SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Wat een boer niet zelf kookt, vreet-ie nietquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:55 schreef Tourniquet het volgende:
Kitty blieft de pannenkoeken ook niet.
dat wordt hem niet dusquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Of ze moet wippen, begrijp ik uit de TT
jaloerse vruchtquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:56 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een jaloerse vrucht is kitty toch. Die twee willen juist niet de hele tijd zoenen waar anderen bij zijn en doen het dus als andere het niet zien. En als ze het wel steeds doen dan is het ook weer niet goed want dan kleffen ze te veel
Dat heeft niets met jaloezie te maken maar is gewoon een mening, en dat mag toch. Ik zie hetzelfde gebeuren tussen die 2. Dat is kip en klaar.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:56 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een jaloerse vrucht is kitty toch. Die twee willen juist niet de hele tijd zoenen waar anderen bij zijn en doen het dus als andere het niet zien. En als ze het wel steeds doen dan is het ook weer niet goed want dan kleffen ze te veel
@Benny !!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Alleen is de tt nu ineens anders, of ben ik nu koekoek?
dan ben ik toch heel benieuwd wat Amy heeft gezienquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine en Nawel weer smoezen:
Nawel : 'Ze (Eveline/Amy?) zei, als ik jullie niet had, was ik al lang naar huis. Je weet niet wat ik allemaal gezien heb he'
Heb ik nog een omschrijving voor: Een urine madam is hetquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:56 schreef Koos1958 het volgende:
Heb je ze gisteravond zien zoenen, en vanmorgen knuffelen enzo. Denk dat je net op de andere stream was op dat moment.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat heeft niets met jaloezie te maken maar is gewoon een mening, en dat mag toch. Ik zie hetzelfde gebeuren tussen die 2. Dat is kip en klaar.
En zo is het maar netquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:56 schreef Koos1958 het volgende:
Oh dan heeft ze niet gehoord dat amy vertelde met niemand iets te hebben daar.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel : 'Ze (Eveline/Amy?) zei, als ik jullie niet had, was ik al lang naar huis. Je weet niet wat ik allemaal gezien heb he'
Haar haat naar Vera toe gaat steeds verder. Ze stookt iedereen op. Dimi mag t wel hoor want die heeft vanaf t begin gezegd dat hij het spel speelt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:56 schreef Koos1958 het volgende:
Amy heeft dat dus helemaal niet gezegd. Nawel verdraait alles.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Gisterenavond niets gezien, maar het gaat om vandaag. Het ontwijkende gedrag, daar is waar Kitty op doelt in deze.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb je ze gisteravond zien zoenen, en vanmorgen knuffelen enzo. Denk dat je net op de andere stream was op dat moment.
Raar dat je dat gewoon aanneemt.....ieder stelletje beleeft het op zijn manier.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:54 schreef engine het volgende:
Kitty ziet wel scherp dat het nep is tussen Vera en Dimi.
vanmorgen knuffelde ze in de woonkamer en ze hebben gister gezegd het wat rustig te doen en elkaar te leren kennen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gisterenavond niets gezien, maar het gaat om vandaag. Het ontwijkende gedrag, daar is waar Kitty op doelt in deze.
ik zou gaan voor Barry whitequote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:58 schreef Benny het volgende:
[..]
En zo is het maar net
Kitty gelooft het pas als ze voor haar neus tedere neukseks op het ritme van "Je t'aime (moi non plus)" hebben
Terwijl Vera en Dimi juist de momenten opzoeken wanneer er niemand in de buurt is. Zie ze alleen al telkens om hun heen kijken voordat ze een stap zetten. Dimi en Vera is echt. Punt.
De middag is de pauze van Kitty's Keukenmomentquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:58 schreef Ebinas het volgende:
Ik kijk niet zo heel veel sinds gister, maar steeds als ik kijk lijkt Kitty minder in de keuken.
Toeval of verliest ze de controle ?
Die geeft haar territorium niet zo maar op. Ze staat er weer.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:58 schreef Ebinas het volgende:
Ik kijk niet zo heel veel sinds gister, maar steeds als ik kijk lijkt Kitty minder in de keuken.
Toeval of verliest ze de controle ?
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:58 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Haar haat naar Vera toe gaat steeds verder. Ze stookt iedereen op. Dimi mag t wel hoor want die heeft vanaf t begin gezegd dat hij het spel speelt.
Dan is het toeval. Zie haar inmiddels ook alweer daarquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:59 schreef Benny het volgende:
[..]
De middag is de pauze van Kitty's Keukenmoment
Ze zei vanochtend dat ze heeft besloten deze week om het ontbijt en lunchmoment niet meer te doen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan is het toeval. Zie haar inmiddels ook alweer daar
Ben wel blij dat er eindelijk eens wat drama in de keet komt. Het gaat er veel te zoetsappig aan toe allemaal. Ik vond Utopia destijds een stuk leuker, dat was altijd ellende. xDquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:58 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Haar haat naar Vera toe gaat steeds verder. Ze stookt iedereen op. Dimi mag t wel hoor want die heeft vanaf t begin gezegd dat hij het spel speelt.
Het is niet onmogelijk dat ze gelijk heeft. Dimi is zijn interesse al verloren... Erg snel voor iemand die verliefd is.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Raar dat je dat gewoon aanneemt.....ieder stelletje beleeft het op zijn manier.
Zelfde als verleden jaar. Wat is er niet afgeroddeld tussen Michel en ...... die hebben vast het gedaan dat kan niet anders.
Tussen Jill en Thomas dat was echte liefde....zo lief..(en daar geloofde ik dus niet in)
Tx! dus toch wel iets minder actief aanwezig dus daar.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zei vanochtend dat ze heeft besloten deze week om het ontbijt en lunchmoment niet meer te doen.
Niks met jaloezie te maken?? Dimi is voor haar en Vera heeft hem afgepakt om verder in het spel te komen. Raar dat ze het begrijpt van Dimi maar Vera de schuld geeft .quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat heeft niets met jaloezie te maken maar is gewoon een mening, en dat mag toch. Ik zie hetzelfde gebeuren tussen die 2. Dat is kip en klaar.
ontbijt doet kristof bijna altijdquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zei vanochtend dat ze heeft besloten deze week om het ontbijt en lunchmoment niet meer te doen.
ik zie geen verloren interessequote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:01 schreef engine het volgende:
[..]
Het is niet onmogelijk dat ze gelijk heeft. Dimi is zijn interesse al verloren... Erg snel voor iemand die verliefd is.
Top plot twist!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:02 schreef Poesjuh het volgende:
Hallo allen!
Ik schakel nu pas in dus misschien spuit 11.
IK GOK: AMY GAAT ZELF NAAR HUIS, EN KITTY EN PETER BLIJVEN
beetje als een een man die vreemd gaat en degene waarmee die vreemd gaat krijgt de schuldquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niks met jaloezie te maken?? Dimi is voor haar en Vera heeft hem afgepakt om verder in het spel te komen. Raar dat ze het begrijpt van Dimi maar Vera de schuld geeft .
ik ben allang blij dat het geen zoey isquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:04 schreef Ebinas het volgende:
Grace mss best een aardige meid.
Maar man3 dat zingen, wat een ellende
Truequote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:04 schreef Ebinas het volgende:
Grace mss best een aardige meid.
Maar man3 dat zingen, wat een ellende
Die hadden Billy, nu hebben we Kittyquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:01 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ben wel blij dat er eindelijk eens wat drama in de keet komt. Het gaat er veel te zoetsappig aan toe allemaal. Ik vond Utopia destijds een stuk leuker, dat was altijd ellende. xD
Dat is de exacte vergelijking. Ik zie heel veel gelijkenissen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die hadden Billy, nu hebben we Kitty
En het kan niet zijn dat hij denkt ik wil me ook met de boys bezighouden....rustig aan. Vera loopt niet weg. Ik hoef niet te kleven.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:01 schreef engine het volgende:
[..]
Het is niet onmogelijk dat ze gelijk heeft. Dimi is zijn interesse al verloren... Erg snel voor iemand die verliefd is.
Ik erger me kapot aan die streams.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben allang blij dat het geen zoey is
eeuwig boos over iets
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
En het kan niet zijn dat hij denkt ik wil me ook met de boys bezighouden....rustig aan. Vera loopt niet weg. Ik hoef niet te kleven.
Second that.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:07 schreef Flow3r het volgende:
100 x liever gezeik van Kitty dan gezang van Grace
je hebt ergernissen en ergernissen
ik ben klaar met de Kitty streamsquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik erger me kapot aan die streams.
Althans ik voorkom dat ik me kapot ga ergeren.
Dat zingen, dat gezeik van Kitty.
Snel oordoppen en/of streams uit.
Weet niet wat ut is. Ik kom er niet in dit keer
Eens!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Er moet ook een verbod op klappen komen
neequote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:07 schreef Robin1965a het volgende:
Hoi allen, ik lach me rot. Heb wel weer zin om mee te ouwehoeren af en toe.
Goh, ik erger me dood aan die roze botervloot maar het zal toch ook wel ontzettend saai worden als ze weg moet..toch?
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:07 schreef Robin1965a het volgende:
Hoi allen, ik lach me rot. Heb wel weer zin om mee te ouwehoeren af en toe.
Goh, ik erger me dood aan die roze botervloot maar het zal toch ook wel ontzettend saai worden als ze weg moet..toch?
Ook dat nogquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:08 schreef Benny het volgende:
Gelukkig. Een spelletje Dammen. Net wat ik nodig had.
HOOOOOquote:
Van Vera niet he, van Dimi welquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
HOOOOO
STOP
nie dit niet laten zien
is nep
niet echt
allemaal doorlopen
Dat kan.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
En het kan niet zijn dat hij denkt ik wil me ook met de boys bezighouden....rustig aan. Vera loopt niet weg. Ik hoef niet te kleven.
@DGK_Tegengas emotionele Amy vanaf ongeveer 12.30 uur op Stream 1.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Amy is (inderdaad) in de DBK zeggen Nouchine en Nawel.
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:11 schreef Ebinas het volgende:
In het begin was ik best blij, geen spelletjes in huis![]()
Maar moet wel toegeven, crea zijn ze wel
En als ze dan nu nog terug is, is ze al 3 kwartier daarquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:11 schreef Harry het volgende:
[..]
@:dgk_tegengas emotionele Amy vanaf ongeveer 12.30 uur.
Die van vorigjaar stonden iedere dag aan de deur van BB te zagen om van alles te bekomen. Deze zijn inderdaad véél creatiever.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:11 schreef Ebinas het volgende:
In het begin was ik best blij, geen spelletjes in huis![]()
Maar moet wel toegeven, crea zijn ze wel
Ze is er nog, want Dimi was net aan het bespreken dat hij wat beslag moest overhouden voor Amy, omdat ze nog in de DBK zat.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En als ze dan nu nog terug is, is ze al 3 kwartier daar![]()
Maar mss wel terug, niet in beeld
Eik wel met alles.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die van vorigjaar stonden iedere dag aan de deur van BB te zagen om van alles te bekomen. Deze zijn inderdaad véél creatiever.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:14 schreef Stargazing het volgende:
[..]
sorry , vinger gleed uit, te snel op versturen gedrukt
kunnen ze wel een hele dag wassen met 1 muntjequote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Het muntautomaat, alsof je op de camping zit.
Daar is dan een flinke peptalk gaande.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze is er nog, want Dimi was net aan het bespreken dat hij wat beslag moest overhouden voor Amy, omdat ze nog in de DBK zat.
Ik zou hem gewoon ritueel verbranden voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:15 schreef spapaars het volgende:
Ne 6 x wassen is haar roze pak weer schoon.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:14 schreef Stargazing het volgende:
[..]
sorry , vinger gleed uit, te snel op versturen gedrukt
op 90 graden en dan krimpt het meteen 4 matenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:15 schreef spapaars het volgende:
Ne 6 x wassen is haar roze pak weer schoon.
En dan net nog niet helemaal klaar en dus nog een muntje nodig.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, maar denk ook dat hij drommels goed door heeft dat het niet door Kitty in dank af genomen wordt. En zich in allerlei bochten moet wringen...om het witte voetje bij Kitty te houden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Dimi maakt vrijwel overal een grap van .. dus is moeilijk te peilen hoe hij er echt in staat.
Hoe heeft ze dat in hemelsnaam voor elkaar gekregen? Dat pak staat toch letterlijk en figuurlijk stijf van de schimmel??quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:16 schreef Flory het volgende:
ATTENTIE!
Het roze pak is weer schoon![]()
[ afbeelding ]
1 muntje voor de hele dagquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En dan net nog niet helemaal klaar en dus nog een muntje nodig.
Da's daar dan wel weer wat lastiger met het rantsoen
Mag niet van milieudefensie.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon ritueel verbranden voor de zekerheid.
4 uur en 15 minuten.quote:
Ze klonk zelf ook een beetje verbaasd vond ikquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:17 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
Hoe heeft ze dat in hemelsnaam voor elkaar gekregen? Dat pak staat toch letterlijk en figuurlijk stijf van de schimmel??
Per muntje.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zeggen steeds dat ze 4 uur en een kwartier kunnen wassen met de muntjes.. Weet niet of dat per muntje is, of voor alles.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
vind dit best bespottelijkquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:16 schreef Flory het volgende:
ATTENTIE!
Het roze pak is weer schoon![]()
[ afbeelding ]
aaah ik dacht dat ze die gewoon kregenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Per muntje.
3 muntjes kosten 7,50.
Heerlijk de 60,70,en 80ge jaren...Hij heeft echt een oude ziel. Mooi hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:19 schreef Pjotr1953 het volgende:
Tobias duidelijk maken wat voor muziek hij leuk vindt
Kan ik ook mee leven.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:22 schreef BB-King het volgende:
Tobias houdt van jaren 60 fashion, jaren 70 vibes en jaren 80 muziek.
Puntje er bij.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:22 schreef BB-King het volgende:
In de promo foto's stond daar een drogerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heerlijk de 60,70,en 80ge jaren...Hij heeft echt een oude ziel. Mooi hoor.
Ik ook, de gesprekken zijn veel leuker ookquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:22 schreef Benny het volgende:
Tobias en Grace zijn leuk. Misschien vind ik die combi nog wel leuker dan Dimi en Vera
kitty moet niet zo zeurenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:22 schreef Pjotr1953 het volgende:
Stream 2..Kitty lust geen pannekoeken.,
Onmogelijk. Dat vieze roze pak kan niet na één dag wassen schoon zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah ik dacht dat ze die gewoon kregen
heb ik gemist dan
de eerste keer had Kitty de hele dag gewassen op 1muntje zei ze
nicequote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:22 schreef BB-King het volgende:
Minder oppervlakkig. Is ook een stukje ervaring natuurlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:23 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik ook, de gesprekken zijn veel leuker ook
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
[..]
Onmogelijk. Dat vieze roze pak kan niet na één dag wassen schoon zijn![]()
Praten echt en wisselen ideeen uit.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:23 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik ook, de gesprekken zijn veel leuker ook
Ze is nu ook rustig.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:22 schreef Benny het volgende:
Tobias en Grace zijn leuk. Misschien vind ik die combi nog wel leuker dan Dimi en Vera
Of om te troostenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Kitty naar de DBK .. Amy is dus uit de DBK.
Die komt er denk ook nog wel, aansluiting zit erquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:22 schreef Hunter het volgende:
[..]
In de promo foto's stond daar een droger
Dat ook. Grappig om te zien hoe anders ze kan zijn bij verschillende mensen. In de buurt van Nawel is ze extreem druk. Nu gewoon rustig hele mooie verhalen aan het vertellen. Tobias zit ook met volle aandacht te luisteren.quote:
Hebben ze nietquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:28 schreef b_engeltje het volgende:
Waarom gebruiken ze de vaatwasser niet?
Ja, het lijkt erop dat de wasmuntjes een last minute toevoeging is geweest.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:22 schreef Hunter het volgende:
[..]
In de promo foto's stond daar een droger
Jajajajaja... als je dat maar vaakt genoeg zegt klopt het vanzelf een keer.... laten we het gewoon maar afwachten.quote:
Lekkere harde handdoeken dan om je af te drogen na t douchenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:17 schreef Joyce-43 het volgende:
BB heeft dit jaar zelfs ook geen droger haha
Ze zeiden nog:quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:17 schreef Joyce-43 het volgende:
BB heeft dit jaar zelfs ook geen droger haha
Dat denk ik niet...quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:34 schreef zodeju het volgende:
Zal ze niet uit het programma stappen??
Ze zal toch wel de crematie/ begrafenis gaanquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:34 schreef zodeju het volgende:
Zo benieuwd? al is het maar om haar moeder te steunen..quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:34 schreef zodeju het volgende:
Vaderquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:31 schreef Harry het volgende:
Wat betekent het Portugese woord Papie (wat Grace dagelijks zegt)?
Dat denk ik nietquote:
geen ideequote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:34 schreef zodeju het volgende:
Inderdaadquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:34 schreef Dotteke het volgende:
Ze wist al dat hij al ziek was. Ik blijf nooit begrijpen dat mensen dan toch zo huis in gaan
Ik betwijfel het, waarom deze uitgebreide uitleg over de streams.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:34 schreef zodeju het volgende:
Ze had al afscheid genomen. Weet niet wat ze nu gaat doen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:34 schreef zodeju het volgende:
Doe niet zo naar man!!!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:34 schreef Jockari het volgende:
Erg nieuws, maar Kitty gebruikt dit moment weer om alle ellende over de anderen uit te storten.
ik zou nooooiiiittttt gaan als ik zou weten dat mijn ouders niet lang meer hebbenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:34 schreef Dotteke het volgende:
Ze wist al dat hij al ziek was. Ik blijf nooit begrijpen dat mensen dan toch zo huis in gaan
Het blijft een persoonlijke keuze.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:35 schreef TheLuckyman het volgende:
Pfff heftig..
Persoonlijk zou ik gelijk vertrekken, maar je kan haar niet veroordelen als ze blijft. Wat een ieder zelf ook zou doen.
Precies ditquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:34 schreef Dotteke het volgende:
Snap ik ooo echt niet ! Je vader die slecht ligt, je staat op t punt om oma te worden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:34 schreef Dotteke het volgende:
quote:
Nee, ik ook niet. Dan wil je toch de tijd die nog rest samen zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou nooooiiiittttt gaan als ik zou weten dat mijn ouders niet lang meer hebben
En haar moeder alleen laten.....quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:35 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ze zal toch wel de crematie/ begrafenis gaan
nee ik zou het niet kunnenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Dan wil je toch de tijd die nog rest samen zijn.
Je kan toch niet in voren al afscheid nemen.
Dat had ik ook zeer zeker niet verwacht.quote:
Ik kan het me ook niet voorstellen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Dan wil je toch de tijd die nog rest samen zijn.
Je kan toch niet in voren al afscheid nemen.
Ze legt het nu uitquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:34 schreef Dotteke het volgende:
Ze woont een heel eind bij haar ouders vandaan, dus dan kan je er niet dagelijks zijn om te steunen. Niet te snel oordelen!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
En haar moeder alleen laten.....
Hoor haar alleen maar praten over wat ze allemaal gedaan heb....veertien dagen bij haar ouders geweest. Das lang hoor.....met rolstoel naar het tuincentrum.....![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dacht ik ook direct 🙈 heel erg hoor maar wat een timing...quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:38 schreef Dotteke het volgende:
Nou gaan de mensen haar nog meer zielig vinden en mag ze blijven
Niet zo doen. Verlies van iemand moet je met respect behandelen, of je de persoon nou mag of niet. Iedereen heeft op zijn of haar manier verdriet bij een overlijden.quote:
En dát pikt Richard niet (SL).quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:38 schreef Hunter het volgende:
Mag van Richard (BB) haar moeder bellen
Je kan altijd nog gaan, nu kan je niet gaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze woont een heel eind bij haar ouders vandaan, dus dan kan je er niet dagelijks zijn om te steunen. Niet te snel oordelen!
Nee. Opzouten nuquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:39 schreef zodeju het volgende:
NEE KITTY HEEL NEDERLAND BEGRIJPT DIT NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gaat ze naar de daklozen-opvang?
Ja maar dit is haar droom... 😩quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:39 schreef greenboozy het volgende:
Je gunt natuurlijk niemand dit
Maar moet er zoveel verteld worden over het leven van haar vader? en dat ze er niet uitgaat voor een begravenis?
Het word een ongepaste kitty show zo.
‘Wat iedereen gaat door en ik ben alleen’
Uh je vader is overleden fuck dat hele bb ?!!
Zo zit ik ook....quote:
Ja, is ook erg voor haar. Maar ik snap niet dat dit zo belangrijk voor je kan zijn. Het is gewoon te triest.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:39 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook direct 🙈 heel erg hoor maar wat een timing...
focus je aandacht op de gnoomquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
in 3-4 uren gaat amy weer huilen
om dat zij niet poepen kann
Het is dan ook commentaar op de streams, he. We doen niets andersquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:39 schreef Mjelleke het volgende:
Tsss hoop dat Nederland dit ook begrijpt... Nee Kitty dat doe ik in elk geval niet. Het is je vader.
MIjn stem krijgt ze ook, ze mag naar huisquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:39 schreef zodeju het volgende:
NEE KITTY HEEL NEDERLAND BEGRIJPT DIT NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ten eerste zou ik nooooit mijn ouders alleen laten als er een kans zou zijn dat ze binnen afzienbare tijd zouden overlijdenquote:
Doe eens normaal achterlijke debiel. Ze heeft een van haar ouders verloren.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:39 schreef chufi het volgende:
Alsjeblieft Nederland stuur me niet naar huis ... wat een triest persoon
Eik weet ik helemaal niet wat ik hiervan moet vinden.quote:
Was dat vorig niet ook, dat er iemand een dagje weg was? Of was dat Utopia?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:42 schreef BB-King het volgende:
Zaterdag is de exit dus het zou best kunnen dat ze alsnog op de uitvaart kan zijn.
Zou dat niet misschien het beste zijn?
dat is wat ze zelf aangeeft in de streams netquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:43 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Doe eens normaal achterlijke debiel. Ze heeft een van haar ouders verloren.
Terwijl ze er zaterdag misschien uitligt.......zit hier met een heel dikke strot....niet van verdriet maar van onmacht en ongeloof kan er niet bij.quote:
BB had haar nooit moeten selecteren met de wetenschap dat er een kleinkind op komst was én haar vader slecht was. Dit gaat de stemming drukken in het huis en iedereen gaat haar nu met fluwelen handschoentjes behandelenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ten eerste zou ik nooooit mijn ouders alleen laten als er een kans zou zijn dat ze binnen afzienbare tijd zouden overlijden
en een begrafenis missen
jeetje
nou echt kan geen reden bedenken
Pfff, ik was allang de poort uitgelopen, je bent pas een mongool als je in dat huis blijft bij het overlijden van 1 van je oudersquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
MIjn stem krijgt ze ook, ze mag naar huis
Juist wel, levert mooie tv opquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:45 schreef Japio666 het volgende:
[..]
BB had haar nooit moeten selecteren met de wetenschap dat er een kleinkind op komst was én haar vader slecht was. Dit gaat de stemming drukken in het huis en iedereen gaat haar nu met fluwelen handschoentjes behandelen
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:38 schreef mario390 het volgende:
ik will niets zeggen
maar het is tv en hoezo werd just in deze
moment gezegd als kitty nominiert is
haar vater is overleden,weesten ze
dat gisteren niet?
Niet bij Big Brother voor een overlijdensgeval dacht ik. Bij Utopia wel dacht ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:43 schreef Hunter het volgende:
[..]
Was dat vorig niet ook, dat er iemand ene dagje weg was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |