discipline is the answer en kotsen bezorgt trauma'squote:Op donderdag 13 januari 2022 22:12 schreef BasEnAad het volgende:
Vinger in de keel steken en jezelf herpakken.
quote:
Wrijf het er lekker in ja maar je hebt gelijk morgen voor de laatste keer buiten gymmen en daarna BINNENquote:
Braddy je komt nooit buiten.quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:18 schreef 09 het volgende:
[..]
Wrijf het er lekker in ja maar je hebt gelijk morgen voor de laatste keer buiten gymmen en daarna BINNEN
Nou nou TS post tenminste geen kidypr0n, vetlapquote:Op donderdag 13 januari 2022 23:20 schreef Dries4Ever het volgende:
kluum topic
@:danny @:yvonne i hoop dat jullie deze schijt achter jullie en verbannen laten en door gaaan tot de orde van de dag
Zoals de meerderheid al aangaf denk ik ook dat Kluun in het pak van 09 zit.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:51 schreef Näsenbar het volgende:
Af en toe heb ik het idee dat KLB de FOK! variant van The Masked Singer is. Een user verkleed als een andere (nieuwe) user die je moet raden door zijn taalgebruik en onderwerpkeuze.
Zal wel onder een nieuwe account verder mogen ofzo.quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:20 schreef Dries4Ever het volgende:
kluum topic
@:danny @:yvonne i hoop dat jullie deze schijt achter jullie en verbannen laten en door gaaan tot de orde van de dag
Ja, jammer.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:47 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Nou nou TS post tenminste geen kidypr0n, vetlap
Dit was serieus de eerste gedachte die in me opkwam bij het lezen van dit topic zonder de comments nog gelezen te hebbenquote:
Maar ik was er dus niet van op de hoogte dat Kluun ook leggingfoto’s plaatstequote:Op vrijdag 14 januari 2022 07:24 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Zoals de meerderheid al aangaf denk ik ook dat Kluun in het pak van 09 zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |