abonnement Unibet Coolblue
  zondag 16 januari 2022 @ 22:40:00 #1
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_203229541
Laatste nieuws:
• Anouk heeft aan nooit meer bij de Voice te willen terugkeren
• Grote sponsoren stappen op


https://nos.nl/artikel/24(...)verschrijdend-gedrag

quote:
RTL stopt voorlopig met het uitzenden van het talentenprogramma The Voice of Holland vanwege aantijgingen van seksueel grensoverschrijdend gedrag. Dat staat in een verklaring van de televisiezender, in reactie op een brief van de redactie van BNNVARA-programma BOOS, waarin de aantijgingen staan.

RTL Nederland noemt de berichten in een persbericht zeer ernstig en schokkend. Wat er precies aan de hand is bij de talentenjacht is onduidelijk.
twitter


https://www.mediacourant.(...)ice-bekent-misbruik/

quote:
Jeroen Rietbergen, sinds 2007 de liefdespartner van Linda de Mol, stapt op als bandleider van The Voice of Holland. Hij bekent zich schuldig te hebben gemaakt aan seksueel overschrijdend gedrag.

RTL 4 heeft The Voice of Holland per direct van de buis gehaald na een e-mail van Tim Hofman met daarin aantijgingen van seksueel grensoverschrijdend gedrag en machtsmisbruik rondom de talentenjacht. Hij heeft voor zijn programma BOOS een langlopend onderzoek gedaan naar wangedrag 'van meerdere personen binnen het programma'.
Jeroen neemt ontslag

Eén van die personen is de liefdespartner van Linda de Mol. "De vermeende daders zijn de afgelopen week benaderd om een reactie te geven op de aantijgingen jegens hen. Deze zaterdag ontving de redactie een bekentenis en spijtbetuiging van de bandleider van The Voice, Jeroen Rietbergen", aldus een woordvoerder van BOOS.

Jeroen, die al sinds 2007 een relatie heeft met Linda, laat weten zijn werkzaamheden bij The Voice 'per direct naast zich neer te leggen'.
Meer vermeende daders

Er zijn volgens BOOS nog meer vermeende daders. "Het gaat niet alleen om aanklachten tegen Jeroen Rietbergen, maar om aanklachten tegen meerdere personen binnen het programma."

De uitzending van BOOS over vermeend machtsmisbruik en vermeend seksueel overschrijdend gedrag bij The Voice is aanstaande donderdag te zien op YouTube.
Vieze Jeroen

Showbizzkenner Farja Farvardin (FawryNotSawry) heeft van een Talpa-medewerker het volgende bericht ontvangen:
pi_203229602
Godver, ik was de laatste die reageerde. Ik had in de topictitel gezet: 'Nu met maanzaad'.
pi_203229630
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:42 schreef luxerobots het volgende:
Godver, ik was de laatste die reageerde. Ik had in de topictitel gezet: 'Nu met maanzaad'.
Duurde lang. Ik zat ook te wachten.
Somebody that I used to know
pi_203229656
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:44 schreef Postbus100 het volgende:

[..]
Duurde lang. Ik zat ook te wachten.
Nog geen drie minuten.
  zondag 16 januari 2022 @ 22:46:50 #5
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203229675
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:14 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Daar zijn iedere keer toch echt twee mensen voor nodig.
Zeker. Ze dragen ook beiden schuld. Lijkt me logisch. Alleen Maan reken ik het extra aan omdat ze structureel huwelijken sloopt. Zij is de gemene deler in de zaak van deze 3 (per)venten. Die onschuldige girl-next-door act van haar grijpt mannen letterlijk en figuurlijk bij het (gewillige) kruis.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 16 januari 2022 @ 22:47:42 #6
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203229689
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Zeker. Ze dragen ook beiden schuld. Lijkt me logisch. Alleen Maan reken ik het extra aan omdat ze structureel huwelijken sloopt. Zij is de gemene deler in de zaak van deze 3 (per)venten. Die onschuldige girl-next-door act van haar grijpt mannen letterlijk en figuurlijk bij het (gewillige) kruis.

:{²
Dan is er nog altijd een tweede persoon nodig. Het zijn geen willoze robots.
pi_203229704
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:45 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Nog geen drie minuten.
Dat is te lang in een stormlooptopic. En waar heb je drie minuten voor nodig? Je kan klikken op 'open nieuw deel', je verandert de titel en je klikt op verzenden. Drie minuten? 8)7
Somebody that I used to know
pi_203229728
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Zeker. Ze dragen ook beiden schuld. Lijkt me logisch. Alleen Maan reken ik het extra aan omdat ze structureel huwelijken sloopt. Zij is de gemene deler in de zaak van deze 3 (per)venten. Die onschuldige girl-next-door act van haar grijpt mannen letterlijk en figuurlijk bij het (gewillige) kruis.

:{²
Jij bent echt niet goed snik.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_203229729
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:48 schreef Postbus100 het volgende:

[..]
Dat is te lang in een stormlooptopic. En waar heb je drie minuten voor nodig? Je kan klikken op 'open nieuw deel', je verandert de titel en je klikt op verzenden. Drie minuten? 8)7
Ali B had niet eens drie minuten nodig. :+
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_203229730
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:48 schreef Postbus100 het volgende:

[..]
Dat is te lang in een stormlooptopic. En waar heb je drie minuten voor nodig? Je kan klikken op 'open nieuw deel', je verandert de titel en je klikt op verzenden. Drie minuten? 8)7
Om te plassen. :@
  zondag 16 januari 2022 @ 22:50:44 #11
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203229733
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:47 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dan is er nog altijd een tweede persoon nodig. Het zijn geen willoze robots.
Maan is maar 1 persoon. Al denk ik soms ook wel waar ze al die ongebreidelde lust vandaan haalt hoor.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203229743
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:42 schreef luxerobots het volgende:
Godver, ik was de laatste die reageerde. Ik had in de topictitel gezet: 'Nu met maanzaad'.
Nee, MaanzaadSTRAAT was de grap. Als nieuwe TV format. :(

Beetje aangeschoten, ik moest zelf verschrikkelijk lachen om mijn eigen grap.... Mag je niet zeggen geloof ik.
_-L'avenir est déja là
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 22:52:09 #13
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203229760
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Zeker. Ze dragen ook beiden schuld. Lijkt me logisch. Alleen Maan reken ik het extra aan omdat ze structureel huwelijken sloopt. Zij is de gemene deler in de zaak van deze 3 (per)venten. Die onschuldige girl-next-door act van haar grijpt mannen letterlijk en figuurlijk bij het (gewillige) kruis.

:{²
En dat Jeroen, Ali en Marco tientallen vrouwen aan hun paal rijgen buiten hun huwelijk is helemaal de schuld van die vrouwen?
  zondag 16 januari 2022 @ 22:52:23 #14
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203229764
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:52 schreef Momo het volgende:

[..]
Natuurlijk zijn de mannen die haar dat dilemma eventueel voor gezet heeft echt het probleem. Ik heb het idee dat mensen hier soms ook anders naar kijken omdat het bijna altijd om dames gaan in deze gevallen.

Maar als je als talentvolle voetballer alleen een contract bij bijvoorbeeld Liverpool of PSG zou krijgen als je de trainer zou pijpen, dan zou dat ook heel fout zijn. Ook als je boven de 18 jaar bent. Dan is het ook niet de schuld van die talentvolle voetballer als hij dat wel zou doen.
En als een vrouw laat doorschemeren dat ze wel openstaat voor zulke zaken en er is een man die daar wel oren naar heeft en een move maakt is het natuurlijk wederom de schuld van de man? :')
Nee joh, tis goed met je :') Die weg moet voor beide seksen een no go zijn. Gedraag je gewoon professioneel.
Als we willen afspreken dat mannen zich moeten gedragen. Moeten we ook afspreken dat vrouwen zich gedragen en dus niet hun tieten in de strijd gooien.
Dus ook al gebeurt iets op vrijwillge basis, het is een no go

[ Bericht 4% gewijzigd door the-eye op 16-01-2022 23:00:10 ]
pi_203229778
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Zeker. Ze dragen ook beiden schuld. Lijkt me logisch. Alleen Maan reken ik het extra aan omdat ze structureel huwelijken sloopt. Zij is de gemene deler in de zaak van deze 3 (per)venten. Die onschuldige girl-next-door act van haar grijpt mannen letterlijk en figuurlijk bij het (gewillige) kruis.

:{²
Dan is het dus volledig haar schuld en zijn Ali B en Marco Borsato dus slachtoffers. Bied je excuses aan aan beide heren.

Edit: ow en het is natuurlijk ook de schuld van de partners van Ali en Marco want als het thuis fantastisch zou zijn geweest waren ze vast niet vreemdgegaan.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2022 22:54:57 ]
  zondag 16 januari 2022 @ 22:54:01 #16
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203229790
quote:
2s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:50 schreef OllieA het volgende:

[..]
Jij bent echt niet goed snik.
Ja. Neem maar van mij aan dat de heren nu echt klaar zijn. Ali B. is nog het ergste geval. Dat is een raspragmaat. Die zal altijd ergens terecht kunnen. De liefde voor bouncende dukaten zit er diep in.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203229819
twitter
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 22:56:36 #18
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203229827
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:52 schreef the-eye het volgende:

[..]
En als een vrouw laat doorschemeren dat ze wel openstaat voor zulke zaken en er is een man die daar wel oren naar heeft en een move maakt is het natuurlijk wederom de schuld van de man? :')
Nee joh, tis goed met je :') Die weg moet voor beide seksen een no go zijn. Gedraag je gewoon professioneel.
Waar zeg ik dat? Als het gewoon een gelijkwaardige relatie is prima. Maar dat is het dus niet in het geval van beide situaties hierboven. Ook als vrouwen ergens de macht zouden hebben en kwetsbare jongens gaan dwingen om met hun seks te hebben is dat ook fout.
pi_203229829
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Maan is maar 1 persoon. Al denk ik soms ook wel waar ze al die ongebreidelde lust vandaan haalt hoor.

:{²
Ze weet gegarandeerd precies hoe het Hilversumse wereldje werkt dankzij haar vader, die regisseur is. Waarschijnlijk heeft ze dus al vroeg voor de spiegel staan oefenen om zichzelf haar kokhalsreflex af te leren. :+
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zondag 16 januari 2022 @ 22:58:19 #20
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203229851
quote:
85s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:52 schreef Momo het volgende:

[..]
En dat Jeroen, Ali en Marco tientallen vrouwen aan hun paal rijgen buiten hun huwelijk is helemaal de schuld van die vrouwen?
Dat zijn we dan oneens, maar je hebt recht op je mening uiteraard. Ik daarentegen vind dat alle betrokkenen schuld hebben. Alleen ik snap niet dat die vrouwtjes gaan janken achteraf. Klinkt als een zakelijke transactie. De heren hun plezier en de vrouwtjes schot in hun carrière. Je hoort ook nooit een winnaar met dit soort dingen. Altijd de semi-loosertjes, met alle respect. De westerse vrouwmens is o zo geëmancipeerd. Ze hebben hun bek er vol van in ieder geval. Maar nee zeggen tegen een hitsige (per)vent is te moeilijk?? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203229854
Maan de Steendildo. @Poepz0r
pi_203229867
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
De liefde voor bouncende dukaten zit er diep in.
_O-
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zondag 16 januari 2022 @ 23:00:23 #23
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_203229872
Verlinde tyft Humberto even de oven in
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 16 januari 2022 @ 23:01:44 #24
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203229888
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:57 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Ze weet gegarandeerd precies hoe het Hilversumse wereldje werkt dankzij haar vader, die regisseur is. Waarschijnlijk heeft ze dus al vroeg voor de spiegel staan oefenen om zichzelf haar kokhalsreflex af te leren. :+
In dit soort zaken snap ik Hollandse vaders niet. Waar is de woeste leeuw die elke man in zich heeft om de dochter tot de orde te roepen? :?

Die metrosexualiteit heeft watjes gemaakt van mannen. Dat mag wat mij betreft best op de agenda gezet worden. Grote problemen hierdoor.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 16 januari 2022 @ 23:02:16 #25
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203229895
quote:
9s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Verlinde tyft Humberto even de oven in
Wie, wat, waar?
  zondag 16 januari 2022 @ 23:03:37 #26
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_203229909
quote:
10s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:02 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Wie, wat, waar?
Moest blijkbaar bij talkshows de ''leuke meisjes uitzoeken en daten''

Heb het trouwens op de achtergrond aan lol
RED ONS HENNIEGOD
pi_203229914
quote:
9s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Verlinde tyft Humberto even de oven in
Zijn er überhaupt nog BN-ers te vinden die niet met die nymfoMaane het bed ingedoken zijn? :+
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zondag 16 januari 2022 @ 23:04:08 #28
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203229917
quote:
9s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:03 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Moest blijkbaar bij talkshows de ''leuke meisjes uitzoeken en daten''

Heb het trouwens op de achtergrond aan lol
Ah shownieuws, zal het even terugkijken. Zie al dit:

twitter
pi_203229921
quote:
9s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:03 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Moest blijkbaar bij talkshows de ''leuke meisjes uitzoeken en daten''

Heb het trouwens op de achtergrond aan lol
SBS6?
  zondag 16 januari 2022 @ 23:04:30 #30
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203229925
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dat zijn we dan oneens, maar je hebt recht op je mening uiteraard. Ik daarentegen vind dat alle betrokkenen schuld hebben. Alleen ik snap niet dat die vrouwtjes gaan janken achteraf. Klinkt als een zakelijke transactie. De heren hun plezier en de vrouwtjes schot in hun carrière. Je hoort ook nooit een winnaar met dit soort dingen. Altijd de semi-loosertjes, met alle respect. De westerse vrouwmens is o zo geëmancipeerd. Ze hebben hun bek er vol van in ieder geval. Maar nee zeggen tegen een hitsige (per)vent is te moeilijk?? :?

:{²
Heb je niet door dat het onderwerp juist gaat over die vrouwmensen die wel nee zeiden? En die met dreigementen en gedoe te maken kregen door die nee?
Dat deze topic gaat over meer dan ongepaste voorstellen en de reactie op de nee?

Bv dat een meid nee zei tegen die Jeroen en daarop te horen kreeg dat als ze niet toe zou geven hij zou zorgen dat de band als een natte krant zou spelen?
Dat het dus gaat over de gevolgen van nee zeggen waar de heren mee dreigde?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 16 januari 2022 @ 23:05:35 #31
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_203229939
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:04 schreef Zipportal het volgende:

[..]
SBS6?
Ja
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 16 januari 2022 @ 23:05:36 #32
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203229941
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:04 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Heb je niet door dat het onderwerp juist gaat over die vrouwmensen die wel nee zeiden? En die met dreigementen en gedoe te maken kregen door die nee?
Dat deze topic gaat over meer dan ongepaste voorstellen en de reactie op de nee?
Ik moet de uitzending helaas nog zien. Betreffende details veranderen de kijk op de zaak zeer zeker! Laten we wachten tot donderdag.

Waarom gaan ze er niet meteen mee naar de media is wel een vraag die blijft staan. Een mens zonder principes is niks. Een vrouw moet voor haar principes staan. Als iemand zo'n voorstel doet dan doei!

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 16 januari 2022 @ 23:06:13 #33
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203229954
Ik dacht trouwens altijd dat Albert van Boulevard was.
  zondag 16 januari 2022 @ 23:06:36 #34
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203229960
twitter
pi_203229968
Ben benieuwd naar de BOOS aflevering... hopelijk stort die hele tvzooi als een kaartenhuis in elkaar nu.
  zondag 16 januari 2022 @ 23:08:32 #36
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_203229992
Prima, dit. Misschien worden we dan eindelijk verlost van de eeuwig durende kutzooi aan talentshows op de NL'se TV.
Tics van je petten.
pi_203230002
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:04 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Heb je niet door dat het onderwerp juist gaat over die vrouwmensen die wel nee zeiden? En die met dreigementen en gedoe te maken kregen door die nee?
Dat deze topic gaat over meer dan ongepaste voorstellen en de reactie op de nee?

Bv dat een meid nee zei tegen die Jeroen en daarop te horen kreeg dat als ze niet toe zou geven hij zou zorgen dat de band als een natte krant zou spelen?
Dat het dus gaat over de gevolgen van nee zeggen waar de heren mee dreigde?
Ik mag toch echt hopen dat het overgrote merendeel van de meisjes en vrouwen genoeg eigenwaarde heeft om, wanneer ze met zulke mannetjes geconfronteerd worden, meteen te besluiten dat ze geen zin hebben om in het perverse inteeltwereldje, dat "showbizz" heet, als zaadcontainer voor over het paarde getilde proleten aka BN-ers aan de slag te gaan.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zondag 16 januari 2022 @ 23:09:06 #38
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203230006
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:06 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Smerig eigenlijk wat die Albert hier doet. Stel het klopt. Welke wet heeft Humberto de aanwezige neger hier overtreden? :?

Voelt als een backstab actie van Albert.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 16 januari 2022 @ 23:09:35 #39
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203230014
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Smerig eigenlijk wat die Albert hier doet. Stel het klopt. Welke wet heeft Humberto de aanwezige neger hier overtreden? :?

Voelt als een backstab actie van Albert.

:{²
:{²
  zondag 16 januari 2022 @ 23:09:47 #40
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_203230018
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:06 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Hij zit nog steeds tijdens elke uitzending tegen mij te schreeuwen alsof ik een wilsonbekwame zwakzinnige ben. In het hoofd van Humberto Tan is het voor eeuwig Sesamstraat. Hij blijft presenteren alsof er aan kinderen van vijf jaar wordt uitgelegd hoe boter nu eigenlijk wordt gemaakt. Daarom schreeuwt hij ook steeds zo. Dat wij het goed horen. Want wij zijn niet goed bij ons hoofd. Dat is de rotsvaste overtuiging van Humberto Tan, dat je je kijkers moet toespreken alsof ze net een grote bah hebben gedaan. Als ik naar Humberto luister, is het alsof ik gebukt voor hem sta en moet laten zien dat ik zelf al heel goed mijn billen kan afvegen. Humberto infantiliseert zijn publiek.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_203230020
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:58 schreef Zipportal het volgende:
Maan de Steendildo. @:poepz0r
Maan ligt met haar ster omhoog in de zon te wachten,
tot haar vriendjes M J en A langskomen om haar te
helpen met de hoogste noot te halen…
  zondag 16 januari 2022 @ 23:10:24 #43
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203230026
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:08 schreef nattermann het volgende:
Prima, dit. Misschien worden we dan eindelijk verlost van de eeuwig durende kutzooi aan talentshows op de NL'se TV.
Ik heb altijd het idee dat deze shows niet worden bekeken door de huisarts en de advocaat. Plat amusement waar je alleen naar kijkt als je geen respect heb voor je -35 IQ.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 16 januari 2022 @ 23:11:39 #44
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_203230048
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:09 schreef Maron het volgende:

[..]
Maan ligt met haar ster omhoog in de zon te wachten,
tot haar vriendjes M J en A langskomen om haar te
helpen met de hoogste noot te halen…
En er blijven wat maanzaadbolletjes achter |:)
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  zondag 16 januari 2022 @ 23:11:53 #45
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203230056
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:08 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Ik mag toch echt hopen dat het overgrote merendeel van de meisjes en vrouwen genoeg eigenwaarde heeft om, wanneer ze met zulke mannetjes geconfronteerd worden, meteen te besluiten dat ze geen zin hebben om in het perverse inteeltwereldje, dat "showbizz" heet, als zaadcontainer voor over het paarde getilde proleten aka BN-ers aan de slag te gaan.
Dit ben ik 1000% met je eens. Sommige dingen doe je gewoon nooit. Dan maar geen zangeras.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 16 januari 2022 @ 23:11:58 #46
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_203230059
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik heb altijd het idee dat deze shows niet worden bekeken door de huisarts en de advocaat. Plat amusement waar je alleen naar kijkt als je geen respect heb voor je -35 IQ.

:{²
Zum kotsen. Kreeg een tijdje geleden een stukje mee van "The masked singer". Jezus Christus :')
Tics van je petten.
  Beste debater 2022 zondag 16 januari 2022 @ 23:12:49 #47
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203230071
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Zeker. Ze dragen ook beiden schuld. Lijkt me logisch. Alleen Maan reken ik het extra aan omdat ze structureel huwelijken sloopt. Zij is de gemene deler in de zaak van deze 3 (per)venten. Die onschuldige girl-next-door act van haar grijpt mannen letterlijk en figuurlijk bij het (gewillige) kruis.

:{²
Jajaja, beter een sluier er om heen en onderwijs ontzeggen.. oh en drie stappen achter de man aanlopen... hebben we dat vast gehad.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203230075
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 23:11 schreef monkyyy het volgende:

[..]
En er blijven wat maanzaadbolletjes achter |:)
Yesss, monkyyy is online. @Coco
pi_203230076
The masked swinger
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Beste debater 2022 zondag 16 januari 2022 @ 23:13:43 #50
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203230081
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dat zijn we dan oneens, maar je hebt recht op je mening uiteraard. Ik daarentegen vind dat alle betrokkenen schuld hebben. Alleen ik snap niet dat die vrouwtjes gaan janken achteraf. Klinkt als een zakelijke transactie. De heren hun plezier en de vrouwtjes schot in hun carrière. Je hoort ook nooit een winnaar met dit soort dingen. Altijd de semi-loosertjes, met alle respect. De westerse vrouwmens is o zo geëmancipeerd. Ze hebben hun bek er vol van in ieder geval. Maar nee zeggen tegen een hitsige (per)vent is te moeilijk?? :?

:{²
:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')