De kasten zijn wit, de muren blauw en het bed zwart/grijsquote:Op donderdag 13 januari 2022 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Maar mn slaapkamer is verder vrijwel wit.
Mexicano’s in bed etenquote:Op donderdag 13 januari 2022 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doet me ook teveel aan een ziekenhuis denken
Als je al bijna 27 jaar elke paar weken aan de klats bent dan wen je daar wel aan.quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik heb dan altijd wel een korstje dat ik openkrab ‘s nachts zodat je een bloedvlek hebt
quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je al bijna 27 jaar elke paar weken aan de klats bent dan wen je daar wel aan.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha ik heb een knalroze met allemaal bloemetjes.Hier zou ik ook knetterpiep van worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik krijg er Umbridge vibes van
-XOXO-
Je merkt er niks van hoor als je slaapt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hier zou ik ook knetterpiep van worden.
En ik krijg er Umbridge vibes van
Nee haha ik dacht dat te lezen. Heb geen idee joh. 👌🏻 Krijg de helft hier niet mee.quote:
Sportschool zo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |