Wat?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het kwam er op neer dat de twee nieuwe dames buiten al hadden gehoord dat het van Vera niet echte liefde was. En men zong een liedje 'there's a whore in the house'.
ik heb zo een hekel aan in het gezicht aardig doen en achter de rug om slecht makenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:26 schreef cheanny het volgende:
Ik heb (nog) niets met Evelien. En met haar opmerkingen nu denk ik ook niet dat ik haar leuk ga vinden.
Ja dat was wel zo. Daar hadden ze het over. Die evelien is een vies mens zeg. Van alles suggereren en zeggen ik heb veel gezien. Als dat zo is had ze ook het gestook en geroddel ook moeten zienquote:
Grace had dit volgens mij al zien aankomen en hoop dat ze Vera trouw blijft....die vrouw is wijs.....quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:27 schreef Thorelf het volgende:
maar waarom zoveel belgische vrouwen....ze wisten dat kitty met de belgen was. beetje oneerlijk verdeeld
Ik bedoel dat liedje zingen over er is een hoer in het huis.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat was wel zo. Daar hadden ze het over. Die evelien is een vies mens zeg. Van alles suggereren en zeggen ik heb veel gezien. Als dat zo is had ze ook het gestook en geroddel ook moeten zien
Heh watquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb zo een hekel aan in het gezicht aardig doen en achter de rug om slecht maken
dat is juist wat Vera in gesprekken aangaf naar Nawel
Nee, de groep buiten negeerde de instructie, dus kregen ze 'm nog een keerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:30 schreef GayGuy het volgende:
Ok stream 2 loopt achter, of ze moeten elke 5 min batterij wisselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |