Komt wel goed bossie, gewoon in dat ding gaan liggen en even een paar minuten naar vage offbeat techno luisterenquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat je je zelf sneller zorgen maakt, als het tussen de oren even niet lekker zit. zoals nu dus...
je bedoeld teringherrie?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt wel goed bossie, gewoon in dat ding gaan liggen en even een paar minuten naar vage offbeat techno luisteren
Vind ik het daarom leuke geluidenquote:
Leuke dingen gedaan wel?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik kan beter werken dan vrij zijn geloof ik, genoeg gedaan wel.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:25 schreef UitStraling het volgende:
Ja ik kan beter werken dan vrij zijn
nope, late planning, pas as zaterdagquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, vorige week. Jij nog niet?
Ja joh, vorige week alquote:
Je bent geen milf-hunter?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoop moetjes gehad vandaag en ik ben niet zo van de moetjes
Shotje Moderna?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, late planning, pas as zaterdag
O nee, zo’n lijstje afwerken is niet leukquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoop moetjes gehad vandaag en ik ben niet zo van de moetjes
Het prikkie voor oude mensenquote:
Gewoon zeggen dat je op FOK! zit en je nog jong voelt en Pfizer wiltquote:
Ik had dit keer amper last, alleen een beetje moe en wat spierpijn.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:32 schreef Koen66 het volgende:
zondag 50 jarige verjaardag zwager, ik zal me wel kut voelen
Mja je vergeet ook wel eens de brug op te halenquote:
Ze hebben nu die Strandmon in een stof die ik wel tof vindquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:45 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ikea.com/nl/n(...)ssenslopen-50511602/
Tof. Hysterie.
Ik zou hier zo knetterpiep van wordenquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:45 schreef CherryLips het volgende:
Tof. Hysterie.
Ik kon eens de lichtgroene krijgen van iemand maar had/heb geen plekquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben nu die Strandmon in een stof die ik wel tof vind
Heeft Fles hier niet een hele uitzet van?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:45 schreef CherryLips het volgende:
Tof. Hysterie.
Ophalen in de winkelquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:47 schreef CherryLips het volgende:
Kut ik kan die overtrek niet bestellen.
ja gaat goed de laatste tijdquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja je vergeet ook wel eens de brug op te halen
@UitStralingquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou hier zo knetterpiep van worden![]()
Ja, die lichtgroene had ik graag gewild.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kon eens de lichtgroene krijgen van iemand maar had/heb geen plek
quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:uitstraling
Knetterpiep - Dimmy’s gemoedstoestand door vrolijke kussenslopen
Voor beddengoed wel egale effen kleuren jaquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb Schotse ruitjesquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor beddengoed wel egale effen kleuren ja
Haha ik heb een knalroze met allemaal bloemetjes.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
LUKTJASMINquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon deze, katoensatijnhttps://www.ikea.com/nl/n(...)js-30442544/#content
mijn werkkamer is echt 1 complete chaosquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk vaak, je huis moet wat rustiger. Is goed voor de kop. Overzicht. Kalmte. Maar nee.
Die naam is gewoon puur toeval hoorquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon deze, katoensatijnhttps://www.ikea.com/nl/n(...)js-30442544/#content
altijd 't idee dat ik daar veel sneller/meer in zweet..quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik kan niet tegen die gladde stoffen. Daar krijg ik kippenvel van
Oh dat vind ik juist lekker in bedquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik kan niet tegen die gladde stoffen. Daar krijg ik kippenvel van
Wit beddengoed lijkt me echt niksquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:58 schreef CherryLips het volgende:
Deze ligt er nu op
https://www.hema.nl/wonen(...)-wit-1000022808.html
Ja, lijkt alsof die stoffen wat minder goed kunnen ademen, maar ik weet niet of dat echt zo isquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
altijd 't idee dat ik daar veel sneller/meer in zweet..
Doet me ook teveel aan een ziekenhuis denkenquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet geen bloedneus krijgen.
Of vergeten je make-up eraf te halen.
of als je in je nakie slaapt, de avond tevoren bruine bonen etenquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet geen bloedneus krijgen.
Of vergeten je make-up eraf te halen.
De kasten zijn wit, de muren blauw en het bed zwart/grijsquote:Op donderdag 13 januari 2022 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Maar mn slaapkamer is verder vrijwel wit.
Mexicano’s in bed etenquote:Op donderdag 13 januari 2022 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doet me ook teveel aan een ziekenhuis denken
Als je al bijna 27 jaar elke paar weken aan de klats bent dan wen je daar wel aan.quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik heb dan altijd wel een korstje dat ik openkrab ‘s nachts zodat je een bloedvlek hebt
quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je al bijna 27 jaar elke paar weken aan de klats bent dan wen je daar wel aan.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha ik heb een knalroze met allemaal bloemetjes.Hier zou ik ook knetterpiep van worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik krijg er Umbridge vibes van
-XOXO-
Je merkt er niks van hoor als je slaapt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hier zou ik ook knetterpiep van worden.
En ik krijg er Umbridge vibes van
Nee haha ik dacht dat te lezen. Heb geen idee joh. 👌🏻 Krijg de helft hier niet mee.quote:
Sportschool zo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |