SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Je kan het ook zo bekijken: ze kunnen eindelijk zelf koken, wassen, enzv. Ze hebben meer privacy en mogelijkheid tot 1 op 1 zonder dat iemand zich constant uit het niets komt moeien met hun gesprekken of spelletjes. Kortom Kitty weg=meer vrijheidquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:56 schreef Lillfex het volgende: [..] Je kan zeggen wat je wil maar ze zullen Kitty echt missen Koken wassen enzv ze moeten het allemaal zelf doen en de helft weet nog niet eens hoe de afwasmachine werkt. En reken erop het lui zijn is voorbij voor allemaal. en nee ik ben geen Kitty fan
Denk je echt dat ze dat allemaal willen koken en wassen en schoonmaken? Ik moet het zienquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:01 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Je kan het ook zo bekijken: ze kunnen eindelijk zelf koken, wassen, enzv. Ze hebben meer privacy en mogelijkheid tot 1 op 1 zonder dat iemand zich constant uit het niets komt moeien met hun gesprekken of spelletjes. Kortom Kitty weg=meer vrijheid
Ze haalt echt alles uit de kast vandaag, elk zielig verhaaltje dat ze de afgelopen 2 weken heeft lopen vertellen verteld ze vandaag op 1 dag.quote:
En ongestoord slapen!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:01 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Je kan het ook zo bekijken: ze kunnen eindelijk zelf koken, wassen, enzv. Ze hebben meer privacy en mogelijkheid tot 1 op 1 zonder dat iemand zich constant uit het niets komt moeien met hun gesprekken of spelletjes. Kortom Kitty weg=meer vrijheid
mij te drukquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:03 schreef engine het volgende:
Het zegt ook wel wat dat niemand stream 1 kijkt. Dat groepje is weinig aan blijkbaar.
ik kijk stream 1 ik hoef geen Kitty zeur streamquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:03 schreef engine het volgende:
Het zegt ook wel wat dat niemand stream 1 kijkt. Dat groepje is weinig aan blijkbaar.
ik denk het wel, ze hebben geen keus en ze krijgen dan allemaal de kans om iets te doenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:02 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Denk je echt dat ze dat allemaal willen koken en wassen en schoonmaken? Ik moet het zien
Ik heb stream 1 aan.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:03 schreef engine het volgende:
BB is waarschijnlijk heel erg dankbaar voor Kitty. Kijk jullie allemaal woestboos doen de hele dag. Reactie is aandacht. Voor het programma is dit goed.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:03 schreef Angel79 het volgende:
Die klaagbaak krijgt wel belachelijk veel zendtijd van bb he
Niet allemaal, maar ze zullen wel moeten.....schoonmaken en de was doen. Ruzie zal er wel over komen wie ontzettend lui zijn dus .......kijk plezier.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:02 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Denk je echt dat ze dat allemaal willen koken en wassen en schoonmaken? Ik moet het zien
Dat is waar maar weet niet ik geef ze het voordeel van de twijfel maar elke dag koken en wassen en schoonmaken Ze hebben het nu wel makkelijk he Kitty doet veel he. Ik vind het wel spannend We zullen zien of ze het doen zonder te klagenquote:
Ja. Dat willen ze. Vooral het koken staat de helft van het huis al sinds week 1 op hun kans te wachten.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:02 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Tuurlijk, zal best goedkomen. En zo niet, dan levert dat ook een interessante situatie op.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:02 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar ja dat is wel een beetje afgedwongen sinds het begin, dus kun je het ze kwalijk nemen?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:05 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat is waar maar weet niet ik geef ze het voordeel van de twijfel maar elke dag koken en wassen en schoonmaken Ze hebben het nu wel makkelijk he Kitty doet veel he. Ik vind het wel spannend We zullen zien of ze het doen zonder te klagen
Ik zit bij 1 wat is er dan op stream 2?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:03 schreef engine het volgende:
Nee tuurlijk niet ik zou het er ook van nemen hoor door haar lekker te laten. Nu hou ik ook beslist niet van kokenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar ja dat is wel een beetje afgedwongen sinds het begin, dus kun je het ze kwalijk nemen?
is gewoon 20 minutenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:06 schreef odie22 het volgende:
zoooo zeg, je woont vlak aan de grens , 45 min rijden, nee 10 minuten, nee 5 minuten dan zit ik in bochelt , zoooo zeg
Kittyquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zit bij 1 wat is er dan op stream 2?
Echt zo’n type wat je ook terugziet bij Opgelicht in het Buitenland van Kees van der Spek ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:06 schreef MacDeMarco het volgende:
kitty is gecatfished via een datingsite
ik had ook niet anders verwacht
Kittyquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zit bij 1 wat is er dan op stream 2?
ze heeft zoveel mensen kennisquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:06 schreef MacDeMarco het volgende:
kitty is gecatfished via een datingsite
ik had ook niet anders verwacht
en dat alles in het engelsquote:
Ze had het gewoon door hoor.quote:
Dat. Je kunt toch niet vooraf weten dat iemand een oplichter is.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:09 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ze is er niet ingetrapt. Aangegeven bij de datingsite. Hem zijn profiel verwijderd.
Ik heb wel ooit via Tinder dates gehad. Nu niet meer want het beviel me niet maar waarom niet?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou jij daten via een datingsite?
nee joh, hij is gewiekst en doet domquote:
die niet doorheeft dat de man van haar dromen uit noorwegen met een veel jonger klinkende stem en zwaar swahili accent praat tijdens de telefoongesprekken..quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Echt zo’n type wat je ook terugziet bij Opgelicht in het Buitenland van Kees van der Spek ja.
Goed gesprekquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:05 schreef Harry het volgende:
Kitty: ik woon in Aalten vlakbij de Duitse grens.
Salar: dat is wel drie kwartier rijden.
Kitty: wat dacht je van 5 minuten??
Salar: huh??
Kitty: ik heb vier jaar in Luxemburg gewoond. Kutvolk. Vrouwen praten er over schoenen van 250,- euro.
Dat is één ding, maar de helft vlaamse kippen maakt het gewoon onverstaanbaarquote:
Niet eens. Echt dom. Het is geen acteur!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
nee joh, hij is gewiekst en doet dom
zou niet zo mijn ding zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit via Tinder dates gehad. Nu niet meer want het beviel me niet maar waarom niet?
geen beter vermaak dan leedvermaakquote:
Ja, maar het is ook lastig om daar goed op te letten, terwijl je druk bent met alle administratie om het fortuin van een Nigeriaanse prins via jouw bankrekening veilig te stellen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:11 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
die niet doorheeft dat de man van haar dromen uit noorwegen met een veel jonger klinkende stem en zwaar swahili accent praat tijdens de telefoongesprekken..
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:08 schreef mario390 het volgende:
zonder rosa pullower ziet
vera betje anders uit,maar is
wel vera,om dat vera is
sorry maar ze maakt zichzelf toch belachelijk met deze domme verhalenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:14 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Eens. Leuk als ze gewoon positief is
Da's toch netjes dan? Maar één dingen willen. Totaal niet veeleisend dan!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou niet zo mijn ding zijn
zoeken meestal maar 1 ding
Over veraquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Switch ik een keer naar Kitty, mis ik weer wat. Wat precies?
Ga ik doen. Thanks.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Over vera
je moet het even terugkijken
nasty
Verschrikkelijk, geef mij maar binnen bij de boys die totaal niet over de rest kokkelt.....quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:14 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een volk daar buiten bij elkaar. Stoken en roddelen en peter voed het ook nog even lekker
Volgens mij ookquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
nee joh, hij is gewiekst en doet dom
er zijn vrouwen die echt een vermogen hebben weggegeven door die onzin.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook lastig om daar goed op te letten, terwijl je druk bent met alle administratie om het fortuin van een Nigeriaanse prins via jouw bankrekening veilig te stellen.
Het gedrag van vrouwen op datingsites/apps is ook niet echt uitnodigendquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou niet zo mijn ding zijn
zoeken meestal maar 1 ding
Die zit nog steeds in de WC van het café waar ze afspraken, in paniek zijn vrienden te bellen. "AUB kom kijken of ze weg is!"quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:15 schreef Sestra666 het volgende:
meteen een klik met haar date.. was echt een topper
waar is ie nu
Ik vind dit zo misselijk allemaal, die amy en evelien doen er net zo hard aan mee. Wat een vals stel secreten. Zeg het tegen vera zelf en confronteer haar ermee ipv die gekonkelquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Over vera
nasty
ja is echt nasty buiten en Eveline en Amy doen dus volop meequote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, geef mij maar binnen bij de boys die totaal niet over de rest kokkeld.....
Je weet het maar nooit misschien had hij wel een Noorse vader en een Nigeriaanse moeder.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:11 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
die niet doorheeft dat de man van haar dromen uit noorwegen met een veel jonger klinkende stem en zwaar swahili accent praat tijdens de telefoongesprekken..
Kitty zou zichzelf nog weggeven hiervoor😄quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:16 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
er zijn vrouwen die echt een vermogen hebben weggegeven door die onzin.
en volgens hen doet Vera het om te kunnen blijvenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik vind dit zo misselijk allemaal, die amy en evelien doen er net zo hard aan mee. Wat een vals stel secreten. Zeg het tegen vera zelf en confronteer haar ermee ipv die gekonkel
Met Ton.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:18 schreef Sestra666 het volgende:
lang verhaalllll
oh half jaar een relatie mee gehad
Van wat ik zie is het wel echt, Vera is echt net een kind in de snoepwinkel ofzo. Die is echt wel verliefdquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
en volgens hen doet Vera het om te kunnen blijven
Vera is hoteldebotel.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:19 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Van wat ik zie is het wel echt, Vera is echt net een kind in de snoepwinkel ofzo. Die is echt wel verliefd
Vera zit de komende weken telkens op de bankquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:18 schreef Koos1958 het volgende:
dus ze spannen allemaal uit die groene kamer tegen vera samen.
Ik denk ook echt dat ze wat stiekem doen net omdat Kitty zo vuil doet. ze hebben het alletwee wel door dat Kitty het niet wil omdat ze Dimi steeds wegroept als hij bij Vera zitquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vera is hoteldebotel.
Dimi vind vera leuk, maar loopt niet zo hard van stapel.
zouden ze wel kunnen, maar of ze er naar kijkenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:19 schreef Benny het volgende:
Zouden ze kunnen zien welke stream momenteel het best wordt bekeken?
Daar hebben ze dit jaar wel een handje in, jaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:20 schreef engine het volgende:
ja gvd dit is echt kut dat schakelen midden in een gesprek
Gok van wel. Data is alles.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:19 schreef Benny het volgende:
Prima, zo boeiend vind ik die Vera niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:18 schreef Koos1958 het volgende:
Gezien. Dat is wel onder de gordel 2.0 inderdaad. wow.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Over vera
nasty
Jazekerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:19 schreef Benny het volgende:
Komt ze alleen maar sterker uit. Again, hebben ze echt niets van Liese geleerd vorig jaar? Vera speelt iedereen in die groene kamer naar huis.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:20 schreef Benny het volgende:
[..]
Vera zit de komende weken telkens op de bank
Daar is Dimi toch ook zelf bij? Kan ook zo:quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:21 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ik denk ook echt dat ze wat stiekem doen net omdat Kitty zo vuil doet. ze hebben het alletwee wel door dat Kitty het niet wil omdat ze Dimi steeds wegroept als hij bij Vera zit
Zelfs Peter uit goud......quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:18 schreef Koos1958 het volgende:
Ze legt het denk ik al af tegen Dimitri.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:22 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Komt ze alleen maar sterker uit. Again, hebben ze echt niets van Liese geleerd vorig jaar? Vera speelt die hele groene kamer naar huis.
pffff op het spannendste moment, camera weg, nu weet ik niet hoe het is afgelopen met die lieve tonquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:21 schreef Was-beer het volgende:
Hallo regie, we willen weten hoe het met de sugardaddy van Kit is afgelopen
Eigenlijk bepalen wij dus wat interesant is voor de uitzending, en is onze beloning dat we het NIET mogen zien hier🤣quote:
die een fobie heeft om te videobellen en geld nodig heeftquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:17 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit misschien had hij wel een Noorse vader en een Nigeriaanse moeder.
Streamceptionquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:24 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Eigenlijk bepalen wij dus wat interesant is voor de uitzending, en is onze beloning dat we het NIET mogen zien hier🤣
Tja zoals het allemaal Kitty's eigen schuld is, is er toch ook iets in Vera wat aan haarzelf toe te schrijven isquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:21 schreef Yolk het volgende:
[..]
Prima, zo boeiend vind ik die Vera niet.
Dimi slaapt ook niet op de groene kamerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:23 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ze legt het denk ik al af tegen Dimitri.
ja valt me echt heel erg tegenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:23 schreef Whuzz het volgende:
Awwwww, Eveline doet ook mee met roddelen.
Jammer, had haar hoger ingeschat.
Precies.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
pffff op het spannendste moment, camera weg, nu weet ik niet hoe het is afgelopen met die lieve ton
Wel toevallig (of niet) dat het bij Kitty en Peter gebeurd.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:24 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Eigenlijk bepalen wij dus wat interesant is voor de uitzending, en is onze beloning dat we het NIET mogen zien hier🤣
Het kwam er op neer dat de twee nieuwe dames buiten al hadden gehoord dat het van Vera niet echte liefde was. En men zong een liedje 'there's a whore in the house'.quote:
ton zat te kijken en heeft geklaagdquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
pffff op het spannendste moment, camera weg, nu weet ik niet hoe het is afgelopen met die lieve ton
Dat het nep is en dat ze haar niet moeten. En peter is ook aan het stoken over hun twee. Confronteer hun er gewoon mee. En dit is nu gewoon waarom mensen niet later erin mogen komen.quote:
thnxquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het kwam er op neer dat de twee nieuwe dames buiten al hadden gehoord dat het van Vera niet echte liefde was. En men zong een liedje 'there's a whore in the house'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |