Moet de staatssteun aan de horeca dan ook weer stoppen, als ze open zijn? Want dan verwacht ik dat ze binnenkort weer klagen omdat er te weinig mensen komen en het personeel ziek is. Ik las dat de horeca in Australië het nu moeilijker heeft dan tijdens de lockdown, omdat ze geen steun meer krijgen en te weinig inkomsten hebben.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Die moet ook gewoon per direct open.
Ik denk dat dat wel mee gaat vallen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet de staatssteun aan de horeca dan ook weer stoppen, als ze open zijn? Want dan verwacht ik dat ze binnenkort weer klagen omdat er te weinig mensen komen en het personeel ziek is. Ik las dat de horeca in Australië het nu moeilijker heeft dan tijdens de lockdown, omdat ze geen steun meer krijgen en te weinig inkomsten hebben.
Meteen overal uitverkocht natuurlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:13 schreef bitterbal het volgende:
Mondkapjes worden op meer plekken verplicht en die moeten dan minimaal van het 'type 2' zijn (chirurgische mondmaskers).
Das minder
Jepsquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meteen overal uitverkocht natuurlijk.
was op 't journaal al dat ze überhaupt niet eens op voorraad zijn op veel plekken omdat dit ineens uit het luchtledige gegrepen isquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meteen overal uitverkocht natuurlijk.
Nee, dat is FFP2. Type II ziet er gewoon uit als de mondkapjes die we al hebben, alleen filteren ze iets beter.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:17 schreef bitterbal het volgende:
die type 2 heeft altijd deze vorm?
[ afbeelding ]
Okequote:Op donderdag 13 januari 2022 18:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat is FFP2. Type II ziet er gewoon uit als de mondkapjes die we al hebben, alleen filteren ze iets beter.
Ja, wat een rare vraagquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ik nu morgen biefstuk eten met rode kool?
M'n zus had dus nog een doos liggen van vorig jaar, maar dat was het verkeerde typequote:Op donderdag 13 januari 2022 18:20 schreef bitterbal het volgende:
wat een gezeik ook allemaal
heb nog wat gevonden
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_16.17.ProductImage
ja maar zien ze dat?quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus had dus nog een doos liggen van vorig jaar, maar dat was het verkeerde type
Ik vind ze zo benauwd.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:17 schreef bitterbal het volgende:
die type 2 heeft altijd deze vorm?
[ afbeelding ]
Nee, in Duitsland moest je op een gegeven moment medische maskers maar ik gebruikte gewoon die van de Lidl en dat verschil zie je dus niet.quote:
Meerdere inmiddels.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hebben ze nou een super grote update gedaan in de sims?
Volgens mij niet.quote:
k heb alleen van die stoffen dingen dus maar een doosje gekochtquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Ik heb er ook nog twee liggen maar ik heb de verpakking niet meer. Weet ik veel welke dat zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |