Ja, ik had al gegetenquote:Op donderdag 13 januari 2022 19:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je opschieten, anders zijn ze zo dicht en moet je langs de chinees om babi pangang te halen
Slechte planning dan, mis je de kans op een goede portie chinees voerquote:
zij is toch met die vent van nickelbackquote:
morgen verhuiskaartjes in oude straat op bus doen, boosteren, rest van het weekend boodschappen, huishouden, misschien wat dozen uitruimenquote:
Neequote:Op donderdag 13 januari 2022 20:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zij is toch met die vent van nickelback
klinkt bijna als druk :pquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:06 schreef mschol het volgende:
[..]
morgen verhuiskaartjes in oude straat op bus doen, boosteren, rest van het weekend boodschappen, huishouden, misschien wat dozen uitruimen
quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je straks na de persco vragen als 'kunnen we als mens de grootte van het universum wel omvatten' 'wat als tijd en ruimte afzonderlijk van elkaar bewegen, leven wij dan nu wel in het heden' 'als alles een einde heeft en een worst wel twee, waar zit dan het begin'
Hmm, misschien zo ook even doen. ProMods 2.60 staat er al op.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:11 schreef mschol het volgende:
oh en nog wat ritjes rijden in eurotruck
ik moet het event nog even afrondenquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, misschien zo ook even doen. ProMods 2.60 staat er al op.
Heb jij ook een stuur en zo?quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, misschien zo ook even doen. ProMods 2.60 staat er al op.
Nee, dat gaat me te ver.quote:
Dat hebben we hier allemaal.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat gaat me te ver.Ik heb al een flinke joystick op m'n bureau staan voor flight simulator. Trucken doe ik gewoon met een Xbox controller.
maar met een stuur kan je veel beter sturen toch?quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat gaat me te ver.Ik heb al een flinke joystick op m'n bureau staan voor flight simulator. Trucken doe ik gewoon met een Xbox controller.
Nah, ik crash met de controller bijna nooit eigenlijk. Met een stuur is wel leuker en preciezer, lijkt me.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar met een stuur kan je veel beter sturen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |