discipline is the answer en kotsen bezorgt trauma'squote:Op donderdag 13 januari 2022 22:12 schreef BasEnAad het volgende:
Vinger in de keel steken en jezelf herpakken.
quote:
Wrijf het er lekker in ja maar je hebt gelijk morgen voor de laatste keer buiten gymmen en daarna BINNENquote:
Braddy je komt nooit buiten.quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:18 schreef 09 het volgende:
[..]
Wrijf het er lekker in ja maar je hebt gelijk morgen voor de laatste keer buiten gymmen en daarna BINNEN
Nou nou TS post tenminste geen kidypr0n, vetlapquote:Op donderdag 13 januari 2022 23:20 schreef Dries4Ever het volgende:
kluum topic
@:danny @:yvonne i hoop dat jullie deze schijt achter jullie en verbannen laten en door gaaan tot de orde van de dag
Zoals de meerderheid al aangaf denk ik ook dat Kluun in het pak van 09 zit.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:51 schreef Näsenbar het volgende:
Af en toe heb ik het idee dat KLB de FOK! variant van The Masked Singer is. Een user verkleed als een andere (nieuwe) user die je moet raden door zijn taalgebruik en onderwerpkeuze.
Zal wel onder een nieuwe account verder mogen ofzo.quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:20 schreef Dries4Ever het volgende:
kluum topic
@:danny @:yvonne i hoop dat jullie deze schijt achter jullie en verbannen laten en door gaaan tot de orde van de dag
Ja, jammer.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:47 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Nou nou TS post tenminste geen kidypr0n, vetlap
Dit was serieus de eerste gedachte die in me opkwam bij het lezen van dit topic zonder de comments nog gelezen te hebbenquote:
Maar ik was er dus niet van op de hoogte dat Kluun ook leggingfoto’s plaatstequote:Op vrijdag 14 januari 2022 07:24 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Zoals de meerderheid al aangaf denk ik ook dat Kluun in het pak van 09 zit.
Dat schijnen meisjes in de anorexiakliniek te doen… best mafquote:Op vrijdag 14 januari 2022 01:17 schreef sirdanilot het volgende:
Word vegan dan kan je nooit meer iets lekker ongezonds eten van je huisgenoten
Meer dan datquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:39 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Hoeveel weeg je nu dan wel niet joh vet varken
Ben je ook niet meer obees, win win toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:10 schreef 09 het volgende:
[..]
Dat schijnen meisjes in de anorexiakliniek te doen… best maf
Ja oké maar dan krijg ik wel voedingsstoffentekortquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:15 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ben je ook niet meer obees, win win toch?
Mijn broer is toch echt al minstens 7 jaar vegan, zo niet langer, en die loopt nog steeds fris en fruitig rond.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:45 schreef 09 het volgende:
[..]
Ja oké maar dan krijg ik wel voedingsstoffentekort
Nou zeg!quote:
dank ik hoop binnenkort wat verteerd eten te mogen barenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:34 schreef Het_Bokje het volgende:
Mooie positiekleding hoor!
[..]
Nou zeg!
Op een goede manier?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:34 schreef Het_Bokje het volgende:
Mooie positiekleding hoor!
[..]
Nou zeg!
Bedankt voor je reactie maar ik denk dat je te weinig details kent om dit te schrijven. In het jaar woog ik 84,0 kg en sportte ik meer totdat het koud weer werd.quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:06 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Dus je gaat nu flink afvallen om tot gewicht X te komen. En dat doe je niet door je eetpatroon langzaam aan te passen, maar door even flink te gaan sporten en jezelf uit te hongeren.
Gefeliciteerd; dat gaat je lukken. Voor deze keer.
Maar over een half jaar mag je weer opnieuw een poging gaan wagen. Net zo lang tot dat het tot je doordringt dat het veel verstandiger is langzaam je eetpatroon aan te passen. Dan doe je er wel langer over, maar het eindresultaat is makkelijker vol te houden.
Het voedingscentrum adviseert tegenwoordig niet voor niks die eetwissels...
Proficiat met naar de wc te gaan!quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:31 schreef 09 het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie maar ik denk dat je te weinig details kent om dit te schrijven. In het jaar woog ik 84,0 kg en sportte ik meer totdat het koud weer werd.
Oja, ik ben inmiddels al 0,9 kg kwijt!
Als je zo graag wilt buigen, kom hier dan, trol!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:39 schreef 09 het volgende:
nog wat foto's van de bruuk dit is trouwens het xlarge curvy model
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Klopt. Die twee monatoetjes en die twee tiramissus zijn behalve ongezond ook nog eens CO2-opwekkend en dus slecht voor het klimaat.quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:56 schreef Bruinie het volgende:
Als je dik bent ben je een aso viespeuk. Zelf eet ik alleen gezond. Ik vind dat een ongezonde levensstijl echt niet gedoogd mag worden. Iedereen betaald mee aan jouw compensatiegedrag dus dan vind ik dat ook iedereen er iets over mag zeggen.
dat ruften zorgt wel voor extra CO2. En daarnaast heb je natuurlijk ook de zorgkosten voor die zwijnen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 17:00 schreef 09 het volgende:
[..]
Klopt. Die twee monatoetjes en die twee tiramissus zijn behalve ongezond ook nog eens CO2-opwekkend en dus slecht voor het klimaat.
Haha ik bedoelde niet eens CO2 na verteringquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:54 schreef Bruinie het volgende:
[..]
dat ruften zorgt wel voor extra CO2. En daarnaast heb je natuurlijk ook de zorgkosten voor die zwijnen.
Je hoeft mijn pa niet te dm´en dat je nieuwe foto´s hebt in je topic en je hebt daarnaast ook geen bil je hebt gewoon een stuk vet op die lovehandles van je, dat noem ik officieel geen reet, en vader heeft genoeg aan mijn billenpics.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:39 schreef 09 het volgende:
nog wat foto's van de bruuk dit is trouwens het xlarge curvy model
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
volgens mij mag je dm's helemaal niet openbaren en ik heb jou iig niet eens een dm gestuurd.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:59 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Je hoeft mijn pa niet te dm´en dat je nieuwe foto´s hebt in je topic en je hebt daarnaast ook geen bil je hebt gewoon een stuk vet op die lovehandles van je, dat noem ik officieel geen reet, en vader heeft genoeg aan mijn billenpics.
Vriendelijke groeten,
Naardegallemiezen
De inhoud van de dm’s wordt door zowel mij als @Naardegallemiezen dan ook niet gedeeld. Je verweet mij hetzelfde. Flikker gewoon op met je aandachtszoekerij en zoek een plek op het internet waar je fetisj wel wordt gewaardeerd en dring je in ieder geval niet ongevraagd op aan anderen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:28 schreef 09 het volgende:
[..]
volgens mij mag je dm's helemaal niet openbaren en ik heb jou iig niet eens een dm gestuurd.
dus ik ben benieuwd waar je deze informatie vandaan hebt.
Heb geen enkele dm hier geopenbaard zoals ik het zie, maar jij laat je wel aardig in de kaarten kijken.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:28 schreef 09 het volgende:
[..]
volgens mij mag je dm's helemaal niet openbaren en ik heb jou iig niet eens een dm gestuurd.
dus ik ben benieuwd waar je deze informatie vandaan hebt.
Waar riekt dit dan naar?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:59 schreef Raw85 het volgende:
[..]
De inhoud van de dm’s wordt door zowel mij als @:naardegallemiezen dan ook niet gedeeld. Je verweet mij hetzelfde. Flikker gewoon op met je aandachtszoekerij en zoek een plek op het internet waar je fetisj wel wordt gewaardeerd en dring je in ieder geval niet ongevraagd op aan anderen.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:16 schreef Raw85 het volgende:
TS, als je erop geilt om je reet overal te showen, ga dan naar KPD ofzo maar val mensen niet op meerdere subfora en dm lastig met je fetisj
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |