Zijn ze niet kritisch genoeg?quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat advies daarover paar dagen terug ineens kwam to-taal uit de lucht vallen. Op heel veel manieren. Zouden ze daar morgen nog wat vragen over gaan stellen. Oh nee wacht. NL pers.
In de VS waren veel mensen op een gegeven moment mondkapjes over elkaar aan het doen. Dat mag nog wel, lijkt me, maar dan moet je wel overal laten zien dat je een goed mondkapje eronder hebt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jammer, heb er best veel met blije bloemetjes en shit.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Laat je die dan helemaal over je rug en been kronkelen tot aan je enkel?
Volgens mij krijgen ze de opdracht om domme vragen te stellen over dingen die ze vijf minuten ervoor hebben uitgelegd.quote:
Blijkt straks dat we allemaal allang dood zijn en we nu in een soort Matrix zittenquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soort Lost waarbij ze van gekkigheid ook niet meer wisten waar het over ging. Zometeen loopt er een ijsbeer door de Albert Heijn.
Misschien niet het beste voorbeeld gezien het slot.
ze vragen dat toch niet uitzichzelf maar omdat de lezer dat gaat vragenquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze de opdracht om domme vragen te stellen over dingen die ze vijf minuten ervoor hebben uitgelegd.
Kan ook zijn dat ze niet luisteren omdat ze te druk zijn alvast een verhaal te typen en daarna de voorbereide vragen willen stellen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze de opdracht om domme vragen te stellen over dingen die ze vijf minuten ervoor hebben uitgelegd.
Ze zijn niet dom, ze houden zich dom.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:00 schreef bitterbal het volgende:
alsof die journalisten zo dom zijn. Geloven jullie toch ook niet
Het is hun taak om kritische vragen te stellen. Maar ze stellen alleen domme, oppervlakkige neuzelvragen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:00 schreef bitterbal het volgende:
alsof die journalisten zo dom zijn. Geloven jullie toch ook niet
'Kunnen we stoppen met het corona noemen, dat lijkt me slecht voor het biermerk dat dezelfde naam draagt'quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik denk serieus dat als ze het niet vragen je daarna op fb onder het nu.nl bericht het gezeik kan lezen dat de pers het allemaal niet heeft gevraagdquote:Op donderdag 13 januari 2022 19:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ze niet luisteren omdat ze te druk zijn alvast een verhaal te typen en daarna de voorbereide vragen willen stellen.Het komt vrij stupide over in ieder geval.
Nice. Pics als het klaar is.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Zo'n melkslangetje heeft wel een kek patroontje.
Of meerdere slangetjes, als Medusa.
ja omdat de lezer zich dat ook afvraagt toch.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is hun taak om kritische vragen te stellen. Maar ze stellen alleen domme, oppervlakkige neuzelvragen.
Dat is niet hoe een journalist behoort te denken. Maar in de praktijk vrees ik dat het daar wel op neerkomt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat de lezer zich dat ook afvraagt toch.
Dan moeten de journalisten maar eens niet naar berichten op sociale media kijken, maar vragen stellen die er toe doen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk serieus dat als ze het niet vragen je daarna op fb onder het nu.nl bericht het gezeik kan lezen dat de pers het allemaal niet heeft gevraagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |