SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ik begin die stoffen ook opnieuw te gebruikenquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:31 schreef bitterbal het volgende:
@:Cherrylips
als je niet teveel kwijlt kan je hem nog een keer gebruiken toch :p
dat vraagt om een fotoquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wattenschijfje ligt lekker op mijn schoot te spinnenn
Filmpje!quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ja je bent niet de enige hoorquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik begin die stoffen ook opnieuw te gebruikenVanmiddag reed ik langs de AH, wilde even boodschappen doen. Ja kut, heb geen schoon mondkapje bij me, maar er hangen er nog wel een stel aan de richtingaanwijzer van de afgelopen drie weken. Pak ik daar toch de eerste van
quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:32 schreef CherryLips het volgende:
er hangen er nog wel een stel aan de richtingaanwijzer
Die zijn IIR. Dat is type II, maar dan ook geschikt om vloeistofspetters tegen te houden. Gewoon type II is veel goedkoper, als het goed is.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:30 schreef CherryLips het volgende:
Zijn die van Bol wel de goede?
Ik vind het zo zonde dat het voor eenmalig gebruik is. Loop je drie seconden ergens naar binnen om iets op te halen (voer) en dan moet ie alweer weg? De wereld huilt.
ik heb net deze gekochtquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Die zijn IIR. Dat is type II, maar dan ook geschikt om vloeistofspetters tegen te houden. Gewoon type II is veel goedkoper, als het goed is.
huehue?quote:
zeg maar gerust niemandquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je bent niet de enige hoorDenk dat er maar weinig mensen nog de officiele mondkapjes procedures volgen
Toch wel 12 dozen zodat je 15% korting krijgt he?quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb net deze gekocht
https://www.bol.com/nl/nl(...)nfirmation2008093611
Zijn wel prima op zich, alleen beetje duur.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb net deze gekocht
https://www.bol.com/nl/nl(...)nfirmation2008093611
Maar toen was het nieuws zeker nog niet bekend dat de ze naar de type-2 maskers toe willenquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn wel prima op zich, alleen beetje duur.Ik zag type II een paar dagen geleden voor 5 euro voor 50 ergens.
Oh... hmm ja had ook geen zin om heel vee te zoeken maar dat is wel een betere prijs jaquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn wel prima op zich, alleen beetje duur.Ik zag type II een paar dagen geleden voor 5 euro voor 50 ergens.
Toen was wel al in het nieuws dat ze onderzochten of het een idee was.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar toen was het nieuws zeker nog niet bekend dat de ze naar de type-2 maskers toe willen
Nu ben je wel beschermd tegen kotsende kinderen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh... hmm ja had ook geen zin om heel vee te zoeken maar dat is wel een betere prijs ja
Gelukkig maar. Elke dag onder de kots thuis komen gaat ook vervelenquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Nu ben je wel beschermd tegen kotsende kinderen.
Maar je ogen dan?quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Nu ben je wel beschermd tegen kotsende kinderen.
Ja maar nu wil iedereen de hoofdprijs natuurlijk. Kijken wat ze morgenavond kosten.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Aaaawquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gewoon over een week of 3 eens kopen als de nieuwe voorraad uit China er is en er zoveel overschot is dat ze het weer aan de straatstenen niet kwijtrakenquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar nu wil iedereen de hoofdprijs natuurlijk. Kijken wat ze morgenavond kosten.
Ja, precies. Volgens mij had m'n stiefmoeder in het begin 50 mondkapjes gekocht voor 49 euro of zo.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon over een week of 3 eens kopen als de nieuwe voorraad uit China er is en er zoveel overschot is dat ze het weer aan de straatstenen niet kwijtraken
Of gewoon met een vlammenwerper rondlopen zodat die kutjong niet eens in de buurt durven te komenquote:
Dat werkt ook goed tegen hoestende mensen. Misschien moet Musk een corona edition van z'n not a flamethrower uitbrengen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon met een vlammenwerper rondlopen zodat die kutjong niet eens in de buurt durven te komen
Ook individueel binnen sporten, bijvoorbeeld in sportscholen, wordt weer mogelijk. Naar verluidt blijven de horeca en de cultuursector voorlopig dicht. Mondkapjes worden op meer plekken verplicht en die moeten dan minimaal van het 'type 2' zijn (chirurgische mondmaskers).quote:
ja rivm was toen van mening dat mondkapjes meer kwaad dan goed dedenquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap dat omi besmettelijker is enzo maar het is toch bizar eigenlijk dat in de eerste golf er vette stress was in de ziekenhuizen maar dat de winkels wel gewoon open waren en na tweeënhalve maand alles weer open ging. En geen mondkapjes.
Misschien? Maar dat is niet te controleren, lijkt me. De stoffen mondkapjes zijn dan wel exit.quote:
Toen was het nog nieuw en spannend, nu is het gewoon een sleur geworden. Heb die vergelijking met een tv-serie al wel vaker gemaakt, Omicron is gewoon weer een nieuw karakter om de show een impuls te geven maar het werkt toch niet zo goed als in het eerste seizoen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap dat omi besmettelijker is enzo maar het is toch bizar eigenlijk dat in de eerste golf er vette stress was in de ziekenhuizen maar dat de winkels wel gewoon open waren en na tweeënhalve maand alles weer open ging. En geen mondkapjes.
Dat advies daarover paar dagen terug ineens kwam to-taal uit de lucht vallen. Op heel veel manieren. Zouden ze daar morgen nog wat vragen over gaan stellen. Oh nee wacht. NL pers.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja rivm was toen van mening dat mondkapjes meer kwaad dan goed deden
welke tattoo gaat het worden?quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:55 schreef CherryLips het volgende:
Fijn dat ik wel weer een tatoeage of piercing kan nemen maar niet naar een film kan kijken.
Jammer, heb er best veel met blije bloemetjes en shit.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien? Maar dat is niet te controleren, lijkt me. De stoffen mondkapjes zijn dan wel exit.
Diep dit.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb die vergelijking met een tv-serie al wel vaker gemaakt, Omicron is gewoon weer een nieuw karakter om de show een impuls te geven maar het werkt toch niet zo goed als in het eerste seizoen.
Soort Lost waarbij ze van gekkigheid ook niet meer wisten waar het over ging. Zometeen loopt er een ijsbeer door de Albert Heijn.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen was het nog nieuw en spannend, nu is het gewoon een sleur geworden. Heb die vergelijking met een tv-serie al wel vaker gemaakt, Omicron is gewoon weer een nieuw karakter om de show een impuls te geven maar het werkt toch niet zo goed als in het eerste seizoen.
past goed bij je opskeerquote:
Zijn ze niet kritisch genoeg?quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat advies daarover paar dagen terug ineens kwam to-taal uit de lucht vallen. Op heel veel manieren. Zouden ze daar morgen nog wat vragen over gaan stellen. Oh nee wacht. NL pers.
In de VS waren veel mensen op een gegeven moment mondkapjes over elkaar aan het doen. Dat mag nog wel, lijkt me, maar dan moet je wel overal laten zien dat je een goed mondkapje eronder hebt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jammer, heb er best veel met blije bloemetjes en shit.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Laat je die dan helemaal over je rug en been kronkelen tot aan je enkel?
Volgens mij krijgen ze de opdracht om domme vragen te stellen over dingen die ze vijf minuten ervoor hebben uitgelegd.quote:
Blijkt straks dat we allemaal allang dood zijn en we nu in een soort Matrix zittenquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soort Lost waarbij ze van gekkigheid ook niet meer wisten waar het over ging. Zometeen loopt er een ijsbeer door de Albert Heijn.
Misschien niet het beste voorbeeld gezien het slot.
ze vragen dat toch niet uitzichzelf maar omdat de lezer dat gaat vragenquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze de opdracht om domme vragen te stellen over dingen die ze vijf minuten ervoor hebben uitgelegd.
Kan ook zijn dat ze niet luisteren omdat ze te druk zijn alvast een verhaal te typen en daarna de voorbereide vragen willen stellen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze de opdracht om domme vragen te stellen over dingen die ze vijf minuten ervoor hebben uitgelegd.
Ze zijn niet dom, ze houden zich dom.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:00 schreef bitterbal het volgende:
alsof die journalisten zo dom zijn. Geloven jullie toch ook niet
Het is hun taak om kritische vragen te stellen. Maar ze stellen alleen domme, oppervlakkige neuzelvragen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:00 schreef bitterbal het volgende:
alsof die journalisten zo dom zijn. Geloven jullie toch ook niet
'Kunnen we stoppen met het corona noemen, dat lijkt me slecht voor het biermerk dat dezelfde naam draagt'quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik denk serieus dat als ze het niet vragen je daarna op fb onder het nu.nl bericht het gezeik kan lezen dat de pers het allemaal niet heeft gevraagdquote:Op donderdag 13 januari 2022 19:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ze niet luisteren omdat ze te druk zijn alvast een verhaal te typen en daarna de voorbereide vragen willen stellen.Het komt vrij stupide over in ieder geval.
Nice. Pics als het klaar is.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Zo'n melkslangetje heeft wel een kek patroontje.
Of meerdere slangetjes, als Medusa.
ja omdat de lezer zich dat ook afvraagt toch.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is hun taak om kritische vragen te stellen. Maar ze stellen alleen domme, oppervlakkige neuzelvragen.
Dat is niet hoe een journalist behoort te denken. Maar in de praktijk vrees ik dat het daar wel op neerkomt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat de lezer zich dat ook afvraagt toch.
Dan moeten de journalisten maar eens niet naar berichten op sociale media kijken, maar vragen stellen die er toe doen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk serieus dat als ze het niet vragen je daarna op fb onder het nu.nl bericht het gezeik kan lezen dat de pers het allemaal niet heeft gevraagd
Ja denk dat een journalist voor nu.nl of het ad.nl gewoon dingen oppervlakkig moet houden want dat is ook de lezer ( Wat generaliseertquote:Op donderdag 13 januari 2022 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is niet hoe een journalist behoort te denken. Maar in de praktijk vrees ik dat het daar wel op neerkomt.
ze dienen toch hun doelgroepquote:Op donderdag 13 januari 2022 19:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moeten de journalisten maar eens niet naar berichten op sociale media kijken, maar vragen stellen die er toe doen.
NOS en RTL bv stellen dezelfde domme kutvragen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk dat een journalist voor nu.nl of het ad.nl gewoon dingen oppervlakkig moet houden want dat is ook de lezer ( Wat generaliseert)
Krijg je straks na de persco vragen als 'kunnen we als mens de grootte van het universum wel omvatten' 'wat als tijd en ruimte afzonderlijk van elkaar bewegen, leven wij dan nu wel in het heden' 'als alles een einde heeft en een worst wel twee, waar zit dan het begin'quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moeten de journalisten maar eens niet naar berichten op sociale media kijken, maar vragen stellen die er toe doen.
ja maar dat is ook geen diepgaande journalistiek toch? Geloof dat ze allemaal in die zaal tot de mainstream media behorenquote:Op donderdag 13 januari 2022 19:09 schreef Modus het volgende:
[..]
NOS en RTL bv stellen dezelfde domme kutvragen.
Ze dienen hun doelgroep met kritische verslaggeving, niet met oppervlakkige vragen. Een beetje zoals een arts jou ook niet dient door te zeggen dat je last hebt van maagzuur terwijl je eigenlijk een tumor ter grootte van een bloemkool hebt.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze dienen hun doelgroep met kritische verslaggeving, niet met oppervlakkige vragen. Een beetje zoals een arts jou ook niet dient door te zeggen dat je last hebt van maagzuur terwijl je eigenlijk een tumor ter grootte van een bloemkool hebt.
Dan moet je opschieten, anders zijn ze zo dicht en moet je langs de chinees om babi pangang te halenquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je opschieten, anders zijn ze zo dicht en moet je langs de chinees om babi pangang te halen
Ja, ik had al gegetenquote:Op donderdag 13 januari 2022 19:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je opschieten, anders zijn ze zo dicht en moet je langs de chinees om babi pangang te halen
Slechte planning dan, mis je de kans op een goede portie chinees voerquote:
zij is toch met die vent van nickelbackquote:
morgen verhuiskaartjes in oude straat op bus doen, boosteren, rest van het weekend boodschappen, huishouden, misschien wat dozen uitruimenquote:
Neequote:Op donderdag 13 januari 2022 20:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zij is toch met die vent van nickelback
klinkt bijna als druk :pquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:06 schreef mschol het volgende:
[..]
morgen verhuiskaartjes in oude straat op bus doen, boosteren, rest van het weekend boodschappen, huishouden, misschien wat dozen uitruimen
quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je straks na de persco vragen als 'kunnen we als mens de grootte van het universum wel omvatten' 'wat als tijd en ruimte afzonderlijk van elkaar bewegen, leven wij dan nu wel in het heden' 'als alles een einde heeft en een worst wel twee, waar zit dan het begin'
Hmm, misschien zo ook even doen. ProMods 2.60 staat er al op.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:11 schreef mschol het volgende:
oh en nog wat ritjes rijden in eurotruck
ik moet het event nog even afrondenquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, misschien zo ook even doen. ProMods 2.60 staat er al op.
Heb jij ook een stuur en zo?quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, misschien zo ook even doen. ProMods 2.60 staat er al op.
Nee, dat gaat me te ver.quote:
Dat hebben we hier allemaal.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat gaat me te ver.Ik heb al een flinke joystick op m'n bureau staan voor flight simulator. Trucken doe ik gewoon met een Xbox controller.
maar met een stuur kan je veel beter sturen toch?quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat gaat me te ver.Ik heb al een flinke joystick op m'n bureau staan voor flight simulator. Trucken doe ik gewoon met een Xbox controller.
Nah, ik crash met de controller bijna nooit eigenlijk. Met een stuur is wel leuker en preciezer, lijkt me.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar met een stuur kan je veel beter sturen toch?
Vind je baas dat je aan vakantie toe bent? Of de begeleiding?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nog een weekje werken en dan een weekje (aangeraden) vrij
We hebben @UitStraling vandaag ook niet gezienquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beetje moe van allerlei "hackers" vandaag. Halve middag weer politieagent moeten spelen.
Jij gaat morgen naar de kroeg dus?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
De kroegen gaan hier dit weekend open
Nog even lekker benzine nu het nog kanquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Hmm electrisch rijden of gewoon lekker peut in de tank,
Moet een nieuwe uitkiezen
Die heeft toch vakantie? Zal wel lekker met een drankje in zijn ene hand en vrouw aan zijn andere hand zitten.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben @:uitstraling vandaag ook niet gezien
Spekjesquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja ligt eraan, wat zit je te vreten nu
Hmm vooruit danquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heeft toch vakantie? Zal wel lekker met een drankje in zijn ene hand en vrouw aan zijn andere hand zitten.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
KwitjeLig je al onder de wol?
quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]En ben braaf geweest vandaag dus mocht gewoon in de slaapkamer
nu kan je straks die scheten laten en dan de dekens over jullie heen trekkenquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]En ben braaf geweest vandaag dus mocht gewoon in de slaapkamer
Flesje Dom Pérignon Rose 1959 in de ene hand en ambassadeursdochter aan de anderquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heeft toch vakantie? Zal wel lekker met een drankje in zijn ene hand en vrouw aan zijn andere hand zitten.
Altijd een slaapplek gelukkigquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Goed zo. Gelukkig ben je in Foqueville altijd welkom
Zet je dit ook als hobby op je tinder profiel?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu kan je straks die scheten laten en dan de dekens over jullie heen trekken
Gaan we weglaten.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zet je dit ook als hobby op je tinder profiel?
nee dan is het verassingseffect er af kwiwiquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zet je dit ook als hobby op je tinder profiel?
*maakt notities.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dan is het verassingseffect er af kwiwi
je moet het ook niet gelijk in de eerste week doen maar jullie zijn nu al zolang samen, dan kan het welquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*maakt notities.
Ik heb nog veel te leren
Doe je dit ook wel eens bij jezelf?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je moet het ook niet gelijk in de eerste week doen maar jullie zijn nu al zolang samen, dan kan het wel
nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe je dit ook wel eens bij jezelf?
Het werk adviseerde dat omdat het van de week op het werk even te hoog op liep in mijn hoofd. Ik had blijkbaar nog voldoende uren van vorig jaar staan. Dus kan ik ook nog gewoon later dit jaar wat in plannen...quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind je baas dat je aan vakantie toe bent? Of de begeleiding?
En hoe vind je het om met 'huisgenoten' te wonen? Want denk dat je die toch best vaak ziet ook?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het werk adviseerde dat omdat het van de week op het werk even te hoog op liep in mijn hoofd. Ik had blijkbaar nog voldoende uren van vorig jaar staan. Dus kan ik ook nog gewoon later dit jaar wat in plannen...
En eigenlijk ben ik zelf er ook wel aan toe. Ondanks dat ik in oktober/november lange tijd vrij bent geweest. Hakt zo'n verhuizing er toch wel in..
Een verhuizing is niet niks inderdaad. En al helemaal in jouw situatie, waar je ook met nieuwe bewoners en begeleiders te maken hebt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het werk adviseerde dat omdat het van de week op het werk even te hoog op liep in mijn hoofd. Ik had blijkbaar nog voldoende uren van vorig jaar staan. Dus kan ik ook nog gewoon later dit jaar wat in plannen...
En eigenlijk ben ik zelf er ook wel aan toe. Ondanks dat ik in oktober/november lange tijd vrij bent geweest. Hakt zo'n verhuizing er toch wel in..
Ja. Die zie ik wel regelmatig. Er is drie maal daags een gezamenlijk koffie half uurtje en daar ben ik meestal wel 2 keer per dag bij. Heb er geen problemen mee. Als ik ze niet wel zin. blijf ik gewoon in mijn eigen appartementje... Want het zijn eigenlijk gewoon losse appartementen die alleen het zelfde huisnummer hebben en die de wasmachines en drogers moeten delen..quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En hoe vind je het om met 'huisgenoten' te wonen? Want denk dat je die toch best vaak ziet ook?
mag je ze allemaal?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Die zie ik wel regelmatig. Er is drie maal daags een gezamenlijk koffie half uurtje en daar ben ik meestal wel 2 keer per dag bij. Heb er geen problemen mee. Als ik ze niet wel zin. blijf ik gewoon in mijn eigen appartementje... Want het zijn eigenlijk gewoon losse appartementen die alleen het zelfde huisnummer hebben en die de wasmachines en drogers moeten delen..
nou hoef ik vaak geen moeite voor te doenquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook niet stiekem even ruiken?
quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kom wel langs, dan red je dat wel [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb (nog) geen hekel aan iemand. Ik spreek ze ook maar oppervlakkig hoor.. De meeste zijn ook wel wat ouder dan ik. Met een uitschieter naar 87. 1 jongen is van hetzelfde bouwjaar. Maar die is er niet altijd bij de koffie. Wel een aardige gast verder hoor..quote:
oeh goed plan welquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:59 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb ook wel trek, in whisky eigenlijk [ link | afbeelding ]
oh👀quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik neem ook wel voedsel mee [ afbeelding ]
Oke nou dat scheelt al heel wat tochquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb (nog) geen hekel aan iemand. Ik spreek ze ook maar oppervlakkig hoor.. De meeste zijn ook wel wat ouder dan ik. Met een uitschieter naar 87. 1 jongen is van hetzelfde bouwjaar. Maar die is er niet altijd bij de koffie. Wel een aardige gast verder hoor..
een bekende hier?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Is die Koffiemevrouw van gisteren eigenlijk nog terug gekomen en al bekend wie dat was????
Al heb ik wel een donkerbruin vermoeden wie het was....
Zullen we samen gezellig een kop koffie bestellen?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Is die Koffiemevrouw van gisteren eigenlijk nog terug gekomen en al bekend wie dat was????
Al heb ik wel een donkerbruin vermoeden wie het was....
quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je moet het ook niet gelijk in de eerste week doen maar jullie zijn nu al zolang samen, dan kan het wel
Ik heb liever cherry cola nuquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we samen gezellig een kop koffie bestellen?
@:koffiewijfje kom es heel gauw hier.
CherryColawijfje?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb liever cherry cola nu
quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb liever cherry cola nu
Straks heb je eindelijk een man aan de haak geslagen, laat je een scheetje, trek je de dekens over jullie heen en laat hij een enorme stinkscheet, waardoor jouw scheetje helemaal in het niet verdwijnt. Zou je dat wel aankunnen?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu kan je straks die scheten laten en dan de dekens over jullie heen trekken
Ja viespeuk dat het isquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat zie ik bitterbal wel doen![]()
reden om je zorgen te maken?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Woensdag weer jaarlijkse MRI. Zie er toch wel tegenop...
die staat hier ook vaak aan tijdens kantoorwerkquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:14 schreef Ama het volgende:
Ik luister dit (maar dan Spotify playlist). Dit is zo relaxed. ❤️
Ja, zo’n verhuizing hakt er zeker inquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ja begrijp ikquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Woensdag weer jaarlijkse MRI. Zie er toch wel tegenop...
Ik denk dat je je zelf sneller zorgen maakt, als het tussen de oren even niet lekker zit. zoals nu dus...quote:
Ja. dat lukt me wel...quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja begrijp ik![]()
Ga je er alleen heen?
hmmmm logisch welquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat je je zelf sneller zorgen maakt, als het tussen de oren even niet lekker zit. zoals nu dus...
Drukke dag gehad?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:59 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb ook wel trek, in whisky eigenlijk [ link | afbeelding ]
Komt wel goed bossie, gewoon in dat ding gaan liggen en even een paar minuten naar vage offbeat techno luisterenquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat je je zelf sneller zorgen maakt, als het tussen de oren even niet lekker zit. zoals nu dus...
je bedoeld teringherrie?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt wel goed bossie, gewoon in dat ding gaan liggen en even een paar minuten naar vage offbeat techno luisteren
Vind ik het daarom leuke geluidenquote:
Leuke dingen gedaan wel?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik kan beter werken dan vrij zijn geloof ik, genoeg gedaan wel.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:25 schreef UitStraling het volgende:
Ja ik kan beter werken dan vrij zijn
nope, late planning, pas as zaterdagquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, vorige week. Jij nog niet?
Ja joh, vorige week alquote:
Je bent geen milf-hunter?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoop moetjes gehad vandaag en ik ben niet zo van de moetjes
Shotje Moderna?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, late planning, pas as zaterdag
O nee, zo’n lijstje afwerken is niet leukquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoop moetjes gehad vandaag en ik ben niet zo van de moetjes
Het prikkie voor oude mensenquote:
Gewoon zeggen dat je op FOK! zit en je nog jong voelt en Pfizer wiltquote:
Ik had dit keer amper last, alleen een beetje moe en wat spierpijn.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:32 schreef Koen66 het volgende:
zondag 50 jarige verjaardag zwager, ik zal me wel kut voelen
Mja je vergeet ook wel eens de brug op te halenquote:
Ze hebben nu die Strandmon in een stof die ik wel tof vindquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:45 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ikea.com/nl/n(...)ssenslopen-50511602/
Tof. Hysterie.
Ik zou hier zo knetterpiep van wordenquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:45 schreef CherryLips het volgende:
Tof. Hysterie.
Ik kon eens de lichtgroene krijgen van iemand maar had/heb geen plekquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben nu die Strandmon in een stof die ik wel tof vind
Heeft Fles hier niet een hele uitzet van?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:45 schreef CherryLips het volgende:
Tof. Hysterie.
Ophalen in de winkelquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:47 schreef CherryLips het volgende:
Kut ik kan die overtrek niet bestellen.
ja gaat goed de laatste tijdquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja je vergeet ook wel eens de brug op te halen
@UitStralingquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou hier zo knetterpiep van worden![]()
Ja, die lichtgroene had ik graag gewild.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kon eens de lichtgroene krijgen van iemand maar had/heb geen plek
quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:uitstraling
Knetterpiep - Dimmy’s gemoedstoestand door vrolijke kussenslopen
Voor beddengoed wel egale effen kleuren jaquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb Schotse ruitjesquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor beddengoed wel egale effen kleuren ja
Haha ik heb een knalroze met allemaal bloemetjes.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
LUKTJASMINquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon deze, katoensatijnhttps://www.ikea.com/nl/n(...)js-30442544/#content
mijn werkkamer is echt 1 complete chaosquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk vaak, je huis moet wat rustiger. Is goed voor de kop. Overzicht. Kalmte. Maar nee.
Die naam is gewoon puur toeval hoorquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon deze, katoensatijnhttps://www.ikea.com/nl/n(...)js-30442544/#content
altijd 't idee dat ik daar veel sneller/meer in zweet..quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik kan niet tegen die gladde stoffen. Daar krijg ik kippenvel van
Oh dat vind ik juist lekker in bedquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik kan niet tegen die gladde stoffen. Daar krijg ik kippenvel van
Wit beddengoed lijkt me echt niksquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:58 schreef CherryLips het volgende:
Deze ligt er nu op
https://www.hema.nl/wonen(...)-wit-1000022808.html
Ja, lijkt alsof die stoffen wat minder goed kunnen ademen, maar ik weet niet of dat echt zo isquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
altijd 't idee dat ik daar veel sneller/meer in zweet..
Doet me ook teveel aan een ziekenhuis denkenquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet geen bloedneus krijgen.
Of vergeten je make-up eraf te halen.
of als je in je nakie slaapt, de avond tevoren bruine bonen etenquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet geen bloedneus krijgen.
Of vergeten je make-up eraf te halen.
De kasten zijn wit, de muren blauw en het bed zwart/grijsquote:Op donderdag 13 januari 2022 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Maar mn slaapkamer is verder vrijwel wit.
Mexicano’s in bed etenquote:Op donderdag 13 januari 2022 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doet me ook teveel aan een ziekenhuis denken
Als je al bijna 27 jaar elke paar weken aan de klats bent dan wen je daar wel aan.quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik heb dan altijd wel een korstje dat ik openkrab ‘s nachts zodat je een bloedvlek hebt
quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je al bijna 27 jaar elke paar weken aan de klats bent dan wen je daar wel aan.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha ik heb een knalroze met allemaal bloemetjes.Hier zou ik ook knetterpiep van worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik krijg er Umbridge vibes van
-XOXO-
Je merkt er niks van hoor als je slaapt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hier zou ik ook knetterpiep van worden.
En ik krijg er Umbridge vibes van
Nee haha ik dacht dat te lezen. Heb geen idee joh. 👌🏻 Krijg de helft hier niet mee.quote:
Sportschool zo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |