Vera is hoteldebotel.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:19 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Van wat ik zie is het wel echt, Vera is echt net een kind in de snoepwinkel ofzo. Die is echt wel verliefd
Vera zit de komende weken telkens op de bankquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:18 schreef Koos1958 het volgende:
dus ze spannen allemaal uit die groene kamer tegen vera samen.
Ik denk ook echt dat ze wat stiekem doen net omdat Kitty zo vuil doet. ze hebben het alletwee wel door dat Kitty het niet wil omdat ze Dimi steeds wegroept als hij bij Vera zitquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vera is hoteldebotel.
Dimi vind vera leuk, maar loopt niet zo hard van stapel.
zouden ze wel kunnen, maar of ze er naar kijkenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:19 schreef Benny het volgende:
Zouden ze kunnen zien welke stream momenteel het best wordt bekeken?
Daar hebben ze dit jaar wel een handje in, jaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:20 schreef engine het volgende:
ja gvd dit is echt kut dat schakelen midden in een gesprek
Gok van wel. Data is alles.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:19 schreef Benny het volgende:
Prima, zo boeiend vind ik die Vera niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:18 schreef Koos1958 het volgende:
Gezien. Dat is wel onder de gordel 2.0 inderdaad. wow.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Over vera
je moet het even terugkijken
nasty
Jazekerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:19 schreef Benny het volgende:
Komt ze alleen maar sterker uit. Again, hebben ze echt niets van Liese geleerd vorig jaar? Vera speelt iedereen in die groene kamer naar huis.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:20 schreef Benny het volgende:
[..]
Vera zit de komende weken telkens op de bank
Daar is Dimi toch ook zelf bij? Kan ook zo:quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:21 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ik denk ook echt dat ze wat stiekem doen net omdat Kitty zo vuil doet. ze hebben het alletwee wel door dat Kitty het niet wil omdat ze Dimi steeds wegroept als hij bij Vera zit
Zelfs Peter uit goud......quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:18 schreef Koos1958 het volgende:
Ze legt het denk ik al af tegen Dimitri.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:22 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Komt ze alleen maar sterker uit. Again, hebben ze echt niets van Liese geleerd vorig jaar? Vera speelt die hele groene kamer naar huis.
pffff op het spannendste moment, camera weg, nu weet ik niet hoe het is afgelopen met die lieve tonquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:21 schreef Was-beer het volgende:
Hallo regie, we willen weten hoe het met de sugardaddy van Kit is afgelopen
Eigenlijk bepalen wij dus wat interesant is voor de uitzending, en is onze beloning dat we het NIET mogen zien hier🤣quote:
die een fobie heeft om te videobellen en geld nodig heeftquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:17 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit misschien had hij wel een Noorse vader en een Nigeriaanse moeder.
Streamceptionquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:24 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Eigenlijk bepalen wij dus wat interesant is voor de uitzending, en is onze beloning dat we het NIET mogen zien hier🤣
Tja zoals het allemaal Kitty's eigen schuld is, is er toch ook iets in Vera wat aan haarzelf toe te schrijven isquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:21 schreef Yolk het volgende:
[..]
Prima, zo boeiend vind ik die Vera niet.
Dimi slaapt ook niet op de groene kamerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:23 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ze legt het denk ik al af tegen Dimitri.
ja valt me echt heel erg tegenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:23 schreef Whuzz het volgende:
Awwwww, Eveline doet ook mee met roddelen.
Jammer, had haar hoger ingeschat.
Precies.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
pffff op het spannendste moment, camera weg, nu weet ik niet hoe het is afgelopen met die lieve ton
Wel toevallig (of niet) dat het bij Kitty en Peter gebeurd.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:24 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Eigenlijk bepalen wij dus wat interesant is voor de uitzending, en is onze beloning dat we het NIET mogen zien hier🤣
Het kwam er op neer dat de twee nieuwe dames buiten al hadden gehoord dat het van Vera niet echte liefde was. En men zong een liedje 'there's a whore in the house'.quote:
ton zat te kijken en heeft geklaagdquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
pffff op het spannendste moment, camera weg, nu weet ik niet hoe het is afgelopen met die lieve ton
Dat het nep is en dat ze haar niet moeten. En peter is ook aan het stoken over hun twee. Confronteer hun er gewoon mee. En dit is nu gewoon waarom mensen niet later erin mogen komen.quote:
thnxquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het kwam er op neer dat de twee nieuwe dames buiten al hadden gehoord dat het van Vera niet echte liefde was. En men zong een liedje 'there's a whore in the house'.
Wat?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het kwam er op neer dat de twee nieuwe dames buiten al hadden gehoord dat het van Vera niet echte liefde was. En men zong een liedje 'there's a whore in the house'.
ik heb zo een hekel aan in het gezicht aardig doen en achter de rug om slecht makenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:26 schreef cheanny het volgende:
Ik heb (nog) niets met Evelien. En met haar opmerkingen nu denk ik ook niet dat ik haar leuk ga vinden.
Ja dat was wel zo. Daar hadden ze het over. Die evelien is een vies mens zeg. Van alles suggereren en zeggen ik heb veel gezien. Als dat zo is had ze ook het gestook en geroddel ook moeten zienquote:
Grace had dit volgens mij al zien aankomen en hoop dat ze Vera trouw blijft....die vrouw is wijs.....quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:27 schreef Thorelf het volgende:
maar waarom zoveel belgische vrouwen....ze wisten dat kitty met de belgen was. beetje oneerlijk verdeeld
Ik bedoel dat liedje zingen over er is een hoer in het huis.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat was wel zo. Daar hadden ze het over. Die evelien is een vies mens zeg. Van alles suggereren en zeggen ik heb veel gezien. Als dat zo is had ze ook het gestook en geroddel ook moeten zien
Heh watquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb zo een hekel aan in het gezicht aardig doen en achter de rug om slecht maken
dat is juist wat Vera in gesprekken aangaf naar Nawel
Nee, de groep buiten negeerde de instructie, dus kregen ze 'm nog een keerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:30 schreef GayGuy het volgende:
Ok stream 2 loopt achter, of ze moeten elke 5 min batterij wisselen
Dat zei Eveline!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:28 schreef Whuzz het volgende:
Had Amy niet gezegd dat ze weinig had gezien?
Nu zegt ze dat ze 10 dagen alles heeft gezien.
nee dat Vera vaak moeite heeft met mensen vertrouwen omdat ze achter je rug om slecht tegen je pratenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:30 schreef engine het volgende:
[..]
Heh wat
Vera gaf tegen Nawel aan dat Eveline slecht over haar gesproken heeft?
Ze is nog bijna niet te zien geweest. Ik geef haar wel een kans. Vind haar tot nu toe wel leuk. Amy ook trouwens....lekker labielquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:30 schreef cheanny het volgende:
Amy is veel leuker om naar te kijken als persoon. Met haar onvoorspelbare buien. Geeft alleen maar interessante streams. Evelien kan soms zo afkeurend kijken. Dat staat me een beetje tegen.
En vertelde nawal dit nu tegen anderenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee dat Vera vaak moeite heeft met mensen vertrouwen omdat ze achter je rug om slecht tegen je praten
Ik mis Kristoff in je verhaal.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:30 schreef Whuzz het volgende:
Na alle gesprekken vanavond:
Plusjes voor
Vera, Dimi, Grace
Minnetjes voor
Nouching, Eveline, Amy, Peter, Navel
Neutraal voor
Kitty, Salar, Tobias
nee het was inderdaad Amy die dat zei. Dat platgentse accent van haar is makkelijk te onderscheidenquote:
Kreeg ik ook te horenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:31 schreef rinardo het volgende:
MIjn tandarts zegt vaak, mensen maken de fout om met de elektrische tandenborstel ook net als een hand tandenborstel heen en weer te poetsen ipv de draaiende borstel gewoon op elke tand 30 sec te laten draaien. Ik dacht altijd nee, dat snap je toch dat die elektrische tandenborstel geen poetser is want die draait immers al. Maar ik zie het hier in BB iedereen maakt de poetsende beweging. Misschien moeten ze er eens een reclame filmpje van maken.
welnee, dit is RLS , net als in het echte leven dusquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:31 schreef Koos1958 het volgende:
En kitty is hier allemaal mee begonnen op mensen tegen vera op te zetten. Ik hou hier echt niet van in het echte leven maar ook niet in zo een show. Met een groep een ander slecht neerzetten. De hele sfeer is verziekt nu vind ik door het gestook en geroddel van die groene kamer. en peter
nee dat is exact wat ze buiten nu doenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En vertelde nawal dit nu tegen anderen
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee dat Vera vaak moeite heeft met mensen vertrouwen omdat ze achter je rug om slecht tegen je praten
amy heeft weinig gezien, eveline 'veel'quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:32 schreef Stargazing het volgende:
[..]
nee het was inderdaad Amy die dat zei. Dat platgentse accent van haar is makkelijk te onderscheiden
ah op die manier, dacht dat het erover ging dat Amy had gezegd dat ze weinig had gezien.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:32 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
amy heeft weinig gezien, eveline 'veel'
Nee hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:32 schreef IkFok het volgende:
[..]
wat doe je nu ? je hebt op de verkeerde gestemd
ze heeft het zaadje al geplant bij Grace over Amyquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:32 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja want zij doet dat nooit. Koekoek.
Ach het komt van een vrouw die de bewoners al bekende nederlanders noemt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:27 schreef odie22 het volgende:
dimi speelt een spel en evelien zegt nog even dat er meer zitten die een spel spelen, ja jijzelf vieze #$%YUG@$@#%$
waar ik me over verbaas dat een man van 56 en een vrouw van 38 zich bezig houden met dit gedrag van mensen opstoken tegen een ander. Wat voor lui zijn dat dan .quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:32 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
amy heeft weinig gezien, eveline 'veel'
Ja. Maar we hebben het meeste gemist.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |