quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:08 schreef mario390 het volgende:
zonder rosa pullower ziet
vera betje anders uit,maar is
wel vera,om dat vera is
sorry maar ze maakt zichzelf toch belachelijk met deze domme verhalenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:14 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Eens. Leuk als ze gewoon positief is
Da's toch netjes dan? Maar één dingen willen. Totaal niet veeleisend dan!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou niet zo mijn ding zijn
zoeken meestal maar 1 ding
Over veraquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Switch ik een keer naar Kitty, mis ik weer wat. Wat precies?
Ga ik doen. Thanks.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Over vera
je moet het even terugkijken
nasty
Verschrikkelijk, geef mij maar binnen bij de boys die totaal niet over de rest kokkelt.....quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:14 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een volk daar buiten bij elkaar. Stoken en roddelen en peter voed het ook nog even lekker
Volgens mij ookquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
nee joh, hij is gewiekst en doet dom
er zijn vrouwen die echt een vermogen hebben weggegeven door die onzin.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook lastig om daar goed op te letten, terwijl je druk bent met alle administratie om het fortuin van een Nigeriaanse prins via jouw bankrekening veilig te stellen.
Het gedrag van vrouwen op datingsites/apps is ook niet echt uitnodigendquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou niet zo mijn ding zijn
zoeken meestal maar 1 ding
Die zit nog steeds in de WC van het café waar ze afspraken, in paniek zijn vrienden te bellen. "AUB kom kijken of ze weg is!"quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:15 schreef Sestra666 het volgende:
meteen een klik met haar date.. was echt een topper
waar is ie nu
Ik vind dit zo misselijk allemaal, die amy en evelien doen er net zo hard aan mee. Wat een vals stel secreten. Zeg het tegen vera zelf en confronteer haar ermee ipv die gekonkelquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Over vera
je moet het even terugkijken
nasty
ja is echt nasty buiten en Eveline en Amy doen dus volop meequote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, geef mij maar binnen bij de boys die totaal niet over de rest kokkeld.....
Je weet het maar nooit misschien had hij wel een Noorse vader en een Nigeriaanse moeder.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:11 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
die niet doorheeft dat de man van haar dromen uit noorwegen met een veel jonger klinkende stem en zwaar swahili accent praat tijdens de telefoongesprekken..
Kitty zou zichzelf nog weggeven hiervoor😄quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:16 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
er zijn vrouwen die echt een vermogen hebben weggegeven door die onzin.
en volgens hen doet Vera het om te kunnen blijvenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik vind dit zo misselijk allemaal, die amy en evelien doen er net zo hard aan mee. Wat een vals stel secreten. Zeg het tegen vera zelf en confronteer haar ermee ipv die gekonkel
Met Ton.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:18 schreef Sestra666 het volgende:
lang verhaalllll
oh half jaar een relatie mee gehad
Van wat ik zie is het wel echt, Vera is echt net een kind in de snoepwinkel ofzo. Die is echt wel verliefdquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
en volgens hen doet Vera het om te kunnen blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |