SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
[ Bericht 16% gewijzigd door kwiwi op 14-01-2022 04:34:56 ]
Wel begrijpelijk dat je dan nerveus bent. Succes vandaagquote:Op vrijdag 14 januari 2022 04:25 schreef kwiwi het volgende:
Kan niet slapen, beetje zenuwachtig. Vandaag twee doktersafspraken; eentje voor de die moedervlek die raar is gaan doen en 2u later mammografie. In plaats van zoals normaal nerveus te zijn vanwege één soort kanker, is het vandaag 1+1 gratis
Dankjequote:Op vrijdag 14 januari 2022 05:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel begrijpelijk dat je dan nerveus bent. Succes vandaag
oei, sterkte.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 04:25 schreef kwiwi het volgende:
Kan niet slapen, beetje zenuwachtig. Vandaag twee doktersafspraken; eentje voor de die moedervlek die raar is gaan doen en 2u later mammografie. In plaats van zoals normaal nerveus te zijn vanwege één soort kanker, is het vandaag 1+1 gratis
Succes!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 04:25 schreef kwiwi het volgende:
Anderhalf uur ofzoquote:Op vrijdag 14 januari 2022 05:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dankje
Jij hebt weer de halve nacht wakker gelegen?
Gvdquote:Op vrijdag 14 januari 2022 07:55 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)we-aanklacht-in.html
Deze jongen kan z'n geld beter in een goede therapeut investeren denk ik.
Denk dat juist zijn geld op is en hij met zulke geintjes meer probeert te krijgenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 07:55 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)we-aanklacht-in.html
Deze jongen kan z'n geld beter in een goede therapeut investeren denk ik.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:21 schreef kwiwi het volgende:
Gewoon een Nederlandse huisartsMoedervlek leek niet kwaadaardig maar kan het laten weghalen bij de dermatoloog als ik wil, dus dat gaan we maar doen.
Je bent even naar Nederland gereden?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:21 schreef kwiwi het volgende:
Gewoon een Nederlandse huisartsMoedervlek leek niet kwaadaardig maar kan het laten weghalen bij de dermatoloog als ik wil, dus dat gaan we maar doen.
Gelukkigquote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:21 schreef kwiwi het volgende:
Helder hier hoor.quote:
Raar. misschien gaat het wel nooit meer wegquote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helder hier hoor.
Ja, ok, nog donker, dat wel.
ja oke. Weet nu wel meer te verkrijgen als eerstquote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:41 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
perfect voor jouw ledematenjacht toch?
hmmmquote:Jarenlang hoorde de 38-jarige Japanse man Shoji Morimoto van familie en vrienden dat hij het type persoon is die niks doet of onderneemt. De persoon die altijd van een afstandje kijkt, maar nooit het initiatief zou nemen. Na jarenlang werken bij verschillende baantjes, besloot hij het roer om te gooien en zijn karakter om te zetten in zijn eigen bedrijfje. De Japanner verhuurt zichzelf namelijk om niets te doen en dat levert hem meer dan duizend klanten op!
Niks doen
Natuurlijk staat hij niet de hele dag letterlijk stil, maar krijgt hij hele normale taken van zijn klanten. Zo heeft hij de was voor iemand gedaan en speelde hij iemands vriend. Ook heeft hij een taartje gegeten bij iemand die heel eenzaam is, maar wel zijn verjaardag wilde vieren. Hij heeft ook weleens urenlang in de kou gestaan om een straatmuzikant te vergezellen. Allemaal heel 'normale' dingen eigenlijk, als je de eenzaamheid van zijn klanten wegdenkt.
Succesvol
Zijn eigen bedrijfje is zo succesvol dat hij er van kan leven. Hij heeft zelfs meerdere boeken geschreven, waaronder een stripboek. Deze boeken gaan over de situaties waar hij in terecht is gekomen tijdens het werk. Dus heb je eens een +1 nodig bij een bruiloft, wil je gezellig iemand om tegenaan te praten tijdens het thuiswerken of wil je gewoon gezelschap tijdens je verjaardag? Dan kun je Shoji gewoon huren! Je moet er waarschijnlijk wel voor naar Japan ķf hem zoveel geld bieden dat hij naar Nederland vliegt.
https://www.sgxl.nl/japan(...)ft-duizenden-klanten
Nee nieuwe huisarts in de praktijkquote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent even naar Nederland gereden?![]()
Maar positief Kwiwi
Grappig toeval.quote:
10u, zit nu met te werken in een cafeetje. Met warme chocomelquote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelukkig
Hoe laat heb je de volgende afspraak?
Ze zien je caafs eindelijk écht als je kind?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een rekening gekregen van 360 euro (dus gelijk bijna mijn eigen risico weg in januari)![]()
Geen idee waarvoor, want ik kan al een paar dagen niet inloggen bij mijn verzorgverzekering.
Superhandig
daar begint het wel op te lijkenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Raar. misschien gaat het wel nooit meer weg
We zijn Fles al verloren in de mist. Gisteren was US ook weg. Wie zal er vandaag verdwijnen in de mist.quote:
al die ledematenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We zijn Fles al verloren in de mist. Gisteren was US ook weg. Wie zal er vandaag verdwijnen in de mist.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:54 schreef UitStraling het volgende:
![]()
Ik spreek mist altijd uit als mift, waarom dat weet ik niet zo goed.
Waah zin an!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
10u, zit nu met te werken in een cafeetje. Met warme chocomel
Echt niet. Ik ben niet te zienquote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb je verkleed als miftvrouwtje gevonden [ afbeelding ]
Gewoon weer lekker in de horeca zitten bedoel ikquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje gay om warme chocomel te drinken in de ochtend.
Amaramadingdongquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een toverboek gevonden, ik zie je altijd en overal duidelijk, in je blootnakie [ afbeelding ]
Gewoon een sexboekje dus ouwe rukker, De chick uit 1970?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een toverboek gevonden, ik zie je altijd en overal duidelijk, in je blootnakie [ afbeelding ]
werk, werk, werk.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:06 schreef Karzai het volgende:
Lekker gedoucht en gesopt, wat brengt ons deze mooie dag? wel bewolkt maar ik zie geen mist!
Ik twijfel zelfs of ballie naakt doucht. Dus zomaar in haar blootnakie loopt ze vast ook niet rond.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik twijfel zelfs of ballie naakt doucht. Dus zomaar in haar blootnakie loopt ze vast ook niet rond.
Somber grijzig, als ik naar buiten kijk, hoop dat het zonnetje nog even komt kijken. Even een wandelingetje maken op mijn vrije dagquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:06 schreef Karzai het volgende:
Lekker gedoucht en gesopt, wat brengt ons deze mooie dag? wel bewolkt maar ik zie geen mist!
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zien je caafs eindelijk écht als je kind?
hoe moet ik dan douchenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik twijfel zelfs of ballie naakt doucht. Dus zomaar in haar blootnakie loopt ze vast ook niet rond.
Huidkleurig badpak maar dat werkt ook voor mijquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huidkleurig badpak maar dat werkt ook voor mij
Je eigen zonnetje in 't leven zijn, dan ben je nooit afhankelijk van het weerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:10 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Somber grijzig, als ik naar buiten kijk, hoop dat het zonnetje nog even komt kijken. Even een wandelingetje maken op mijn vrije dag
Dat ben ik sowiesoquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je eigen zonnetje in 't leven zijn, dan ben je nooit afhankelijk van het weer
Wil je wat bijverdienen?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:14 schreef bitterbal het volgende:
Wilde morgen sushi eten maar denk wat te krap deze maand
maak je het zelfquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:14 schreef bitterbal het volgende:
Je broek te krap?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:14 schreef bitterbal het volgende:
Ik las "wilde vanmorgen sushi eten"quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:14 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n badpak gezienquote:
alles is te leren. gewoon oefenenquote:
ik zie het probleem nietquote:
nou vooruit dan maarquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb er geen behoefte aan twee keer per week.
Hoe vaak bestel je gemiddeld per maand?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:14 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga op zoek en dan koop ik voor alle vrouwen van Foqueville zo'n vleeskleurig badpak, maten en gewenst tintje in DM.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n badpak gezien
Hoeveel zegelboekjes heb je?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:20 schreef bitterbal het volgende:
Moet niet vergeten die besteksetjes te halen bij de ah
nou ja was tijdje dat ik 4 keer bestelde maar toen had ik nog spaargeld en dat is nu opquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe vaak bestel je gemiddeld per maand?
Spaargeld opgegaan aan sushiquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja was tijdje dat ik 4 keer bestelde maar toen had ik nog spaargeld en dat is nu op
zo lees ik dat ook jaquote:
Werk, beetje bewegen, m'n haren wassen, beetje derpen. Dawast.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:06 schreef Karzai het volgende:
ja dat geloof ik ook. kijk of ik ze ook kan bestellen met bezorgen maar dat zie ik zo gauw niet staanquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is genoeg voor een hele set lijkt me.
Gewoon langstippelen, er zit toch een Appie in de buurt?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat geloof ik ook. kijk of ik ze ook kan bestellen met bezorgen maar dat zie ik zo gauw niet staan
jawel maar die displays waar ze dat bestek hebben is overal bijna leegquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon langstippelen, er zit toch een Appie in de buurt?
"Gewoon wit"quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n badpak gezien
En we zijn pas net begonnenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:36 schreef gianni61 het volgende:
nou, het is me al een enerverende ochtend
vertel ons alles!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:36 schreef gianni61 het volgende:
nou, het is me al een enerverende ochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |