een bekende hier?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Is die Koffiemevrouw van gisteren eigenlijk nog terug gekomen en al bekend wie dat was????
Al heb ik wel een donkerbruin vermoeden wie het was....
Zullen we samen gezellig een kop koffie bestellen?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Is die Koffiemevrouw van gisteren eigenlijk nog terug gekomen en al bekend wie dat was????
Al heb ik wel een donkerbruin vermoeden wie het was....
quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je moet het ook niet gelijk in de eerste week doen maar jullie zijn nu al zolang samen, dan kan het wel
Ik heb liever cherry cola nuquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we samen gezellig een kop koffie bestellen?
@:koffiewijfje kom es heel gauw hier.
CherryColawijfje?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb liever cherry cola nu
quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb liever cherry cola nu
Straks heb je eindelijk een man aan de haak geslagen, laat je een scheetje, trek je de dekens over jullie heen en laat hij een enorme stinkscheet, waardoor jouw scheetje helemaal in het niet verdwijnt. Zou je dat wel aankunnen?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu kan je straks die scheten laten en dan de dekens over jullie heen trekken
Ja viespeuk dat het isquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat zie ik bitterbal wel doen![]()
reden om je zorgen te maken?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Woensdag weer jaarlijkse MRI. Zie er toch wel tegenop...
die staat hier ook vaak aan tijdens kantoorwerkquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:14 schreef Ama het volgende:
Ik luister dit (maar dan Spotify playlist). Dit is zo relaxed. ❤️
Ja, zo’n verhuizing hakt er zeker inquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het werk adviseerde dat omdat het van de week op het werk even te hoog op liep in mijn hoofd. Ik had blijkbaar nog voldoende uren van vorig jaar staan. Dus kan ik ook nog gewoon later dit jaar wat in plannen...
En eigenlijk ben ik zelf er ook wel aan toe. Ondanks dat ik in oktober/november lange tijd vrij bent geweest. Hakt zo'n verhuizing er toch wel in..
ja begrijp ikquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Woensdag weer jaarlijkse MRI. Zie er toch wel tegenop...
Ik denk dat je je zelf sneller zorgen maakt, als het tussen de oren even niet lekker zit. zoals nu dus...quote:
Ja. dat lukt me wel...quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja begrijp ik![]()
Ga je er alleen heen?
hmmmm logisch welquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat je je zelf sneller zorgen maakt, als het tussen de oren even niet lekker zit. zoals nu dus...
Drukke dag gehad?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:59 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb ook wel trek, in whisky eigenlijk [ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |