En dát pikt Richard niet (SL).quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:38 schreef Hunter het volgende:
Mag van Richard (BB) haar moeder bellen
Je kan altijd nog gaan, nu kan je niet gaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze woont een heel eind bij haar ouders vandaan, dus dan kan je er niet dagelijks zijn om te steunen. Niet te snel oordelen!
Nee. Opzouten nuquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:39 schreef zodeju het volgende:
NEE KITTY HEEL NEDERLAND BEGRIJPT DIT NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gaat ze naar de daklozen-opvang?
Ja maar dit is haar droom... 😩quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:39 schreef greenboozy het volgende:
Je gunt natuurlijk niemand dit
Maar moet er zoveel verteld worden over het leven van haar vader? en dat ze er niet uitgaat voor een begravenis?
Het word een ongepaste kitty show zo.
‘Wat iedereen gaat door en ik ben alleen’
Uh je vader is overleden fuck dat hele bb ?!!
Zo zit ik ook....quote:
Ja, is ook erg voor haar. Maar ik snap niet dat dit zo belangrijk voor je kan zijn. Het is gewoon te triest.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:39 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook direct 🙈 heel erg hoor maar wat een timing...
focus je aandacht op de gnoomquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
in 3-4 uren gaat amy weer huilen
om dat zij niet poepen kann
Het is dan ook commentaar op de streams, he. We doen niets andersquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:39 schreef Mjelleke het volgende:
Tsss hoop dat Nederland dit ook begrijpt... Nee Kitty dat doe ik in elk geval niet. Het is je vader.
MIjn stem krijgt ze ook, ze mag naar huisquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:39 schreef zodeju het volgende:
NEE KITTY HEEL NEDERLAND BEGRIJPT DIT NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ten eerste zou ik nooooit mijn ouders alleen laten als er een kans zou zijn dat ze binnen afzienbare tijd zouden overlijdenquote:
Doe eens normaal achterlijke debiel. Ze heeft een van haar ouders verloren.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:39 schreef chufi het volgende:
Alsjeblieft Nederland stuur me niet naar huis ... wat een triest persoon
Eik weet ik helemaal niet wat ik hiervan moet vinden.quote:
Was dat vorig niet ook, dat er iemand een dagje weg was? Of was dat Utopia?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:42 schreef BB-King het volgende:
Zaterdag is de exit dus het zou best kunnen dat ze alsnog op de uitvaart kan zijn.
Zou dat niet misschien het beste zijn?
dat is wat ze zelf aangeeft in de streams netquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:43 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Doe eens normaal achterlijke debiel. Ze heeft een van haar ouders verloren.
Terwijl ze er zaterdag misschien uitligt.......zit hier met een heel dikke strot....niet van verdriet maar van onmacht en ongeloof kan er niet bij.quote:
BB had haar nooit moeten selecteren met de wetenschap dat er een kleinkind op komst was én haar vader slecht was. Dit gaat de stemming drukken in het huis en iedereen gaat haar nu met fluwelen handschoentjes behandelenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ten eerste zou ik nooooit mijn ouders alleen laten als er een kans zou zijn dat ze binnen afzienbare tijd zouden overlijden
en een begrafenis missen
jeetje
nou echt kan geen reden bedenken
Pfff, ik was allang de poort uitgelopen, je bent pas een mongool als je in dat huis blijft bij het overlijden van 1 van je oudersquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
MIjn stem krijgt ze ook, ze mag naar huis
Juist wel, levert mooie tv opquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:45 schreef Japio666 het volgende:
[..]
BB had haar nooit moeten selecteren met de wetenschap dat er een kleinkind op komst was én haar vader slecht was. Dit gaat de stemming drukken in het huis en iedereen gaat haar nu met fluwelen handschoentjes behandelen
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:38 schreef mario390 het volgende:
ik will niets zeggen
maar het is tv en hoezo werd just in deze
moment gezegd als kitty nominiert is
haar vater is overleden,weesten ze
dat gisteren niet?
Niet bij Big Brother voor een overlijdensgeval dacht ik. Bij Utopia wel dacht ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:43 schreef Hunter het volgende:
[..]
Was dat vorig niet ook, dat er iemand ene dagje weg was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |