Edwin heeft toch ook een tijd gedrumd bij The Voice?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jeroen Rietbergen was / is? ook lid van de Edwin Evers Band. Ik heb hem live gezien en we zeiden toen al, wat een gladjakker.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:02 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Edwin heeft toch ook een tijd gedrumd bij The Voice?
Zeker. Waarbij het ergste nog is dat het slachtoffer een groter risico loopt om otslagen te worden dan de daderquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:24 schreef Arizona het volgende:
Een groot duur huis kan ook gevaarlijk zijn@:strani, dit had jij kunnen zijn
![]()
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220115_95155748
"Zakenman verdrinkt in gracht van zijn eigen kasteel: “Dit is een zware klap, hij had nog zoveel plannen”"
Dat was echt genieten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Media Inside-genot![]()
Volgens mij wel het TV-fragment waar ik in 2021 het hardst bij gelachen heb
Vandaag vond ik nogal matig eigenlijk. De eerste twee afleveringen wel heel vermakelijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:52 schreef Em31 het volgende:
Nou ik vind het een leuk seizoen WIDM tot nu toe
Wat traag vandaag, maar wel een leuke groep gelukkig.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vandaag vond ik nogal matig eigenlijk. De eerste twee afleveringen wel heel vermakelijk.
Ja! Leuke groep. Chinaseizoen viel echt tegen, daarna vind ik dat wel een sprongetje ten psotieve is gemaakt. (Behalve die trein opdracht vorig jaar)quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:52 schreef Em31 het volgende:
Nou ik vind het een leuk seizoen WIDM tot nu toe
Oh Poehstokje, dat is echt één van m'n favo jeugdherinneringen, hebben wij ook heel vaak gespeeldquote:
Nu Ronald Molendijk bij showsnieuws, hij is gewoon een flirt. En dan was trots dat zijn vriend meteen naar buiten kwam.quote:
Shownieuws maakt zich wel steeds lekker belachelijk, laatst ook al met Marco Borsato.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Nu Ronald Molendijk bij showsnieuws, hij is gewoon een flirt. En dan was trots dat zijn vriend meteen naar buiten kwam.
Allemaal de vriendjes lekker de hand boven het hoofd houden, lang leve de omerta!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Shownieuws maakt zich wel steeds lekker belachelijk, laatst ook al met Marco Borsato.
Ik wil zijn dochters wel troosten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:24 schreef Arizona het volgende:
Een groot duur huis kan ook gevaarlijk zijn@:strani, dit had jij kunnen zijn
![]()
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220115_95155748
"Zakenman verdrinkt in gracht van zijn eigen kasteel: “Dit is een zware klap, hij had nog zoveel plannen”"
Online nog wel veel.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zijn er nog winkels waar ze cd's verkopen?
Boekenvoordeel wellicht?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zijn er nog winkels waar ze cd's verkopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |