nou vooruit dan maarquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb er geen behoefte aan twee keer per week.
Hoe vaak bestel je gemiddeld per maand?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:14 schreef bitterbal het volgende:
Wilde morgen sushi eten maar denk wat te krap deze maand
Ik ga op zoek en dan koop ik voor alle vrouwen van Foqueville zo'n vleeskleurig badpak, maten en gewenst tintje in DM.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n badpak gezien
Hoeveel zegelboekjes heb je?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:20 schreef bitterbal het volgende:
Moet niet vergeten die besteksetjes te halen bij de ah
nou ja was tijdje dat ik 4 keer bestelde maar toen had ik nog spaargeld en dat is nu opquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe vaak bestel je gemiddeld per maand?
Spaargeld opgegaan aan sushiquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja was tijdje dat ik 4 keer bestelde maar toen had ik nog spaargeld en dat is nu op
zo lees ik dat ook jaquote:
Werk, beetje bewegen, m'n haren wassen, beetje derpen. Dawast.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:06 schreef Karzai het volgende:
Lekker gedoucht en gesopt, wat brengt ons deze mooie dag? wel bewolkt maar ik zie geen mist!
ja dat geloof ik ook. kijk of ik ze ook kan bestellen met bezorgen maar dat zie ik zo gauw niet staanquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is genoeg voor een hele set lijkt me.
Gewoon langstippelen, er zit toch een Appie in de buurt?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat geloof ik ook. kijk of ik ze ook kan bestellen met bezorgen maar dat zie ik zo gauw niet staan
jawel maar die displays waar ze dat bestek hebben is overal bijna leegquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon langstippelen, er zit toch een Appie in de buurt?
"Gewoon wit"quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n badpak gezien
En we zijn pas net begonnenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:36 schreef gianni61 het volgende:
nou, het is me al een enerverende ochtend
vertel ons alles!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:36 schreef gianni61 het volgende:
nou, het is me al een enerverende ochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |