SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
[ Bericht 16% gewijzigd door kwiwi op 14-01-2022 04:34:56 ]
Wel begrijpelijk dat je dan nerveus bent. Succes vandaagquote:Op vrijdag 14 januari 2022 04:25 schreef kwiwi het volgende:
Kan niet slapen, beetje zenuwachtig. Vandaag twee doktersafspraken; eentje voor de die moedervlek die raar is gaan doen en 2u later mammografie. In plaats van zoals normaal nerveus te zijn vanwege één soort kanker, is het vandaag 1+1 gratis
Dankjequote:Op vrijdag 14 januari 2022 05:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel begrijpelijk dat je dan nerveus bent. Succes vandaag
oei, sterkte.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 04:25 schreef kwiwi het volgende:
Kan niet slapen, beetje zenuwachtig. Vandaag twee doktersafspraken; eentje voor de die moedervlek die raar is gaan doen en 2u later mammografie. In plaats van zoals normaal nerveus te zijn vanwege één soort kanker, is het vandaag 1+1 gratis
Succes!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 04:25 schreef kwiwi het volgende:
Anderhalf uur ofzoquote:Op vrijdag 14 januari 2022 05:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dankje
Jij hebt weer de halve nacht wakker gelegen?
Gvdquote:Op vrijdag 14 januari 2022 07:55 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)we-aanklacht-in.html
Deze jongen kan z'n geld beter in een goede therapeut investeren denk ik.
Denk dat juist zijn geld op is en hij met zulke geintjes meer probeert te krijgenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 07:55 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)we-aanklacht-in.html
Deze jongen kan z'n geld beter in een goede therapeut investeren denk ik.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:21 schreef kwiwi het volgende:
Gewoon een Nederlandse huisartsMoedervlek leek niet kwaadaardig maar kan het laten weghalen bij de dermatoloog als ik wil, dus dat gaan we maar doen.
Je bent even naar Nederland gereden?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:21 schreef kwiwi het volgende:
Gewoon een Nederlandse huisartsMoedervlek leek niet kwaadaardig maar kan het laten weghalen bij de dermatoloog als ik wil, dus dat gaan we maar doen.
Gelukkigquote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:21 schreef kwiwi het volgende:
Helder hier hoor.quote:
Raar. misschien gaat het wel nooit meer wegquote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helder hier hoor.
Ja, ok, nog donker, dat wel.
ja oke. Weet nu wel meer te verkrijgen als eerstquote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:41 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
perfect voor jouw ledematenjacht toch?
hmmmquote:Jarenlang hoorde de 38-jarige Japanse man Shoji Morimoto van familie en vrienden dat hij het type persoon is die niks doet of onderneemt. De persoon die altijd van een afstandje kijkt, maar nooit het initiatief zou nemen. Na jarenlang werken bij verschillende baantjes, besloot hij het roer om te gooien en zijn karakter om te zetten in zijn eigen bedrijfje. De Japanner verhuurt zichzelf namelijk om niets te doen en dat levert hem meer dan duizend klanten op!
Niks doen
Natuurlijk staat hij niet de hele dag letterlijk stil, maar krijgt hij hele normale taken van zijn klanten. Zo heeft hij de was voor iemand gedaan en speelde hij iemands vriend. Ook heeft hij een taartje gegeten bij iemand die heel eenzaam is, maar wel zijn verjaardag wilde vieren. Hij heeft ook weleens urenlang in de kou gestaan om een straatmuzikant te vergezellen. Allemaal heel 'normale' dingen eigenlijk, als je de eenzaamheid van zijn klanten wegdenkt.
Succesvol
Zijn eigen bedrijfje is zo succesvol dat hij er van kan leven. Hij heeft zelfs meerdere boeken geschreven, waaronder een stripboek. Deze boeken gaan over de situaties waar hij in terecht is gekomen tijdens het werk. Dus heb je eens een +1 nodig bij een bruiloft, wil je gezellig iemand om tegenaan te praten tijdens het thuiswerken of wil je gewoon gezelschap tijdens je verjaardag? Dan kun je Shoji gewoon huren! Je moet er waarschijnlijk wel voor naar Japan óf hem zoveel geld bieden dat hij naar Nederland vliegt.
https://www.sgxl.nl/japan(...)ft-duizenden-klanten
Nee nieuwe huisarts in de praktijkquote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent even naar Nederland gereden?![]()
Maar positief Kwiwi
Grappig toeval.quote:
10u, zit nu met te werken in een cafeetje. Met warme chocomelquote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelukkig
Hoe laat heb je de volgende afspraak?
Ze zien je caafs eindelijk écht als je kind?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een rekening gekregen van 360 euro (dus gelijk bijna mijn eigen risico weg in januari)![]()
Geen idee waarvoor, want ik kan al een paar dagen niet inloggen bij mijn verzorgverzekering.
Superhandig
daar begint het wel op te lijkenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Raar. misschien gaat het wel nooit meer weg
We zijn Fles al verloren in de mist. Gisteren was US ook weg. Wie zal er vandaag verdwijnen in de mist.quote:
al die ledematenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We zijn Fles al verloren in de mist. Gisteren was US ook weg. Wie zal er vandaag verdwijnen in de mist.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:54 schreef UitStraling het volgende:
![]()
Ik spreek mist altijd uit als mift, waarom dat weet ik niet zo goed.
Waah zin an!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
10u, zit nu met te werken in een cafeetje. Met warme chocomel
Echt niet. Ik ben niet te zienquote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb je verkleed als miftvrouwtje gevonden [ afbeelding ]
Gewoon weer lekker in de horeca zitten bedoel ikquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje gay om warme chocomel te drinken in de ochtend.
Amaramadingdongquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een toverboek gevonden, ik zie je altijd en overal duidelijk, in je blootnakie [ afbeelding ]
Gewoon een sexboekje dus ouwe rukker, De chick uit 1970?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een toverboek gevonden, ik zie je altijd en overal duidelijk, in je blootnakie [ afbeelding ]
werk, werk, werk.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:06 schreef Karzai het volgende:
Lekker gedoucht en gesopt, wat brengt ons deze mooie dag? wel bewolkt maar ik zie geen mist!
Ik twijfel zelfs of ballie naakt doucht. Dus zomaar in haar blootnakie loopt ze vast ook niet rond.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik twijfel zelfs of ballie naakt doucht. Dus zomaar in haar blootnakie loopt ze vast ook niet rond.
Somber grijzig, als ik naar buiten kijk, hoop dat het zonnetje nog even komt kijken. Even een wandelingetje maken op mijn vrije dagquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:06 schreef Karzai het volgende:
Lekker gedoucht en gesopt, wat brengt ons deze mooie dag? wel bewolkt maar ik zie geen mist!
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zien je caafs eindelijk écht als je kind?
hoe moet ik dan douchenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik twijfel zelfs of ballie naakt doucht. Dus zomaar in haar blootnakie loopt ze vast ook niet rond.
Huidkleurig badpak maar dat werkt ook voor mijquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huidkleurig badpak maar dat werkt ook voor mij
Je eigen zonnetje in 't leven zijn, dan ben je nooit afhankelijk van het weerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:10 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Somber grijzig, als ik naar buiten kijk, hoop dat het zonnetje nog even komt kijken. Even een wandelingetje maken op mijn vrije dag
Dat ben ik sowiesoquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je eigen zonnetje in 't leven zijn, dan ben je nooit afhankelijk van het weer
Wil je wat bijverdienen?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:14 schreef bitterbal het volgende:
Wilde morgen sushi eten maar denk wat te krap deze maand
maak je het zelfquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:14 schreef bitterbal het volgende:
Je broek te krap?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:14 schreef bitterbal het volgende:
Ik las "wilde vanmorgen sushi eten"quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:14 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n badpak gezienquote:
alles is te leren. gewoon oefenenquote:
ik zie het probleem nietquote:
nou vooruit dan maarquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb er geen behoefte aan twee keer per week.
Hoe vaak bestel je gemiddeld per maand?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:14 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga op zoek en dan koop ik voor alle vrouwen van Foqueville zo'n vleeskleurig badpak, maten en gewenst tintje in DM.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n badpak gezien
Hoeveel zegelboekjes heb je?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:20 schreef bitterbal het volgende:
Moet niet vergeten die besteksetjes te halen bij de ah
nou ja was tijdje dat ik 4 keer bestelde maar toen had ik nog spaargeld en dat is nu opquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe vaak bestel je gemiddeld per maand?
Spaargeld opgegaan aan sushiquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja was tijdje dat ik 4 keer bestelde maar toen had ik nog spaargeld en dat is nu op
zo lees ik dat ook jaquote:
Werk, beetje bewegen, m'n haren wassen, beetje derpen. Dawast.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:06 schreef Karzai het volgende:
ja dat geloof ik ook. kijk of ik ze ook kan bestellen met bezorgen maar dat zie ik zo gauw niet staanquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is genoeg voor een hele set lijkt me.
Gewoon langstippelen, er zit toch een Appie in de buurt?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat geloof ik ook. kijk of ik ze ook kan bestellen met bezorgen maar dat zie ik zo gauw niet staan
jawel maar die displays waar ze dat bestek hebben is overal bijna leegquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon langstippelen, er zit toch een Appie in de buurt?
"Gewoon wit"quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n badpak gezien
En we zijn pas net begonnenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:36 schreef gianni61 het volgende:
nou, het is me al een enerverende ochtend
vertel ons alles!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:36 schreef gianni61 het volgende:
nou, het is me al een enerverende ochtend
in covid tijd?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Godver, sta weer eens in de file
Dat spul ligt meestal onder de toonbank, Nederland boevenland.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar die displays waar ze dat bestek hebben is overal bijna leeg
Nergens last van toen ik van de keuken naar m'n laptop liepquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
ik word altijd een beetje misselijk van de enorme wolk aan zoete lucht die van die winkel af komtquote:
Nu word je misselijk van mijquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik word altijd een beetje misselijk van de enorme wolk aan zoete lucht die van die winkel af komt
ik zou niet durvenquote:
Rustig Fles, het komt goed.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:38 schreef CherryLips het volgende:
God, ik moet een toegangscode per mail aanvragen en die komt maar niet, dus ik zit al te schelden van 'zo kan ik toch niet werken'. Vergeten op 'Send' te klikken
Donkergetint.. graag.. wil misschien kans maken op prins oemfoefoequote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga op zoek en dan koop ik voor alle vrouwen van Foqueville zo'n vleeskleurig badpak, maten en gewenst tintje in DM.
Zeker in Rotterdam en Den Haag. Daar kun je een steak-mes niet in het zicht hebben.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat spul ligt meestal onder de toonbank, Nederland boevenland.
O jee..quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Maakt helemaal niets uit, al is het de laatste week wel wat rustigerquote:
Anders zit ie tussen je ribben.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeker in Rotterdam en Den Haag. Daar kun je een steak-mes niet in het zicht hebben.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Donkergetint.. graag.. wil misschien kans maken op prins oemfoefoe
Dat heb ik met mensen die teveel van hun luchtje hebben opgespotenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik word altijd een beetje misselijk van de enorme wolk aan zoete lucht die van die winkel af komt
jij misschien.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit hier aan een coconut macchiato
Verwenkoffie hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ieuw, kokos.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
kokos is lekkerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
lekker tropische vibes hier hoor
jaloersquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Klinkt als een berige Italiaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
als ik naar buiten kijk zijn die vibes zo wegquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Gaat vanzelf weg door de relaxte #ambtebarenleefquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Buda heb je ook nog paar dagen vakantie om helemaal zen te worden voordat je als ambtenaar begint? Maak me een beetje zorgen met al die agressie en de hoofdpijn.
Kachel 1 graadje omhoog...quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als een berige Italiaan.
Ja, bij mij ook.. dus dan maar zoveel mogelijk naar het beeldscherm starenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik naar buiten kijk zijn die vibes zo weg
staat nu op 13?:Pquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kachel 1 graadje omhoog...
TGIF![]()
![]()
Ja, dat lust ik wel, maar zie ik niet echt als koffie meer.quote:
Ja, die is nu hier.quote:
Ja, daar ga je, ik ben alles behalve tropisch.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
En mijn ijskoffie met vanilleijs, chocoladebonen en slagroom?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat lust ik wel, maar zie ik niet echt als koffie meer.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En mijn ijskoffie met vanilleijs, chocoladebonen en slagroom?Als dat niet telt mag ik hier niet posten
er zit ijskoffie bij zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En mijn ijskoffie met vanilleijs, chocoladebonen en slagroom?Als dat niet telt mag ik hier niet posten
quote:
Vrouwen met lange zwarte armharen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]EWWW
Met of zonder veel borst- en rughaar?
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, daar ga je, ik ben alles behalve tropisch.
ik heb 'm ook even aangezetquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kachel 1 graadje omhoog...
TGIF![]()
![]()
Van die Indonesische vrouwtjes met behaarde armen zoals een gorillaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen met lange zwarte armharen.
Met van die lekker drukke felgekleurde hawaiishirts aan?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Had je wel ingeschat als een tropische verrassing
Dat je dat pas na een kwartier opmerkt als je samen intiem bezig bent.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van die Indonesische vrouwtjes met behaarde armen zoals een gorilla
Alsof we gatekeepen op of je daadwerkelijk koffie drinkt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hooguit dezelfde kleur als de binnenkant van een kokosnoot.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Had je wel ingeschat als een tropische verrassing
Hoop het niet want ik drink helemaal geen koffiequote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof we gatekeepen op of je daadwerkelijk koffie drinkt.
Ehehehe. Als ik er een had, nam ik er een foto in.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met van die lekker drukke felgekleurde hawaiishirts aan?
Naja, niet dus.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoop het niet want ik drink helemaal geen koffie
dat was fantastisch geweestquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bijna 3 dagen in de mist gezeten
Bal the Ripperquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:56 schreef mschol het volgende:
[..]
dat was fantastisch geweest
ideaal voor jou, allemaal mensen de mist intrekken en zonder ledematen er weer uit gooien
1 lijkt me genoeg hoor.quote:
dan heb je booster genoeg voor het leven.quote:
oh..quote:
ik verwacht nav vorige mij morgen een beetje belabberd te voelenquote:Hopelijk heb je er minder last van dan ik, zonde van je weekend anders.
Waar is dit van?quote:
Lolquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg nu bij Windows als ik rechtsonder in de taakbalk op het weerbalkje klik van die stomme nieuwsberichten, waaronder eentje met 'Akelig verhaal over Gordon' met als subtitel 'Akelig verhaal over Gordon'
En een akelige foto van Gordon?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg nu bij Windows als ik rechtsonder in de taakbalk op het weerbalkje klik van die stomme nieuwsberichten, waaronder eentje met 'Akelig verhaal over Gordon' met als subtitel 'Akelig verhaal over Gordon'
tot morgenvroeg 10:00quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:25 schreef bitterbal het volgende:
Hoe lang denken jullie nog dat de horeca dichtblijft? Maand zeker wel toch?
't Zusje deelt morgen koffie, thee en een gebakje uit.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tot morgenvroeg 10:00
althans in mijn dorp
gaan ze daar open?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tot morgenvroeg 10:00
althans in mijn dorp
dat kan je gelukkig heel makkelijk uit zettenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:20 schreef CherryLips het volgende:
haat reacties?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:29 schreef CherryLips het volgende:
De reacties onder het bericht van 't Zusje zijn om te smullen.
Ja, want ze vragen waarschijnlijk wel om QR en mondkapje. En dat is discriminatie en ze sluiten vaste klanten buiten.quote:
eerste wat ik uit automatisme doe op elke pcquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat kan je gelukkig heel makkelijk uit zetten
Dan heb je niet echt goed opgeletquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je dat pas na een kwartier opmerkt als je samen intiem bezig bent.
Nou als je een darm- of blaasziekte of een klein kind hebt is het gebrek aan openbare wc's wel echt enorm waardeloos.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:33 schreef bitterbal het volgende:
er was laatst ergens een horecazaak waarbij een vrouw voor de deur had gepoept. Ze had gevraagd of gebruik mocht maken van het toilet en dat mocht niet.
Die reacties onder het bericht waren dat die horecazaak dit verdiende door haar niet gebruik te laten maken van het toilet
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:33 schreef bitterbal het volgende:
er was laatst ergens een horecazaak waarbij een vrouw voor de deur had gepoept. Ze had gevraagd of gebruik mocht maken van het toilet en dat mocht niet.
Die reacties onder het bericht waren dat die horecazaak dit verdiende door haar niet gebruik te laten maken van het toilet
sowieso is de beschikbaarheid van openbare toiletten hier echt bagger.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou als je een darm- of blaasziekte of een klein kind hebt is het gebrek aan openbare wc's wel echt enorm waardeloos.
heb het gevonden:Pquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, want ze vragen waarschijnlijk wel om QR en mondkapje. En dat is discriminatie en ze sluiten vaste klanten buiten.
Als die vrouw dat had uitgelegd, dan had ze vast wel even gebruik mogen maken van het toilet, maar in mijn ogen is dit een wraakactie.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou als je een darm- of blaasziekte of een klein kind hebt is het gebrek aan openbare wc's wel echt enorm waardeloos.
ja maar dat is voor iemands deur poepen omdat je boos bent ookquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sta eens achter die paar procent die geen vaccin heeft ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb het gevonden:P
Sta eens achter het volk
Recht voor de deur is wel smerig.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als die vrouw dat had uitgelegd, dan had ze vast wel even gebruik mogen maken van het toilet, maar in mijn ogen is dit een wraakactie.
ja, winkels hadden sowieso al bekend gemaakt dat ze open gingen en nu zijn er ook verschillende horeca ondernemers die dit gaan doen.quote:
Dit ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als die vrouw dat had uitgelegd, dan had ze vast wel even gebruik mogen maken van het toilet, maar in mijn ogen is dit een wraakactie.
welk zusje?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
't Zusje deelt morgen koffie, thee en een gebakje uit.
Ja maar dit was ook gewoon een kutwijf.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:40 schreef bitterbal het volgende:
Grote impact
De ophef ontstond zondag toen Kappert een video op Facebook plaatste waarin te zien is dat een vrouw haar broek naar beneden trekt en door haar hurken gaat. Het bleek dat zij uit protest naast de ingang van De Waag poepte, nadat zij van het personeel te horen kreeg dat ze vanwege de coronamaatregelen én haar opvliegerige gedrag geen gebruik mocht maken van het toilet.
Sindsdien kreeg Kappert de nodige ‘shit’ over zich heen. Zo is hij onder meer uitgemaakt voor NSB’er. ,,Ik voel me niet snel geïntimideerd, maar dit doet wel wat met een mens. Niet alleen die vrouw is te kakken gezet, maar ons personeel en ik zijn ook van vlees en bloed. Dit heeft impact”, vertelt Kappert.
https://www.tubantia.nl/b(...)847aa05de4&auth_rd=1
https://www.tubantia.nl/b(...)847aa05de4&auth_rd=1
johquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dit was ook gewoon een kutwijf.
Eigenlijk zou het me niet meer moeten verbazen, maar wat zijn mensen ranzig zegquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:40 schreef CherryLips het volgende:
Mijn ouders hadden vroeger een eigen zaak, met achterin een wc voor medewerkers. Maar soms kwamen er mensen met een klein kind ofzo die vroegen dan of ze daar naar de wc mochten. Maar die wc was in het privédeel van de winkel, dan moest je door de binderij en een kantoor, bij de garderobe. Al onze jassen hingen daar ook. Dus dan liep er even iemand mee. Mensen helemaal kwaad dat er iemand meeliep en ze zijn echt geen dieven en stel je niet aan. Hallo, je loopt een half bedrijf door naar de gang van iemand zijn woning, langs allerlei spullen waar niet altijd iemand bij zit. Natuurlijk loopt er even iemand mee. De tering.
Maar liever dat ze daar naar de wc gingen dan dat ze achter bij de poort zaten te schijten, want dat deden ze ook. Gewoon de poort openmaken en tegen de kas pissen of schijten.
Egyptenaren hadden aan boord ook de neiging om in alle hoeken en gaten te schijten en pissen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:40 schreef CherryLips het volgende:
Mijn ouders hadden vroeger een eigen zaak, met achterin een wc voor medewerkers. Maar soms kwamen er mensen met een klein kind ofzo die vroegen dan of ze daar naar de wc mochten. Maar die wc was in het privédeel van de winkel, dan moest je door de binderij en een kantoor, bij de garderobe. Al onze jassen hingen daar ook. Dus dan liep er even iemand mee. Mensen helemaal kwaad dat er iemand meeliep en ze zijn echt geen dieven en stel je niet aan. Hallo, je loopt een half bedrijf door naar de gang van iemand zijn woning, langs allerlei spullen waar niet altijd iemand bij zit. Natuurlijk loopt er even iemand mee. De tering.
Maar liever dat ze daar naar de wc gingen dan dat ze achter bij de poort zaten te schijten, want dat deden ze ook. Gewoon de poort openmaken en tegen de kas pissen of schijten.
M'n moeder had eens een boodschap gedaan aan het eind van de dag en dat in de binderij op een werktafel neergelegd met haar portemonnee. Want ja, daar komt alleen één medewerker en dan wij, die daar woonden. Ging ze even helpen in de zaak. Komt ze even later terug, is de portemonnee weg. Gejat. Geen idee door wie.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het me niet meer moeten verbazen, maar wat zijn mensen ranzig zeg
Fijn!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:48 schreef kwiwi het volgende:
Mammografie ook goed, ik kan weer een paar maanden vooruit
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:48 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:48 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb het bij ons in eerste huis gehad. Ik was wagen ziek. Portemonnee in de gang op de verwarming gelegd omdat ik moest overgeven. Nog geen 2 meter vanaf mijn portemonnee was ik dus. Mijn man liep in en uit met boodschappen vanuit de auto die een paar stappen vanaf de voordeur stond en is de portemonnee gewoon gejat terwijl we beide zo dichtbij waren.. zat ook nog eens amper geld in maar de ellende van identiteitskaart aanvragen, bakpas blokkeren etcquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder had eens een boodschap gedaan aan het eind van de dag en dat in de binderij op een werktafel neergelegd met haar portemonnee. Want ja, daar komt alleen één medewerker en dan wij, die daar woonden. Ging ze even helpen in de zaak. Komt ze even later terug, is de portemonnee weg. Gejat. Geen idee door wie.
Het idee dat iemand even besluit via de poort en een binnenplaatsje naar de achterdeur te lopen, de garage door te lopen naar de binderij, waar dan toevallig een portemonnee ligt. Hoe vaak is er wel niet iemand even naar binnen gelopen om te kijken, denk je dan? Hoe kom je erop om daar naar binnen te lopen? Om iets te jatten.
Bizar. Daarna wel wat vaker de achterdeur op slot gedaan.
had ik gisteren ineens zin in dus maar gelijk een blok gehaald.quote:
ik vind het wel lekkerquote:
Wtf, dat is wel heel brutaal.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder had eens een boodschap gedaan aan het eind van de dag en dat in de binderij op een werktafel neergelegd met haar portemonnee. Want ja, daar komt alleen één medewerker en dan wij, die daar woonden. Ging ze even helpen in de zaak. Komt ze even later terug, is de portemonnee weg. Gejat. Geen idee door wie.
Het idee dat iemand even besluit via de poort en een binnenplaatsje naar de achterdeur te lopen, de garage door te lopen naar de binderij, waar dan toevallig een portemonnee ligt. Hoe vaak is er wel niet iemand even naar binnen gelopen om te kijken, denk je dan? Hoe kom je erop om daar naar binnen te lopen? Om iets te jatten.
Bizar. Daarna wel wat vaker de achterdeur op slot gedaan.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:42 schreef FranticDJ het volgende:
Egyptenaren hadden aan boord ook de neiging om in alle hoeken en gaten te schijten en pissen.
Als die soepjurk dan omhoog ging om te kleien, was ik niet te beroerd om de heren even op de schouders naar beneden te drukken als er net een kleine achmed aan dek lag.
We hebben gewoon een dek toilet, ga daar maar lekker als een beschaafd mens je behoefte doen.
* dud0r steekt hand opquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jezus, wat ben ik blij dat het weekend is..
Steek je hand omhoog als je dat ook bent
Vaak van die fases, zo af en toe is het lekker, net als oude kaas, of brie.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
had ik gisteren ineens zin in dus maar gelijk een blok gehaald.
was nog in de aanbieding ook.
alsof m'n buikje het aanvoelde
@EttovanBelgiequote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:29 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Vaak van die fases, zo af en toe is het lekker, net als oude kaas, of brie.
Kaas
Hoezo 'is'.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jezus, wat ben ik blij dat het weekend is..
Steek je hand omhoog als je dat ook bent
Geen tips, maar wát een gekut.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Je-zus.
Twee weken geleden op de 31ste een factuur gestuurd, want die viel onder 2021 en als ik hem de 3e had gestuurd nemen ze hem niet in behandeling onder 2021.
Krijg na twee weken bericht dat er opdrachten op de factuur staan die ineens onder een andere vestiging vallen (hoe dan, kreeg die opdrachten gewoon van dezelfde PM als anders) en die moet ik van de factuur halen (die al naar mijn boekhouder is) én dat ik dus twee nieuwe facturen moet aanmaken met de datum van vandaag, want je mag niet backdaten.
Hallo, jullie zijn twee weken te laat. Wat moet ik hier nu weer mee doen?
ik zou een tijdsmachine bouwen. terug gaan in de tijd. die opdracht weigeren en door z'n brievenbus schijten.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Je-zus.
Twee weken geleden op de 31ste een factuur gestuurd, want die viel onder 2021 en als ik hem de 3e had gestuurd nemen ze hem niet in behandeling onder 2021.
Krijg na twee weken bericht dat er opdrachten op de factuur staan die ineens onder een andere vestiging vallen (hoe dan, kreeg die opdrachten gewoon van dezelfde PM als anders) en die moet ik van de factuur halen (die al naar mijn boekhouder is) én dat ik dus twee nieuwe facturen moet aanmaken met de datum van vandaag, want je mag niet backdaten.
Het waren wel toffe en goed betaalde opdrachten, maar ze mogen wel even aangeven welke opdracht door welke vestiging wordt uitbetaald.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zou een tijdsmachine bouwen. terug gaan in de tijd. die opdracht weigeren en door z'n brievenbus schijten.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zou een tijdsmachine bouwen. terug gaan in de tijd. die opdracht weigeren en door z'n brievenbus schijten.
ik zou het gewoon weigeren wat ze nu willen dat je moet doen en aangeven dat ze dan maar beter hun zooi op orde moeten hebben.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het waren wel toffe en goed betaalde opdrachten, maar ze mogen wel even aangeven welke opdracht door welke vestiging wordt uitbetaald.
Elke maand is er wel iets. Bij een ander bedrijf staat de factuur in dat online systeem op 'awaiting approval'. Dus hopen dat die wordt goedgekeurd want de boekhouder stond vorige week al van 'stuur zo snel mogelijk je facturen voor de btw want je bent altijd zo laat!' Ja hierom dus.quote:
Dit lijkt me inderdaad de beste manier, een 'joh, jullie hebben niet vooraf aangegeven dat het anders moest, dus voer onderling maar een truukje uit'.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:36 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Jij hebt die factuur op tijd de deur uitgedaan CL, dus leg het probleem lekker bij diegene neer. Laat die het maar oplossen. Maar misschien denk ik te simpel daarin
Ja heb ik nu gedaan. Wil de facturen best even splitsen en dat doorgeven aan de boekhouder, het bedrag blijft hetzelfde. Maar dat het nu ineens onder 2022 moet vallen en dus helemaal uit de administratie van 2021 gehaald moet wordenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:36 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Jij hebt die factuur op tijd de deur uitgedaan CL, dus leg het probleem lekker bij diegene neer. Laat die het maar oplossen. Maar misschien denk ik te simpel daarin
Oh wacht ik ben te voorbarig...quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoezo 'is'.
Maar ik dacht gisteren al dat het vrijdag was, dus ik herken het.Lekker drukke week zeker ook nu?
Je krijgt een overzicht van wat je dat jaar hebt gedaan en die info controleer je en copy-paste je dan naar je eigen factuurquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit lijkt me inderdaad de beste manier, een 'joh, jullie hebben niet vooraf aangegeven dat het anders moest, dus voer onderling maar een truukje uit'.
Oh meh.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je krijgt een overzicht van wat je dat jaar hebt gedaan en die info controleer je en copy-paste je dan naar je eigen factuurEn bij die opdrachten stond dan ergens die andere vestiging achter. Maar als niemand me daarop wijst, let ik daar niet op, want ik werk nu al vier jaar voor die andere vestiging.
Half 5 op vrijdag, wie verzint dat.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh wacht ik ben te voorbarig...Het is voor mij eigenlijk pas om half 6 weekend, want we hebben ook nog een of andere presentatie om half 5
![]()
De week is wel superdruk ja, bij jou ook ?
Orbifoliaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
En FWP, want zin om te shoppen en nu zit ik naar planten te kijken.
Alsof ik écht nog een dramaqueen in m'n huis nodig heb (want uiteraard zit ik weer naar calathea's te kijken)
De grote baasquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Half 5 op vrijdag, wie verzint dat.
Drukte valt op zich goed te doen, ik schuif een geestdodend klusje voor me uit nu.Wel een paar raar verlopen dingen waar ik mee moest goochelen, dat vergt toch altijd extra energie.
En teleurstelling, want auto komt in april ergens pas.
White Fusionquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
En FWP, want zin om te shoppen en nu zit ik naar planten te kijken.
Alsof ik écht nog een dramaqueen in m'n huis nodig heb (want uiteraard zit ik weer naar calathea's te kijken)
Mooi zo, nice gevoel die opluchtingquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:48 schreef kwiwi het volgende:
quote:
Ik heb een kneuzige Orbifolia, maar hij leeft nog wel. Met z'n twee miniblaadjes.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:48 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Orbifolia
Die wil ik nog wel.
Maar ik heb echt moeite om planten in leven te houden....
Waarom niet bellen...quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik mail die mensen dus binnen 5 minuten terug want wil dit afgehandeld hebben, maar dit gaat zich nog wel een week voortslepen denk ik.
Het enige wat nog leeft sinds ik in mijn nieuwe huisje woon is een monstera en een pannekoekenplant.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ik heb een kneuzige Orbifolia, maar hij leeft nog wel. Met z'n twee miniblaadjes.
Buiten?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Buren zijn aan het verhuizen. Een van de zoons van de buurman laat matras vallen
Nee, tot nu toe leeft alles nog. Ok, de helft is vetplant, die geef ik gewoon geen water momenteel en de andere helft laat visueel wel weten wat ze willen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:53 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Waarom niet bellen...
Bellen is sneller
[..]
Het enige wat nog leeft sinds ik in mijn nieuwe huisje woon is een monstera en een pannekoekenplant.
Oja en mijn 2 geldboompjes
Ik zou sowieso het matras verpakken, is toch vies om dat onverpakt in een verhuisauto te gooien?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja; deels in een plas water dus er was wat gescheld over en weer.
Maar o wee, als het andersom is.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik mail die mensen dus binnen 5 minuten terug want wil dit afgehandeld hebben, maar dit gaat zich nog wel een week voortslepen denk ik.
Oh lol.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De grote baas![]()
Dus ik ben ook vandaag wat later begonnen, de groetjes
Op zich vind ik de drukte ook goed te doen en gelukkig hoeft niet alles vandaag af![]()
Jammer van je autoHopelijk wordt het niet nog meer uitgesteld
reageren met, helaas factuur is gemaakt, betalen die zooi, hoe Jullie het administratief oplossen is niet mijn probleemquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Je-zus.
Wel een borrelpakket gekregen met snacks en drankjes, dus dat is dan wel weer fijnquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh lol.
Beter wel, maakt het toch allemaal wat beter behapbaar.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel een borrelpakket gekregen met snacks en drankjes, dus dat is dan wel weer fijn
Dit zijn Polen, Denen, Zweden of Britten. Dat is juist het probleem.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:53 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Waarom niet bellen...
Bellen is sneller
[..]
Het enige wat nog leeft sinds ik in mijn nieuwe huisje woon is een monstera en een pannekoekenplant.
Oja en mijn 2 geldboompjes
Ja zoietsquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:00 schreef mschol het volgende:
[..]
reageren met, helaas factuur is gemaakt, betalen die zooi, hoe Jullie het administratief oplossen is niet mijn probleem
zoiets?
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit zijn Polen, Denen, Zweden of Britten. Dat is juist het probleem.
In mijn wereld wordt niet gebeld.
PLANTJES!!!!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee, nee, nee, even geduld met je plant IJs.
de introvertsdroomquote:
Ja heerlijk he. Heel soms is er nog een Nederlands bedrijf dat even snel belt als er iets is, maar verder gaat alles via mail. 24/7quote:
Ik zat al met een White Fusion in m'n mand, maar eerst even checken of ik nog wel plek heb waar ik 'm wil. En ik moet m'n sansevieria eens in een pot zetten, die staat nog steeds op water.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
PLANTJES!!!!
Ik moet nog een nieuwe pot halen voor m'n nieuwe grote groene plant(dat staat er op het kaartje)
Even kijken of dat dit weekend kan
Uhm, ja en nee. Ik heb geen moeite als er gebeld moet worden, als het maar ergens over gaatquote:
Koala's hebben chlamydia.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel benieuwd wat ik terug ga krijgen qua buren. Hoorde dat het een stel was met een man/vrouw uit Australië. Weet niet of kangaroos veel geluid maken.
Iewquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja; deels in een plas water dus er was wat gescheld over en weer.
Typisch welquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja heerlijk he. Heel soms is er nog een Nederlands bedrijf dat even snel belt als er iets is, maar verder gaat alles via mail. 24/7
Australiërs zijn wel vaak super relaxte vriendelijke mensenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel benieuwd wat ik terug ga krijgen qua buren. Hoorde dat het een stel was met een man/vrouw uit Australië. Weet niet of kangaroos veel geluid maken.
Eh, biologische bestrijding?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:04 schreef CherryLips het volgende:
Oeh mijn roofmijten zitten in de brievenbus.
"Niet storen".quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:04 schreef CherryLips het volgende:
Lijkt me echt kut als alles telefonisch ging. Dat je steeds onderbroken wordt. Ook op je vrije dag of 's avonds laat. Dat je een middag weg bent en vijf oproepen hebt gemist. Dat je aan het ene gesprek zit en er alweer een tweede belt.
of misschien wel allemaal mensetende spinnen?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
wat ga je daar nu mee doen?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:04 schreef CherryLips het volgende:
Oeh mijn roofmijten zitten in de brievenbus.
Van de vorige buren weinig last gehad. Af en toe schreeuwende buurman als zijn vrouw nieuw wilde luisteren; hoop dat deze ook lekker rustig zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Australiërs zijn wel vaak super relaxte vriendelijke mensen
ik ken al die namen niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zat al met een White Fusion in m'n mand, maar eerst even checken of ik nog wel plek heb waar ik 'm wil. En ik moet m'n sansevieria eens in een pot zetten, die staat nog steeds op water.
Dat zal mijn vriendin niet leuk vinden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of misschien wel allemaal mensetende spinnen?
maar duimen voor kangeroo danquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zal mijn vriendin niet leuk vinden.
oh ja het is een Drakenbloedboom (Dracaena marginata)quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ken al die namen niet.
liet deze ook aan een vriendin zien en die begint gelijk van ja dat is een balksncdurjnfvso en dan denk ik ja dat zal best als je het zegt.
Nou dat weet ik nog zo net niet..quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Australiërs zijn wel vaak super relaxte vriendelijke mensen
Allemaal afstammelingen van crimi's hequote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat weet ik nog zo net niet..
Als je ze eens ergens op aanspreekt krijg je dat later vaak als een boomerang terug.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat weet ik nog zo net niet..
Bijna een nieuwe plant gekocht terwijl ik er nog een in de prut moet zetten. Zo duidelijker?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ken al die namen niet.
liet deze ook aan een vriendin zien en die begint gelijk van ja dat is een balksncdurjnfvso en dan denk ik ja dat zal best als je het zegt.
Hoe noem je een boemerang die niet terugkomt?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je ze eens ergens op aanspreekt krijg je dat later vaak als een boomerang terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |