In de zin dat ik de gozer niet mag omdat hij alle principes laat liggen om er bij te horen. Een ware bounty dus. Desondanks ben ik bereid het ergens voor hem op te nemen.quote:Op maandag 17 januari 2022 01:02 schreef Repentless het volgende:
[..]
"Hoewel ik die Ali B. een opperbounty vind zie ik hen er eerlijk gezegd niet voor aan..."
quote:Op maandag 17 januari 2022 08:38 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kom maar met bewijs over Paul de Leeuw dan.
Ik wil niet dat er mensen aangewezen worden door middel van flesje draaien.quote:Op maandag 17 januari 2022 08:36 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Klinkt alsof je niet wil dat mensen op een normale manier carrière kunnen maken in de showbizz zonder lastig gevallen te worden door machtsmisbruikende hooggeplaatsten.
Das zijn neefje. We gaan toch geen mongolen op hun woord geloven? Wat een niveau...'funmovies en Roddelpraat'....quote:
Dit dus.quote:Op maandag 17 januari 2022 08:48 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik wil niet dat er mensen aangewezen worden door middel van flesje draaien.
Jij pleurt een kwak namen online die niks met de Voice te maken hebben.
Prima als er nog meer boven komt en aangepakt wordt maar dan wel dmv feiten en bewijs.
Niet door hersenloze stemmingmakerij zoals jij die hier laat zien.
Je kan je borst nog natmaken. Naïef.quote:Op maandag 17 januari 2022 08:48 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik wil niet dat er mensen aangewezen worden door middel van flesje draaien.
Jij pleurt een kwak namen online die niks met de Voice te maken hebben.
Prima als er nog meer boven komt en aangepakt wordt maar dan wel dmv feiten en bewijs.
Niet door hersenloze stemmingmakerij zoals jij die hier laat zien.
Ja lekker random namen noemen, dan schiet je vast een keer raak. Kijken of je opmerking blijft staan?quote:Op maandag 17 januari 2022 08:50 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Je kan je borst nog natmaken. Naïef.
O het was zijn neefje, nee dan is het heel normaal. Weet je dat seksueel kindermisbruik vrij vaak in de familie plaatsvindt?quote:Op maandag 17 januari 2022 08:49 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Das zijn neefje. We gaan toch geen mongolen op hun woord geloven? Wat een niveau...'funmovies en Roddelpraat'....
Een paar sukkels op het internet is geen bewijs. Zoek anders even op wat bewijs betekend.
Als je als vrouw je principes hoog hebt zitten zie ik niet in welke druk er bij zo'n programma jou overstag gaat krijgen om je benen te flexen. Een finaleplek, dreiging op uitsluiting? Allemaal niks waard. Sterker nog, de dame in kwestie heeft de lustige heer juist in een chantabele situatie, en heeft daarmee de upper-hand. De 0-lijn moet zijn dat het per definitie een no go is. We hebben toch sterke onafhankelijke vrouwen gekweekt in Nederland. Als ik zie hoe tof dochters over het algemeen doen tegen partners en vaders....quote:Op maandag 17 januari 2022 03:09 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Neuh, als een man een vrouw onder druk zet om seks met hem te hebben vanuit een machtspositie dan is de man schuldig. Niet de vrouw.
Oja, een fragment waarop hij naar zijn neefje kijkt is nu ineens bewijs voor seksueel kindermisbruik....quote:Op maandag 17 januari 2022 08:51 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
O het was zijn neefje, nee dan is het heel normaal. Weet je dat seksueel kindermisbruik vrij vaak in de familie plaatsvindt?
Ja, slachtoffers zijn de echte daders....quote:Op maandag 17 januari 2022 08:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je als vrouw je principes hoog hebt zitten zie ik niet in welke druk er bij zo'n programma jou overstag gaat krijgen om je benen te flexen. Een finaleplek, dreiging op uitsluiting? Allemaal niks waard. Sterker nog, de dame in kwestie heeft de lustige heer juist in een chantabele situatie, en heeft daarmee de upper-hand. De 0-lijn moet zijn dat het per definitie een no go is. We hebben toch sterke onafhankelijke vrouwen gekweekt in Nederland. Als ik zie hoe tof dochters over het algemeen doen tegen partners en vaders....
Ik ben klassiek.²
Alleen maar kijkt? Overduidelijk fragment niet gezien en je lult maar wat.quote:Op maandag 17 januari 2022 08:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Oja, een fragment waarop hij naar zijn neefje kijkt is nu ineens bewijs voor seksueel kindermisbruik....
Verdomme zeg, ik zag het destijds live op tv, stel je niet zo aan.quote:Op maandag 17 januari 2022 08:55 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Alleen maar kijkt? Overduidelijk fragment niet gezien en je lult maar wat.
Vis zegt dat het Pauls neefje is. Dan schijnt het heel normaal gedrag te zijn en enkel 'kijken'. Weet niet in welke families dit normaal gedrag is, maar niet in de mijne. En als ik als leerkracht zulke observaties zou maken bij een leerling en oom/vader zou er zeker een melding van komen.quote:
Incest vind jij oke?quote:Op maandag 17 januari 2022 08:49 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Das zijn neefje. We gaan toch geen mongolen op hun woord geloven? Wat een niveau...'funmovies en Roddelpraat'....
Een paar sukkels op het internet is geen bewijs. Zoek anders even op wat bewijs betekend.
Fapje gezet toentertijd?quote:Op maandag 17 januari 2022 08:56 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Verdomme zeg, ik zag het destijds live op tv, stel je niet zo aan.
Gast, het filmpje is zeer bekend, en was opgezet om mensen op het verkeerde been te zetten. En ja dat is zijn neefje. Verder helemaal niets van bewijs over seksueel misbruik, dit is gewoon pure laster.quote:Op maandag 17 januari 2022 08:57 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Vis zegt dat het Pauls neefje is. Dan schijnt het heel normaal gedrag te zijn en enkel 'kijken'. Weet niet in welke families dit normaal gedrag is, maar niet in de mijne. En als ik als leerkracht zulke observaties zou maken bij een leerling en oom/vader zou er zeker een melding van komen.
Waar zeg ik dat incest oké is?quote:Op maandag 17 januari 2022 08:57 schreef NoXia het volgende:
[..]
Incest vind jij oke?
[..]
Fapje gezet toentertijd?
Oww, het was maar een 'grapje'. En omdat er een camera bij stond was alles koek en ei...quote:Op maandag 17 januari 2022 09:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Gast, het filmpje is zeer bekend, en was opgezet om mensen op het verkeerde been te zetten. En ja dat is zijn neefje. Verder helemaal niets van bewijs over seksueel misbruik, dit is gewoon pure laster.
Ze dragen in ieder geval niet bij aan de oplossing. Dit soort mannetjes leeft blijkbaar in een wereld waarin dit kan. Mede mogelijk gemaakt door hongerige girls. Geen vrouw met zelfrespect die hierop ingaat. Daarom props voor de girls die er niet op in zijn gegaan en de akoestische heren nu ophangen!quote:Op maandag 17 januari 2022 08:53 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, slachtoffers zijn de echte daders....
Ik neem even voor het gemak aan dat jij toen amper geboren was. Je klinkt als zo'n historische cancel culture barbaar.quote:Op maandag 17 januari 2022 09:06 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Oww, het was maar een 'grapje'. En omdat er een camera bij stond was alles koek en ei...
Waar is uit gebleken dat hij dit niet erg vond?quote:Op maandag 17 januari 2022 09:13 schreef Pedroso het volgende:
Die Albert van der Linden is overigens ook een ontzettende hypocriet, dat zijn toenmalige man Onno Hoes als burgemeester met jongens afsprak en oneerbare voorstellen deed was klaarblijkelijk niet erg.
Sterker, het was schandelijk dat hij in de val was gelokt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |