Tuurlijk, zal best goedkomen. En zo niet, dan levert dat ook een interessante situatie op.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:02 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Denk je echt dat ze dat allemaal willen koken en wassen en schoonmaken? Ik moet het zien
Dat is zeker waar, maar ja dat is wel een beetje afgedwongen sinds het begin, dus kun je het ze kwalijk nemen?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:05 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat is waar maar weet niet ik geef ze het voordeel van de twijfel maar elke dag koken en wassen en schoonmaken Ze hebben het nu wel makkelijk he Kitty doet veel he. Ik vind het wel spannend We zullen zien of ze het doen zonder te klagen
Ik zit bij 1 wat is er dan op stream 2?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:03 schreef engine het volgende:
Het zegt ook wel wat dat niemand stream 1 kijkt. Dat groepje is weinig aan blijkbaar.
Nee tuurlijk niet ik zou het er ook van nemen hoor door haar lekker te laten. Nu hou ik ook beslist niet van kokenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar ja dat is wel een beetje afgedwongen sinds het begin, dus kun je het ze kwalijk nemen?
is gewoon 20 minutenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:06 schreef odie22 het volgende:
zoooo zeg, je woont vlak aan de grens , 45 min rijden, nee 10 minuten, nee 5 minuten dan zit ik in bochelt , zoooo zeg
Kittyquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zit bij 1 wat is er dan op stream 2?
Echt zo’n type wat je ook terugziet bij Opgelicht in het Buitenland van Kees van der Spek ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:06 schreef MacDeMarco het volgende:
kitty is gecatfished via een datingsite
ik had ook niet anders verwacht
Kittyquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zit bij 1 wat is er dan op stream 2?
ze heeft zoveel mensen kennisquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:06 schreef MacDeMarco het volgende:
kitty is gecatfished via een datingsite
ik had ook niet anders verwacht
en dat alles in het engelsquote:
Ze had het gewoon door hoor.quote:
Dat. Je kunt toch niet vooraf weten dat iemand een oplichter is.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:09 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ze is er niet ingetrapt. Aangegeven bij de datingsite. Hem zijn profiel verwijderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |