Vera is hoteldebotel.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:19 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Van wat ik zie is het wel echt, Vera is echt net een kind in de snoepwinkel ofzo. Die is echt wel verliefd
Vera zit de komende weken telkens op de bankquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:18 schreef Koos1958 het volgende:
dus ze spannen allemaal uit die groene kamer tegen vera samen.
Ik denk ook echt dat ze wat stiekem doen net omdat Kitty zo vuil doet. ze hebben het alletwee wel door dat Kitty het niet wil omdat ze Dimi steeds wegroept als hij bij Vera zitquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vera is hoteldebotel.
Dimi vind vera leuk, maar loopt niet zo hard van stapel.
zouden ze wel kunnen, maar of ze er naar kijkenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:19 schreef Benny het volgende:
Zouden ze kunnen zien welke stream momenteel het best wordt bekeken?
Daar hebben ze dit jaar wel een handje in, jaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:20 schreef engine het volgende:
ja gvd dit is echt kut dat schakelen midden in een gesprek
Gok van wel. Data is alles.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:19 schreef Benny het volgende:
Prima, zo boeiend vind ik die Vera niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:18 schreef Koos1958 het volgende:
Gezien. Dat is wel onder de gordel 2.0 inderdaad. wow.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Over vera
je moet het even terugkijken
nasty
Jazekerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:19 schreef Benny het volgende:
Komt ze alleen maar sterker uit. Again, hebben ze echt niets van Liese geleerd vorig jaar? Vera speelt iedereen in die groene kamer naar huis.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:20 schreef Benny het volgende:
[..]
Vera zit de komende weken telkens op de bank
Daar is Dimi toch ook zelf bij? Kan ook zo:quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:21 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ik denk ook echt dat ze wat stiekem doen net omdat Kitty zo vuil doet. ze hebben het alletwee wel door dat Kitty het niet wil omdat ze Dimi steeds wegroept als hij bij Vera zit
Zelfs Peter uit goud......quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:18 schreef Koos1958 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |