Edwin heeft toch ook een tijd gedrumd bij The Voice?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jeroen Rietbergen was / is? ook lid van de Edwin Evers Band. Ik heb hem live gezien en we zeiden toen al, wat een gladjakker.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:02 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Edwin heeft toch ook een tijd gedrumd bij The Voice?
Zeker. Waarbij het ergste nog is dat het slachtoffer een groter risico loopt om otslagen te worden dan de daderquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:24 schreef Arizona het volgende:
Een groot duur huis kan ook gevaarlijk zijn@:strani, dit had jij kunnen zijn
![]()
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220115_95155748
"Zakenman verdrinkt in gracht van zijn eigen kasteel: “Dit is een zware klap, hij had nog zoveel plannen”"
Dat was echt genieten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Media Inside-genot![]()
Volgens mij wel het TV-fragment waar ik in 2021 het hardst bij gelachen heb
Vandaag vond ik nogal matig eigenlijk. De eerste twee afleveringen wel heel vermakelijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:52 schreef Em31 het volgende:
Nou ik vind het een leuk seizoen WIDM tot nu toe
Wat traag vandaag, maar wel een leuke groep gelukkig.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vandaag vond ik nogal matig eigenlijk. De eerste twee afleveringen wel heel vermakelijk.
Ja! Leuke groep. Chinaseizoen viel echt tegen, daarna vind ik dat wel een sprongetje ten psotieve is gemaakt. (Behalve die trein opdracht vorig jaar)quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:52 schreef Em31 het volgende:
Nou ik vind het een leuk seizoen WIDM tot nu toe
Oh Poehstokje, dat is echt één van m'n favo jeugdherinneringen, hebben wij ook heel vaak gespeeldquote:
Nu Ronald Molendijk bij showsnieuws, hij is gewoon een flirt. En dan was trots dat zijn vriend meteen naar buiten kwam.quote:
Shownieuws maakt zich wel steeds lekker belachelijk, laatst ook al met Marco Borsato.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Nu Ronald Molendijk bij showsnieuws, hij is gewoon een flirt. En dan was trots dat zijn vriend meteen naar buiten kwam.
Allemaal de vriendjes lekker de hand boven het hoofd houden, lang leve de omerta!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Shownieuws maakt zich wel steeds lekker belachelijk, laatst ook al met Marco Borsato.
Ik wil zijn dochters wel troosten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:24 schreef Arizona het volgende:
Een groot duur huis kan ook gevaarlijk zijn@:strani, dit had jij kunnen zijn
![]()
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220115_95155748
"Zakenman verdrinkt in gracht van zijn eigen kasteel: “Dit is een zware klap, hij had nog zoveel plannen”"
Online nog wel veel.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zijn er nog winkels waar ze cd's verkopen?
Boekenvoordeel wellicht?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zijn er nog winkels waar ze cd's verkopen?
Hier ook. Ik voel je pijnquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:53 schreef Momo het volgende:
Trouwens al weer wat punten kwijt in de WIDM app
Ja die goede ouwe tijd bij de FRS.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:10 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Boekenvoordeel wellicht?
Wat waren dat mooie tijden, met een koptelefoon een cd’tje luisteren in de Free Record Shop om hem vervolgens te kopen
Twentse Punto's zijn je dankbaarquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh Poehstokje, dat is echt één van m'n favo jeugdherinneringen, hebben wij ook heel vaak gespeeld![]()
Wel de originele versie
Inteeltquote:
Ohh mijn tante had ook een prachtig huisquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh dat sowieso. Zij mogen natuurlijk ook gewoon zo'n huis kopen, alleen is het wel bizar frustrerend dat de één veel moeite moet doen om daar te blijven wonen of een beter huis te kunnen krijgen, terwijl de ander even leuk dat huis koopt omdat ze nu ook thuis kunnen werken en lekker heen en weer kunnen. Het is gewoon een deel van Friesland waar echt zo'n vakantiegevoel heerst, dus het is daar ook extremer met dit soort voorbeelden.
Verbaas me alleen ook echt over het gemak. Is ook een huis dat nu alweer verkocht wordt door een familie uit Zuid-Holland, hebben alleen ondertussen wel even de hele tuin leeggehaald en een deel van dat huis wit geverfd (erg lelijk geworden), maar willen er toch niet wonen. Nee joh oké, was ook maar een huis van 1,3 miljoen euro.
quote:Op zondag 16 januari 2022 00:31 schreef Guanabana het volgende:
Hoi m'n vriend moet nu nog ruim een uur rijden voor hij thuis is en ik kan sowieso pas slapen als hij thuis is maar nu is het ook nog eens best mistig dus ben extra bang.
Ahwquote:Op zondag 16 januari 2022 00:31 schreef Guanabana het volgende:
Hoi m'n vriend moet nu nog ruim een uur rijden voor hij thuis is en ik kan sowieso pas slapen als hij thuis is maar nu is het ook nog eens best mistig dus ben extra bang.
O dat is stom, maar komt vast goedquote:Op zondag 16 januari 2022 00:31 schreef Guanabana het volgende:
wie deed het licht uitquote:Op zondag 16 januari 2022 01:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan kunnen we met een gerust hart het licht uit doen
Jaaaaaquote:
*Stoot en bonk en hotseknots*quote:Op zondag 16 januari 2022 01:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan kunnen we met een gerust hart het licht uit doen
Nu ben je gelijk weer bont en blauwquote:Op zondag 16 januari 2022 08:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
*Stoot en bonk en hotseknots*
Ja wie doet zelfs de noodverlichting hier uit?!
Juichen!quote:Op zondag 16 januari 2022 09:43 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb lang geslapen![]()
Djoko definitief Australië uigezet. Erg mooi!
Ik ga maar eens in gesprek met @NailQueen want dit gaat echt de verkeerde kant opquote:Op zondag 16 januari 2022 08:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
*Stoot en bonk en hotseknots*
Ja wie doet zelfs de noodverlichting hier uit?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |