt hebt dan moet je mij niet aan gaan vallen :')
Sorry. Zo bedoelde ik het niet.

pi_203230856
quote:
15s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:18 schreef BansheeBoy het volgende:

Zolang mannen bereid zijn op de een of andere manier te betalen voor sex, zal dit zo blijven. Overal en altijd.

En vrouwen weten dat er altijd een kasssa tussen hun benen zit. In welke eeuw of welke cultuur je ook komt.
  maandag 17 januari 2022 @ 00:30:44 #154
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203230859
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Geef nou eens antwoord
  maandag 17 januari 2022 @ 00:31:13 #155
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203230862
ah, ook de incels zijn uit hun holen gekropen. Tijd om te gaan slapen
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203230867
quote:
15s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Wat mij betreft is er geen primair en secundair. Ze hebben beiden schuld. Dat mag jij anders zien. Maar dit is mijn standpunt.

Waar jij aan voorbij gaat of domweg negeert is dat juist de heren hun positie misbruikten om vrouwen in hun bed te krijgen.
Die vrouwen/meiden zijn hier natuurlijk niet schuldig he.. die zijn daar immers niet in mee gegaan maar hebben nu uiteindelijk aan de bel getrokken.
pi_203230868
Ik zie het probleem ook niet.

Dit is gewoon een amusementsprogramma. Wie er wint dondert niet (je hoort er meestal toch nooit meer iets van) En mensen flirten en hebben sex met elkaar. Zo wat?
pi_203230872
De onversneden vrouwenhaat druipt er weer vanaf in dit topic. Toch mooi dat deze affaire dat aan het licht brengt. Is TVOH toch nog ergens goed voor.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  maandag 17 januari 2022 @ 00:32:28 #159
13462 BansheeBoy
pi_203230873
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:29 schreef riazop het volgende:

[..]
Zolang mannen bereid zijn op de een of andere manier te betalen voor sex, zal dit zo blijven. Overal en altijd.

En vrouwen weten dat er altijd een kassa tussen hun benen zit. In welke eeuw of welke cultuur je ook komt.
Ik denk het ook. Maar het moet op zijn minst een streven zijn. En het moet in de taboesfeer komen of blijven. We moeten af van genormaliseer van dit soort zaken. Het is een aanname, maar ik zie die Maan er nog wel voor aan om haar hockeyvriendinnetjes te vertellen welke man ze nu weer de hersens heeft weten uit te schakelen.

pi_203230878
quote:
7s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:31 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Waar jij aan voorbij gaat of domweg negeert is dat juist de heren hun positie misbruikten om vrouwen in hun bed te krijgen.
Die vrouwen/meiden zijn hier natuurlijk niet schuldig he.. die zijn daar immers niet in mee gegaan maar hebben nu uiteindelijk aan de bel getrokken.
Het wordt voor mij pas kwalijk als zou blijken dat de vrouwen geen NEE konden zegggen. Daar lijkt het nu niet op.
  maandag 17 januari 2022 @ 00:33:26 #161
13462 BansheeBoy
pi_203230880
quote:
7s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:31 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Tot aan de uitzending opereer ik graag vanuit het midden. Ik wil niemand te kort doen.

Ik hoop dat aan het licht komt welke vrouwtjes kennelijk wel in zee zijn gegaan met deze noeste heren.

maandag 17 januari 2022 @ 00:33:46 #162
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203230882
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:31 schreef riazop het volgende:
Ik zie het probleem ook niet.

Dit is gewoon een amusementsprogramma. Wie er wint dondert niet (je hoort er meestal toch nooit meer iets van) En mensen flirten en hebben sex met elkaar. Zo wat?
Het gaat volgens mij om de vrouwen die geen sex hadden maar waarbij daar wel op gezinspeeld werd.
pi_203230884
quote:
[ twitter ]
Humberto :W

Erg mooi dit.
  maandag 17 januari 2022 @ 00:34:56 #164
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203230889
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:33 schreef riazop het volgende:

[..]
Het wordt voor mij pas kwalijk als zou blijken dat de vrouwen geen NEE konden zegggen. Daar lijkt het nu niet op.
Nee het is een probleem dat ze überhaupt "nee" moesten zeggen. Ze kwamen daar om op hun zangkwaliteiten beoordeeld te worden
pi_203230890
quote:
15s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
....maar ik zie die Maan er nog wel voor aan om haar hockeyvriendinnetjes te vertellen welke man ze nu weer de hersens heeft weten uit te schakelen.

Volgens de roddelpraat -show heeft ze ook met Marco Borsato gewipt. Gewoon omdat ze nieuwsgierig was en het leuk vond, beweerden ze. Ze was toen meerderjarig gelukkig.
pi_203230897
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:34 schreef riazop het volgende:

[..]
Volgens de roddelpraat -show heeft ze ook met Marco Borsato gewipt. Gewoon omdat ze nieuwsgierig was en het leuk vond, beweerden ze. Ze was toen meerderjarig gelukkig.
Dat is echt iets wat echt iedereen al jaren weet en bekend is.. dat is niet eens een roddel.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203230898
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:33 schreef the-eye het volgende:

[..]
Het gaat volgens mij om de vrouwen die geen sex hadden maar waarbij daar wel op gezinspeeld werd.
Want je mag tegen een vrouw wel over voetbal beginnen maar niet over sex?

Zitten we hier al in het kalifaat of zo?
pi_203230899
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:33 schreef riazop het volgende:

[..]
Dat zal donderdag wat meer helder worden.
  maandag 17 januari 2022 @ 00:36:45 #169
13462 BansheeBoy
pi_203230905
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:34 schreef the-eye het volgende:

[..]
Nee het is een probleem dat ze überhaupt "nee" moesten zeggen. Ze kwamen daar om op hun zangkwaliteiten beoordeeld te worden
Blijkbaar niet alleen. Is er weleens een dikke lelijkerd ver gekomen in zo'n show?

pi_203230909
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:34 schreef the-eye het volgende:

[..]
....Ze kwamen daar om op hun zangkwaliteiten beoordeeld te worden
Welnee. Ze komen daar vooral om beroemd te worden.

Letterlijk en figuurlijk tegen sterren aan schurken hoort daar, soms, ook bij.
pi_203230915
Een vriendin van mij is "vrij makkelijk". Heeft meerdere baantjes gekregen omdat ze niet vies is van "wat diensten verlenen" (notabene oa bij een naaiatalier). Heeft haar ook wel werk gekost. Er zijn twee keer onhoudbare situaties geweest waarbij ze met getrouwde mannen had gerotzooid. Het is een lieve meid, en dat meen ik. (Nee, niet "en dat neem ik") met een jaren '90 moraal, maar hoewel ze zeker niet dom is toch wat naieve trekjes en snel jeuk (geen DM's sturen, geef haar adres niet!)

Daarnaast ken ik een bijstandsmoeder. Bijna zelfde laken een pak, maar waar de eerste vriendin met jeuk kampt, snapt de tweede dat het in onze samenleving zo werkt, en dat "voor wat hoort wat" soms betekent dat je je gevoel even opzij moet kunnen zetten.

Iedereen kent de popconcerten van de "net-niet" bands, waar op de eerste rij tig vrouwen staan te wachten om backstage te mogen.

Let wel: ik zeg niet dat de slachtoffers tot deze groepen behoren, want als vriendin 1 Marco had geholpen met "even slikken en weer doorgaan" had nooit iemand het gehoord. Maar ik denk wel dat zulke programma's erg veel mensen op de been brengen die ze ook wel willen spreiden. Dat soort programma's lijken mij uberhaupt een bron van "voor wat hoort wat". (Lees: er komen genoeg mensen op af die seksueel bevredigen als een acceptabele deal zouden zien voor eeuwige roem)

Daarom vermoed ik dat in meer van de 145 landen "misstanden" zullen worden gevonden. Het is niet persé een M/V probleem, het is een probleem waarbij erg veel op het spel staat, je kunt ten slotte heel veel winnen. Iedereen zou begrijpen dat een moeder in een derde wereldland "voor wat hoort wat" zou spelen om medicijnen voor haar zieke kind te bemachtigen. Het is niet goed, maar zo zit de wereld in elkaar. Helaas. Ik ben bang dat dit momenteel in onze cultuur zit ingebakken. En let wel: daarmee wil ik zeker niet de slachtoffers tekort doen, ik doel op het feit dat dit mechanisme door man en vrouw (zie vriendin 1 & 2) toch wel ontstaat. Het is bijna hetzelfde als dat alle coke gebruikers niet zien dat ze het Taghi imperium financieren...
_-L'avenir est déja là
  maandag 17 januari 2022 @ 00:38:12 #172
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203230917
quote:
[ twitter ]
Wow!
De me-too karavaan gaat nu echt rijden _O-
pi_203230918
quote:
15s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Tot aan de uitzending opereer ik graag vanuit het midden. Ik wil niemand te kort doen.

Ik hoop dat aan het licht komt welke vrouwtjes kennelijk wel in zee zijn gegaan met deze noeste heren.

Hoezo, ja je ze dan billenkoek geven?
  maandag 17 januari 2022 @ 00:40:16 #174
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203230936
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:38 schreef Paddo het volgende:
Een vriendin van mij is "vrij makkelijk". Heeft meerdere baantjes gekregen omdat ze niet vies is van "wat diensten verlenen" (notabene oa bij een naaiatalier). Heeft haar ook wel werk gekost. Er zijn twee keer onhoudbare situaties geweest waarbij ze met getrouwde mannen had gerotzooid. Het is een lieve meid, en dat meen ik. (Nee, niet "en dat neem ik") met een jaren '90 moraal, maar hoewel ze zeker niet dom is toch wat naieve trekjes en snel jeuk (geen DM's sturen, geef haar adres niet!)

Daarnaast ken ik een bijstandsmoeder. Bijna zelfde laken een pak, maar waar de eerste vriendin met jeuk kampt, snapt de tweede dat het in onze samenleving zo werkt, en dat "voor wat hoort wat" soms betekent dat je je gevoel even opzij moet kunnen zetten.

Iedereen kent de popconcerten van de "net-niet" bands, waar op de eerste rij tig vrouwen staan te wachten om backstage te mogen.

Let wel: ik zeg niet dat de slachtoffers tot deze groepen behoren, want als vriendin 1 Marco had geholpen met "even slikken en weer doorgaan" had nooit iemand het gehoord. Maar ik denk wel dat zulke programma's erg veel mensen op de been brengen die ze ook wel willen spreiden. Dat soort programma's lijken mij uberhaupt een bron van "voor wat hoort wat". (Lees: er komen genoeg mensen op af die seksueel bevredigen als een acceptabele deal zouden zien voor eeuwige roem)

Daarom vermoed ik dat in meer van de 145 landen "misstanden" zullen worden gevonden. Het is niet persé een M/V probleem, het is een probleem waarbij erg veel op het spel staat, je kunt ten slotte heel veel winnen. Iedereen zou begrijpen dat een moeder in een derde wereldland "voor wat hoort wat" zou spelen om medicijnen voor haar zieke kind te bemachtigen. Het is niet goed, maar zo zit de wereld in elkaar. Helaas. Ik ben bang dat dit momenteel in onze cultuur zit ingebakken. En let wel: daarmee wil ik zeker niet de slachtoffers tekort doen, ik doel op het feit dat dit mechanisme door man en vrouw (zie vriendin 1 & 2) toch wel ontstaat. Het is bijna hetzelfde als dat alle coke gebruikers niet zien dat ze het Taghi imperium financieren...
Goed verhaal en je doet niemand te kort want nogmaals de slachtoffers zijn de vrouwen die dus niet op de avances ingingen maar wel er wel mee te dealen hadden
pi_203230952
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:40 schreef the-eye het volgende:

[..]
Goed verhaal en je doet niemand te kort want nogmaals de slachtoffers zijn de vrouwen die dus niet op de avances ingingen maar wel er wel mee te dealen hadden
Klopt, en mijn punt is dus dat zowel mannen als vrouwen deze cultuur in stand houden. Niet alle mannen, en zeker niet alle vrouwen.

Zij zijn de slachtoffers van het "vage normaal" wat kennelijk op die plekken ontstaat.
_-L'avenir est déja là
  maandag 17 januari 2022 @ 00:43:04 #176
13462 BansheeBoy
pi_203230953
quote:
7s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:38 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Hoezo, ja je ze dan billenkoek geven?
Die mogen wat mij betreft ook aan de schandpaal (in meer of minder mate). Ze hebben deze cultuur in stand gehouden. Ze hebben er aan bij gedragen dat deze (per)venten dachten dat ze dit altijd konden maken.

pi_203230956
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:40 schreef the-eye het volgende:

[..]
want nogmaals de slachtoffers zijn de vrouwen die dus niet op de avances ingingen maar wel er wel mee te dealen hadden
Dan ga je er van uit dat er vrouwen aan die show meedoen die niet weten hoe het werkt in de samenleving.

Dat een vrouw zich omhoog kan neuken is toch niks nieuws? Als je dat niet op school leert vertelt je moeder je dat wel of je vrienden.
  maandag 17 januari 2022 @ 00:44:36 #178
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203230968
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:35 schreef riazop het volgende:

[..]
Want je mag tegen een vrouw wel over voetbal beginnen maar niet over sex?

Zitten we hier al in het kalifaat of zo?
In sommige situaties is dat een no go.
Is er bijvoorbeeld een machtsverhouding, baas-personeelslid of kandidaat-jurylid etc dan is dat niet in de haak.
  maandag 17 januari 2022 @ 00:45:33 #179
13462 BansheeBoy
pi_203230977
Waar 2 akoestisch doen hebben 2 schuld. Zo helder als wat. Alleen vrouwen hebben biologische wapens waar de mannelijke ratio soms moeite mee heeft. Dat gegeven zouden we meer mee moeten doen.

pi_203230979
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:43 schreef riazop het volgende:

[..]
Dan ga je er van uit dat er vrouwen aan die show meedoen die niet weten hoe het werkt in de samenleving.

Dat een vrouw zich omhoog kan neuken is toch niks nieuws? Als je dat niet op school leert vertelt je moeder je dat wel of je vrienden.
Hoe groot is dat clubje dat dit "normaal" maakt? Ik denk dat 5% vrouwen en mannen dit opdringen aan de rest...
_-L'avenir est déja là
pi_203230983
twitter
pi_203230986
quote:
15s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar 2 akoestisch doen hebben 2 schuld. Zo helder als wat. Alleen vrouwen hebben biologische wapens waar de mannelijke ratio soms moeite mee heeft.
De meeste mannen hebben geen ratio meer als ze een natte kut zien, dat is hier nu net de essentie
  maandag 17 januari 2022 @ 00:48:00 #183
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203230996
quote:

[..]

Als het goed is vertelt mamma dat, dat moreel verwerpelijk is en dat daar enorme problemen van kunnen komen en dat je uiteindelijk niet gelukkig wordt als mensen weten dat je niet competent bent maar makkelijk in bed te krijgen
pi_203230997
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:45 schreef Paddo het volgende:

[..]
Hoe groot is dat clubje dat dit "normaal" maakt? Ik denk dat 5% vrouwen en mannen dit opdringen aan de rest...
"Opdringen" misschien wel. Maar pak je "suggereren" en "opperen" in allerlei stadia mee,dan zit je snel op de 50% vrees ik
  maandag 17 januari 2022 @ 00:48:54 #185
13462 BansheeBoy
pi_203231005
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:46 schreef riazop het volgende:

[..]
De meeste mannen hebben geen ratio meer als ze een natte kut zien, dat is hier nu net de essentie
Je chargeert maar we bedoelen min of meer hetzelfde.

pi_203231009
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:48 schreef the-eye het volgende:

[..]
Als het goed is vertelt mamma dat, dat moreel verwerpelijk is en dat daar enorme problemen van kunnen komen
De mama's die dit moreeel verwerpelijk vinden (en die zullen er zeker zijn), zouden hun dochters ronduit verbieden deel te nemen aan dit soort shows.
  maandag 17 januari 2022 @ 00:51:46 #187
13462 BansheeBoy
pi_203231016
Hoewel ik die Ali B. een opperbounty vind zie ik hem er eerlijk gezegd niet voor aan dat hij zijn rol bij the Voice zou misbruiken in ruil voor sex met pronte meiden. Ik denk wel dat het een liefhebber pur sang is en hij vaak genoeg akoestisch is geweest met meiden. En wellicht ook afgewezen voorstellen heeft gedaan. Maar niet in ruil voor gewin binnen the Voice. Meer een gevoel wat ik even wilde delen. Snoeperd? Ja. Strateeg? Nee.

Ik ben klassiek.

maandag 17 januari 2022 @ 00:52:25 #188
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203231022
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:49 schreef riazop het volgende:

[..]
De mama's die dit moreeel verwerpelijk vinden (en die zullen er zeker zijn), zouden hun dochters ronduit verbieden deel te nemen aan dit soort shows.
Hoezo? De gang van zaken daar was al publieksgeheim?
pi_203231023
Ik moet ook wel iets over de deelnemende dames zeggen...
Juist omdat je te maken hebt met een familie-programma met (toen nog) onbesproken BN'ers denk je dat alles daar goed geregeld is inzake je veiligheid, in ieder geval beter dan in de kroeg of in een achterstandswijk.

Zeker na 2017 met #metoo verwacht je dat men extra terughoudend is en op safe gaat.

Kom je er plots achter dat de medewerkers nog vuiler en stiekemer zijn dan Cosby en Weinstein bij elkaar.

Wat die je dan in je eentje tegen die mediareuzen met status en fanbase?
In je eentje niks.

Tenzij je natuurlijk met meerdere bent, en daar heeft die Hofman uiteindelijk voor gezorgd middels zijn oproep.

Maar dat is in mijn ogen toch wel het teken dat het al een tikkende tijdbom was die ook zonder Hofman op de ene of andere manier zou exploderen.
pi_203231024
quote:
15s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Die mogen wat mij betreft ook aan de schandpaal (in meer of minder mate). Ze hebben deze cultuur in stand gehouden. Ze hebben er aan bij gedragen dat deze (per)venten dachten dat ze dit altijd konden maken.

Ik zou niet weten waarom ze aan de schandpaal moeten, ja je kunt zeggen dat het niet netjes is dat ze het met een getrouwde vent doen maar daar houd het ook wel op als het verder vrijwillig is.
Die heren die hun positie misbruiken om vrouwen tot sex te bewegen is heel wat kwalijker en daar gaat het over hier.
  maandag 17 januari 2022 @ 00:53:51 #191
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203231030
quote:
15s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoewel ik die Ali B. een opperbounty vind zie ik hem er eerlijk gezegd niet voor aan dat hij zijn rol bij the Voice zou misbruiken in ruil voor sex met pronte meiden. Ik denk wel dat het een liefhebber pur sang is en hij vaak genoeg akoestisch is geweest met meiden. En wellicht ook afgewezen voorstellen heeft gedaan. Maar niet in ruil voor gewin binnen the Voice. Meer een gevoel wat ik even wilde delen. Snoeperd? Ja. Strateeg? Nee.

Ik ben klassiek.

Je bent bekend met het gevalletje waar hij 500 euro na afloop aan een griet gaf?
  maandag 17 januari 2022 @ 00:54:41 #192
13462 BansheeBoy
pi_203231040
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:53 schreef the-eye het volgende:

[..]
Je bent bekend met het gevalletje waar hij 500 euro na afloop aan een griet gaf?
Dat gerucht heb ik opgevangen. Hij heeft de verleende dienst meteen betaald. Dus niet in ruil voor gewin binnen the Voice.

maandag 17 januari 2022 @ 00:55:49 #193
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203231045
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:52 schreef Werkman het volgende:
Ik moet ook wel iets over de deelnemende dames zeggen...
Juist omdat je te maken hebt met een familie-programma met (toen nog) onbesproken BN'ers denk je dat alles daar goed geregeld is inzake je veiligheid, in ieder geval beter dan in de kroeg of in een achterstandswijk.

Zeker na 2017 met #metoo verwacht je dat men extra terughoudend is en op safe gaat.

Kom je er plots achter dat de medewerkers nog vuiler en stiekemer zijn dan Cosby en Weinstein bij elkaar.

Wat die je dan in je eentje tegen die mediareuzen met status en fanbase?
In je eentje niks.

Tenzij je natuurlijk met meerdere bent, en daar heeft die Hofman uiteindelijk voor gezorgd middels zijn oproep.

Maar dat is in mijn ogen toch wel het teken dat het al een tikkende tijdbom was die ook zonder Hofman op de ene of andere manier zou exploderen.
Tegen de tijd dat je doorhebt in welke hoerenkast je beland bent, heb je je ziel allang per contract verkocht en is er geen weg meer terug.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_203231050
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:46 schreef riazop het volgende:

[..]
Ga zijn geen mannen, dat zijn beesten.

Niks mis met een gedegen portie testosteron in je lijf, er moeten immers babietjes op de wereld komen.
Maar het moet wel tweestemmig en menselijk blijven!
pi_203231052
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:52 schreef the-eye het volgende:

[..]
Hoezo? De gang van zaken daar was al publieksgeheim?
"Gooische Matras" is toch al een begrip vanaf de jaren 50?

Vanaf de jaren 80 is daar het coke snuiven bijgekomen. Vanaf de jaren 90 het bisexuele element. En sinds 10 jaar de ghb en lachgas.

Ik heb zo'n vermoeden dat veel deelnemers dat allemaal maar al te spannend vonden.

Het aantal mensen die SEX heeft gehad in de Voice is echt niet die magere veertig uit dat whatsapp groepje. Het gaat eerder over honderden deelnemers, waarvann een deel wsl apaentrots is omdat ze in bed mochten duiken met een BN'er. Maar helaas gaan we die verhalen niet horen. We zullen alle de malcontenten horen.
  maandag 17 januari 2022 @ 00:57:42 #196
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203231059
quote:
15s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dat gerucht heb ik opgevangen. Hij heeft de verleende dienst meteen betaald. Dus niet in ruil voor gewin binnen the Voice.

Het laat wel zien hoe hij vrouwen ziet
  maandag 17 januari 2022 @ 00:58:15 #197
13462 BansheeBoy
pi_203231062
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:56 schreef Werkman het volgende:

Niks mis met een gedegen portie testosteron in je lijf, er moeten immers babietjes op de wereld komen.
Maar het moet wel tweestemmig en menselijk blijven!
Het is al niet meer tweestemming als een pronte dame zo wat op je kruis gaat zitten. Instant brain disable.

maandag 17 januari 2022 @ 00:59:03 #198
13462 BansheeBoy
pi_203231068
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:57 schreef the-eye het volgende:

[..]
Het laat wel zien hoe hij vrouwen ziet
Ja, net als de andere mannen die denk ik het topje van de ijsberg zijn. Die allemaal op hun manier deze diensten hebben "betaald".

maandag 17 januari 2022 @ 01:00:13 #199
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203231075
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:56 schreef riazop het volgende:

[..]
"Gooische Matras" is toch al een begrip vanaf de jaren 50?

Vanaf de jaren 80 is daar het coke snuiven bijgekomen. Vanaf de jaren 90 het bisexuele element. En sinds 10 jaar de ghb en lachgas.

Ik heb zo'n vermoeden dat veel deelnemers dat allemaal maar al te spannend vonden.

Het aantal mensen die SEX heeft gehad in de Voice is echt niet die magere veertig uit dat whatsapp groepje. Het gaat eerder over honderden deelnemers, waarvann een deel wsl apaentrots is omdat ze in bed mochten duiken met een BN'er. Maar helaas gaan we die verhalen niet horen. We zullen alle de malcontenten horen.
Die 40 hebben geklaagd over grensoverschrijdend gedrag. Niet over sex wat plaats zou hebben gevonden
  maandag 17 januari 2022 @ 01:02:41 #200
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_203231085
quote:
15s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:51 schreef BansheeBoy het volgende:

Ik ben klassiek.

"Hoewel ik die Ali B. een opperbounty vind zie ik hen er eerlijk gezegd niet voor aan..."

Je wilt terloops even aangeven dat dit typisch gedrag van blanke mensen is? :')
pi_203231090
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:55 schreef Perrin het volgende:

[..]
Tegen de tijd dat je doorhebt in welke hoerenkast je beland bent, heb je je ziel allang per contract verkocht en is er geen weg meer terug.
Totale onzin! Iedereen is en blijft overal en altijd baas over eigen lijf!
Althans zo zou het moeten zijn!

Als ik jurylid ben en er staan tien bloedmooie wijven waarvan er negen het best vinden om met mij in bed te duiken voor een carrière, dan heeft nummer tien nog het volste en terechte recht om te zeggen dat ik mijn poten thuis moet houden.

Met die andere negen heeft zij niks te maken en zij mag zelf beslissen.
En ik heb dan te weten waar mijn plaats is.
  maandag 17 januari 2022 @ 01:08:08 #202
38496 Perrin
pi_203231108
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 01:04 schreef Werkman het volgende:

[..]

Als ik jurylid ben en er staan tien bloedmooie wijven waarvan er negen het best vinden om met mij in bed te duiken voor een carrière, dan heeft nummer negen nog het volste en terechte recht om te zeggen dat ik mijn poten thuis moet houden.

Misschien druk ik me niet duidelijk uit, maar ik denk dat best een grote groep Voice kandidaten pas na een tijdje doorheeft waar ze in terecht zijn gekomen en hoe het achter de schermen loopt. Als ze dan al hun contract hebben getekend, kunnen ze niet meer zomaar stoppen. Dan moeten ze minstens aan de contractuele verplichtingen voldoen.
pi_203231118
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 01:08 schreef Perrin het volgende:

[..]
Misschien druk ik me niet duidelijk uit, maar ik denk dat best een grote groep Voice kandidaten pas na een tijdje doorheeft waar ze in terecht zijn gekomen en hoe het achter de schermen loopt. Als ze dan al hun contract hebben getekend, kunnen ze niet meer zomaar stoppen. Dan moeten ze minstens aan de contractuele verplichtingen voldoen.
Ik heb nog nooit een contract gezien met een clausule over handen op m'n reet of andere ongewenste shit.

En ja, ik begrijp je wel.
Je word geïntimideerd.
pi_203231121
quote:

[..]
Dat is wel een goede aanvulling voor dit topic want daar zit natuurlijk ook een stukje zwijgplicht bij denk ik.
Ik vraag me af waar kandidaten terecht kunnen voor misstanden als die plaats vinden.
  maandag 17 januari 2022 @ 01:11:51 #205
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203231124
Dat Henny Huisman, als gothfather van de talentenjachten, nog niet heeft gereageerd
  maandag 17 januari 2022 @ 01:12:43 #206
38496 Perrin
pi_203231126
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 01:10 schreef Werkman het volgende:

[..]
Ik heb nog nooit een contract gezien met een clausule over handen op m'n reet of andere ongewenste shit.
Dat zeg ik ook niet. Maar je kunt ook niet zomaar weglopen uit de show. Je zit contractueel aan die mensen vast.
pi_203231130
quote:
7s.gif Op maandag 17 januari 2022 01:11 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Dat is wel een goede aanvulling voor dit topic want daar zit natuurlijk ook een stukje zwijgplicht bij denk ik.
Ik vraag me af waar kandidaten terecht kunnen voor misstanden als die plaats vinden.
Binnen de organisatie zijn dat meestal (nutteloze) vertrouwenspersonen of het hogere bestuur.

Doet de organisatie er niks mee kan je naar de politie of eerst naar slachtofferhulp.
  maandag 17 januari 2022 @ 01:14:27 #208
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203231131
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 01:10 schreef Werkman het volgende:

[..]

En ja, ik begrijp je wel.
Je word geïntimideerd.
Een clausule dat je niks mag vertellen wat The Voice schade zou kunnen toebrengen zal er best in staan. Op het moment dat je tekent denk je dan niet aan grensoverschrijdend gedrag
  maandag 17 januari 2022 @ 01:16:47 #209
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203231137
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:17 schreef BansheeBoy het volgende:

Ben je een beetje dronken?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_203231138
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 01:14 schreef the-eye het volgende:

[..]
Een clausule dat je niks mag vertellen wat The Voice schade zou kunnen toebrengen zal er best in staan. Op het moment dat je tekent denk je dan niet aan grensoverschrijdend gedrag
Nee, maar je begrijpt hopelijk toch wel dat in het geval van grensoverschrijdend gedrag zo'n contact voor geen meter geldig is?

Ik heb ook een contract waarin staat dat ik variabele werkzaamheden moet doen op de betoncentrale.
Betekent dat dat ik mijn baas moet pijpen?
  maandag 17 januari 2022 @ 01:17:42 #211
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_203231143
Echt zo fucking smerig dit allemaal. Wat een beerput man. Ga je lens aan.
  maandag 17 januari 2022 @ 01:18:02 #212
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203231144
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 01:16 schreef Werkman het volgende:

[..]
Nee, maar je begrijpt hopelijk toch wel dat in het geval van grensoverschrijdend gedrag zo'n contact voor geen meter geldig is?

Ik heb ook een contract waarin staat dat ik variabele werkzaamheden moet doen op de betoncentrale.
Ik zou het niet uitsluiten, het zijn rare tijden Werkman _O-

edit: Als een vrouw in haar eentje met zo'n verhaal komt wordt het ontkend, dreigen ze met hoge boetes en een dure advocaat en houdt zo iemand verder haar mond

[ Bericht 2% gewijzigd door the-eye op 17-01-2022 01:23:44 ]
  maandag 17 januari 2022 @ 01:41:55 #213
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203231209
'k Zat nog even denken; Anouk zal toch gewoon contractuele verplichtingen hebben bij the Voice?
pi_203231214
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 01:14 schreef Werkman het volgende:

[..]
Binnen de organisatie zijn dat meestal (nutteloze) vertrouwenspersonen of het hogere bestuur.

En die zullen dan wellicht wijzen op het contract, zwijgplicht en ze mogen geen negatieve uitlatingen doen want anders dure advocaten en hoge boetes vermoedt ik.
pi_203231217
twitter

Dus omdat je iedereen een smsje stuurt met dank is het meteen maar bewijs dat je niet andere ongepaste sms'jes stuurt :')
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203231219
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 01:41 schreef the-eye het volgende:
'k Zat nog even denken; Anouk zal toch gewoon contractuele verplichtingen hebben bij the Voice?
Iets zegt me dat Anouk daar haar achterste mee afveegt.
  maandag 17 januari 2022 @ 01:48:44 #217
38496 Perrin
pi_203231221
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 01:41 schreef the-eye het volgende:
In het ergste geval kan het haar geld kosten, maar ik vermoed dat de boel daar zo implodeert dat het wel met een sisser zal aflopen op dat gebied.
  maandag 17 januari 2022 @ 01:53:24 #218
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203231226
Ik hoor net bij de Telegraaf dat Lieke van Lexmond zegt er bij de Voice Senior nooit iets van gemerkt te hebben
_O-
pi_203231228
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2022 01:17 schreef Draak31 het volgende:
Echt zo fucking smerig dit allemaal. Wat een beerput man. Ga je lens aan.
Weer gezopen? :wtf:
pi_203231236
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 01:04 schreef Werkman het volgende:

[..]

Als ik jurylid ben en er staan tien bloedmooie wijven waarvan er negen het best vinden om met mij in bed te duiken voor een carrière, dan heeft nummer tien nog het volste en terechte recht om te zeggen dat ik mijn poten thuis moet houden.

Zo werkt het alleen niet in de echte wereld, en dat weet je zelf ook wel.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 17 januari 2022 @ 03:09:45 #221
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203231281
quote:
15s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar 2 akoestisch doen hebben 2 schuld. Zo helder als wat. Alleen vrouwen hebben biologische wapens waar de mannelijke ratio soms moeite mee heeft. Dat gegeven zouden we meer mee moeten doen.

Neuh, als een man een vrouw onder druk zet om seks met hem te hebben vanuit een machtspositie dan is de man schuldig. Niet de vrouw.
pi_203231298
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:50 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Om te plassen. :@
:D

Kortom, niet zeuren dus :{w ;) :*
  maandag 17 januari 2022 @ 04:24:18 #223
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203231350
quote:
7s.gif Op maandag 17 januari 2022 03:09 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Neuh, als een man een vrouw onder druk zet om seks met hem te hebben vanuit een machtspositie dan is de man schuldig. Niet de vrouw.
Nee hoor, niet per definitie

Als een zangeres een aanbod krijgt waardoor ze andere zangeressen voorbij kan gaan dan is aan haar de keus of ze op dat aanbod ingaat. Misschien voelt ze druk omdat ze graag wil winnen maar ze weet ook dat ze dan vals speelt
De een zal kiezen het wel doen en een ander zal kiezen het niet doen. Je kan dan niet zeggen dat een zangeres die kiest het wel te doen onschuldig is. Die gebruikt haar lichaam om te winnen
Die heeft dan gewoon geneukt om er beter van te worden en is net zo schuldig als degene met wie ze dat deed

De schuld van de man hangt niet af van het wel of niet kunnen weerstaan van de verleiding door de zangers maar die bestaat uit het doen van het aanbod want anders zou hij geen schuld hebben als een zangeres niet op zo'n aanbod ingaat :')

[ Bericht 8% gewijzigd door the-eye op 17-01-2022 09:52:26 ]
pi_203231438
quote:

[..]
Je het hebt nu specifiek over Man-Vrouw, maar vergeet niet dat het andersom net zo kan werken
pi_203231439
quote:

[..]

Huh? Krijgen meisjes op school tegenwoordig tijdens het vak maatschappijleer te horen dat het carrieretechnisch verstandig is geregeld de benen te spreiden? "Een slimme meid is zij die haar chef berijdt" :?
pi_203231443
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 01:47 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]

Dus omdat je iedereen een smsje stuurt met dank is het meteen maar bewijs dat je niet andere ongepaste sms'jes stuurt :')
Volgens Albert die, het is niet dat ik Humberto wil baaien, het gaat niet om Humberto, ik hoop niet dat de nadruk op Humberto komt te liggen, is het feit dat Humberto knappe gasten na afloop appt bewijs dat hij dates zoekt bij de knappe deelnemers.

Als Humberto iedereen appt, is dat bewijs al wat wankelender.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2022 06:55:21 ]
  maandag 17 januari 2022 @ 07:00:47 #227
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203231453
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 06:54 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
het is niet dat ik Humberto wil baaien, het gaat niet om Humberto, ik hoop niet dat de nadruk op Humberto komt te liggen
Nee, ècht niet. :')
pi_203231456
quote:

[..]

Nu wordt het leuk want dat smerige kliekje doet wel heel leuk tegen elkaar maar nu is het tijd om wat openstaande rekeningen te vereffenen al dan niet anoniem.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203231460
Heel Hilversum stort in _O_

Genot _O_
pi_203231544
Mooi dat de maskers afvallen.

Ben dan ook wel benieuwd naar de theater producties van Verlinde. Hoe is de screening daar gegaan, wat gebeurde er achter de coulissen? En wat bij Pauw, die schijn ook nogal losbandig te zijn geweest. Paul de Leeuw zal ook wel wat op zijn kerfstok hebben.

Laat maar even lekker etteren deze stinkende wond.
  Trouwste user 2022 maandag 17 januari 2022 @ 07:40:22 #231
7889 tong80
Spleenheup
pi_203231564
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 07:36 schreef DarkwingDuck het volgende:

Hier zit een programma in.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_203231592
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 07:40 schreef tong80 het volgende:

[..]
Hier zit een programma in.

:T
The masked pervert.
  maandag 17 januari 2022 @ 08:02:43 #233
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_203231670
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 01:16 schreef Werkman het volgende:

[..]

Je bent werkzaam in de technische sector waar een schreeuwend tekort aan mensen is, jouw baas zou jou moeten pijpen.
pi_203231735
Zit engnek Roland Molendijks er al tussen? @Wereldgozer
U MAD?
pi_203231747
quote:

[..]
Bij seksuele wantoestanden moet helemaal niks meer.
Als ik hier op de betoncentrale een zwart iemand heb werken onder contract en ik maak racistische opmerkingen hoeft ie geen zak meer uit te voeren en ik kan opzouten.
Geen rechter die hem nog aan dat contract houd.
Zelfde principe.
pi_203231780
quote:

Ben dan ook wel benieuwd naar de theater producties van Verlinde. Hoe is de screening daar gegaan, wat gebeurde er achter de coulissen? En wat bij Pauw, die schijn ook nogal losbandig te zijn geweest. Paul de Leeuw zal ook wel wat op zijn kerfstok hebben.

Sorry, maar dit klinkt dan weer als een hersenloze heksenjacht.
Niet iedereen die van neuken houd gaat smerig te werk.
Daarbij gooi je gewoon oerstom met namen die niet aan de orde zijn.
Zullen we iedereen die er verdacht uitziet bij de Appie en het Kruidvat alvast maar de hand afhakken voordat ie iets steelt?

En daarbij breng je met je domme getyp verkeerde gasten op ideeën inzake cashen middels valse beschuldigingen omdat het klimaat daar zich nu voor leent.
Je bent erg dom bezig.

Prima dat de onderste steen boven moet komen en alles op tafel wordt gegooid, maar dan wel graag dmv feiten en bewijs IPV stemmingmakerij.

[ Bericht 5% gewijzigd door Werkman op 17-01-2022 08:32:14 ]
pi_203231849
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 08:16 schreef Werkman het volgende:

[..]
Sorry, maar dit klinkt dan weer als een hersenloze heksenjacht.
Dol op heksenjachten. Laat ze het moeras wat het Mediapark heet maar droogleggen. Zuiveren van foute mensen. Opdat het uiteindelijk een veilige omgeving mag worden. The Voice is slechts het topje van de ijsberg.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2022 08:32:42 ]
  maandag 17 januari 2022 @ 08:28:55 #238
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_203231867
Waar blijft Arie Boomsma nou??? Moet hij niet oproepen adverteerders te stoppen bij RTL?
pi_203231890
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 08:26 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Dol op heksenjachten. Laat ze het moeras wat het Mediapark heet maar droogleggen. Zuiveren van foute mensen. Opdat het uiteindelijk een veilige omgeving mag worden.
Klinkt mij een beetje 40-45.
Sorry. }:|
  maandag 17 januari 2022 @ 08:35:49 #240
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203231904
quote:

Laten ze gelijk jou ook maar natrekken en binnenstebuiten keren. Je zal ook wel wat op je kerfstok hebben.
pi_203231908
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 08:33 schreef Werkman het volgende:

[..]
Klinkt mij een beetje 40-45.
Sorry. }:|
Klinkt alsof je niet wil dat mensen op een normale manier carrière kunnen maken in de showbizz zonder lastig gevallen te worden door machtsmisbruikende hooggeplaatsten.
  maandag 17 januari 2022 @ 08:37:51 #242
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_203231913
Was maan een slachtoffer?
  maandag 17 januari 2022 @ 08:38:25 #243
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203231917
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 08:36 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Klinkt alsof je niet wil dat mensen op een normale manier carrière kunnen maken in de showbizz zonder lastig gevallen te worden door machtsmisbruikende hooggeplaatsten.
Kom maar met bewijs over Paul de Leeuw dan.
pi_203231918
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 08:35 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Laten ze gelijk jou ook maar natrekken en binnenstebuiten keren. Je zal ook wel wat op je kerfstok hebben.
Mensen die mij kennen mogen mij gerust binnenstebuiten keren indien er verdenkingen zijn. Wat heb jij te verbergen? Welke foute personen hou jij de hand boven het hoofd?
  maandag 17 januari 2022 @ 08:39:27 #245
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_203231921
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 08:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Was maan een slachtoffer?
Zij staat bekend als een omhoog neuker.
Slachtoffer totaal niet.
  maandag 17 januari 2022 @ 08:39:29 #246
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203231923
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 08:38 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Mensen die mij kennen mogen mij gerust binnenstebuiten keren indien er verdenkingen zijn. Wat heb jij te verbergen? Welke foute personen hou jij de hand boven het hoofd?
Welke mensen beschuldig jij zonder enig bewijs? Laster...
  maandag 17 januari 2022 @ 08:40:06 #247
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_203231927
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 08:39 schreef KingRadler het volgende:

[..]
Slachtoffer totaal niet.
Hoezo bekend als?
  maandag 17 januari 2022 @ 08:40:28 #248
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203231931
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 08:39 schreef KingRadler het volgende:

[..]
Slachtoffer totaal niet.
Haha, dit inderdaad. Maan wilt maar op één manier 'serieus' genomen worden.
pi_203231938
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 08:38 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Kom maar met bewijs over Paul de Leeuw dan.
Vrij makkelijk; aanranding op nationale tv van een ongewenste gast in zijn show.
pi_203231942
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 08:39 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Welke mensen beschuldig jij zonder enig bewijs? Laster...
Doe aangifte.
  maandag 17 januari 2022 @ 08:43:27 #251
13462 BansheeBoy
pi_203231950
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 01:02 schreef Repentless het volgende:

[..]
"Hoewel ik die Ali B. een opperbounty vind zie ik hen er eerlijk gezegd niet voor aan..."
In de zin dat ik de gozer niet mag omdat hij alle principes laat liggen om er bij te horen. Een ware bounty dus. Desondanks ben ik bereid het ergens voor hem op te nemen.

maandag 17 januari 2022 @ 08:45:01 #252
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203232015
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 08:36 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Ik wil niet dat er mensen aangewezen worden door middel van flesje draaien.
Jij pleurt een kwak namen online die niks met de Voice te maken hebben.

Prima als er nog meer boven komt en aangepakt wordt maar dan wel dmv feiten en bewijs.
Niet door hersenloze stemmingmakerij zoals jij die hier laat zien.
  maandag 17 januari 2022 @ 08:49:35 #254
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203232025
quote:
Das zijn neefje. We gaan toch geen mongolen op hun woord geloven? Wat een niveau...'funmovies en Roddelpraat'....

Een paar sukkels op het internet is geen bewijs. Zoek anders even op wat bewijs betekend.
  maandag 17 januari 2022 @ 08:49:55 #255
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203232032
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 08:48 schreef Werkman het volgende:

[..]

Prima als er nog meer boven komt en aangepakt wordt maar dan wel dmv feiten en bewijs.
Dit dus.
pi_203232034
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 08:48 schreef Werkman het volgende:

[..]

Je kan je borst nog natmaken. Naïef.
  maandag 17 januari 2022 @ 08:51:04 #257
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203232039
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 08:50 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Je kan je borst nog natmaken. Naïef.
Ja lekker random namen noemen, dan schiet je vast een keer raak. Kijken of je opmerking blijft staan?
pi_203232043
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 08:49 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Das zijn neefje. We gaan toch geen mongolen op hun woord geloven? Wat een niveau...'funmovies en Roddelpraat'....

Een paar sukkels op het internet is geen bewijs. Zoek anders even op wat bewijs betekend.
O het was zijn neefje, nee dan is het heel normaal. Weet je dat seksueel kindermisbruik vrij vaak in de familie plaatsvindt?
  maandag 17 januari 2022 @ 08:51:42 #259
13462 BansheeBoy
pi_203232045
quote:

[..]
Als je als vrouw je principes hoog hebt zitten zie ik niet in welke druk er bij zo'n programma jou overstag gaat krijgen om je benen te flexen. Een finaleplek, dreiging op uitsluiting? Allemaal niks waard. Sterker nog, de dame in kwestie heeft de lustige heer juist in een chantabele situatie, en heeft daarmee de upper-hand. De 0-lijn moet zijn dat het per definitie een no go is. We hebben toch sterke onafhankelijke vrouwen gekweekt in Nederland. Als ik zie hoe tof dochters over het algemeen doen tegen partners en vaders.... :{

Ik ben klassiek.

maandag 17 januari 2022 @ 08:52:35 #260
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203232055
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 08:51 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
O het was zijn neefje, nee dan is het heel normaal. Weet je dat seksueel kindermisbruik vrij vaak in de familie plaatsvindt?
Oja, een fragment waarop hij naar zijn neefje kijkt is nu ineens bewijs voor seksueel kindermisbruik....
  maandag 17 januari 2022 @ 08:53:53 #261
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203232065
quote:
15s.gif Op maandag 17 januari 2022 08:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Als je als vrouw je principes hoog hebt zitten zie ik niet in welke druk er bij zo'n programma jou overstag gaat krijgen om je benen te flexen. Een finaleplek, dreiging op uitsluiting? Allemaal niks waard. Sterker nog, de dame in kwestie heeft de lustige heer juist in een chantabele situatie, en heeft daarmee de upper-hand. De 0-lijn moet zijn dat het per definitie een no go is. We hebben toch sterke onafhankelijke vrouwen gekweekt in Nederland. Als ik zie hoe tof dochters over het algemeen doen tegen partners en vaders.... :{

Ik ben klassiek.

Ja, slachtoffers zijn de echte daders.... :')
pi_203232084
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 08:52 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Oja, een fragment waarop hij naar zijn neefje kijkt is nu ineens bewijs voor seksueel kindermisbruik....
Alleen maar kijkt? Overduidelijk fragment niet gezien en je lult maar wat.
  maandag 17 januari 2022 @ 08:56:05 #263
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203232086
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 08:55 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Alleen maar kijkt? Overduidelijk fragment niet gezien en je lult maar wat.
Verdomme zeg, ik zag het destijds live op tv, stel je niet zo aan.
pi_203232099
quote:
Vis zegt dat het Pauls neefje is. Dan schijnt het heel normaal gedrag te zijn en enkel 'kijken'. Weet niet in welke families dit normaal gedrag is, maar niet in de mijne. En als ik als leerkracht zulke observaties zou maken bij een leerling en oom/vader zou er zeker een melding van komen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2022 08:59:02 ]
  maandag 17 januari 2022 @ 08:57:23 #265
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203232100
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 08:49 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Incest vind jij oke?

quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 08:56 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Verdomme zeg, ik zag het destijds live op tv, stel je niet zo aan.
Fapje gezet toentertijd?
  Redactie Sport maandag 17 januari 2022 @ 08:58:04 #266
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203232103
Lola Kite-genot
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 17 januari 2022 @ 09:00:36 #267
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203232116
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 08:57 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Vis zegt dat het Pauls neefje is. Dan schijnt het heel normaal gedrag te zijn en enkel 'kijken'. Weet niet in welke families dit normaal gedrag is, maar niet in de mijne. En als ik als leerkracht zulke observaties zou maken bij een leerling en oom/vader zou er zeker een melding van komen.
Gast, het filmpje is zeer bekend, en was opgezet om mensen op het verkeerde been te zetten. En ja dat is zijn neefje. Verder helemaal niets van bewijs over seksueel misbruik, dit is gewoon pure laster.
  maandag 17 januari 2022 @ 09:00:59 #268
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203232118
quote:
13s.gif Op maandag 17 januari 2022 08:57 schreef NoXia het volgende:

[..]
Incest vind jij oke?
[..]
Fapje gezet toentertijd?
Waar zeg ik dat incest oké is?
pi_203232158
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 09:00 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Gast, het filmpje is zeer bekend, en was opgezet om mensen op het verkeerde been te zetten. En ja dat is zijn neefje. Verder helemaal niets van bewijs over seksueel misbruik, dit is gewoon pure laster.
Oww, het was maar een 'grapje'. En omdat er een camera bij stond was alles koek en ei...
  maandag 17 januari 2022 @ 09:08:27 #270
13462 BansheeBoy
pi_203232172
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 08:53 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja, slachtoffers zijn de echte daders.... :')
Ze dragen in ieder geval niet bij aan de oplossing. Dit soort mannetjes leeft blijkbaar in een wereld waarin dit kan. Mede mogelijk gemaakt door hongerige girls. Geen vrouw met zelfrespect die hierop ingaat. Daarom props voor de girls die er niet op in zijn gegaan en de akoestische heren nu ophangen!

Moderator maandag 17 januari 2022 @ 09:09:40 #271
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_203232187
What can change the nature of a man?
pi_203232218
Die Albert van der Linden is overigens ook een ontzettende hypocriet, dat zijn toenmalige man Onno Hoes als burgemeester met jongens afsprak en oneerbare voorstellen deed was klaarblijkelijk niet erg.
Sterker, het was schandelijk dat hij in de val was gelokt :'(
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  maandag 17 januari 2022 @ 09:15:40 #273
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203232235
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 09:06 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Oww, het was maar een 'grapje'. En omdat er een camera bij stond was alles koek en ei...
Ik neem even voor het gemak aan dat jij toen amper geboren was. Je klinkt als zo'n historische cancel culture barbaar.
pi_203232255
Kan er echt niet bij, mocht het natuurlijk waar zijn, dat die smeerlappen zo'n dingen echt op hun kerfstok hebben, en in die weekenden toen op het podium stonden met teksten zoals "twee vingers in de lucht komop yeah", "vrede warchild" dit dat alles.... Tering
  maandag 17 januari 2022 @ 09:34:22 #275
13462 BansheeBoy
pi_203232385
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 09:13 schreef Pedroso het volgende:
Die Albert van der Linden is overigens ook een ontzettende hypocriet, dat zijn toenmalige man Onno Hoes als burgemeester met jongens afsprak en oneerbare voorstellen deed was klaarblijkelijk niet erg.
Sterker, het was schandelijk dat hij in de val was gelokt :'(
Waar is uit gebleken dat hij dit niet erg vond?

pi_203232424
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 09:15 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik neem even voor het gemak aan dat jij toen amper geboren was. Je klinkt als zo'n historische cancel culture barbaar.
41/42 jarige boomer die vroeger tikken op zijn hand kreeg op school en klappen van mama en papa zeker?

Dat alles vroeger zo werkte wil niet zeggen dat het allemaal goed is. Er mag wel eens wat meer gecancelled worden van smerige oude teringventjes die er voor zorgen dat vrouwen zich niet meer veilig voelen.
pi_203232426
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2022 08:40 schreef NoXia het volgende:

[..]
Haha, dit inderdaad. Maan wilt maar op één manier 'serieus' genomen worden.
Dit is geil.

@Wereldgozer
U MAD?
  maandag 17 januari 2022 @ 09:39:55 #278
24329 KNAK
ff w88,......
pi_203232450
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 09:18 schreef Sfancta het volgende:
Kan er echt niet bij, mocht het natuurlijk waar zijn, dat die smeerlappen zo'n dingen echt op hun kerfstok hebben, en in die weekenden toen op het podium stonden met teksten zoals "twee vingers in de lucht komop yeah", "vrede warchild" dit dat alles.... Tering
Dit rioolputje heeft een veel en veel grotere deksel dan wat er op The Voice heeft gezeten. Een mooi stukje smeerpijperij wat in verhouding mogelijk net zo spectaculair kan zijn als het Epstein verhaal. Er gaan de komende weken en wellicht ook maanden een hoop koppen rollen zo lang slachtoffers maar naar voren komen. Daarentegen zullen de slachtoffers die hun faam binnengeharkt hebben misschien op de achtergrond blijven.

Sneu voor de misbruikte personen. Popcorn-momenten om die idioten te zien vallen, al zullen de grote visjes niet of heel lastig gevangen kunnen worden. Miljardairs/vriendjespolitiek/corruptie etc…giftige mix om alles gedaan te krijgen
Mai pben rai~!
pi_203232510
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 09:15 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nou Vis, jij en ik zijn van dezelfde generatie en ik heb niets met de cancelcultuur. Maar ik walgde destijds al van dat filmpje en dat is niet veranderd.

Dat ik verder niet denk dat Paul de L. een pedo is, doet daarin niet ter zake. Dit soort filmpjes, ook als grap, maak je niet.
  maandag 17 januari 2022 @ 09:47:14 #280
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203232544
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 09:37 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
41/42 jarige boomer die vroeger tikken op zijn hand kreeg op school en klappen van mama en papa zeker?

Dat alles vroeger zo werkte wil niet zeggen dat het allemaal goed is. Er mag wel eens wat meer gecancelled worden van smerige oude teringventjes die er voor zorgen dat vrouwen zich niet meer veilig voelen.
Het ging hier om Paul de Leeuw, lijkt me niet dat hij vrouwen zo hefet laten voelen. Verder ben ik het helemaal met je eens dat smerige oude gasten gewoon gecancelled moeten worden.
  maandag 17 januari 2022 @ 09:47:43 #281
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203232551
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 09:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Nou Vis, jij en ik zijn van dezelfde generatie en ik heb niets met de cancelcultuur. Maar ik walgde destijds al van dat filmpje en dat is niet veranderd.

Dat ik verder niet denk dat Paul de L. een pedo is, doet daarin niet ter zake. Dit soort filmpjes, ook als grap, maak je niet.
Dan nog is het geen incest.
  FOK!fotograaf maandag 17 januari 2022 @ 09:48:15 #282
842 Zorro
Z
pi_203232565
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 09:37 schreef Gutanoth het volgende:
41/42 jarige boomer
Dit is feitelijk onmogelijk.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_203232581
quote:
6s.gif Op maandag 17 januari 2022 09:48 schreef Zorro het volgende:

[..]
Dit is feitelijk onmogelijk.
Correct, maar het bekt zo lekker
  maandag 17 januari 2022 @ 09:51:38 #284
13462 BansheeBoy
pi_203232609
Ik wil niet heel klassiek doen, maar wat is nou weer de "cancelcultuur"? :?

pi_203232623
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 09:47 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dan nog is het geen incest.
Dat is papa die zijn 'dochter' neukt op Pornhub ook niet, maar als je dat ok vindt is er ook wel serieus iets mis met je.
  maandag 17 januari 2022 @ 09:52:14 #286
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203232628
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 09:49 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Overigens is tikken op de hand op school wel van langer geleden, hoor. Mijn ouders kregen daarmee te maken op de basisschool nadat ze het potje inkt lieten vallen. Ik ben wel met je eens dat mensen soms hun generatie als ijkpunt zien, terwijl ze op dat moment er echt niet gelukkiger van werden. 'Vroeger mochten wij thuis onze mening niet eens geven', alsof dat als fijn werd ervaren.
pi_203232644
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 09:49 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Patatgeneratie klinkt leuker. :)
  maandag 17 januari 2022 @ 09:53:58 #288
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203232649
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 09:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat is papa die zijn 'dochter' neukt op Pornhub ook niet, maar als je dat ok vindt is er ook wel serieus iets mis met je.
Wat een vreemde reactie. Je kunt het allemaal walgelijk vinden dat fragment, maar incest was het niet.
  maandag 17 januari 2022 @ 09:55:25 #289
13462 BansheeBoy
pi_203232669
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 09:52 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Overigens is tikken op de hand op school wel van langer geleden, hoor. Mijn ouders kregen daarmee te maken op de basisschool nadat ze het potje inkt lieten vallen. Ik ben wel met je eens dat mensen soms hun generatie als ijkpunt zien, terwijl ze op dat moment er echt niet gelukkiger van werden. 'Vroeger mochten wij thuis onze mening niet eens geven', alsof dat als fijn werd ervaren.
Ik ben voor balans. Daarom vind ik eind jaren 80 begin jaren 90 best of both worlds. Je kon je mening geven maar deed dat met respect.

pi_203232676
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 09:39 schreef KNAK het volgende:

[..]
Dit rioolputje heeft een veel en veel grotere deksel dan wat er op The Voice heeft gezeten. Een mooi stukje smeerpijperij wat in verhouding mogelijk net zo spectaculair kan zijn als het Epstein verhaal. Er gaan de komende weken en wellicht ook maanden een hoop koppen rollen zo lang slachtoffers maar naar voren komen. Daarentegen zullen de slachtoffers die hun faam binnengeharkt hebben misschien op de achtergrond blijven.

Sneu voor de misbruikte personen. Popcorn-momenten om die idioten te zien vallen, al zullen de grote visjes niet of heel lastig gevangen kunnen worden. Miljardairs/vriendjespolitiek/corruptie etc…giftige mix om alles gedaan te krijgen
Niks mis met smeerpijperij

pi_203232683
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 09:53 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Wat een vreemde reactie. Je kunt het allemaal walgelijk vinden dat fragment, maar incest was het niet.
Nee, maar er wordt wel een sexuele aantrekkingskracht geïmpliceerd en geacteerd (hopen we dan) die moreel verwerpelijk is. Vandaar de vergelijking.
pi_203232684
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 09:52 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Wat zo irritant is, is dat mensen zich meteen zo aangevallen voelen als een jongere generatie iets negatiefs zegt over zaken die als "normaal" gezien werden in de periode van de oudere. "Alsof het in onze tijd allemaal zo slecht was".

Nee zeker niet, maar bepaalde dingen hadden toen ook gewoon niet door de beugel moeten kunnen. We leven nou eenmaal in een wereld die gebouwd is door mannen en waar diezelfde mannen hun eigen regeltjes aan vastgeplakt hebben, zonder rekening te houden met de meningen en gevoelens van vrouwen.

Deze generatie is gelukkig heel erg bezig om dat te veranderen, maar het gaat niet snel genoeg dankzij mensen die termen als "cancel culture" maar in het rond strooien.
pi_203232690
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 09:53 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Patatgeneratie klinkt leuker. :)
Friet. Het is friet.
  maandag 17 januari 2022 @ 09:58:25 #294
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_203232704
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 09:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Heb je het nu over het nummer Dochters van Marco B?
  maandag 17 januari 2022 @ 09:59:01 #295
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203232714
quote:
15s.gif Op maandag 17 januari 2022 09:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik ben voor balans. Daarom vind ik eind jaren 80 begin jaren 90 best of both worlds. Je kon je mening geven maar deed dat met respect.

Ik weet niet of dat best of both worlds was en ik weet ook niet of iedereen het allemaal als respect heeft ervaren. In de jaren 90 keken wij neer op de jaren 70, maar mensen die toen hun tijd beleefde zien dat weer als ijkpunt. Elke generatie krijgt te maken met dit, waarbij iedereen zijn eigen tijd als normaal ziet en goed, terwijl jongere mensen vooral tenenkrommend naar die tijd kijken. Dat hoort erbij. In de jaren 70 keek men weer neer op de twee decennia erna en over twee decennia zijn er genoeg mensen die neerkijken op deze tijd.
pi_203232718
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 09:37 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Dit is geil.

@:wereldgozer
Maan Steendildo.
pi_203232729
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 09:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Friet. Het is friet.
Je gaat nu over een grens die zelden vertoont is.
  maandag 17 januari 2022 @ 10:00:22 #298
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203232731
Oke, we hebben een namen: Kirsten Berkx.

Nienke van Wijnhoven
pi_203232744
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 09:59 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik weet niet of dat best of both worlds was en ik weet ook niet of iedereen het allemaal als respect heeft ervaren. In de jaren 90 keken wij neer op de jaren 70, maar mensen die toen hun tijd beleefde zien dat weer als ijkpunt. Elke generatie krijgt te maken met dit, waarbij iedereen zijn eigen tijd als normaal ziet en goed, terwijl jongere mensen vooral tenenkrommend naar die tijd kijken. Dat hoort erbij. In de jaren 70 keek men weer neer op de twee decennia erna en over twee decennia zijn er genoeg mensen die neerkijken op deze tijd.
Gaat dit nog over de Voice? 🤔
  maandag 17 januari 2022 @ 10:04:55 #300
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203232774
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:02 schreef Werkman het volgende:

[..]
Gaat dit nog over de Voice? 🤔
Haha, nee het is offtopic. Ik reageerde op iemand die de jaren 90 de beste tijd vond en daar kan ik mij wel in vinden, al vind bijna iedereen zijn 'eigen tijd' de beste tijd en kijken jongere mensen neer op jouw tijd.
pi_203232795
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:00 schreef NoXia het volgende:
Oke, we hebben een namen: Kirsten Berkx.

[ afbeelding ]

Nienke van Wijnhoven
[ afbeelding ]
Vind het best ongepast dat namen van (eventuele) slachtoffers naar buiten zijn gekomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')