Doe niet zo naar man!!!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:34 schreef Jockari het volgende:
Erg nieuws, maar Kitty gebruikt dit moment weer om alle ellende over de anderen uit te storten.
ik zou nooooiiiittttt gaan als ik zou weten dat mijn ouders niet lang meer hebbenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:34 schreef Dotteke het volgende:
Ze wist al dat hij al ziek was. Ik blijf nooit begrijpen dat mensen dan toch zo huis in gaan
Het blijft een persoonlijke keuze.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:35 schreef TheLuckyman het volgende:
Pfff heftig..
Persoonlijk zou ik gelijk vertrekken, maar je kan haar niet veroordelen als ze blijft. Wat een ieder zelf ook zou doen.
Precies ditquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:34 schreef Dotteke het volgende:
Ze wist al dat hij al ziek was. Ik blijf nooit begrijpen dat mensen dan toch zo huis in gaan
Snap ik ooo echt niet ! Je vader die slecht ligt, je staat op t punt om oma te worden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:34 schreef Dotteke het volgende:
Nee, ik ook niet. Dan wil je toch de tijd die nog rest samen zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou nooooiiiittttt gaan als ik zou weten dat mijn ouders niet lang meer hebben
En haar moeder alleen laten.....quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:35 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ze zal toch wel de crematie/ begrafenis gaan
nee ik zou het niet kunnenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Dan wil je toch de tijd die nog rest samen zijn.
Je kan toch niet in voren al afscheid nemen.
Dat had ik ook zeer zeker niet verwacht.quote:
Ik kan het me ook niet voorstellen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Dan wil je toch de tijd die nog rest samen zijn.
Je kan toch niet in voren al afscheid nemen.
Ze legt het nu uitquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:34 schreef Dotteke het volgende:
Ze woont een heel eind bij haar ouders vandaan, dus dan kan je er niet dagelijks zijn om te steunen. Niet te snel oordelen!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
En haar moeder alleen laten.....
Hoor haar alleen maar praten over wat ze allemaal gedaan heb....veertien dagen bij haar ouders geweest. Das lang hoor.....met rolstoel naar het tuincentrum.....![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dacht ik ook direct 🙈 heel erg hoor maar wat een timing...quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:38 schreef Dotteke het volgende:
Nou gaan de mensen haar nog meer zielig vinden en mag ze blijven
Niet zo doen. Verlies van iemand moet je met respect behandelen, of je de persoon nou mag of niet. Iedereen heeft op zijn of haar manier verdriet bij een overlijden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |