Totale onzin! Iedereen is en blijft overal en altijd baas over eigen lijf!quote:Op maandag 17 januari 2022 00:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je doorhebt in welke hoerenkast je beland bent, heb je je ziel allang per contract verkocht en is er geen weg meer terug.
Misschien druk ik me niet duidelijk uit, maar ik denk dat best een grote groep Voice kandidaten pas na een tijdje doorheeft waar ze in terecht zijn gekomen en hoe het achter de schermen loopt. Als ze dan al hun contract hebben getekend, kunnen ze niet meer zomaar stoppen. Dan moeten ze minstens aan de contractuele verplichtingen voldoen.quote:Op maandag 17 januari 2022 01:04 schreef Werkman het volgende:
[..]
Totale onzin! Iedereen is en blijft overal en altijd baas over eigen lijf!
Althans zo zou het moeten zijn!
Als ik jurylid ben en er staan tien bloedmooie wijven waarvan er negen het best vinden om met mij in bed te duiken voor een carrière, dan heeft nummer negen nog het volste en terechte recht om te zeggen dat ik mijn poten thuis moet houden.
Met die andere negen heeft zij niks te maken en zij mag zelf beslissen.
En ik heb dan te weten waar mijn plaats is.
Ik heb nog nooit een contract gezien met een clausule over handen op m'n reet of andere ongewenste shit.quote:Op maandag 17 januari 2022 01:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien druk ik me niet duidelijk uit, maar ik denk dat best een grote groep Voice kandidaten pas na een tijdje doorheeft waar ze in terecht zijn gekomen en hoe het achter de schermen loopt. Als ze dan al hun contract hebben getekend, kunnen ze niet meer zomaar stoppen. Dan moeten ze minstens aan de contractuele verplichtingen voldoen.
Dat is wel een goede aanvulling voor dit topic want daar zit natuurlijk ook een stukje zwijgplicht bij denk ik.quote:Op maandag 17 januari 2022 01:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien druk ik me niet duidelijk uit, maar ik denk dat best een grote groep Voice kandidaten pas na een tijdje doorheeft waar ze in terecht zijn gekomen en hoe het achter de schermen loopt. Als ze dan al hun contract hebben getekend, kunnen ze niet meer zomaar stoppen. Dan moeten ze minstens aan de contractuele verplichtingen voldoen.
Dat zeg ik ook niet. Maar je kunt ook niet zomaar weglopen uit de show. Je zit contractueel aan die mensen vast.quote:Op maandag 17 januari 2022 01:10 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een contract gezien met een clausule over handen op m'n reet of andere ongewenste shit.
Binnen de organisatie zijn dat meestal (nutteloze) vertrouwenspersonen of het hogere bestuur.quote:Op maandag 17 januari 2022 01:11 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat is wel een goede aanvulling voor dit topic want daar zit natuurlijk ook een stukje zwijgplicht bij denk ik.
Ik vraag me af waar kandidaten terecht kunnen voor misstanden als die plaats vinden.
Een clausule dat je niks mag vertellen wat The Voice schade zou kunnen toebrengen zal er best in staan. Op het moment dat je tekent denk je dan niet aan grensoverschrijdend gedragquote:Op maandag 17 januari 2022 01:10 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een contract gezien met een clausule over handen op m'n reet of andere ongewenste shit.
En ja, ik begrijp je wel.
Je word geïntimideerd.
Ben je een beetje dronken?quote:Op zondag 16 januari 2022 23:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben niet heel relevant hoor. Dat maak ik mezelf echt niet wijs. Maar wat me steekt is die publieke verontwaardiging. DIT GEBEURT OVERAL! TEN ALLE TIJDEN. EN ZEKER IN SHOWBIZZ.²
Nee, maar je begrijpt hopelijk toch wel dat in het geval van grensoverschrijdend gedrag zo'n contact voor geen meter geldig is?quote:Op maandag 17 januari 2022 01:14 schreef the-eye het volgende:
[..]
Een clausule dat je niks mag vertellen wat The Voice schade zou kunnen toebrengen zal er best in staan. Op het moment dat je tekent denk je dan niet aan grensoverschrijdend gedrag
Ik zou het niet uitsluiten, het zijn rare tijden Werkmanquote:Op maandag 17 januari 2022 01:16 schreef Werkman het volgende:
[..]
Nee, maar je begrijpt hopelijk toch wel dat in het geval van grensoverschrijdend gedrag zo'n contact voor geen meter geldig is?
Ik heb ook een contract waarin staat dat ik variabele werkzaamheden moet doen op de betoncentrale.
Betekent dat dat ik mijn baas moet pijpen?
En die zullen dan wellicht wijzen op het contract, zwijgplicht en ze mogen geen negatieve uitlatingen doen want anders dure advocaten en hoge boetes vermoedt ik.quote:Op maandag 17 januari 2022 01:14 schreef Werkman het volgende:
[..]
Binnen de organisatie zijn dat meestal (nutteloze) vertrouwenspersonen of het hogere bestuur.
Iets zegt me dat Anouk daar haar achterste mee afveegt.quote:Op maandag 17 januari 2022 01:41 schreef the-eye het volgende:
'k Zat nog even denken; Anouk zal toch gewoon contractuele verplichtingen hebben bij the Voice?
In het ergste geval kan het haar geld kosten, maar ik vermoed dat de boel daar zo implodeert dat het wel met een sisser zal aflopen op dat gebied.quote:Op maandag 17 januari 2022 01:41 schreef the-eye het volgende:
'k Zat nog even denken; Anouk zal toch gewoon contractuele verplichtingen hebben bij the Voice?
Weer gezopen?quote:Op maandag 17 januari 2022 01:17 schreef Draak31 het volgende:
Echt zo fucking smerig dit allemaal. Wat een beerput man. Ga je lens aan.
Zo werkt het alleen niet in de echte wereld, en dat weet je zelf ook wel.quote:Op maandag 17 januari 2022 01:04 schreef Werkman het volgende:
[..]
Totale onzin! Iedereen is en blijft overal en altijd baas over eigen lijf!
Althans zo zou het moeten zijn!
Als ik jurylid ben en er staan tien bloedmooie wijven waarvan er negen het best vinden om met mij in bed te duiken voor een carrière, dan heeft nummer tien nog het volste en terechte recht om te zeggen dat ik mijn poten thuis moet houden.
Met die andere negen heeft zij niks te maken en zij mag zelf beslissen.
En ik heb dan te weten waar mijn plaats is.
Neuh, als een man een vrouw onder druk zet om seks met hem te hebben vanuit een machtspositie dan is de man schuldig. Niet de vrouw.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar 2 akoestisch doen hebben 2 schuld. Zo helder als wat. Alleen vrouwen hebben biologische wapens waar de mannelijke ratio soms moeite mee heeft. Dat gegeven zouden we meer mee moeten doen.²
Nee hoor, niet per definitiequote:Op maandag 17 januari 2022 03:09 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Neuh, als een man een vrouw onder druk zet om seks met hem te hebben vanuit een machtspositie dan is de man schuldig. Niet de vrouw.
Je het hebt nu specifiek over Man-Vrouw, maar vergeet niet dat het andersom net zo kan werkenquote:Op maandag 17 januari 2022 03:09 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Neuh, als een man een vrouw onder druk zet om seks met hem te hebben vanuit een machtspositie dan is de man schuldig. Niet de vrouw.
Huh? Krijgen meisjes op school tegenwoordig tijdens het vak maatschappijleer te horen dat het carrieretechnisch verstandig is geregeld de benen te spreiden? "Een slimme meid is zij die haar chef berijdt"quote:Op maandag 17 januari 2022 00:43 schreef riazop het volgende:
[..]
Dan ga je er van uit dat er vrouwen aan die show meedoen die niet weten hoe het werkt in de samenleving.
Dat een vrouw zich omhoog kan neuken is toch niks nieuws? Als je dat niet op school leert vertelt je moeder je dat wel of je vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |