je moet het ook niet gelijk in de eerste week doen maar jullie zijn nu al zolang samen, dan kan het welquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*maakt notities.
Ik heb nog veel te leren
Doe je dit ook wel eens bij jezelf?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je moet het ook niet gelijk in de eerste week doen maar jullie zijn nu al zolang samen, dan kan het wel
nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe je dit ook wel eens bij jezelf?
Het werk adviseerde dat omdat het van de week op het werk even te hoog op liep in mijn hoofd. Ik had blijkbaar nog voldoende uren van vorig jaar staan. Dus kan ik ook nog gewoon later dit jaar wat in plannen...quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind je baas dat je aan vakantie toe bent? Of de begeleiding?
En hoe vind je het om met 'huisgenoten' te wonen? Want denk dat je die toch best vaak ziet ook?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het werk adviseerde dat omdat het van de week op het werk even te hoog op liep in mijn hoofd. Ik had blijkbaar nog voldoende uren van vorig jaar staan. Dus kan ik ook nog gewoon later dit jaar wat in plannen...
En eigenlijk ben ik zelf er ook wel aan toe. Ondanks dat ik in oktober/november lange tijd vrij bent geweest. Hakt zo'n verhuizing er toch wel in..
Een verhuizing is niet niks inderdaad. En al helemaal in jouw situatie, waar je ook met nieuwe bewoners en begeleiders te maken hebt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het werk adviseerde dat omdat het van de week op het werk even te hoog op liep in mijn hoofd. Ik had blijkbaar nog voldoende uren van vorig jaar staan. Dus kan ik ook nog gewoon later dit jaar wat in plannen...
En eigenlijk ben ik zelf er ook wel aan toe. Ondanks dat ik in oktober/november lange tijd vrij bent geweest. Hakt zo'n verhuizing er toch wel in..
Ja. Die zie ik wel regelmatig. Er is drie maal daags een gezamenlijk koffie half uurtje en daar ben ik meestal wel 2 keer per dag bij. Heb er geen problemen mee. Als ik ze niet wel zin. blijf ik gewoon in mijn eigen appartementje... Want het zijn eigenlijk gewoon losse appartementen die alleen het zelfde huisnummer hebben en die de wasmachines en drogers moeten delen..quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En hoe vind je het om met 'huisgenoten' te wonen? Want denk dat je die toch best vaak ziet ook?
mag je ze allemaal?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Die zie ik wel regelmatig. Er is drie maal daags een gezamenlijk koffie half uurtje en daar ben ik meestal wel 2 keer per dag bij. Heb er geen problemen mee. Als ik ze niet wel zin. blijf ik gewoon in mijn eigen appartementje... Want het zijn eigenlijk gewoon losse appartementen die alleen het zelfde huisnummer hebben en die de wasmachines en drogers moeten delen..
nou hoef ik vaak geen moeite voor te doenquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook niet stiekem even ruiken?
quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kom wel langs, dan red je dat wel [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb (nog) geen hekel aan iemand. Ik spreek ze ook maar oppervlakkig hoor.. De meeste zijn ook wel wat ouder dan ik. Met een uitschieter naar 87. 1 jongen is van hetzelfde bouwjaar. Maar die is er niet altijd bij de koffie. Wel een aardige gast verder hoor..quote:
oeh goed plan welquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:59 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb ook wel trek, in whisky eigenlijk [ link | afbeelding ]
oh👀quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik neem ook wel voedsel mee [ afbeelding ]
Oke nou dat scheelt al heel wat tochquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb (nog) geen hekel aan iemand. Ik spreek ze ook maar oppervlakkig hoor.. De meeste zijn ook wel wat ouder dan ik. Met een uitschieter naar 87. 1 jongen is van hetzelfde bouwjaar. Maar die is er niet altijd bij de koffie. Wel een aardige gast verder hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |