Koala's hebben chlamydia.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel benieuwd wat ik terug ga krijgen qua buren. Hoorde dat het een stel was met een man/vrouw uit Australië. Weet niet of kangaroos veel geluid maken.
Iewquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja; deels in een plas water dus er was wat gescheld over en weer.
Typisch welquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja heerlijk he. Heel soms is er nog een Nederlands bedrijf dat even snel belt als er iets is, maar verder gaat alles via mail. 24/7
Australiërs zijn wel vaak super relaxte vriendelijke mensenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel benieuwd wat ik terug ga krijgen qua buren. Hoorde dat het een stel was met een man/vrouw uit Australië. Weet niet of kangaroos veel geluid maken.
Eh, biologische bestrijding?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:04 schreef CherryLips het volgende:
Oeh mijn roofmijten zitten in de brievenbus.
"Niet storen".quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:04 schreef CherryLips het volgende:
Lijkt me echt kut als alles telefonisch ging. Dat je steeds onderbroken wordt. Ook op je vrije dag of 's avonds laat. Dat je een middag weg bent en vijf oproepen hebt gemist. Dat je aan het ene gesprek zit en er alweer een tweede belt.
of misschien wel allemaal mensetende spinnen?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
wat ga je daar nu mee doen?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:04 schreef CherryLips het volgende:
Oeh mijn roofmijten zitten in de brievenbus.
Van de vorige buren weinig last gehad. Af en toe schreeuwende buurman als zijn vrouw nieuw wilde luisteren; hoop dat deze ook lekker rustig zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Australiërs zijn wel vaak super relaxte vriendelijke mensen
ik ken al die namen niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zat al met een White Fusion in m'n mand, maar eerst even checken of ik nog wel plek heb waar ik 'm wil. En ik moet m'n sansevieria eens in een pot zetten, die staat nog steeds op water.
Dat zal mijn vriendin niet leuk vinden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of misschien wel allemaal mensetende spinnen?
maar duimen voor kangeroo danquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zal mijn vriendin niet leuk vinden.
oh ja het is een Drakenbloedboom (Dracaena marginata)quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ken al die namen niet.
liet deze ook aan een vriendin zien en die begint gelijk van ja dat is een balksncdurjnfvso en dan denk ik ja dat zal best als je het zegt.
Nou dat weet ik nog zo net niet..quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Australiërs zijn wel vaak super relaxte vriendelijke mensen
Allemaal afstammelingen van crimi's hequote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat weet ik nog zo net niet..
Als je ze eens ergens op aanspreekt krijg je dat later vaak als een boomerang terug.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat weet ik nog zo net niet..
Bijna een nieuwe plant gekocht terwijl ik er nog een in de prut moet zetten. Zo duidelijker?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ken al die namen niet.
liet deze ook aan een vriendin zien en die begint gelijk van ja dat is een balksncdurjnfvso en dan denk ik ja dat zal best als je het zegt.
Hoe noem je een boemerang die niet terugkomt?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je ze eens ergens op aanspreekt krijg je dat later vaak als een boomerang terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |