Dat je dat pas na een kwartier opmerkt als je samen intiem bezig bent.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van die Indonesische vrouwtjes met behaarde armen zoals een gorilla
Alsof we gatekeepen op of je daadwerkelijk koffie drinkt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En mijn ijskoffie met vanilleijs, chocoladebonen en slagroom?Als dat niet telt mag ik hier niet posten
Hooguit dezelfde kleur als de binnenkant van een kokosnoot.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Had je wel ingeschat als een tropische verrassing
Hoop het niet want ik drink helemaal geen koffiequote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof we gatekeepen op of je daadwerkelijk koffie drinkt.
Ehehehe. Als ik er een had, nam ik er een foto in.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met van die lekker drukke felgekleurde hawaiishirts aan?
Naja, niet dus.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoop het niet want ik drink helemaal geen koffie
dat was fantastisch geweestquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bijna 3 dagen in de mist gezeten
Bal the Ripperquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:56 schreef mschol het volgende:
[..]
dat was fantastisch geweest
ideaal voor jou, allemaal mensen de mist intrekken en zonder ledematen er weer uit gooien
1 lijkt me genoeg hoor.quote:
dan heb je booster genoeg voor het leven.quote:
oh..quote:
ik verwacht nav vorige mij morgen een beetje belabberd te voelenquote:Hopelijk heb je er minder last van dan ik, zonde van je weekend anders.
Waar is dit van?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |