Ik heb wel ooit via Tinder dates gehad. Nu niet meer want het beviel me niet maar waarom niet?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou jij daten via een datingsite?
nee joh, hij is gewiekst en doet domquote:
die niet doorheeft dat de man van haar dromen uit noorwegen met een veel jonger klinkende stem en zwaar swahili accent praat tijdens de telefoongesprekken..quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Echt zo’n type wat je ook terugziet bij Opgelicht in het Buitenland van Kees van der Spek ja.
Goed gesprekquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:05 schreef Harry het volgende:
Kitty: ik woon in Aalten vlakbij de Duitse grens.
Salar: dat is wel drie kwartier rijden.
Kitty: wat dacht je van 5 minuten??
Salar: huh??
Kitty: ik heb vier jaar in Luxemburg gewoond. Kutvolk. Vrouwen praten er over schoenen van 250,- euro.
Dat is één ding, maar de helft vlaamse kippen maakt het gewoon onverstaanbaarquote:
Niet eens. Echt dom. Het is geen acteur!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
nee joh, hij is gewiekst en doet dom
zou niet zo mijn ding zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit via Tinder dates gehad. Nu niet meer want het beviel me niet maar waarom niet?
geen beter vermaak dan leedvermaakquote:
Ja, maar het is ook lastig om daar goed op te letten, terwijl je druk bent met alle administratie om het fortuin van een Nigeriaanse prins via jouw bankrekening veilig te stellen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:11 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
die niet doorheeft dat de man van haar dromen uit noorwegen met een veel jonger klinkende stem en zwaar swahili accent praat tijdens de telefoongesprekken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |