Meteen overal uitverkocht natuurlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:13 schreef bitterbal het volgende:
Mondkapjes worden op meer plekken verplicht en die moeten dan minimaal van het 'type 2' zijn (chirurgische mondmaskers).
Das minder
Jepsquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meteen overal uitverkocht natuurlijk.
was op 't journaal al dat ze überhaupt niet eens op voorraad zijn op veel plekken omdat dit ineens uit het luchtledige gegrepen isquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meteen overal uitverkocht natuurlijk.
Nee, dat is FFP2. Type II ziet er gewoon uit als de mondkapjes die we al hebben, alleen filteren ze iets beter.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:17 schreef bitterbal het volgende:
die type 2 heeft altijd deze vorm?
[ afbeelding ]
Okequote:Op donderdag 13 januari 2022 18:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat is FFP2. Type II ziet er gewoon uit als de mondkapjes die we al hebben, alleen filteren ze iets beter.
Ja, wat een rare vraagquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ik nu morgen biefstuk eten met rode kool?
M'n zus had dus nog een doos liggen van vorig jaar, maar dat was het verkeerde typequote:Op donderdag 13 januari 2022 18:20 schreef bitterbal het volgende:
wat een gezeik ook allemaal
heb nog wat gevonden
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_16.17.ProductImage
ja maar zien ze dat?quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus had dus nog een doos liggen van vorig jaar, maar dat was het verkeerde type
Ik vind ze zo benauwd.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:17 schreef bitterbal het volgende:
die type 2 heeft altijd deze vorm?
[ afbeelding ]
Nee, in Duitsland moest je op een gegeven moment medische maskers maar ik gebruikte gewoon die van de Lidl en dat verschil zie je dus niet.quote:
Meerdere inmiddels.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hebben ze nou een super grote update gedaan in de sims?
Volgens mij niet.quote:
k heb alleen van die stoffen dingen dus maar een doosje gekochtquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Ik heb er ook nog twee liggen maar ik heb de verpakking niet meer. Weet ik veel welke dat zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |