SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Oh ja, Jill was een weekje weg. En heeft toch nog gewonnen!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:45 schreef BB-King het volgende:
[..]
Niet bij Big Brother voor een overlijdensgeval dacht ik. Bij Utopia wel dacht ik.
En Jill is uiteraard vorig jaar een weekje weg geweest vanwege ziekenhuis opname.
Niet persoonlijk worden, laten we het netjes houdenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:43 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Doe eens normaal achterlijke debiel. Ze heeft een van haar ouders verloren.
Spoilerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:47 schreef b_engeltje het volgende:
Waarom niet echt in de titel zetten kitty der vader is overleden?
omdat ik dat niet passend vindquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:47 schreef b_engeltje het volgende:
Waarom niet echt in de titel zetten kitty der vader is overleden?
Is triest maar dan heeft ze echt hulp nodig volgens mij.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:47 schreef Flow3r het volgende:
Ik geloof wel dat ze eenzaam is , ze is doodsbang dat ze weg moet
Dat is wat anders als Kitty vertelt.....haar ouders waren dol op haar.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:47 schreef MMXMMX het volgende:
Als mijn PA komt te overlijden laat ik geen traan.
Kreeg altijd klappen met een bezemsteel dat ben ik nog niet vergeten
wat een ellende heeft die man veroorzaakt in mijn leven
Zeker, als je leven afhangt van een verblijf in het Big brotherhuis ben je ver heenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is triest maar dan heeft ze echt hulp nodig volgens mij.
dat moment krijg je nooit meer terugquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:48 schreef Pjotr1953 het volgende:
Ai, als Kitty hier later maar geen spijt van krijgt dat ze niet naar de begrafenis gaat en haar moeder en familie bijstaat.
ze heeft toch kinderen?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:47 schreef Flow3r het volgende:
Ik geloof wel dat ze eenzaam is , ze is doodsbang dat ze weg moet
Kan ook nog.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:48 schreef Harry het volgende:
@:Hunter, kan het nog Richard Verburgh zijn : https://www.linkedin.com/(...)originalSubdomain=nl
ze wil niet naar huisquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:48 schreef GayGuy het volgende:
Ik zit nu niet te kijken, maar ik neem aan dat Kitty nu naar huis gaat? Of je haar nu mag, of niet, dit is wel heftig
Maar er blijft altijd nog een moeder overquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:47 schreef MMXMMX het volgende:
Nee, ze gaat niet naar huis.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:48 schreef GayGuy het volgende:
Ik zit nu niet te kijken, maar ik neem aan dat Kitty nu naar huis gaat? Of je haar nu mag, of niet, dit is wel heftig
Donder op met je belachelijke insinuatiesquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:49 schreef mario390 het volgende:
ik will niets zeggen
maar het is tv en hoezo werd just in deze
moment gezegd als kitty nominiert is
haar vater is overleden,weesten ze
dat gisteren niet?
tv maken met en overledenmelding
Ja kijk dit is wel een situatie waar ik mij kan voorstellen dat je daarvoor het huis niet uit zou gaan!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:47 schreef MMXMMX het volgende:
Precies. Heftig dit.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat moment krijg je nooit meer terug
Kan je niet over oordelen, zonder meer achtergrondinfo te wetenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:49 schreef Silves het volgende:
1 ding is zeker, de buitenlandse bewoners, hun cultuur is respect voor je ouders..die gaan dit ook nooit begrijpen en terecht.je kan niet zo koud en kil zijn, om niet naar huis te gaan.
Ja, maar als je naar huis gaat, pakt Vera misschien je keuken afquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat moment krijg je nooit meer terug
Ja, dat is een moment wat je nooit meer terug kan draaien .quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:48 schreef Pjotr1953 het volgende:
Ai, als Kitty hier later maar geen spijt van krijgt dat ze niet naar de begrafenis gaat en haar moeder en familie bijstaat.
nee die is vandaag overledenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:49 schreef mario390 het volgende:
ik will niets zeggen
dat gisteren niet?
Tja, dat online bijwonen van de dienst is ook niet bepaald een steun voor de familie, lijkt mij.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:48 schreef Pjotr1953 het volgende:
De kinderen hun opa......quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:49 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Maar er blijft altijd nog een moeder over
Ik snap dat door de delier en dementie kitty der vader niet meer was wie hij was
Maar ze heeft ook een moeder, die dus volgens haar verhaal al eerder gevraagd heeft of kitty langs zou komen
Haar moeder kan nu juist haar steun gebruiken
Misschien is hij wel vandaag overleden Marioquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:49 schreef mario390 het volgende:
ik will niets zeggen
dat gisteren niet?
Ik vind streamlock juist onpasselijk en te killquote:
Plus de rest van de familie.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:49 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik snap dat door de delier en dementie kitty der vader niet meer was wie hij was
Maar ze heeft ook een moeder, die dus volgens haar verhaal al eerder gevraagd heeft of kitty langs zou komen
Maar ze zei dat haar moeder had gezegd wat er ook gebeurd je moet erin blijven. Dit is eindelijk eens iets voor jezelf. Dus je blijft daar.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:49 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
is niet belachelijkquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Donder op met je belachelijke insinuaties
Kan niet iemand van het team van BB haar dit duidelijk maken. Dit gaat te ver.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is een moment wat je nooit meer terug kan draaien .
Vanmorgen zei ze.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien is hij wel vandaag overleden Mario
je kann toch niet je moeder bij alleinquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee die is vandaag overleden
kitty heeft er voor gekozen om wel in BB te gaan
terwijl ze wist dat haar vader slecht was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |