Mooi zo, nice gevoel die opluchtingquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:48 schreef kwiwi het volgende:
Mammografie ook goed, ik kan weer een paar maanden vooruit
quote:
Ik heb een kneuzige Orbifolia, maar hij leeft nog wel. Met z'n twee miniblaadjes.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:48 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Orbifolia
Die wil ik nog wel.
Maar ik heb echt moeite om planten in leven te houden....
Waarom niet bellen...quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik mail die mensen dus binnen 5 minuten terug want wil dit afgehandeld hebben, maar dit gaat zich nog wel een week voortslepen denk ik.
Het enige wat nog leeft sinds ik in mijn nieuwe huisje woon is een monstera en een pannekoekenplant.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ik heb een kneuzige Orbifolia, maar hij leeft nog wel. Met z'n twee miniblaadjes.
Buiten?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Buren zijn aan het verhuizen. Een van de zoons van de buurman laat matras vallen
Nee, tot nu toe leeft alles nog. Ok, de helft is vetplant, die geef ik gewoon geen water momenteel en de andere helft laat visueel wel weten wat ze willen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:53 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Waarom niet bellen...
Bellen is sneller
[..]
Het enige wat nog leeft sinds ik in mijn nieuwe huisje woon is een monstera en een pannekoekenplant.
Oja en mijn 2 geldboompjes
Ik zou sowieso het matras verpakken, is toch vies om dat onverpakt in een verhuisauto te gooien?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja; deels in een plas water dus er was wat gescheld over en weer.
Maar o wee, als het andersom is.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik mail die mensen dus binnen 5 minuten terug want wil dit afgehandeld hebben, maar dit gaat zich nog wel een week voortslepen denk ik.
Oh lol.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De grote baas![]()
Dus ik ben ook vandaag wat later begonnen, de groetjes
Op zich vind ik de drukte ook goed te doen en gelukkig hoeft niet alles vandaag af![]()
Jammer van je autoHopelijk wordt het niet nog meer uitgesteld
reageren met, helaas factuur is gemaakt, betalen die zooi, hoe Jullie het administratief oplossen is niet mijn probleemquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Je-zus.
Twee weken geleden op de 31ste een factuur gestuurd, want die viel onder 2021 en als ik hem de 3e had gestuurd nemen ze hem niet in behandeling onder 2021.
Krijg na twee weken bericht dat er opdrachten op de factuur staan die ineens onder een andere vestiging vallen (hoe dan, kreeg die opdrachten gewoon van dezelfde PM als anders) en die moet ik van de factuur halen (die al naar mijn boekhouder is) én dat ik dus twee nieuwe facturen moet aanmaken met de datum van vandaag, want je mag niet backdaten.
Hallo, jullie zijn twee weken te laat. Wat moet ik hier nu weer mee doen?
Wel een borrelpakket gekregen met snacks en drankjes, dus dat is dan wel weer fijnquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh lol.
Beter wel, maakt het toch allemaal wat beter behapbaar.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel een borrelpakket gekregen met snacks en drankjes, dus dat is dan wel weer fijn
Dit zijn Polen, Denen, Zweden of Britten. Dat is juist het probleem.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:53 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Waarom niet bellen...
Bellen is sneller
[..]
Het enige wat nog leeft sinds ik in mijn nieuwe huisje woon is een monstera en een pannekoekenplant.
Oja en mijn 2 geldboompjes
Ja zoietsquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:00 schreef mschol het volgende:
[..]
reageren met, helaas factuur is gemaakt, betalen die zooi, hoe Jullie het administratief oplossen is niet mijn probleem
zoiets?
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit zijn Polen, Denen, Zweden of Britten. Dat is juist het probleem.
In mijn wereld wordt niet gebeld.
PLANTJES!!!!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee, nee, nee, even geduld met je plant IJs.
de introvertsdroomquote:
Ja heerlijk he. Heel soms is er nog een Nederlands bedrijf dat even snel belt als er iets is, maar verder gaat alles via mail. 24/7quote:
Ik zat al met een White Fusion in m'n mand, maar eerst even checken of ik nog wel plek heb waar ik 'm wil. En ik moet m'n sansevieria eens in een pot zetten, die staat nog steeds op water.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
PLANTJES!!!!
Ik moet nog een nieuwe pot halen voor m'n nieuwe grote groene plant(dat staat er op het kaartje)
Even kijken of dat dit weekend kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |