SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Oh ja, Jill was een weekje weg. En heeft toch nog gewonnen!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:45 schreef BB-King het volgende:
[..]
Niet bij Big Brother voor een overlijdensgeval dacht ik. Bij Utopia wel dacht ik.
En Jill is uiteraard vorig jaar een weekje weg geweest vanwege ziekenhuis opname.
Niet persoonlijk worden, laten we het netjes houdenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:43 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Doe eens normaal achterlijke debiel. Ze heeft een van haar ouders verloren.
Spoilerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:47 schreef b_engeltje het volgende:
Waarom niet echt in de titel zetten kitty der vader is overleden?
omdat ik dat niet passend vindquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:47 schreef b_engeltje het volgende:
Waarom niet echt in de titel zetten kitty der vader is overleden?
Is triest maar dan heeft ze echt hulp nodig volgens mij.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:47 schreef Flow3r het volgende:
Ik geloof wel dat ze eenzaam is , ze is doodsbang dat ze weg moet
Dat is wat anders als Kitty vertelt.....haar ouders waren dol op haar.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:47 schreef MMXMMX het volgende:
Als mijn PA komt te overlijden laat ik geen traan.
Kreeg altijd klappen met een bezemsteel dat ben ik nog niet vergeten
wat een ellende heeft die man veroorzaakt in mijn leven
Zeker, als je leven afhangt van een verblijf in het Big brotherhuis ben je ver heenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is triest maar dan heeft ze echt hulp nodig volgens mij.
dat moment krijg je nooit meer terugquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:48 schreef Pjotr1953 het volgende:
Ai, als Kitty hier later maar geen spijt van krijgt dat ze niet naar de begrafenis gaat en haar moeder en familie bijstaat.
ze heeft toch kinderen?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:47 schreef Flow3r het volgende:
Ik geloof wel dat ze eenzaam is , ze is doodsbang dat ze weg moet
Kan ook nog.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:48 schreef Harry het volgende:
@:Hunter, kan het nog Richard Verburgh zijn : https://www.linkedin.com/(...)originalSubdomain=nl
ze wil niet naar huisquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:48 schreef GayGuy het volgende:
Ik zit nu niet te kijken, maar ik neem aan dat Kitty nu naar huis gaat? Of je haar nu mag, of niet, dit is wel heftig
Maar er blijft altijd nog een moeder overquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:47 schreef MMXMMX het volgende:
Nee, ze gaat niet naar huis.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:48 schreef GayGuy het volgende:
Ik zit nu niet te kijken, maar ik neem aan dat Kitty nu naar huis gaat? Of je haar nu mag, of niet, dit is wel heftig
Donder op met je belachelijke insinuatiesquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:49 schreef mario390 het volgende:
ik will niets zeggen
maar het is tv en hoezo werd just in deze
moment gezegd als kitty nominiert is
haar vater is overleden,weesten ze
dat gisteren niet?
tv maken met en overledenmelding
Ja kijk dit is wel een situatie waar ik mij kan voorstellen dat je daarvoor het huis niet uit zou gaan!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:47 schreef MMXMMX het volgende:
Precies. Heftig dit.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat moment krijg je nooit meer terug
Kan je niet over oordelen, zonder meer achtergrondinfo te wetenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:49 schreef Silves het volgende:
1 ding is zeker, de buitenlandse bewoners, hun cultuur is respect voor je ouders..die gaan dit ook nooit begrijpen en terecht.je kan niet zo koud en kil zijn, om niet naar huis te gaan.
Ja, maar als je naar huis gaat, pakt Vera misschien je keuken afquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat moment krijg je nooit meer terug
Ja, dat is een moment wat je nooit meer terug kan draaien .quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:48 schreef Pjotr1953 het volgende:
Ai, als Kitty hier later maar geen spijt van krijgt dat ze niet naar de begrafenis gaat en haar moeder en familie bijstaat.
nee die is vandaag overledenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:49 schreef mario390 het volgende:
ik will niets zeggen
dat gisteren niet?
Tja, dat online bijwonen van de dienst is ook niet bepaald een steun voor de familie, lijkt mij.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:48 schreef Pjotr1953 het volgende:
De kinderen hun opa......quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:49 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Maar er blijft altijd nog een moeder over
Ik snap dat door de delier en dementie kitty der vader niet meer was wie hij was
Maar ze heeft ook een moeder, die dus volgens haar verhaal al eerder gevraagd heeft of kitty langs zou komen
Haar moeder kan nu juist haar steun gebruiken
Misschien is hij wel vandaag overleden Marioquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:49 schreef mario390 het volgende:
ik will niets zeggen
dat gisteren niet?
Ik vind streamlock juist onpasselijk en te killquote:
Plus de rest van de familie.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:49 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik snap dat door de delier en dementie kitty der vader niet meer was wie hij was
Maar ze heeft ook een moeder, die dus volgens haar verhaal al eerder gevraagd heeft of kitty langs zou komen
Maar ze zei dat haar moeder had gezegd wat er ook gebeurd je moet erin blijven. Dit is eindelijk eens iets voor jezelf. Dus je blijft daar.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:49 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
is niet belachelijkquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Donder op met je belachelijke insinuaties
Kan niet iemand van het team van BB haar dit duidelijk maken. Dit gaat te ver.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is een moment wat je nooit meer terug kan draaien .
Vanmorgen zei ze.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien is hij wel vandaag overleden Mario
je kann toch niet je moeder bij alleinquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee die is vandaag overleden
kitty heeft er voor gekozen om wel in BB te gaan
terwijl ze wist dat haar vader slecht was
BBteam moet met haar praten. Dit gaat mis later in haar leven.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tja, dat online bijwonen van de dienst is ook niet bepaald een steun voor de familie, lijkt mij.
O ja quarantaine natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:53 schreef Harry het volgende:
Ze kan de uitvaart volgen via een Livestream.
Naar huis gaan en terug komen kan volgens Kitty niet, vanwege Corona.
Ik vind je niet vaak iets nuttigs zeggen, maar hier heb je een punt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
je kann toch niet je moeder bij allein
laten,deze vrouw snap ik echt niet
zij is bijna obserbeerd met big brother
Omdat ze dan eerst weer in quarantaine moet voordat ze weer naar binnen mag (vergelijk Jill vorig jaar, met die ziekenhuisopname)quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:53 schreef Harry het volgende:
Iedereen heeft andere omstandigheden waarin een gezin draait.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
je kann toch niet je moeder bij allein
laten,deze vrouw snap ik echt niet
zij is bijna obserbeerd met big brother
dat is dann de dieppunt van de tv zenderquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:53 schreef Silves het volgende:
De uitvaart volgen via de livestream? achterlijk wijf.overal een smoes erachter aan.
Dat stukje geloof ik dus niet, zeker niet omdat der moeder al eerder om der hulp heeft gevraagdquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:51 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar ze zei dat haar moeder had gezegd wat er ook gebeurd je moet erin blijven. Dit is eindelijk eens iets voor jezelf. Dus je blijft daar.
Klopt, meerdere begrafenissen geweest waar een bewoner toestemming voor kreeg er bij te zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
is niet belachelijk
om dat bijna in elke nederlandse trealityshow
en thuis overleden is, utopia somige keer
Ze heeft alles al van te voren besproken met BB voor ze het huis in gingquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:53 schreef Pjotr1953 het volgende:
[..]
BBteam moet met haar praten. Dit gaat mis later in haar leven.
Tuurlijk net zoals heleboel bewoners achter Kitty haar gedachte staan als ze iets duidelijk wil maken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Jullie realiseren je wel dat de moeder van Kitty jullie allemaal persoonlijk de waarheid komt vertellen als je commentaar hebt he .... ze stond volledig achter de keuze van Kitty, heeft haar eigenlijk gezegd dit te doen.
Naar huis wel maar niet terugkomen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:53 schreef Harry het volgende:
ja hebben we somige keer op livestream gezienquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt, meerdere begrafenissen geweest waar een bewoner toestemming voor kreeg er bij te zijn.
Net zei ze nog in de tuin, als ik moet vertrekken vergeet iedereen me meteen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:55 schreef Whuzz het volgende:
Kitty zei aan het begin nog: "Het is tijd voor Kitty, voor mijzelf"
Dat meent ze kennelijk behoorlijk serieus als ze:
- De geboorte van een kleinkind kan missen
- Het overlijden en begrafenis van haar vader kan missen
Het is altijd lastig oorderlen, omdat we niet alles weten. Maar enigszinds... apart... vind ik het wel.
Uh ok. Maar je familie niet. Iets met prioriteiten enzo.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:56 schreef Silves het volgende:
[..]
Net zei ze nog in de tuin, als ik moet vertrekken vergeet iedereen me meteen.
Dimi heeft al een rouwband om...quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:56 schreef greysbones het volgende:
dingetje wel
krijgen we nu rouw streams?
Haar vader.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oeie oiemand gestorven van Kitty haar familie
Denk niet dat wij dit gezien krijgen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:57 schreef b_engeltje het volgende:
Zit je daar op te wachten als familie gefilmd worden terwijl je in en in verdriet hebt..
Snap dat BB dit best wil doen voor kitty , maar ook hierin proef ik een beetje ik ik van kitty
Op dit moment zenden veel rouwcentra livestreams uit. Ik kan je vertellen, dat is een mooie oplossing in coronatijden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:57 schreef b_engeltje het volgende:
Zit je daar op te wachten als familie gefilmd worden terwijl je in en in verdriet hebt..
Snap dat BB dit best wil doen voor kitty , maar ook hierin proef ik een beetje ik ik van kitty
ja enquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:58 schreef Eks-Ree het volgende:
Vera geeft vast alleen een hand in plaats van een knuffel?
Nee lijkt me ook nietquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk niet dat wij dit gezien krijgen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:58 schreef Tamaartje het volgende:
En Peter denkt... shit nu moet ik vast morgen naar huis...
Ik hoop het welquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:58 schreef Tamaartje het volgende:
En Peter denkt... shit nu moet ik vast morgen naar huis...
Dikke knuffel dus..quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja en
moet je verplicht knuffelen dan?
Nee, best nog een lange knuffelquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:58 schreef Eks-Ree het volgende:
Vera geeft vast alleen een hand in plaats van een knuffel?
Met corona mag directe familie er gewoon bij zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toch zonde van die corona ook. In normale tijden had ze gewoon naar de uitvaart kunnen gaan en terug kunnen keren.
Mwa, voor zolang als het duurt, die gaat het niet volhoudenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Meen te horen dat Amy vertelt dat ze ook weer bemoedigd is in de DBK
al had ze het niet gedaanquote:
Wordt tegenwoordig ivm corona vrij veel gedaan. De stream is alleen voor familie/vrienden toegankelijkquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:57 schreef b_engeltje het volgende:
Ja maar ze kan dan niet terug het huis inquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met corona mag directe familie er gewoon bij zijn.
Nee dat snap ikquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk niet dat wij dit gezien krijgen.
Ze mag alleen niet meer terug het huis in danquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
waarom????quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee dat snap ik
Maar om kitty life de begravenis bij te laten wonen moet er toch iemand van bb de uitvaart filmen
De andere familie leden zitten daar toch ook niet op te wachten
Dat gebeurd nu heel vaak hoor, dat is niet heel bijzonderquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee dat snap ik
Maar om kitty life de begravenis bij te laten wonen moet er toch iemand van bb de uitvaart filmen
Hier is ze al een paar dagen mee bezig.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:59 schreef Angelflush het volgende:
Sorry Kitty je zegt dat altijd alles.voor iedereen doet maar je bent een egoïstisch mens.
Tegen iedereen die haar nu knuffelt zeggen dat ze zo hoopt dat ze mag blijven.
Dan spoor je toch niet.
Dan gebruik je de dood van je vader om meelij te krijgen van het kijkers.
Het is volgens mij echt een heel ziek mens....waar BB van profiteert.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:59 schreef Angelflush het volgende:
Sorry Kitty je zegt dat altijd alles.voor iedereen doet maar je bent een egoïstisch mens.
Dan spoor je toch niet.
.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:59 schreef Angelflush het volgende:
Dan spoor je toch niet.
Nee is service van het rouwcentrumquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee dat snap ik
"... en dan die kutbalonnen..."quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:58 schreef Whuzz het volgende:
Even mijn Kitty-bingo aanpassen, we gaan nu dus tot minimaal zaterdagavond horen "Ja, en dan het overlijden van mijn vader... echt heftig...."
Bb boven haar moeder steunen plaatsen. Bah.ik kan hier echt niet meequote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:59 schreef Angelflush het volgende:
Dan spoor je toch niet.
Nee man hoe gek mensen ook zijn je gaat er geen slaatje uit slaan dat geloof ik gewoon nietquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:59 schreef Angelflush het volgende:
Dan spoor je toch niet.
Voor ze het huis in gaan moeten ze 10 dagen in quarantaine, dat kan natuurlijk niet als ze nu naar de crematie zou gaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben veel uitvaartcentra livestreams.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee dat snap ik
nee waarom zou BB mee moeten om te filmen???quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:02 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Waarom wat ?
Mensen gaan stuk soms
dat heeft zij altijd wanneer wat met kitty isquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zie vochtige oogjes bij Nouchine
Mooi gebaar van vera. Had andersom denk ik niet gebeurdquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee, best nog een lange knuffel
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee dat snap ik
tegenwoordig wordt een uitvaart standaard opgenomen, tenzij je dat niet wilt. Uitzenden is een keuze van de familie. Dit is al jaren zo. Soms is het een besloten stream en soms openbaar, ook dat is een keuze van de familiequote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee dat snap ik
Dat is een keuze die ze kan maken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:00 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ja maar ze kan dan niet terug het huis in
Dat begreep ik uit het verhaal, dat bb dit voor haar via een lifestream zou uitzenden, dus ook opnemen anders valt er niks uit te zendenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee waarom zou BB mee moeten om te filmen???
Ze wist van te voren al dat de kans er was dat d'r pa tijdens haar verblijf zou overlijden. En dat ze een kleinkind zou krijgen. Dus ze heeft er óók over nagedacht wat ze zou doen wanneer het moment daar was.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:02 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Nee man hoe gek mensen ook zijn je gaat er geen slaatje uit slaan dat geloof ik gewoon niet
Is er bekend waarom dat zo is?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:03 schreef greysbones het volgende:
Peter die al 25 jaar geen contact meer heeft met zijn moeder
zou gaan als zijn moeder zou overlijden
Hij zegt inmiddels wel weer.. zorgt voor haar.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Is er bekend waarom dat zo is?
nee een uitvaart wordt tegenwoordig bijna altijd opgenomenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat begreep ik uit het verhaal, dat bb dit voor haar via een lifestream zou uitzenden, dus ook opnemen anders valt er niks uit te zenden
Waarschijnlijk mag ze daar bellen?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kitty moet een spel spelen in de gameroom wtf.
Vorig jaar tijdens lockdown een uitvaart gehad, dit werd niet opgenomenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
[..]
tegenwoordig wordt een uitvaart standaard opgenomen, tenzij je dat niet wilt. Uitzenden is een keuze van de familie. Dit is al jaren zo. Soms is het een besloten stream en soms openbaar, ook dat is een keuze van de familie
Dat lijkt me niet .. ze zal daar haar moeder mogen bellen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja, te controlerendquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oh zo bedoel je.....Weet dat bij een uitvaartcentrum het gefilmd wordt en die kan je met een code thuis rustig bekijken voor zeg een week of je koopt die film. Dit is bedoelt voor directe familie.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee dat snap ik
Lijkt me wel ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:05 schreef Was-beer het volgende:
Kiity wordt naar de gameroom geroepen. Zou dat zijn om met haar moeder te bellen?
Oh ok.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij zegt inmiddels wel weer.. zorgt voor haar.
ja hij heeft vorige week wel zijn verhaal verteldquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ze mocht met haar moeder bellen, mssn in de gameroomquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heeft hem altijd geclaimd.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
hij verwoord exact wat wij zeggenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:06 schreef Whuzz het volgende:
Peter: "Het is haar keuze he. Ik ga dat niet veroordelen. ... Maar toch....."
Hij groeide op in een gouden kooi. Mocht niet eens buiten spelen. Heel streng.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Yup. Nouchine is het er ook mee eens. (Maar goed, die is het altijd met iedereen eens, dus voor wat dat waard is.)quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij verwoord exact wat wij zeggen
Het gekke is dus dat hij ook na de moord op zijn vader geen contact heeft gehadquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij groeide op in een gouden kooi. Mocht niet eens buiten spelen. Heel streng.
en straks gaat ze bij kitty zitten smoezenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup. Nouchine is het er ook mee eens. (Maar goed, die is het altijd met iedereen eens, dus voor wat dat waard is.)
Ze zei heel stellig dat iedereen moest luisteren naar haar verhaal zodat ze haar niet zouden veroordelen voor haar keuzes. Ik zou ook niks durven zeggen daarnaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:06 schreef Angelflush het volgende:
Het zegt ook wel wat over de andere bewoners, dat niemand durft te zeggen tegen haar dat het misschien beter zou zijn dat ze naar de begrafenis gaat.
Klopt! Daar kun je voor kiezen, of niet. Kost ongeveer 750 euro, weet ik.quote:
Nou, dat wordt leuk op de begrafenis...quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:09 schreef spapaars het volgende:
Ze zegt niet te gaan, maar wij kunnen via het stemmen anders beslissen.
je vergeet de varkensquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou, dat wordt leuk op de begrafenis...
"Ja, wou hier eigenlijk niet bij zijn. Maar ja. Die mongolen hebben me naar huis gestemd. Kutspel."
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vreemd omdat in de gameroom te doen. Zoiets regel je toch in de DBK
Dagboekkamer is niet van buitenaf binnen te komen, gameroom wel. Dus ze kunnen van buitenaf de telefoon in de gameroom leggen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vreemd omdat in de gameroom te doen. Zoiets regel je toch in de DBK
Moord op zijn vader?!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:08 schreef Hunter het volgende:
[..]
Het gekke is dus dat hij ook na de moord op zijn vader geen contact heeft eghad
Nee, was bewust. Wilde het halal houden voor navel.quote:
https://www.rtlboulevard.(...)paers-vader-vermoordquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Moord op zijn vader?!
Mennn wat mis ik een hoop gesprekken!
"En dan nog die kutbalonnen!!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
"Ja, wou hier eigenlijk niet bij zijn. Maar ja. Die mongolen hebben me naar huis gestemd. Kutspel."
Als ze niet uit haar zelf gaat is ze wat mij betreft helemaal af.... begrafenis van je vader missen voor een tv programma ?!... mafklapperquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:09 schreef spapaars het volgende:
Ze zegt niet te gaan, maar wij kunnen via het stemmen anders beslissen.
wat zal Nawel boos zijn dan op kitty om al die varkensquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, was bewust. Wilde het halal houden voor navel.
BB maak je ook maar 1 keer mee.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:11 schreef Clasientje het volgende:
Vreselijk voor Kitty, maar ik zelf zou wel Big Brother verlaten het is toch je vader een uitvaart van je vader maakt je maar 1 keer mee en zo ook je moeder steunen in deze moeilijke tijd. Ik zou dat veel belankrijker vinden dan dit Big Brother. Maar dit is Kitty haar keuze he.
Niks mis meequote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze wist van te voren al dat de kans er was dat d'r pa tijdens haar verblijf zou overlijden. En dat ze een kleinkind zou krijgen. Dus ze heeft er óók over nagedacht wat ze zou doen wanneer het moment daar was.
Allemaal ingecalculeerd dus.
Je kunt haar in elk geval niet verwijten dat ze geen duidelijke keuzes maakt.
Kitty kiest voor Kitty. En BB is alles voor Kitty.
Hhhmm... die immuniteitsspeldjes lagen ook in de DBK?? Dus daar kunnen ze ook in..quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:10 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
[..]
Dagboekkamer is niet van buitenaf binnen te komen, gameroom wel. Dus ze kunnen van buitenaf de telefoon in de gameroom leggen.
Uitvaart opnemen moet je zelf vragen/willen kost nog 100 euro of meer zelfs..quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:05 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Vorig jaar tijdens lockdown een uitvaart gehad, dit werd niet opgenomen
het is zoals het is...quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:12 schreef Lonneke1983 het volgende:
Krijgen de kijkers dadelijk de schuld dat we een rouwende vrouw naar huis hebben gestuurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ik vind het sneu. Ze maakt zichzelf onzekerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:00 schreef Harry het volgende:
Amy: Ik moet het loslaten, maar ik voel me zo lelijk, dik en onzeker!
Oh? Die heb ik dan even gemist. Naar mijn weten is er geen achterdeur in DBK, maar ik kan me vergissenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hhhmm... die immuniteitsspeldjes lagen ook in de DBK?? Dus daar kunnen ze ook in..
Ze steken toch ook spullen inde DBK zoals die tokens van de vrijstelling?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:10 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
[..]
Dagboekkamer is niet van buitenaf binnen te komen, gameroom wel. Dus ze kunnen van buitenaf de telefoon in de gameroom leggen.
Nope. We gebruiken allemaal wel eens de dood van een familielid om er zelf beter van te wordenquote:
Thnxxquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:11 schreef Hunter het volgende:
[..]
https://www.rtlboulevard.(...)paers-vader-vermoord
Ja oké maar Familie staat bij mijn wel vooropquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
BB maak je ook maar 1 keer mee.
begrafenis speech, Door jou sta ik nu hier.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mensen met fatsoen sturen haar naar huis. Als ze niet zelf wil opstappen dan moet ze er maar uitgestemd worden. Op dit moment is haar familie belangrijker dan een of ander spel.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:12 schreef Lonneke1983 het volgende:
Krijgen de kijkers dadelijk de schuld dat we een rouwende vrouw naar huis hebben gestuurd.
Ik heb de opname van de crematie van mijn vader, dit was gewoon gratis, zal mssn aan liggen waar je verzekerd bent? (in NL)quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:12 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Uitvaart opnemen moet je zelf vragen/willen kost nog 100 euro of meer zelfs..
Snap ik helemaal.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:13 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ja oké maar Familie staat bij mijn wel voorop
Ze is treurig omdat ze haar doel nog niet heeft bereikt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:13 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik vind het sneu. Ze maakt zichzelf onzeker
Ik begrijp dat ze momenteel aan het scharen zijn en moeten doen alsof er niks is gebeurt wanneer de SL er af isquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:14 schreef Whuzz het volgende:
Grees laat ff d'r tieten aan navel zien.... en SL
Jawel er is achter de 'stoel' een deur naar buiten. Vorig jaar lagen er regelmatig ook dingen klaar in de DBK.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:13 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
Oh? Die heb ik dan even gemist. Naar mijn weten is er geen achterdeur in DBK, maar ik kan me vergissen
Utopia ook.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:15 schreef Lillfex het volgende:
In de GDK gingen ze gewoon naar de begrafenis en kwamen daarna terug
ik doe niksquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:14 schreef Whuzz het volgende:
Dit is een Snapchat filter, toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze is treurig omdat ze haar doel nog niet heeft bereikt.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:14 schreef Whuzz het volgende:
En ze zei .. er kijkt niemand !quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:16 schreef Hunter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel eerst controleren waar de camera's waren
Heb je niet gewoon de radio aan?quote:
hahaha ja.. was een ander tabbladquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:16 schreef BB-King het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon de radio aan?
Hoor zelf niks namelijk.
heb je de lied van grace geluisterd?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
BB maak je ook maar 1 keer mee.
Weet ik niet. Stond onder aan de pagina hier bij de randompicsquote:
Thanks! Weer wat geleerd!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jawel er is achter de 'stoel' een deur naar buiten. Vorig jaar lagen er regelmatig ook dingen klaar in de DBK.
wie is dat nu? likt op gespenstquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze is treurig omdat ze haar doel nog niet heeft bereikt.
[ afbeelding ]
Ik gok dat er toen geen corona was???quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:15 schreef Lillfex het volgende:
Nope, toen was er Palmaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik gok dat er toen geen corona was???
quote:
Dat zullen ze ivm Corona nu niet meer zo snel doen..quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:15 schreef Lillfex het volgende:
Toen was er geen corona en dat wsd een heel ander programma.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:15 schreef Lillfex het volgende:
Nee maar ook via streams twitch kan je dan ook ene begrafenis volgen toch? Ik heb een jaar geleden gewoon via twitch een begrafenis bijgewoondquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik gok dat er toen geen corona was???
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
* Whuzz gaat samen met Greys wat doen
Zegt heel veel over haar.....en haar leven zal nooit beter worden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:09 schreef Stargazing het volgende:
het is heel erg voor haar vader en familie en mijn oprechte meeleven voor hen. Het feit dat dit dan nog zo uitgesmeerd wordt door Kitty zelf op live tv moet voor hen ook extra pijnlijk zijn.
Maar het feit dat Kitty de dood van haar vader gebruikt om zieltjes te winnen kan er bij mij echt niet in.
Ik ben nooit een Kitty fan geweest, dat was wel duidelijk maar ik dacht dat ze wel iets meer fatsoen had dan dit. Wat ze nu doet is niet anders dan op het graf van haar vader spuwen. Dit zegt veel meer over haar. Ze mag voor zichzelf kiezen maar dit, dit is haar familie van haar afstoten in een tijd waarin ze alle steun kunnen gebruiken. Dit bewijst ook weer dat Kitty het nooit eerlijk zou vinden als ze op de bank terechtkomt. Hoe laag kan je vallen.
Ja, gelukkig dat haar kinderen niets te doen hebben. Je zou in deze tijd bijvoorbeeld maar hoogzwang... oh...quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zegt heel veel over haar.....en haar leven zal nooit beter worden.
Je merkte ook in haar verhaal dat ze het alleen maar er over had hoeveel ze gedaan had voor haar ouders. Alles al geregeld. Veertien dagen daar geweest.....alsof dat zo'n opoffering was. Wacht zaterdag af . En het normaal vinden dat haar zoon voor haar gaat spreken en regelen.....Geen woord hoe dankbaar ze is dat haar kinderen dat willen doen.
Ah. Ik hoop dat Sylvana SImons nieuwe bewoner wordt. Leuke streams!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:21 schreef Hunter het volgende:
Ondertussen op Twitter: ophef omdat Dimi een voorstander van Zwarte Piet is
Oh ja, ook dat nog inderdaadquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, gelukkig dat haar kinderen niets te doen hebben. Je zou in deze tijd bijvoorbeeld maar hoogzwang... oh...
Grace liet haar tieten zien aan Nawelquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:22 schreef freaky40 het volgende:
Waarom een SL in godesnaam? Op basis van wat!
Nu zit dat liedje in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Met Oil in the lamp die ook niet weg te slaan was
Hebben we weer iemand die de hele dag zegt. Jullie zijn allemaal tegen me.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ah. Ik hoop dat Sylvana SImons nieuwe bewoner wordt. Leuke streams!
Dat dusquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu zit dat liedje in mijn hoofd.
Tja, prioriteiten hequote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:25 schreef Hunter het volgende:
Terug naar normaal. De Kit in de keuken
Ja, dat was er ook een hequote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Met Oil in the lamp die ook niet weg te slaan was
https://www.gigameubel.nl(...)hIcJhXRoC-jQQAvD_BwEquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:25 schreef Angelique61 het volgende:
ben benieuwd waar ze die salontafels te koop zijn, zooo leuk
Ik heb ook zo iemand in mijn omgeving. Altijd draait alles om hen. Bij hen is alles altijd erger.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zegt heel veel over haar.....en haar leven zal nooit beter worden.
Je merkte ook in haar verhaal dat ze het alleen maar er over had hoeveel ze gedaan had voor haar ouders. Alles al geregeld. Veertien dagen daar geweest.....alsof dat zo'n opoffering was. Wacht zaterdag af . En het normaal vinden dat haar zoon voor haar gaat spreken en regelen.....Geen woord hoe dankbaar ze is dat haar kinderen dat willen doen.
Zo is dat!!!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:31 schreef Stargazing het volgende:
Eigenlijk zou BB moeten zeggen:
Kitty, je koffers staan buiten aan de rode poort. Verlaat mijn huis en wees er voor je familie.
Het is haar beslissing, dus klaar.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:31 schreef Stargazing het volgende:
Kitty, je koffers staan buiten aan de rode poort. Verlaat mijn huis en wees er voor je familie.
een zeer egoistische beslissing die ik nooit zal begrijpen, en het overgrote deel van België en Nederland ook niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is haar beslissing, dus klaar.
dusquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:31 schreef Tourniquet het volgende:
Nawel: "ik moet ophouden met dat snapte?".
Kitty heeft gebeld?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:33 schreef Harry het volgende:
Kitty: Mijn moeder zei aan de telefoon: je stop niet!!!!
Leuke trui heeft ze aan. Zo'n kleur trui kun je twee weken dag en nacht aanhouden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace tegen Vera: 'Oh my gosh, je wordt kroes omdat je met mij omgaat!!! Is echt een kroeshaar, kijk dan. Oh my gosh, nog 2 weken en je bent Shaniqua.'
[ afbeelding ]
Gelukkig is dit COS en mogen we gewoon praten over wat bewoners in het BB beslissen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is haar beslissing, dus klaar.
Ze mocht net naar de gameroom dus heeft ze vast even kunnen bellen.quote:
Dat denk ik niet. Dat zou ze dan zelf gedaan hebben. Ik denk dat ze er nu juist in gehouden wordt anders wordt het wel heel voorspelbaar morgen wie er gaat en heb je geen goed programma meer.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:33 schreef Stargazing het volgende:
[..]
een zeer egoistische beslissing die ik nooit zal begrijpen, en het overgrote deel van België en Nederland ook niet.
Nu krijgt ze nog de kans om met eer zelf te vertrekken. Zaterdag wordt ze eruitgestemd
Vraag me af of ze niet op haar ingepraat hebben of ze wel weet wat ze doet.....en dat ze er misschien wel uitgestemd wordt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:31 schreef Stargazing het volgende:
Wat erg voor jequote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:34 schreef mario390 het volgende:
heb veras knuffel gemist om dat dr streams haperen
bij terugkijken
had zij gisteren ook an,zo cutequote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Leuke trui heeft ze aan. Zo'n kleur trui kun je twee weken dag en nacht aanhouden.
Ja, en daar luistert ze naar, anders was ze wel gegaan hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:33 schreef Harry het volgende:
Kitty: Mijn moeder zei aan de telefoon: je stopt niet!!!!
Fake newsquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:35 schreef Hunter het volgende:
Amy douchen, komt niet eens boven de deur uit
België, Nederland, Febo... Allemaal hebben wel wat meer fatsoen.De meeste mensen zijn niet zo egoïstisch, obsessief en duidelijk harteloos als Kittyquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Dat zou ze dan zelf gedaan hebben. Ik denk dat ze er nu juist in gehouden wordt anders wordt het wel heel voorspelbaar morgen wie er gaat en heb je geen goed programma meer.
nouchi ook nietquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:35 schreef Hunter het volgende:
De febo heeft er ook camera's boven hangen, die vinden dat niet erg.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:35 schreef Hunter het volgende:
Dan had ze er gelijk uit moeten stappen want anders wordt het morgen alleen maar een toneelstukje waarvan je de afloop al weet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:36 schreef Stargazing het volgende:
[..]
België, Nederland, Febo... Allemaal hebben wel wat meer fatsoen.De meeste mensen zijn niet zo egoïstisch, obsessief en duidelijk harteloos als Kitty
Nee hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:37 schreef Sestra666 het volgende:
ojee wat vreselijk voor kitty, maar ze wil blijven![]()
apart..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |