Weet je wat het is. Er is kennelijk een cultuurtje ontstaan waarin dit allemaal maar moet kunnen. Het is overgewaaid vanuit het geweldige Amerika. Want niet geheel toevallig vaak als baken van licht wordt gezien door de Westerse Wereld. Dan kunnen de onderliggende regels en wetten wel in orde zijn. De praktijk werkt een andere kant op. Ik stel voor dat je je daar druk om maakt.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Banshee is hier dan ook vooral om weer even te schijten op de Westerse samenleving.
Godver, helemaal vergeten joh. We gaan met de overige 37 rechters van hier weer even in beraad om ons vonnis in te trekken.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:46 schreef theunderdog het volgende:
In dit topic houdt men niet zo aan het: 'onschuldig tot het tegendeel is bewezen' principe.
Hier ben ik het dus helemaal mee eens! Jammer dat ze uitzending in het algemeen belang niet naar voren kunnen schuiven.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:45 schreef Werkman het volgende:
Er word heel wat op de zaken vooruit gelopen.
Ben wel benieuwd wat de uitzending van Tim Hofman zal brengen.
Hou toch op met je slappe gelul joh. Misbruik is overal, van Iran tot Amerika, van Noorwegen tot Nieuw-Zeeland. Bewaar dat berijden van je politieke stokpaardjes maar voor ergens anders.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weet je wat het is. Er is kennelijk een cultuurtje ontstaan waarin dit allemaal maar moet kunnen. Het is overgewaaid vanuit het geweldige Amerika. Want niet geheel toevallig vaak als baken van licht wordt gezien door de Westerse Wereld. Dan kunnen de onderliggende regels en wetten wel in orde zijn. De praktijk werkt een andere kant op. Ik stel voor dat je je daar druk om maakt.
Ik ben zelf klassiek en denk dat dit soort dingen altijd voor zullen komen wanneer mannen en vrouwen vrij met elkaar bewegen.
Acceptatie van dit alles is ook een optie. Maar dan moet men niet janken.
Ik ben klassiek.²
quote:Op zondag 16 januari 2022 23:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weet je wat het is. Er is kennelijk een cultuurtje ontstaan waarin dit allemaal maar moet kunnen. Het is overgewaaid vanuit het geweldige Amerika. Want niet geheel toevallig vaak als baken van licht wordt gezien door de Westerse Wereld. Dan kunnen de onderliggende regels en wetten wel in orde zijn. De praktijk werkt een andere kant op. Ik stel voor dat je je daar druk om maakt.
Ik ben zelf klassiek en denk dat dit soort dingen altijd voor zullen komen wanneer mannen en vrouwen vrij met elkaar bewegen.
Ik ben klassiek.²
Waarom doet de éne vrouw het wel en de andere vrouw het niet?quote:Op zondag 16 januari 2022 23:44 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Net zo schuldig als mannen die van hun positie misbruiken maken? Dat is nogal een statement.
Snap je. En wat gebeurt daar? Hetzelfde als hier. Macht, geld, belangen, vrijelijk bewegen tussen de sexen. Dan is dit het resultaat ongeacht het land. Eigenlijk bevestig je mijn punt.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:49 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Hou toch op met je slappe gelul joh. Misbruik is overal, van Iran tot Amerika, van Noorwegen tot Nieuw-Zeeland. Bewaar dat berijden van je politieke stokpaardjes maar voor ergens anders.
Ja, zeg maar gerust priveleges.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hier zijn in ieder geval vrouwenrechten
Nou nee, jij probeert er een "hEt iS dE sChULd vAn aMeRiKa"-draai aan te geven. Dat is nogal onzinnig.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Snap je. En wat gebeurt daar? Hetzelfde als hier. Macht, geld, belangen, vrijelijk bewegen tussen de sexen. Dan is dit het resultaat ongeacht het land. Eigenlijk bevestig je mijn punt.²
quote:Op zondag 16 januari 2022 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Snap je. En wat gebeurt daar? Hetzelfde als hier. Macht, geld, belangen, vrijelijk bewegen tussen de sexen. Dan is dit het resultaat ongeacht het land. Eigenlijk bevestig je mijn punt.²
Daar is het gewoonte dus is het ook geen misbruik.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:45 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Lol, alsof er geen misbruik is buiten de westerse samenleving is.
Dit zou ook veel liever zien. Al vind ik de heren ook op hun manier slachtoffer. Eigenlijk is het een kwalijke zaak dat dit verhaal naar buiten komt ver voor de uitzending. Gissen is vaak gevaarlijker. En mensen gaan als een kat in nauw om zich heen slaan om maar het eigen straatje schoon te vegen.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zo fijn dat dit topic nog over de slachtoffers gaat.. En hoe zulke ellende in de toekomst te voorkomem..
quote:Op zondag 16 januari 2022 23:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Al vind ik de heren ook op hun manier slachtoffer.
Jeetje het is geen 1640 hier.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Betreffende heren zijn (mits de beschuldigingen kloppen) slachtoffer ja? Wow...quote:Op zondag 16 januari 2022 23:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit zou ook veel liever zien. Al vind ik de heren ook op hun manier slachtoffer. Eigenlijk is het een kwalijke zaak dat dit verhaal naar buiten komt ver voor de uitzending. Gissen is vaak gevaarlijker. En mensen gaan als een kat in nauw om zich heen slaan om maar het eigen straatje schoon te vegen.²
Is inderdaad beter om vrouwen maar als seksslaven te behandelen zoals in het schitterende kalifaat.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben klassiek.²
Ik ben het eens met Harvest89... Dat is een vreemde gewaarwording. Thanks Banshee.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Is inderdaad beter om vrouwen maar als seksslaven te behandelen zoals in het schitterende kalifaat.
1 van de heren heeft al toegegeven dat hij over de schreef is gegaan…quote:Op zondag 16 januari 2022 23:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit zou ook veel liever zien. Al vind ik de heren ook op hun manier slachtoffer. Eigenlijk is het een kwalijke zaak dat dit verhaal naar buiten komt ver voor de uitzending. Gissen is vaak gevaarlijker. En mensen gaan als een kat in nauw om zich heen slaan om maar het eigen straatje schoon te vegen.²
Toevallig is het omgekeerde ook zo.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:53 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nou nee, jij probeert er een "hEt iS dE sChULd vAn aMeRiKa"-draai aan te geven. Dat is nogal onzinnig.
Lekker boeiend.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:58 schreef Werkman het volgende:
[..]
Toevallig is het omgekeerde ook zo.
In The States geven ze ons de schuld van de normalisering van drugs en zedeloosheid.
We voorkomen zulke ellende door het gedrag van mannen maar ook vrouwen die zo'n gang van zaken geen probleem vinden te veroordelenquote:Op zondag 16 januari 2022 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zo fijn dat dit topic nog over de ellende voor de slachtoffers gaat.. En hoe zulke ellende in de toekomst te voorkomem..
NOT
Walgelijk topic geworden. En dat in SHO ook. Maar daar is het iets meer te verwachten zou je zeggen..
Ik heb een enorme tyfushekel aan die hele islam. Dat is onderhand wel duidelijk op dit forum.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:57 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Ik ben het eens met Harvest89... Dat is een vreemde gewaarwording. Thanks Banshee.
Waarom zou het uitgebreider over de slachtoffers moeten gaan? Er is niks over ze bekend, alleen maar dat er kerels zijn die daar in Hilversum ongestoord het geile roofdier uithangen en jonge meisjes daar zich klote bij voelen. Dat jonge mensen slecht behandeld worden is verschrikkelijk en schadelijk maar je moet nou niet doen alsof deze meisjes in een peeskamer zijn afgetuigd en we iedere avond een kaarsje moeten branden.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zo fijn dat dit topic nog over de ellende voor de slachtoffers gaat.. En hoe zulke ellende in de toekomst te voorkomem..
NOT
Walgelijk topic geworden. En dat in SHO ook. Maar daar is het iets meer te verwachten zou je zeggen..
Hier worden vrouwen wel ongelofelijk gemarineerd in de slachtofferrol.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Is inderdaad beter om vrouwen maar als seksslaven te behandelen zoals in het schitterende kalifaat.
Slachtoffercultuur? Wow.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:02 schreef Werkman het volgende:
[..]
Hier worden vrouwen wel ongelofelijk gemarineerd in de slachtofferrol.
Jonge meiden worden ook zo opgevoed.
Ik heb medelijden met iedere hetero kerel die rond 2005 geboren is.
Gevallen zoals nu met de Voice bevestigen inderdaad dat er nog een hoop mis is, maar die slachtoffercultuur is niet in alle gevallen gepast.
Nee, seksueel ongepast gedrag of erger moeten we van wegkijken uiteraard. Met de mantel der liefde bedekken. Die arme penisgedreven mannen toch. Niet hun bewuste schuld enzo. Nee, die dames...quote:Op maandag 17 januari 2022 00:00 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Waarom zou het uitgebreider over de slachtoffers moeten gaan? Er is niks over ze bekend, alleen maar dat er kerels zijn die daar in Hilversum ongestoord het geile roofdier uithangen en jonge meisjes daar zich klote bij voelen. Dat jonge mensen slecht behandeld worden is verschrikkelijk en schadelijk maar je moet nou niet doen alsof deze meisjes in een peeskamer zijn afgetuigd en we iedere avond een kaarsje moeten branden.
Stel je niet zo aan man.
2005? was voor 80's kids ook al zo. Is van alle tijden.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:02 schreef Werkman het volgende:
[..]
Hier worden vrouwen wel ongelofelijk gemarineerd in de slachtofferrol.
Jonge meiden worden ook zo opgevoed.
Ik heb medelijden met iedere hetero kerel die rond 2005 geboren is.
Gevallen zoals nu met de Voice bevestigen inderdaad dat er nog een hoop mis is, maar die slachtoffercultuur is niet in alle gevallen gepast.
De man van Linda de Mol naar blijkt. Ik denk dat dit de eerste echtscheiding wordt. Het is gezichtsverlies voor Linda om het huwelijk met deze hitsige entiteit voort te zetten. Waarom zou je dit ook willen? De beste man heeft meermalen aangetoond niet trouw te zijn.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:57 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
1 van de heren heeft al toegegeven dat hij over de schreef is gegaan…
Meestal hebben ze het mis. Hier moet ik ze echter wel gelijk in geven. Al zie ik niet direct een causaal verband met de vermeende misbruiken bij The Voice. Maar ik laat me graag overtuigen.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:58 schreef Werkman het volgende:
[..]
Toevallig is het omgekeerde ook zo.
In The States geven ze ons de schuld van de normalisering van drugs en zedeloosheid.
Ik geloof er NIKS van dat het enkel om die Jeroen Rietbergen gaat. Het is de fucking orkestleider meer niet. Lijkt wel een rookgordijn voor de echte bekende mensen zeg maar.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Meestal hebben ze het mis. Hier moet ik ze echter wel gelijk in geven. Al zie ik niet direct een causaal verband met de vermeende misbruiken bij The Voice. Maar ik laat me graag overtuigen.²
Die meisjes zijn megazielig ja, daar gaat het ook steeds over en daardoor heeft dit topic bestaansrecht maar als mensen opeens wat anders gaan roepen moet je niet direct doen alsof het zand niet meer uit je vagina te halen is. Dit hele topic is amper 2 dagen oud joh, houd je gemak eensquote:Op maandag 17 januari 2022 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, seksueel ongepast gedrag of erger moeten we van wegkijken uiteraard. Met de mantel der liefde bedekken. Doe arme penisgedreven mannen toch. Niet hun bewuste schuld enzo. Nee, die dames...
Nou ja, het was 'the voice' he, niet de sjoelbak van holland.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:15 schreef Werkman het volgende:
Als beide partijen met iets instemmen is het gewoon zo dat buitenstaanders er niks mee te maken hebben.
Neem nou Utopia, daar is een vrouwelijke deelnemer uiteindelijk getrouwd met één van de programma-makers.
Geen vuiltje aan de lucht.
Doorgaan als er "nee" is gezegd is echter onder geen beding goed te praten.
quote:Op maandag 17 januari 2022 00:18 schreef BansheeBoy het volgende:
We moeten af van de gedachte dat vrouwen het kennelijk een reële mogelijkheid vinden om iets gedaan te krijgen d.m.v. sex. Die mogelijkheid moet bij voorbaat worden uitgesloten. Dat voorkomt misbruik door zowel vrouw als man. Maar dat is een mindset dingetje.²
Het gaat niet over The Kids Voice hèquote:Op maandag 17 januari 2022 00:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
2005? was voor 80's kids ook al zo. Is van alle tijden.
Als je vroeger zag wat een 15-jarige allemaal doet voor wat coke.
Maar wie is het schuld? De naiëve 15 jarige of degene die misbruik van haar maken?
Ik reageerde gewoon op een opmerking over dat wij zouden vinden dat alles overwaait uit Amerika.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Meestal hebben ze het mis. Hier moet ik ze echter wel gelijk in geven. Al zie ik niet direct een causaal verband met de vermeende misbruiken bij The Voice. Maar ik laat me graag overtuigen.²
quote:Op maandag 17 januari 2022 00:22 schreef the-eye het volgende:
[..]
Het gaat niet over The Kids Voice hè
Banshees praat veel onzin maar hier heeft hij wel een punt of vind jij dat dat een aanvaardbaar iets moet zijn, nee toch?quote:
Knap hoe je erom heen leest dat onze huissalafist de oorzaak primair bij de vrouwen en hun mindset legt.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:24 schreef the-eye het volgende:
[..]
Banshees praat veel onzin maar hier heeft hij wel een punt of vind jij dat dat een aanvaardbaar iets moet zijn, nee toch?
Ben ik toch benieuwd wat aantoonbaar onzin is wat ik hier heb geroepen?quote:Op maandag 17 januari 2022 00:24 schreef the-eye het volgende:
[..]
Banshees praat veel onzin maar hier heeft hij wel een punt of vind jij dat dat een aanvaardbaar iets moet zijn, nee toch?
Ach, Rietbergen heeft naar het schijnt hooguit vrouwen gevraagd zich te prostitueren voor een tegendienst.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:57 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
1 van de heren heeft al toegegeven dat hij over de schreef is gegaan…
Feitelijke constateringen? Religieuze propaganda meer.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben ik toch benieuwd wat aantoonbaar onzin is wat ik hier heb geroepen?Mijn standpunten bestaan vooral uit feitelijke constateringen. Ik ben klassiek wat dat aan gaat.
²
Wat mij betreft is er geen primair en secundair. Ze hebben beiden schuld. Dat mag jij anders zien. Maar dit is mijn standpunt.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Knap hoe je erom heen leest dat onze huissalafist de oorzaak primair bij de vrouwen en hun mindset legt.
Ik zeg dat je een punt hebt dan moet je mij niet aan gaan vallenquote:Op maandag 17 januari 2022 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben ik toch benieuwd wat aantoonbaar onzin is wat ik hier heb geroepen?Mijn standpunten bestaan vooral uit feitelijke constateringen. Ik ben klassiek wat dat aan gaat.
²
Sorry. Zo bedoelde ik het niet.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:28 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik zeg dat je een punt hebt dan moet je mij niet aan gaan vallen
Zolang mannen bereid zijn op de een of andere manier te betalen voor sex, zal dit zo blijven. Overal en altijd.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:18 schreef BansheeBoy het volgende:
We moeten af van de gedachte dat vrouwen het kennelijk een reële mogelijkheid vinden om iets gedaan te krijgen d.m.v. sex. Die mogelijkheid moet bij voorbaat worden uitgesloten. Dat voorkomt misbruik door zowel vrouw als man. Maar dat is een mindset dingetje.
Geef nou eens antwoordquote:Op maandag 17 januari 2022 00:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Knap hoe je erom heen leest dat onze huissalafist de oorzaak primair bij de vrouwen en hun mindset legt.
Waar jij aan voorbij gaat of domweg negeert is dat juist de heren hun positie misbruikten om vrouwen in hun bed te krijgen.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat mij betreft is er geen primair en secundair. Ze hebben beiden schuld. Dat mag jij anders zien. Maar dit is mijn standpunt.²
Ik denk het ook. Maar het moet op zijn minst een streven zijn. En het moet in de taboesfeer komen of blijven. We moeten af van genormaliseer van dit soort zaken. Het is een aanname, maar ik zie die Maan er nog wel voor aan om haar hockeyvriendinnetjes te vertellen welke man ze nu weer de hersens heeft weten uit te schakelen.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:29 schreef riazop het volgende:
[..]
Zolang mannen bereid zijn op de een of andere manier te betalen voor sex, zal dit zo blijven. Overal en altijd.
En vrouwen weten dat er altijd een kassa tussen hun benen zit. In welke eeuw of welke cultuur je ook komt.
Het wordt voor mij pas kwalijk als zou blijken dat de vrouwen geen NEE konden zegggen. Daar lijkt het nu niet op.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:31 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Waar jij aan voorbij gaat of domweg negeert is dat juist de heren hun positie misbruikten om vrouwen in hun bed te krijgen.
Die vrouwen/meiden zijn hier natuurlijk niet schuldig he.. die zijn daar immers niet in mee gegaan maar hebben nu uiteindelijk aan de bel getrokken.
Tot aan de uitzending opereer ik graag vanuit het midden. Ik wil niemand te kort doen.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:31 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Waar jij aan voorbij gaat of domweg negeert is dat juist de heren hun positie misbruikten om vrouwen in hun bed te krijgen.
Die vrouwen/meiden zijn hier natuurlijk niet schuldig he.. die zijn daar immers niet in mee gegaan maar hebben nu uiteindelijk aan de bel getrokken.
Het gaat volgens mij om de vrouwen die geen sex hadden maar waarbij daar wel op gezinspeeld werd.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:31 schreef riazop het volgende:
Ik zie het probleem ook niet.
Dit is gewoon een amusementsprogramma. Wie er wint dondert niet (je hoort er meestal toch nooit meer iets van) En mensen flirten en hebben sex met elkaar. Zo wat?
Nee het is een probleem dat ze überhaupt "nee" moesten zeggen. Ze kwamen daar om op hun zangkwaliteiten beoordeeld te wordenquote:Op maandag 17 januari 2022 00:33 schreef riazop het volgende:
[..]
Het wordt voor mij pas kwalijk als zou blijken dat de vrouwen geen NEE konden zegggen. Daar lijkt het nu niet op.
Volgens de roddelpraat -show heeft ze ook met Marco Borsato gewipt. Gewoon omdat ze nieuwsgierig was en het leuk vond, beweerden ze. Ze was toen meerderjarig gelukkig.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
....maar ik zie die Maan er nog wel voor aan om haar hockeyvriendinnetjes te vertellen welke man ze nu weer de hersens heeft weten uit te schakelen.²
Dat is echt iets wat echt iedereen al jaren weet en bekend is.. dat is niet eens een roddel.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:34 schreef riazop het volgende:
[..]
Volgens de roddelpraat -show heeft ze ook met Marco Borsato gewipt. Gewoon omdat ze nieuwsgierig was en het leuk vond, beweerden ze. Ze was toen meerderjarig gelukkig.
Want je mag tegen een vrouw wel over voetbal beginnen maar niet over sex?quote:Op maandag 17 januari 2022 00:33 schreef the-eye het volgende:
[..]
Het gaat volgens mij om de vrouwen die geen sex hadden maar waarbij daar wel op gezinspeeld werd.
Dat zal donderdag wat meer helder worden.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:33 schreef riazop het volgende:
[..]
Het wordt voor mij pas kwalijk als zou blijken dat de vrouwen geen NEE konden zegggen. Daar lijkt het nu niet op.
Blijkbaar niet alleen. Is er weleens een dikke lelijkerd ver gekomen in zo'n show?quote:Op maandag 17 januari 2022 00:34 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nee het is een probleem dat ze überhaupt "nee" moesten zeggen. Ze kwamen daar om op hun zangkwaliteiten beoordeeld te worden
Welnee. Ze komen daar vooral om beroemd te worden.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:34 schreef the-eye het volgende:
[..]
....Ze kwamen daar om op hun zangkwaliteiten beoordeeld te worden
Hoezo, ja je ze dan billenkoek geven?quote:Op maandag 17 januari 2022 00:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tot aan de uitzending opereer ik graag vanuit het midden. Ik wil niemand te kort doen.
Ik hoop dat aan het licht komt welke vrouwtjes kennelijk wel in zee zijn gegaan met deze noeste heren.²
Goed verhaal en je doet niemand te kort want nogmaals de slachtoffers zijn de vrouwen die dus niet op de avances ingingen maar wel er wel mee te dealen haddenquote:Op maandag 17 januari 2022 00:38 schreef Paddo het volgende:
Een vriendin van mij is "vrij makkelijk". Heeft meerdere baantjes gekregen omdat ze niet vies is van "wat diensten verlenen" (notabene oa bij een naaiatalier). Heeft haar ook wel werk gekost. Er zijn twee keer onhoudbare situaties geweest waarbij ze met getrouwde mannen had gerotzooid. Het is een lieve meid, en dat meen ik. (Nee, niet "en dat neem ik") met een jaren '90 moraal, maar hoewel ze zeker niet dom is toch wat naieve trekjes en snel jeuk (geen DM's sturen, geef haar adres niet!)
Daarnaast ken ik een bijstandsmoeder. Bijna zelfde laken een pak, maar waar de eerste vriendin met jeuk kampt, snapt de tweede dat het in onze samenleving zo werkt, en dat "voor wat hoort wat" soms betekent dat je je gevoel even opzij moet kunnen zetten.
Iedereen kent de popconcerten van de "net-niet" bands, waar op de eerste rij tig vrouwen staan te wachten om backstage te mogen.
Let wel: ik zeg niet dat de slachtoffers tot deze groepen behoren, want als vriendin 1 Marco had geholpen met "even slikken en weer doorgaan" had nooit iemand het gehoord. Maar ik denk wel dat zulke programma's erg veel mensen op de been brengen die ze ook wel willen spreiden. Dat soort programma's lijken mij uberhaupt een bron van "voor wat hoort wat". (Lees: er komen genoeg mensen op af die seksueel bevredigen als een acceptabele deal zouden zien voor eeuwige roem)
Daarom vermoed ik dat in meer van de 145 landen "misstanden" zullen worden gevonden. Het is niet persé een M/V probleem, het is een probleem waarbij erg veel op het spel staat, je kunt ten slotte heel veel winnen. Iedereen zou begrijpen dat een moeder in een derde wereldland "voor wat hoort wat" zou spelen om medicijnen voor haar zieke kind te bemachtigen. Het is niet goed, maar zo zit de wereld in elkaar. Helaas. Ik ben bang dat dit momenteel in onze cultuur zit ingebakken. En let wel: daarmee wil ik zeker niet de slachtoffers tekort doen, ik doel op het feit dat dit mechanisme door man en vrouw (zie vriendin 1 & 2) toch wel ontstaat. Het is bijna hetzelfde als dat alle coke gebruikers niet zien dat ze het Taghi imperium financieren...
Klopt, en mijn punt is dus dat zowel mannen als vrouwen deze cultuur in stand houden. Niet alle mannen, en zeker niet alle vrouwen.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:40 schreef the-eye het volgende:
[..]
Goed verhaal en je doet niemand te kort want nogmaals de slachtoffers zijn de vrouwen die dus niet op de avances ingingen maar wel er wel mee te dealen hadden
Die mogen wat mij betreft ook aan de schandpaal (in meer of minder mate). Ze hebben deze cultuur in stand gehouden. Ze hebben er aan bij gedragen dat deze (per)venten dachten dat ze dit altijd konden maken.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:38 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Hoezo, ja je ze dan billenkoek geven?
Dan ga je er van uit dat er vrouwen aan die show meedoen die niet weten hoe het werkt in de samenleving.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:40 schreef the-eye het volgende:
[..]
want nogmaals de slachtoffers zijn de vrouwen die dus niet op de avances ingingen maar wel er wel mee te dealen hadden
In sommige situaties is dat een no go.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:35 schreef riazop het volgende:
[..]
Want je mag tegen een vrouw wel over voetbal beginnen maar niet over sex?
Zitten we hier al in het kalifaat of zo?
Hoe groot is dat clubje dat dit "normaal" maakt? Ik denk dat 5% vrouwen en mannen dit opdringen aan de rest...quote:Op maandag 17 januari 2022 00:43 schreef riazop het volgende:
[..]
Dan ga je er van uit dat er vrouwen aan die show meedoen die niet weten hoe het werkt in de samenleving.
Dat een vrouw zich omhoog kan neuken is toch niks nieuws? Als je dat niet op school leert vertelt je moeder je dat wel of je vrienden.
De meeste mannen hebben geen ratio meer als ze een natte kut zien, dat is hier nu net de essentiequote:Op maandag 17 januari 2022 00:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar 2 akoestisch doen hebben 2 schuld. Zo helder als wat. Alleen vrouwen hebben biologische wapens waar de mannelijke ratio soms moeite mee heeft.
Als het goed is vertelt mamma dat, dat moreel verwerpelijk is en dat daar enorme problemen van kunnen komen en dat je uiteindelijk niet gelukkig wordt als mensen weten dat je niet competent bent maar makkelijk in bed te krijgenquote:Op maandag 17 januari 2022 00:43 schreef riazop het volgende:
[..]
Dan ga je er van uit dat er vrouwen aan die show meedoen die niet weten hoe het werkt in de samenleving.
Dat een vrouw zich omhoog kan neuken is toch niks nieuws? Als je dat niet op school leert vertelt je moeder je dat wel of je vrienden.
"Opdringen" misschien wel. Maar pak je "suggereren" en "opperen" in allerlei stadia mee,dan zit je snel op de 50% vrees ikquote:Op maandag 17 januari 2022 00:45 schreef Paddo het volgende:
[..]
Hoe groot is dat clubje dat dit "normaal" maakt? Ik denk dat 5% vrouwen en mannen dit opdringen aan de rest...
Je chargeert maar we bedoelen min of meer hetzelfde.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:46 schreef riazop het volgende:
[..]
De meeste mannen hebben geen ratio meer als ze een natte kut zien, dat is hier nu net de essentie
De mama's die dit moreeel verwerpelijk vinden (en die zullen er zeker zijn), zouden hun dochters ronduit verbieden deel te nemen aan dit soort shows.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:48 schreef the-eye het volgende:
[..]
Als het goed is vertelt mamma dat, dat moreel verwerpelijk is en dat daar enorme problemen van kunnen komen
Hoezo? De gang van zaken daar was al publieksgeheim?quote:Op maandag 17 januari 2022 00:49 schreef riazop het volgende:
[..]
De mama's die dit moreeel verwerpelijk vinden (en die zullen er zeker zijn), zouden hun dochters ronduit verbieden deel te nemen aan dit soort shows.
Ik zou niet weten waarom ze aan de schandpaal moeten, ja je kunt zeggen dat het niet netjes is dat ze het met een getrouwde vent doen maar daar houd het ook wel op als het verder vrijwillig is.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die mogen wat mij betreft ook aan de schandpaal (in meer of minder mate). Ze hebben deze cultuur in stand gehouden. Ze hebben er aan bij gedragen dat deze (per)venten dachten dat ze dit altijd konden maken.²
Je bent bekend met het gevalletje waar hij 500 euro na afloop aan een griet gaf?quote:Op maandag 17 januari 2022 00:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoewel ik die Ali B. een opperbounty vind zie ik hem er eerlijk gezegd niet voor aan dat hij zijn rol bij the Voice zou misbruiken in ruil voor sex met pronte meiden. Ik denk wel dat het een liefhebber pur sang is en hij vaak genoeg akoestisch is geweest met meiden. En wellicht ook afgewezen voorstellen heeft gedaan. Maar niet in ruil voor gewin binnen the Voice. Meer een gevoel wat ik even wilde delen. Snoeperd? Ja. Strateeg? Nee.
Ik ben klassiek.²
Dat gerucht heb ik opgevangen. Hij heeft de verleende dienst meteen betaald. Dus niet in ruil voor gewin binnen the Voice.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:53 schreef the-eye het volgende:
[..]
Je bent bekend met het gevalletje waar hij 500 euro na afloop aan een griet gaf?
Tegen de tijd dat je doorhebt in welke hoerenkast je beland bent, heb je je ziel allang per contract verkocht en is er geen weg meer terug.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:52 schreef Werkman het volgende:
Ik moet ook wel iets over de deelnemende dames zeggen...
Juist omdat je te maken hebt met een familie-programma met (toen nog) onbesproken BN'ers denk je dat alles daar goed geregeld is inzake je veiligheid, in ieder geval beter dan in de kroeg of in een achterstandswijk.
Zeker na 2017 met #metoo verwacht je dat men extra terughoudend is en op safe gaat.
Kom je er plots achter dat de medewerkers nog vuiler en stiekemer zijn dan Cosby en Weinstein bij elkaar.
Wat die je dan in je eentje tegen die mediareuzen met status en fanbase?
In je eentje niks.
Tenzij je natuurlijk met meerdere bent, en daar heeft die Hofman uiteindelijk voor gezorgd middels zijn oproep.
Maar dat is in mijn ogen toch wel het teken dat het al een tikkende tijdbom was die ook zonder Hofman op de ene of andere manier zou exploderen.
Ga zijn geen mannen, dat zijn beesten.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:46 schreef riazop het volgende:
[..]
De meeste mannen hebben geen ratio meer als ze een natte kut zien, dat is hier nu net de essentie
"Gooische Matras" is toch al een begrip vanaf de jaren 50?quote:Op maandag 17 januari 2022 00:52 schreef the-eye het volgende:
[..]
Hoezo? De gang van zaken daar was al publieksgeheim?
Het laat wel zien hoe hij vrouwen zietquote:Op maandag 17 januari 2022 00:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat gerucht heb ik opgevangen. Hij heeft de verleende dienst meteen betaald. Dus niet in ruil voor gewin binnen the Voice.²
Het is al niet meer tweestemming als een pronte dame zo wat op je kruis gaat zitten. Instant brain disable.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:56 schreef Werkman het volgende:
Niks mis met een gedegen portie testosteron in je lijf, er moeten immers babietjes op de wereld komen.
Maar het moet wel tweestemmig en menselijk blijven!
Ja, net als de andere mannen die denk ik het topje van de ijsberg zijn. Die allemaal op hun manier deze diensten hebben "betaald".quote:Op maandag 17 januari 2022 00:57 schreef the-eye het volgende:
[..]
Het laat wel zien hoe hij vrouwen ziet
Die 40 hebben geklaagd over grensoverschrijdend gedrag. Niet over sex wat plaats zou hebben gevondenquote:Op maandag 17 januari 2022 00:56 schreef riazop het volgende:
[..]
"Gooische Matras" is toch al een begrip vanaf de jaren 50?
Vanaf de jaren 80 is daar het coke snuiven bijgekomen. Vanaf de jaren 90 het bisexuele element. En sinds 10 jaar de ghb en lachgas.
Ik heb zo'n vermoeden dat veel deelnemers dat allemaal maar al te spannend vonden.
Het aantal mensen die SEX heeft gehad in de Voice is echt niet die magere veertig uit dat whatsapp groepje. Het gaat eerder over honderden deelnemers, waarvann een deel wsl apaentrots is omdat ze in bed mochten duiken met een BN'er. Maar helaas gaan we die verhalen niet horen. We zullen alle de malcontenten horen.
"Hoewel ik die Ali B. een opperbounty vind zie ik hen er eerlijk gezegd niet voor aan..."quote:Op maandag 17 januari 2022 00:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoewel ik die Ali B. een opperbounty vind zie ik hem er eerlijk gezegd niet voor aan dat hij zijn rol bij the Voice zou misbruiken in ruil voor sex met pronte meiden. Ik denk wel dat het een liefhebber pur sang is en hij vaak genoeg akoestisch is geweest met meiden. En wellicht ook afgewezen voorstellen heeft gedaan. Maar niet in ruil voor gewin binnen the Voice. Meer een gevoel wat ik even wilde delen. Snoeperd? Ja. Strateeg? Nee.
Ik ben klassiek.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |