BBteam moet met haar praten. Dit gaat mis later in haar leven.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tja, dat online bijwonen van de dienst is ook niet bepaald een steun voor de familie, lijkt mij.
O ja quarantaine natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:53 schreef Harry het volgende:
Ze kan de uitvaart volgen via een Livestream.
Naar huis gaan en terug komen kan volgens Kitty niet, vanwege Corona.
Ik vind je niet vaak iets nuttigs zeggen, maar hier heb je een punt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
je kann toch niet je moeder bij allein
laten,deze vrouw snap ik echt niet
zij is bijna obserbeerd met big brother
Omdat ze dan eerst weer in quarantaine moet voordat ze weer naar binnen mag (vergelijk Jill vorig jaar, met die ziekenhuisopname)quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:53 schreef Harry het volgende:
Ze kan de uitvaart volgen via een Livestream.
Naar huis gaan en terug komen kan volgens Kitty niet, vanwege Corona.
Iedereen heeft andere omstandigheden waarin een gezin draait.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
je kann toch niet je moeder bij allein
laten,deze vrouw snap ik echt niet
zij is bijna obserbeerd met big brother
dat is dann de dieppunt van de tv zenderquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:53 schreef Silves het volgende:
De uitvaart volgen via de livestream? achterlijk wijf.overal een smoes erachter aan.
Dat stukje geloof ik dus niet, zeker niet omdat der moeder al eerder om der hulp heeft gevraagdquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:51 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar ze zei dat haar moeder had gezegd wat er ook gebeurd je moet erin blijven. Dit is eindelijk eens iets voor jezelf. Dus je blijft daar.
Klopt, meerdere begrafenissen geweest waar een bewoner toestemming voor kreeg er bij te zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
is niet belachelijk
om dat bijna in elke nederlandse trealityshow
en thuis overleden is, utopia somige keer
Ze heeft alles al van te voren besproken met BB voor ze het huis in gingquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:53 schreef Pjotr1953 het volgende:
[..]
BBteam moet met haar praten. Dit gaat mis later in haar leven.
Tuurlijk net zoals heleboel bewoners achter Kitty haar gedachte staan als ze iets duidelijk wil maken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Jullie realiseren je wel dat de moeder van Kitty jullie allemaal persoonlijk de waarheid komt vertellen als je commentaar hebt he .... ze stond volledig achter de keuze van Kitty, heeft haar eigenlijk gezegd dit te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |