Ze legt het denk ik al af tegen Dimitri.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:22 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Komt ze alleen maar sterker uit. Again, hebben ze echt niets van Liese geleerd vorig jaar? Vera speelt die hele groene kamer naar huis.
pffff op het spannendste moment, camera weg, nu weet ik niet hoe het is afgelopen met die lieve tonquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:21 schreef Was-beer het volgende:
Hallo regie, we willen weten hoe het met de sugardaddy van Kit is afgelopen
Eigenlijk bepalen wij dus wat interesant is voor de uitzending, en is onze beloning dat we het NIET mogen zien hier🤣quote:
die een fobie heeft om te videobellen en geld nodig heeftquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:17 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit misschien had hij wel een Noorse vader en een Nigeriaanse moeder.
Streamceptionquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:24 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Eigenlijk bepalen wij dus wat interesant is voor de uitzending, en is onze beloning dat we het NIET mogen zien hier🤣
Tja zoals het allemaal Kitty's eigen schuld is, is er toch ook iets in Vera wat aan haarzelf toe te schrijven isquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:21 schreef Yolk het volgende:
[..]
Prima, zo boeiend vind ik die Vera niet.
Dimi slaapt ook niet op de groene kamerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:23 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ze legt het denk ik al af tegen Dimitri.
ja valt me echt heel erg tegenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:23 schreef Whuzz het volgende:
Awwwww, Eveline doet ook mee met roddelen.
Jammer, had haar hoger ingeschat.
Precies.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
pffff op het spannendste moment, camera weg, nu weet ik niet hoe het is afgelopen met die lieve ton
Wel toevallig (of niet) dat het bij Kitty en Peter gebeurd.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:24 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Eigenlijk bepalen wij dus wat interesant is voor de uitzending, en is onze beloning dat we het NIET mogen zien hier🤣
Het kwam er op neer dat de twee nieuwe dames buiten al hadden gehoord dat het van Vera niet echte liefde was. En men zong een liedje 'there's a whore in the house'.quote:
ton zat te kijken en heeft geklaagdquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
pffff op het spannendste moment, camera weg, nu weet ik niet hoe het is afgelopen met die lieve ton
Dat het nep is en dat ze haar niet moeten. En peter is ook aan het stoken over hun twee. Confronteer hun er gewoon mee. En dit is nu gewoon waarom mensen niet later erin mogen komen.quote:
thnxquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het kwam er op neer dat de twee nieuwe dames buiten al hadden gehoord dat het van Vera niet echte liefde was. En men zong een liedje 'there's a whore in the house'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |