een zeer egoistische beslissing die ik nooit zal begrijpen, en het overgrote deel van België en Nederland ook niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is haar beslissing, dus klaar.
dusquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:31 schreef Tourniquet het volgende:
Nawel: "ik moet ophouden met dat snapte?".
Kitty heeft gebeld?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:33 schreef Harry het volgende:
Kitty: Mijn moeder zei aan de telefoon: je stop niet!!!!
Leuke trui heeft ze aan. Zo'n kleur trui kun je twee weken dag en nacht aanhouden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace tegen Vera: 'Oh my gosh, je wordt kroes omdat je met mij omgaat!!! Is echt een kroeshaar, kijk dan. Oh my gosh, nog 2 weken en je bent Shaniqua.'
[ afbeelding ]
Gelukkig is dit COS en mogen we gewoon praten over wat bewoners in het BB beslissen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is haar beslissing, dus klaar.
Ze mocht net naar de gameroom dus heeft ze vast even kunnen bellen.quote:
Dat denk ik niet. Dat zou ze dan zelf gedaan hebben. Ik denk dat ze er nu juist in gehouden wordt anders wordt het wel heel voorspelbaar morgen wie er gaat en heb je geen goed programma meer.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:33 schreef Stargazing het volgende:
[..]
een zeer egoistische beslissing die ik nooit zal begrijpen, en het overgrote deel van België en Nederland ook niet.
Nu krijgt ze nog de kans om met eer zelf te vertrekken. Zaterdag wordt ze eruitgestemd
Vraag me af of ze niet op haar ingepraat hebben of ze wel weet wat ze doet.....en dat ze er misschien wel uitgestemd wordt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:31 schreef Stargazing het volgende:
Eigenlijk zou BB moeten zeggen:
Kitty, je koffers staan buiten aan de rode poort. Verlaat mijn huis en wees er voor je familie.
Wat erg voor jequote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:34 schreef mario390 het volgende:
heb veras knuffel gemist om dat dr streams haperen
bij terugkijken
had zij gisteren ook an,zo cutequote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Leuke trui heeft ze aan. Zo'n kleur trui kun je twee weken dag en nacht aanhouden.
Ja, en daar luistert ze naar, anders was ze wel gegaan hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:33 schreef Harry het volgende:
Kitty: Mijn moeder zei aan de telefoon: je stopt niet!!!!
Fake newsquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:35 schreef Hunter het volgende:
Amy douchen, komt niet eens boven de deur uit
België, Nederland, Febo... Allemaal hebben wel wat meer fatsoen.De meeste mensen zijn niet zo egoïstisch, obsessief en duidelijk harteloos als Kittyquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Dat zou ze dan zelf gedaan hebben. Ik denk dat ze er nu juist in gehouden wordt anders wordt het wel heel voorspelbaar morgen wie er gaat en heb je geen goed programma meer.
nouchi ook nietquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:35 schreef Hunter het volgende:
De febo heeft er ook camera's boven hangen, die vinden dat niet erg.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:35 schreef Hunter het volgende:
Dan had ze er gelijk uit moeten stappen want anders wordt het morgen alleen maar een toneelstukje waarvan je de afloop al weet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:36 schreef Stargazing het volgende:
[..]
België, Nederland, Febo... Allemaal hebben wel wat meer fatsoen.De meeste mensen zijn niet zo egoïstisch, obsessief en duidelijk harteloos als Kitty
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |