SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 2% gewijzigd door Benny op 13-01-2022 11:02:37 ]
Is het misschien toch een Videoland dingetje.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb ziggo. Bij mij wil de tv erg vaak opnieuw aanmelden bij internet als ik de streams kijk via videoland.
Soms ook bij series. Ik kijk the blacklist.
Hier ook Ziggo en Videoland, en nergens last vanquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb ziggo. Bij mij wil de tv erg vaak opnieuw aanmelden bij internet als ik de streams kijk via videoland.
Soms ook bij series. Ik kijk the blacklist.
"iptv" zegt niks. Videoland is de enige streamingdienst die de BB-streams legaal in Nederland uitzendt. Jouw ip-tv kanalen zijn waarschijnlijk ook gewoon de Videoland-streams. Via andere providers zijn de streams wel prima (ik heb zelf Ziggo als provider en prima streams).quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
en hoezo lopt dann op iptv zo top?
Is het goed dat ik het al gedaan hadquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ai misschien wil Benny m ff netjes maken ?
Kitty die vorig jaar een zwarrelijst maakte tov de Fab5quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:24 schreef Benny het volgende:
Amy geeft aan dat ze na aanleiding van een foto al te horen kreeg dat ze een grote mond zou hebben.
Peter en Kitty geven aan dat men al heel snel een stempel op iemand drukt
En dat zegt iemand die van dag 1 al weet hoe iemand is????quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:24 schreef Benny het volgende:
Amy geeft aan dat ze na aanleiding van een foto al te horen kreeg dat ze een grote mond zou hebben.
Peter en Kitty geven aan dat men al heel snel een stempel op iemand drukt
quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Duurt lang in die gameroom!
Ben benieuwd.
Wie weet moeten die in de gameroom daar wel blijven tot morgenochtend 10:00 uurquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:26 schreef Benny het volgende:
[..]!
Ze zijn net een kwartier geleden omgeroepen
ja dat klopt ,in de keuken nuquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:28 schreef Rhosyn het volgende:
Dat door elkaar gelul is niet te doen.
Als ik op het aanrecht ga zitten heb ik de bovenkasten in mijn nek/rugquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:31 schreef zodeju het volgende:
Vraag me toch af of ze thuis ook het aanrecht zitten.....heb dat bij mij nog nooit iemand zien doen. Mijn kinderen en kleinkinderen niet terwijl niemand ze dat verboden heeft . Ook niet hun vrienden die over huis kwamen en heb een open keuken dus gelegenheid zat.
Nie goequote:Op donderdag 13 januari 2022 10:36 schreef Harry het volgende:
Amy: ik ben een controlefreak. Ik voel me vandaag niet goed, het is heel intens.
Ja ditquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ik op het aanrecht ga zitten heb ik de bovenkasten in mijn nek/rug
Kastjes slopenquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:36 schreef suzi1 het volgende:
hier ook. anders zou ik er iedere dag zeker zitten
quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:36 schreef suzi1 het volgende:
hier ook. anders zou ik er iedere dag zeker zitten
Zelfs dat heb ik niet....en mijn kat die hoog kan springen heeft het nooit gedaan, terwijl ik me daar over verbaasdequote:Op donderdag 13 januari 2022 10:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ik op het aanrecht ga zitten heb ik de bovenkasten in mijn nek/rug
Mensen met vrijstelling zijn in gameroomquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:43 schreef spapaars het volgende:
De oudjes en de nieuwe hoeven niet te gamen?
hier doet 1 kat dat maar. die wil t liefst uit de wasbak drinkenquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Zelfs dat heb ik niet....en mijn kat die hoog kan springen heeft het nooit gedaan, terwijl ik me daar over verbaasde
Waar is Vera dan?quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:44 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Mensen met vrijstelling zijn in gameroom
Vindt dat heel aantrekkelijk. Zou dat best zelf willen hebben.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:44 schreef Harry het volgende:
Ik kan niet naar dat nieuwe blonde meisje kijken dan eerst naar die opgetrokken bovenlip.
Zo irritant!!!
Duckface! Dat is juist geil (denken zequote:Op donderdag 13 januari 2022 10:44 schreef Harry het volgende:
Ik kan niet naar dat nieuwe blonde meisje kijken dan eerst naar die opgetrokken bovenlip.
Zo irritant!!!
Mag toch hopen dat ze nu die twee pakken affwisselend draagt en wast.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:47 schreef Jockari het volgende:
Nu gaat Kitty waarschijnlijk 12 dagen dat zwarte pak dragen. Tenzij het pak eerder de benen kan nemen.
denk het ook jaquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:47 schreef Jockari het volgende:
Nu gaat Kitty waarschijnlijk 12 dagen dat zwarte pak dragen. Tenzij het pak eerder de benen kan nemen.
quote:
Je zat close.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
In de gameroom moeten ze nu unaniem beslissen wie van de genomineerde 'n vrijstelling krijgt, ze mogen
1 persoon kiezen
Nee, maar Dimi gaat die kut doen. Dus dat telt ookquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:51 schreef greysbones het volgende:
Geen kut heeft Vera gedaan
zegt Kitty
Dan Kitty er uit bye bye Kittyquote:
Zo zag ze er ook uit met dat roze pak aan.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:52 schreef Blackprinces het volgende:
Wat een dom varken ben ik...aldus kit
Mijn stem heeft iequote:Op donderdag 13 januari 2022 10:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Alleen sneu nu voor Peter dat hij vrij onzichtbaar is in de tv uitzendingen.
En niet zo'n klein beetje ook.quote:
die gaat het niet trekken hoorquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
En niet zo'n klein beetje ook.
Hoe vaak kan ze nog niet genomineerd worden....die kunnen ze er niet in houden. Elke week weer opnieuw.
Oh dat zou geweldig zijnquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wie weet komt BB nog met 'n complot-twist.... Kitty Dagboekkamer: Kitty je mag 1 iemand kiezen
die jou plaats inneemt als genomineerde
Heeft ze de ik wil niet weer alleen in huis zijn kaart alweer getrokken ( heb de stream nog niet aan)quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:54 schreef Whuzz het volgende:
Ik heb hier ZO voor GEVOCHTEN!
Alsof ze Jeanne d'Arc is op de brandstapel
Nu snap ik haar kinderen ook beter.....Kids haal je moeder eruit. Wat een sneu iemand. Vol zelf medelijden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:56 schreef Stargazing het volgende:
"ik wil nog niet naar huis"
HET IS BIG BROTHER, get over it.
Jemig, wat een zielig mens is dat zeg.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:55 schreef Harry het volgende:
Kitty: Het heeft met mijn verleden te maken. Ik word afgerekend omdat ik mezelf ben. Hoeveel rekeningen moet ik nog krijgen? Moet ik me dan uitkleden voor de camera, ben ik dan goed??
Precies, vooral niet in de spiegel kijkenquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:57 schreef Silves het volgende:
Hoeveel medelij kun je met jezelf hebben?? neem een voorbeeld aan Peter!!!!
Nawel op Peter, zei ze netquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:57 schreef Rhosyn het volgende:
Ik wil weten wie op wie heeft gestemd!
De drie boys op Vera.
Salar en Nouchine op Kitty
Nawel en Grace op Peter.
??? Goed?
Je zou bijna hopen dat ze deze ronde overleefd zodat het nog een keer gaat gebeuren.... bijnaquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gaat het niet trekken hoor
als ze weer genomineerd zou worden
Uiteraard.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ze de ik wil niet weer alleen in huis zijn kaart alweer getrokken ( heb de stream nog niet aan)
Die zijn misschien blij dat ze er in zitquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nu snap ik haar kinderen ook beter.....Kids haal je moeder eruit. Wat een sneu iemand. Vol zelf medelijden.
kan hier heel slecht tegenquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je zou bijna hopen dat ze deze ronde overleefd zodat het nog een keer gaat gebeuren.... bijna
Nou ja met dat poppekast heeft ze wel gelijkquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uiteraard.
En de "ik ga altijd voor de groep"-kaart
De "iedereen is altijd tegen mij"-kaart
De "het is allemaal poppenkast"-kaart
Ze heeft de complete verzameling door de kamer gesmeten
BINGOOOOOquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uiteraard.
En de "ik ga altijd voor de groep"-kaart
De "iedereen is altijd tegen mij"-kaart
De "het is allemaal poppenkast"-kaart
Ze heeft de complete verzameling door de kamer gesmeten
En dat elke week.....tegen nominatietijdquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:59 schreef greysbones het volgende:
kan iemand de psycholoog erbij roepen
die draait echt door
quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:56 schreef Whuzz het volgende:
Kitty: Wat moet ik dan? Moet ik me uit gaan kleden voor de camera?
OMG NEEEEEE!
DOE HET NIET
Het spijt me wat ik over je gezegd hebt Kitty! Ik bedoelde het niet zo! Ik snap dat je boos bent! Maar houd in GODSNAAM dat pak aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heeft ze enig idee in wat voor een poppenkast ze is gestapt?quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou ja met dat poppekast heeft ze wel gelijk
ik weet het, maar een poll bevestigd het toch nog eensquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daar is geen Poll voor nodig
Er zijn nog steeds mensen die geloven dat dit soort programma's echt zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft ze enig idee in wat voor een poppenkast ze is gestapt?
nee alleen kitty en peter als ik het goed begrijpquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:02 schreef Benny het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Staan nu ook in de OP. Weet og niet of ze ook genomineerd zijn
ze was vorig jaar diehard fan van Jillquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds mensen die geloven dat dit soort programma's echt zijn.
En dat haar hele leven al. Je zal toch eens achter je oor krabben met waarom.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:01 schreef spapaars het volgende:
Dacht je onmisbaar te zijn, wordt je zomaar genomineerd.
Life is a bitch .
Ze maakt tegen Vera meer kans hoor, Peter is van die 3 het populairstequote:Op donderdag 13 januari 2022 11:01 schreef Stargazing het volgende:
Het feit dat ze haar afreageerd op Vera hahahahaha
Als ze tegenover Vera stond lag ze er gegarandeerd uit. Tegen Peter maakt ze nog een kans, maar hoe langer ze zielig blijft doen hoe kleiner die kans wordt
Doet mij aan iemand denkenquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:03 schreef Stargazing het volgende:
Salar denkt het weer te weten hoor.
Salar heeft echt nog NIETS juist voorspeld.
nee ligt altijd aan een anderquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
En dat haar hele leven al. Je zal toch eens achter je oor krabben met waarom.
Dat zou dan wel weer een passende straf zijn voor overtreding.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:02 schreef 5thencounter het volgende:
Gadverdamme...KitteKut vraagt zich af of ze moet neuken om er in te blijven....
Denk dat Kitty gaatquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:04 schreef freaky40 het volgende:
Peter versus Kitty dus. Kitty blijft, Peter maakt geen TV. Nou dat.
als Kitty zo blijft verder doen maakt Kitty geen enkele kans.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:04 schreef freaky40 het volgende:
We gaan het zienquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dit programma niet.
Ik vond het al eng om te horen dat ze kinderen heeftquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:02 schreef 5thencounter het volgende:
Gadverdamme...KitteKut vraagt zich af of ze moet neuken om er in te blijven....
Als Twitter, instagram en fb een graadmeter zouden zijn blijft Peter... die komt toch echt wel populairder naar voren.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:04 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben nu één kans om die snurker het Huis uit te schoppen.. en eten wordt er echt wel gekooktquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat zou dan wel weer een passende straf zijn voor overtreding.
BB: Graag niet meer zingen, het verstoort de streams
Kristof: "Wasmachine, wasmachine"
BB: KRISTOF. Neuken met Kitty!
Daar geloof ik niets van. Dat zegt allemaal niets. Vorig jaar zaten ze er ook vaak naast.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als Twitter, instagram en fb een graadmeter zouden zijn blijft Peter... die komt toch echt wel populairder naar voren.
Daarom zeg ik ook "als"quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van. Dat zegt allemaal niets. Vorig jaar zaten ze er ook vaak naast.
Kitty doet het niet voor de groep maar voor zichzelf......quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dimi heeft gelijk. Kitty doet heel veel voor de groep, maar beperkt ook anderen.
Fok ook. Kitty maakt geen kansquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als Twitter, instagram en fb een graadmeter zouden zijn blijft Peter... die komt toch echt wel populairder naar voren.
Wie er moest blijven?quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:06 schreef Koos1958 het volgende:
Kristof en nawel dus op peter
Grace tobias en dimi op vera
En nouchine en salar op kitty.
Rot op met je twitterquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:07 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
dit zie je nu heeeeel veel op twitter
Jij vooralquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van. Dat zegt allemaal niets. Vorig jaar zaten ze er ook vaak naast.
de redenquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:07 schreef Joyce-43 het volgende:
Nou ergens vind ik dat ze wel gelijk heeft. Ze weet al 14 dagen van niets toch eten te maken. En idd met spullen pakken pakte ze steeds voor andere en dan kiest de groep vera en peter voor de immuniteitspin dus kitty staat nu met de nieuwe genomineerd.
Ik begrijp best dat ze boos is dat ze idd die vrijstelling had moeten kopen.
En ze heeft ook gelijk de aardige krijgen steeds meer kak op hun pad daar herken ik mezelf ook wel in.
Kitty wordt gek als ze daar alleen moet zitten.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:09 schreef freaky40 het volgende:
Als Kitty gaat, gaat ze naar de geheime kamer misschien. Denk dat ze deze twist dit jaar wel gaan opvoeren.
Ook dat is TV.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kitty wordt gek als ze daar alleen moet zitten.
Ze kiest er zelf voor om eten te maken, laat de rest niet eens in de keuken dus dat is een dom excuus waar ze absoluut geen recht op heeft om nog te gebruiken. Met de spullen twijfelde ze zelf niet eens, ze besefte zelf ook wel dat ze zonder dat eten in de problemen kwam met wat ze nog kon koken + de conditioner. Kitty doet het zichzelf aan maar dat is geen reden om het af te reageren op Veraquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:07 schreef Joyce-43 het volgende:
Nou ergens vind ik dat ze wel gelijk heeft. Ze weet al 14 dagen van niets toch eten te maken. En idd met spullen pakken pakte ze steeds voor andere en dan kiest de groep vera en peter voor de immuniteitspin dus kitty staat nu met de nieuwe genomineerd.
En ze heeft ook gelijk de aardige krijgen steeds meer kak op hun pad daar herken ik mezelf ook wel in.
Hoor ik hem niet zeggen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Kristof heeft op Peter gestemd.
Salar moest als eerste : op Kitty gestemd.
Touché hahaquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kitty wordt gek als ze daar alleen moet zitten.
Excuus peter heeft hem niet dus maar rest blijft hetzelfde hahaquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:07 schreef Joyce-43 het volgende:
Idioot.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:11 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nog maar een account bijmaken bij rtl en goplay zodat ik 6 keer op Peter kan stemmen.
Kitty doet alles voor de groep en kiest daar zelf voor. Niemand heeft het aan haar gevraagd. En niemand is verplicht daar dankbaar voor te zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kitty doet het niet voor de groep maar voor zichzelf......
Narcisten doen ook veel voor een ander als ze er zelf beter voor worden.
Zei hij wel ... Salar : iedereen emotioneel, ik heb geen emotie, ik wist gelijk, op Kitty. Maar ik moest als eerste!quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:12 schreef Stargazing het volgende:
en Salar is alleen bang omdat hij weer in de minderheid is als Kitty weg is. Vergis je niet, Salar geeft niets om Kitty, Salar geeft alleen om Salar
Peter is pijlsnel aan het stijgen bij mijquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:12 schreef greysbones het volgende:
Peter doet het echt veel beter
mogen ze allemaal een voorbeeld aannemen
Precies......quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:12 schreef Whuzz het volgende:
Mooi verschil tussen Peter en Kitty. Zelfde omstandigheden, compleet andere manier van "dealen".
Peter heeft al geregeld dingen van Kitty weerlegdquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:12 schreef greysbones het volgende:
Al hoop ik niet dat Peter mee gaat met het Kitty verhaal
Ja. Mario doet dat ook steeds. En ik ben geirriteerd dat die kut Vera immuniteit heeft.quote:
Sneaky motherfuckerquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar moest als eerste : op Kitty gestemd.
Ze moest kiezen tussen Vera en Peter (en Kitty). Samen binnengekomen met Peter ... goede klik.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:13 schreef 5thencounter het volgende:
En waarom Grees te janken? die wil ook een graantje zelfmedelijden scoren?
quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:14 schreef BB-King het volgende:
Dimitri tegen Kitty:
Dit is kiezen tussen je moeder, je vader en je zus.
Dimitri wil zijn zus neuken?
E heeft het nog nergens op vera afgegeven ze is pissig op der zelf en dat is wat ze de hele tijd zegt zij had die token moeten kopen zegt ze nu. Ze heeft vera nog gefeliciteerd buiten, en verder geen kwaad woord over der gezegdquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:11 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ze kiest er zelf voor om eten te maken, laat de rest niet eens in de keuken dus dat is een dom excuus waar ze absoluut geen recht op heeft om nog te gebruiken. Met de spullen twijfelde ze zelf niet eens, ze besefte zelf ook wel dat ze zonder dat eten in de problemen kwam met wat ze nog kon koken + de conditioner. Kitty doet het zichzelf aan maar dat is geen reden om het af te reageren op Vera
Zij heeft voor Peter gekozen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:13 schreef 5thencounter het volgende:
En waarom Grees te janken? die wil ook een graantje zelfmedelijden scoren?
quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Mario doet dat ook steeds. En ik ben geirriteerd dat die kut Vera immuniteit heeft.
Sorry
quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:14 schreef BB-King het volgende:
Dimitri tegen Kitty:
Dit is kiezen tussen je moeder, je vader en je zus.
Dimitri wil zijn zus neuken?
Misschien een leuk idee om haar huis dan helemaal vol te leggen met ballonnen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:01 schreef Lonneke1983 het volgende:
Zullen we zaterdag Kitty thuis opwachten met ballonnen is ze niet alleen
Ze zat het daarnet overduidelijk op Vera af te geven. Met uitspraken als "moet ik me ook voor de camera uitkleden"quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:15 schreef Joyce-43 het volgende:
Z
[..]
E heeft het nog nergens op vera afgegeven ze is pissig op der zelf en dat is wat ze de hele tijd zegt zij had die token moeten kopen zegt ze nu. Ze heeft vera nog gefeliciteerd buiten, en verder geen kwaad woord over der gezegd
En ja ik geef der in deze gewoon wel gelijk
Die token had haar ook de nek omgedraaid.....en dat voor 1keer de nominatie te ontlopen?? Zelfs iemand die "niet zo goed voor de groep is zoals zij zegt" had nooit die token gepakt en met lege handen terug gekomen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:15 schreef Joyce-43 het volgende:
Z
[..]
E heeft het nog nergens op vera afgegeven ze is pissig op der zelf en dat is wat ze de hele tijd zegt zij had die token moeten kopen zegt ze nu. Ze heeft vera nog gefeliciteerd buiten, en verder geen kwaad woord over der gezegd
En ja ik geef der in deze gewoon wel gelijk
Maar wel een beetje onzichtbaar, zeker vergeleken met akela.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:12 schreef greysbones het volgende:
Peter doet het echt veel beter
mogen ze allemaal een voorbeeld aannemen
Ik hoorde net in de groene kamer dat Kristof voor Peter had gestemd. Weet niet of dit ook echt zo is.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:18 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik hoorde net in de groene kamer dat Kristof voor Peter had gestemd. Weet niet of dit ook echt zo is.
neequote:Op donderdag 13 januari 2022 11:18 schreef juul. het volgende:
Niemand verbaasd dat Christof op Peter heeft gestemd?
Duidelijk.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:06 schreef Koos1958 het volgende:
Kristof en nawel dus op peter
Grace tobias en dimi op vera
En nouchine en salar op kitty.
dat geloof ik nietquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:19 schreef 5thencounter het volgende:
Volgens goed Oudhollands BB-Gebruik krijg je Irritators nooit weg, dat is slecht TV maken
Ze gaan KutteKit er dus wel in houden via een loophole
Dan zouden Jerrel, Snapjuh, Els en Danielle vorig jaar BB gewonnen hebben.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:19 schreef 5thencounter het volgende:
Volgens goed Oudhollands BB-Gebruik krijg je Irritators nooit weg, dat is slecht TV maken
Ze gaan KutteKit er dus wel in houden via een loophole
quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
onze stemmen (twitter Facebook Instagram) wordt niets mee gedaan BB laat de persoon erin die het beste tv geeft, ben het met Freaky40 eens. BB wil kijkers en die hebben ze met de drama, kook strubbelingen, uitspraken van Kitty, niet van het amper in beeld mannetje Peter. Net als vorig jaar zijn die stemmen van ons gewoon NEPquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:06 schreef spapaars het volgende:
Ik wil nu stemmen.
Bij RTL, de Belg, en op dat multi millions streams kastje van Mario.
Misschien denkt hij dat Vera makkelijker Kitty had kunnen verslaan?quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:18 schreef juul. het volgende:
Je had toch niet gedacht dat ie voor Kitty zou gaan?quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:18 schreef juul. het volgende:
Mooie twist.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:21 schreef 5thencounter het volgende:
Ik zie Peter nog wel vrijwillig weglopen omdat 'ie het zo zielig vind voor Kuttie
die zei net ook dat hij er hier is met een missiequote:Op donderdag 13 januari 2022 11:21 schreef 5thencounter het volgende:
Ik zie Peter nog wel vrijwillig weglopen omdat 'ie het zo zielig vind voor Kuttie
Ahh Daniii met haar grote Daniii'squote:Op donderdag 13 januari 2022 11:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan zouden Jerrel, Snapjuh, Els en Danielle vorig jaar BB gewonnen hebben.
Neeeeeeeeeeequote:Op donderdag 13 januari 2022 11:22 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ik zie het nog gebeuren dat Kitty naar het datacenter word gestuurd
Kans zit er in.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:22 schreef Lonneke1983 het volgende:
Hij zei net nog dat hij graag erin wil blijven.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:21 schreef 5thencounter het volgende:
Missie??quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zei net ook dat hij er hier is met een missie
en hij was nog niet klaar
Ik heb liever dat we haar direct uploaden naar de cloudquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:22 schreef Lonneke1983 het volgende:
Hoop hetquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:22 schreef Lonneke1983 het volgende:
Die komt met haar pak niet door de virusscan.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik heb liever dat we haar direct uploaden naar de cloud
Ja. hahaha Het is een Billy. Wat hebben we daar van genoten.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:24 schreef freaky40 het volgende:
Ze valt wel veel in herhaling hè. Elke keer dezelfde teksten. Het is net Billy.
Zo zie je maar. Kitty maakt TV en Billy deed dit ook. Goud voor RLS'squote:Op donderdag 13 januari 2022 11:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. hahaha Het is een Billy. Wat hebben we daar van genoten.
Ruuuuuuuhuud..en janken en schreeuwen. En neukte zich een slag in de rondte.![]()
En we wilde haar altijd weg hebben.
Ik ook. Ik denk dat ik niet ga stemmen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:26 schreef Clasientje het volgende:
Wat jammer deze uitslag ik wil peter en Kitty beide houden in Big Brother.
Haha en dat ook tegen Tobias zeggen. Want ze heeft mensenkennisquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:27 schreef RobjeGeus het volgende:
Tussen vera en Dimi is nep in de ogen van Kitty
Als het alleen gebleven was bij het baas spelen in de keuken oke, maar hoe ze nu doet. Nee van mij mag ze wel gaanquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hoop het![]()
Ik zit niet te wachten op die 'liefdesstreams Dimi/ Vera'
Doe mij maar ergernissen met Kitty
Team groen!quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawal, Salar en Nouchine zijn een bondje begonnen zeggen ze.
Nouchine : 'We gaan nu echt tactisch spelen'
[ afbeelding ]
Zijn ze lekker op tijd meequote:Op donderdag 13 januari 2022 11:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawal, Salar en Nouchine zijn een bondje begonnen zeggen ze.
Nouchine : 'We gaan nu echt tactisch spelen'
[ afbeelding ]
Die heb je nodig. Na Theo kwam je in een gat. Daar kwam Patrick voor terug, maar dat was geen schim van wat Theo was.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vreselijk mens die Kitty.
Gewoon wegwezen zaterdag.
Niemand heeft Theo gemist vorig jaar, terwijl een hoop zeiden dat hij de smaakmaker was.
Energiezuiger is het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |