Naar huis wel maar niet terugkomen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:53 schreef Harry het volgende:
Ze kan de uitvaart volgen via een Livestream.
Naar huis gaan en terug komen kan volgens Kitty niet, vanwege Corona.
ja hebben we somige keer op livestream gezienquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt, meerdere begrafenissen geweest waar een bewoner toestemming voor kreeg er bij te zijn.
Net zei ze nog in de tuin, als ik moet vertrekken vergeet iedereen me meteen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:55 schreef Whuzz het volgende:
Kitty zei aan het begin nog: "Het is tijd voor Kitty, voor mijzelf"
Dat meent ze kennelijk behoorlijk serieus als ze:
- De geboorte van een kleinkind kan missen
- Het overlijden en begrafenis van haar vader kan missen
Het is altijd lastig oorderlen, omdat we niet alles weten. Maar enigszinds... apart... vind ik het wel.
Uh ok. Maar je familie niet. Iets met prioriteiten enzo.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:56 schreef Silves het volgende:
[..]
Net zei ze nog in de tuin, als ik moet vertrekken vergeet iedereen me meteen.
Dimi heeft al een rouwband om...quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:56 schreef greysbones het volgende:
dingetje wel
krijgen we nu rouw streams?
Haar vader.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oeie oiemand gestorven van Kitty haar familie
Denk niet dat wij dit gezien krijgen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:57 schreef b_engeltje het volgende:
Zit je daar op te wachten als familie gefilmd worden terwijl je in en in verdriet hebt..
Snap dat BB dit best wil doen voor kitty , maar ook hierin proef ik een beetje ik ik van kitty
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |