ik zie geen verloren interessequote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:01 schreef engine het volgende:
[..]
Het is niet onmogelijk dat ze gelijk heeft. Dimi is zijn interesse al verloren... Erg snel voor iemand die verliefd is.
Top plot twist!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:02 schreef Poesjuh het volgende:
Hallo allen!
Ik schakel nu pas in dus misschien spuit 11.
IK GOK: AMY GAAT ZELF NAAR HUIS, EN KITTY EN PETER BLIJVEN
beetje als een een man die vreemd gaat en degene waarmee die vreemd gaat krijgt de schuldquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niks met jaloezie te maken?? Dimi is voor haar en Vera heeft hem afgepakt om verder in het spel te komen. Raar dat ze het begrijpt van Dimi maar Vera de schuld geeft .
ik ben allang blij dat het geen zoey isquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:04 schreef Ebinas het volgende:
Grace mss best een aardige meid.
Maar man3 dat zingen, wat een ellende
Truequote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:04 schreef Ebinas het volgende:
Grace mss best een aardige meid.
Maar man3 dat zingen, wat een ellende
Die hadden Billy, nu hebben we Kittyquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:01 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ben wel blij dat er eindelijk eens wat drama in de keet komt. Het gaat er veel te zoetsappig aan toe allemaal. Ik vond Utopia destijds een stuk leuker, dat was altijd ellende. xD
Dat is de exacte vergelijking. Ik zie heel veel gelijkenissen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die hadden Billy, nu hebben we Kitty
En het kan niet zijn dat hij denkt ik wil me ook met de boys bezighouden....rustig aan. Vera loopt niet weg. Ik hoef niet te kleven.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:01 schreef engine het volgende:
[..]
Het is niet onmogelijk dat ze gelijk heeft. Dimi is zijn interesse al verloren... Erg snel voor iemand die verliefd is.
Ik erger me kapot aan die streams.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben allang blij dat het geen zoey is
eeuwig boos over iets
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
En het kan niet zijn dat hij denkt ik wil me ook met de boys bezighouden....rustig aan. Vera loopt niet weg. Ik hoef niet te kleven.
Second that.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:07 schreef Flow3r het volgende:
100 x liever gezeik van Kitty dan gezang van Grace
je hebt ergernissen en ergernissen
ik ben klaar met de Kitty streamsquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik erger me kapot aan die streams.
Althans ik voorkom dat ik me kapot ga ergeren.
Dat zingen, dat gezeik van Kitty.
Snel oordoppen en/of streams uit.
Weet niet wat ut is. Ik kom er niet in dit keer
Eens!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Er moet ook een verbod op klappen komen
neequote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:07 schreef Robin1965a het volgende:
Hoi allen, ik lach me rot. Heb wel weer zin om mee te ouwehoeren af en toe.
Goh, ik erger me dood aan die roze botervloot maar het zal toch ook wel ontzettend saai worden als ze weg moet..toch?
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:07 schreef Robin1965a het volgende:
Hoi allen, ik lach me rot. Heb wel weer zin om mee te ouwehoeren af en toe.
Goh, ik erger me dood aan die roze botervloot maar het zal toch ook wel ontzettend saai worden als ze weg moet..toch?
Ook dat nogquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:08 schreef Benny het volgende:
Gelukkig. Een spelletje Dammen. Net wat ik nodig had.
HOOOOOquote:
Van Vera niet he, van Dimi welquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
HOOOOO
STOP
nie dit niet laten zien
is nep
niet echt
allemaal doorlopen
Dat kan.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
En het kan niet zijn dat hij denkt ik wil me ook met de boys bezighouden....rustig aan. Vera loopt niet weg. Ik hoef niet te kleven.
@DGK_Tegengas emotionele Amy vanaf ongeveer 12.30 uur op Stream 1.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Amy is (inderdaad) in de DBK zeggen Nouchine en Nawel.
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:11 schreef Ebinas het volgende:
In het begin was ik best blij, geen spelletjes in huis![]()
Maar moet wel toegeven, crea zijn ze wel
En als ze dan nu nog terug is, is ze al 3 kwartier daarquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:11 schreef Harry het volgende:
[..]
@:dgk_tegengas emotionele Amy vanaf ongeveer 12.30 uur.
Die van vorigjaar stonden iedere dag aan de deur van BB te zagen om van alles te bekomen. Deze zijn inderdaad véél creatiever.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:11 schreef Ebinas het volgende:
In het begin was ik best blij, geen spelletjes in huis![]()
Maar moet wel toegeven, crea zijn ze wel
Ze is er nog, want Dimi was net aan het bespreken dat hij wat beslag moest overhouden voor Amy, omdat ze nog in de DBK zat.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En als ze dan nu nog terug is, is ze al 3 kwartier daar![]()
Maar mss wel terug, niet in beeld
Eik wel met alles.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die van vorigjaar stonden iedere dag aan de deur van BB te zagen om van alles te bekomen. Deze zijn inderdaad véél creatiever.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:14 schreef Stargazing het volgende:
[..]
sorry , vinger gleed uit, te snel op versturen gedrukt
kunnen ze wel een hele dag wassen met 1 muntjequote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Het muntautomaat, alsof je op de camping zit.
Daar is dan een flinke peptalk gaande.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze is er nog, want Dimi was net aan het bespreken dat hij wat beslag moest overhouden voor Amy, omdat ze nog in de DBK zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |