Waarschijnlijk mag ze daar bellen?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kitty moet een spel spelen in de gameroom wtf.
Vorig jaar tijdens lockdown een uitvaart gehad, dit werd niet opgenomenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
[..]
tegenwoordig wordt een uitvaart standaard opgenomen, tenzij je dat niet wilt. Uitzenden is een keuze van de familie. Dit is al jaren zo. Soms is het een besloten stream en soms openbaar, ook dat is een keuze van de familie
Dat lijkt me niet .. ze zal daar haar moeder mogen bellen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja, te controlerendquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Is er bekend waarom dat zo is?
Oh zo bedoel je.....Weet dat bij een uitvaartcentrum het gefilmd wordt en die kan je met een code thuis rustig bekijken voor zeg een week of je koopt die film. Dit is bedoelt voor directe familie.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee dat snap ik
Maar om kitty life de begravenis bij te laten wonen moet er toch iemand van bb de uitvaart filmen
De andere familie leden zitten daar toch ook niet op te wachten
Lijkt me wel ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:05 schreef Was-beer het volgende:
Kiity wordt naar de gameroom geroepen. Zou dat zijn om met haar moeder te bellen?
Oh ok.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij zegt inmiddels wel weer.. zorgt voor haar.
ja hij heeft vorige week wel zijn verhaal verteldquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ze mocht met haar moeder bellen, mssn in de gameroomquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heeft hem altijd geclaimd.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
hij verwoord exact wat wij zeggenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:06 schreef Whuzz het volgende:
Peter: "Het is haar keuze he. Ik ga dat niet veroordelen. ... Maar toch....."
Hij groeide op in een gouden kooi. Mocht niet eens buiten spelen. Heel streng.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Yup. Nouchine is het er ook mee eens. (Maar goed, die is het altijd met iedereen eens, dus voor wat dat waard is.)quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij verwoord exact wat wij zeggen
Het gekke is dus dat hij ook na de moord op zijn vader geen contact heeft gehadquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij groeide op in een gouden kooi. Mocht niet eens buiten spelen. Heel streng.
en straks gaat ze bij kitty zitten smoezenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup. Nouchine is het er ook mee eens. (Maar goed, die is het altijd met iedereen eens, dus voor wat dat waard is.)
Ze zei heel stellig dat iedereen moest luisteren naar haar verhaal zodat ze haar niet zouden veroordelen voor haar keuzes. Ik zou ook niks durven zeggen daarnaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:06 schreef Angelflush het volgende:
Het zegt ook wel wat over de andere bewoners, dat niemand durft te zeggen tegen haar dat het misschien beter zou zijn dat ze naar de begrafenis gaat.
Klopt! Daar kun je voor kiezen, of niet. Kost ongeveer 750 euro, weet ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |