Komt wel goed bossie, gewoon in dat ding gaan liggen en even een paar minuten naar vage offbeat techno luisterenquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat je je zelf sneller zorgen maakt, als het tussen de oren even niet lekker zit. zoals nu dus...
je bedoeld teringherrie?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt wel goed bossie, gewoon in dat ding gaan liggen en even een paar minuten naar vage offbeat techno luisteren
Vind ik het daarom leuke geluidenquote:
Leuke dingen gedaan wel?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik kan beter werken dan vrij zijn geloof ik, genoeg gedaan wel.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:25 schreef UitStraling het volgende:
Ja ik kan beter werken dan vrij zijn
nope, late planning, pas as zaterdagquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, vorige week. Jij nog niet?
Ja joh, vorige week alquote:
Je bent geen milf-hunter?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoop moetjes gehad vandaag en ik ben niet zo van de moetjes
Shotje Moderna?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, late planning, pas as zaterdag
O nee, zo’n lijstje afwerken is niet leukquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoop moetjes gehad vandaag en ik ben niet zo van de moetjes
Het prikkie voor oude mensenquote:
Gewoon zeggen dat je op FOK! zit en je nog jong voelt en Pfizer wiltquote:
Ik had dit keer amper last, alleen een beetje moe en wat spierpijn.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:32 schreef Koen66 het volgende:
zondag 50 jarige verjaardag zwager, ik zal me wel kut voelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |